// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Mașinile vechi de pe străzile României, motivul introducerii noii taxe auto. O vor plăti toţi şoferii, indiferent dacă au achitat vreo formă anterioară

Creşterea numărului de autoturisme la mâna a doua determină Guvernul să anunţe o nouă taxă de poluare pe care o vor plăti toţi şoferii, indiferent dacă au achitat vreo formă anterioară. Valoarea ei ar urma să fie cuprinsă între 50 şi 200 de euro.

Niciodată nu au fost atât de multe maşini vechi pe şoselele noastre. Un milion de vehicule la mâna a doua au fost numărate anul trecut de poliţiştii de la înmatriculări. Iar la trei sferturi dintre ele, vânzătorii păcăleau cumpărătorii cu date trucate despre kilometri şi avarii, conform unui site de specialitate.

Mai mult de jumătate dintre maşinile înmatriculate anul trecut au fost aduse din străinătate. Românii consideră că automobilele conduse, spre exemplu, de nemţi sunt mult mai îngrijite. Însă, datele datele oferite de o platforma online, care adună informaţii despre istoricul autovehiculelor de la instituţii oficiale, par să demoleze veşnica poveste a vânzătorilor ce spun că maşinile la mâna a doua au fost conduse de pensionari sau medici grijulii.

Multe vin din Germania, dar nu e asa, sunt transferate în Germnaia și cumpărate de acolo, pentru ca românului îi place să cumpere o maşină care vine de acolo, dar marea majoritate vin din Belgia, Franța și Olanda și sunt cumpărate de acolo, importate în Germania și vândute de acolo”, spune Razvan Pavel, manager firma de verficari auto.

Doar 10 la sută dintre cumpărătorii de autovehicule şi-au verificat mai întâi achiziţiile.

Cel mai des clienţii investighează Volkswagen, iar concluziile sunt că în jumătate dintre cazuri kilometrajul a fost dat înapoi ori au fost descoperite daune despre care vânzătorul nu scosese un cuvânt. Pe locul doi este BMW, iar pe trei Audi. În acest ultim caz apar probleme de istoric la 72 de procente dintre vehiculele verificate. Dacă vorbim despre Opel şi Skoda ponderea maşinilor cu probleme descoperite de platforma despre care vorbim este de aproape 60 la sută.

Iată ce spun șoferii:

„Cu prima pe care am luat-o am avut o problemă, tot din cauza seriei de pe caroserie. A doua masină chiar m-am dus şi am verificat-o”.

„Cartea service contează cel mai mult. Când are ultima verificare, câţi kilometri are la ultima verificare”.

Sursa: digi24.ro

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

7 Răspunsuri la Mașinile vechi de pe străzile României, motivul introducerii noii taxe auto. O vor plăti toţi şoferii, indiferent dacă au achitat vreo formă anterioară

  1. aiureala 11.01.2018 la 11:31

    O alta taxa aiurea, in neconcordanta cu normele UE, care va fi usor de amendat.

  2. Eu 11.01.2018 la 13:41

    Nu si nu,adevarul este ca au nevoie guvernantii de bani si atat! Cum naiba masinile astea second care circulau ieri in alte tari devin brusc rable ajunse a 2a zi in ro?!? Rar ul,adica reprezentatii statului le da acte ok de prosti?! Lasati aburelile cu km dati inapoi sau fosti proprietari inchipuiti toti in pensionari,toate trec pe la rar,daca erau atat de cazane de ce au primit ok la inmatriculare?! Polueaza cel care arde combustibil,corect,dar gasiti ceva corect la taxare;nu aiureli descriminatorii doar cu norme euro si vechime.

  3. Eu 12.01.2018 la 0:12

    Au eliminat taxa de mediu anul trecut pt.a atrage cat mai multe rable nemtesti.Dupa ce au muscat saracii si le-au inmatriculat,acest guvern parsiv pune taxe tuturor.De ce sa platesc taxa la fel ca pt.un vw cu gas cand stiu ca am masina EURO 5 pe bune?Cat ma bucur ca nu am masina germana.

    • Eu 12.01.2018 la 10:54

      Sper sa te bucuri la fel ca nu ai masina germana si cand vei lovi un parapet ceva,cu euro5 al tau logan by reno si 0 stele la teste de siguranta.

  4. Grozavul 12.01.2018 la 19:35

    Eu unul sunt curios ce beneficii aduce atatul cu banii de pe aceasta taxa pentru poluare, cati copaci planteaza, ce metode de a reduce poluarea vor lua? Nimic, ca si pana acum, suntem taxati mai mult decat castigam noi de acest guvern de hoti pentru a avea ei bani de unde sa fure si sa-si voteze fel si fel de pensii speciale si alte avantaje..

  5. Eu 12.01.2018 la 23:48

    Pt.celalalt eu:nu ma pot bucura si nu pot dori rau alcuiva cum faci d-ta.Conduc o masina EURO 5 pe bune si nu un vw cu gas.Este o frantuzoaica care-mi ofera mult mai multa siguranta decat un cosciug de golf,Et en plus,EURO5.Mie chiar imi pasa de mediu,nemtilor nu.Numai bine va doresc.

  6. Eu 12.01.2018 la 23:50

    Dar un vw cu gas cate stelute are?Tot o.Iar un audi are 4 cercuri,alea sunt de la fum.Tot 0.