Modificarea Organigramei și a Statului de Funcții pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Aiud și pentru instituțiile subordonate Consiliului Local, proiect pe ordinea de zi a ședinței din 27 octombrie

TECHNOVA - Înlocuiește-ți centrala

primaria aiud La inițiativa primarului municipiului Aiud, unul dintre proiectele de pe ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local care va avea loc în data de 27 octombrie 2016, este proiectul privind modificarea Organigramei și a Statului de Funcții, pentru aparatul de specialitate al Primarului municipiului Aiud și pentru instituțiile subordonate Consiliului Local Aiud.

Astfel, rezumând procesul de eficientizare administrativă, principalele modificări care sunt propuse de Primarul municipiului Aiud sunt următoarele:

Pro România - Misiunea ieșirii din criză
  1. Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local Aiud își va pierde personalitatea juridică, urmând ca activitatea Serviciului să fie integrată în cadrul unei noi Direcții, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului – Direcția de Dezvoltare și Administrare Locală.
  2. Toate instituțiile de cultură, respectiv Biblioteca Municipală ”Liviu Rebreanu” Aiud, Centrul Cultural ”Liviu Rebreanu” Aiud și Muzeul de Istorie și Științele Naturii, vor fi reorganizate în cadrul unei Direcții cu personalitate juridică, în subordinea Consiliului Local Aiud – Direcția Activități Socio – Culturale.
  3. Serviciul Public de Asistență Socială se reorganizează sub formă de Direcție, în cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Aiud – Direcția Asistență Socială.
  4. Direcția Tehnică se va integra, așa cum este firesc, sub formă de Serviciu, în cadrul Direcției Arhitect Șef.
  5. Se va înființa Serviciul Impozite și Taxe Locale și Biroul Achiziții Publice în cadrul Direcției Economice.
  6. Se va înființa un Birou destinat activității de scriere și implementare proiecte, cu rolul creșterii eficienței atragerii fondurilor europene pentru municipiul Aiud.

Noua organigramă propusă, reflectă viziunea noii conduceri, pentru o funcționare eficientă și coerentă a aparatului administrativ.

Viziunea noastră se bazează pe elemente de eficiență managerială și pe misiunea primită de la cetățenii municipiului Aiud, în urma alegerilor locale din luna iunie a acestui an.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

4 Comentarii

lupul singuratec 21 octombrie 2016 at 17:10

Salut aceasta idee de reorganizare avand pana la o mai analiza proprie , cateva rezerve/ nepublicate,/ cate noi [posturi se vor crea si ce efecte vor avea noile post uri in privinta fondului de salarii ?
Ce plus valoare vor aduce noile posturi?
In literatura de specialitate se mentioneaza in mod expres eficacitatea A rhitectului sef si a aparatul in subordine, Imi rezer dreptul de analiza si comentarii.

previzibil 22 octombrie 2016 at 21:24

Ideea este de a plati niste vechi polite, schimba (mascat sau nu ) niste sefi si salariile lor (banuiesc mari).Si-mi vin in minte niste nume (conform proiectului de restructurare)…Rodeanu,Florea…alt Florea.Dar vor apare alte nume….si alti sefi….si salariile …of, of ,cat chin ca sa-i dea o aura de legalitate …

lupul singuratec 23 octombrie 2016 at 16:21

Madama Badea isi aduce gasca din Aiudul de sus indif cat costa aceasta miscare , se mascheaza o miscare utila cica ptr,,,, Aiudeni, ieftina miscare, in fond in 3 luni nu este nici o schimbare in Aiud, lipsa investitori, lipsa preocupare ptr fluidizarea circulatiei rutiere etc in schim apare cucoana in n poze parca ar fi o candidata ptr o,,, miss desi este f departe de asa ceva.Sant convins ca este razbunatoare ca orice om caruia ii lipseste inteligenta , cultura generala , grandomania este alimentata de un sir de persoane cu interese si de pupincuristii de profesie.

Anonimul 24 octombrie 2016 at 15:25

Doamna primar cand veti face investitii si in satul Garbova de Jos, care arata ca acum 50 ani, fara drumuri, fara apa, fara canalizare.Taxele si impozitele se platesc la nivel de municipiu.

Comentariile sunt oprite