Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Politică Administrație

În 16 decembrie: Concurs pentru ocuparea funcţiei de manager la Spitalul Judeţean din Alba Iulia şi la Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud

Dragoş Suciu

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Consiliul Judeţean Alba organizează două concursuri pentru ocuparea funcţiei de manager la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud, în 16 decembrie, iar dosarele de concurs trebuie depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, până la data de 6 decembrie 2013, la ora 16.00.

Consiliul de administraţie al Spitalului Judeţean de Urgenţă Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea funcţiei de manager, persoană fizică, la Spitalul Judeţean din municipiul reşedinţă de judeţ. Concursul constă în susţinerea a trei probe: test grilă de verificare a cunoștințelor, susținerea proiectului de management şi interviul de selecție.

Testul grila de verificare a cunoștințelor va avea loc în data de 16 decembrie 2013, ora 10.00, la sediul Consiliului Judeţean Alba, P-ța I.I.C. Brătianu nr. 1.

Concursul de va desfăşura potrivit Regulamentului de desfăşurare şi organizare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager, persoana fizica, la Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia şi Spitalul de Pneumoftiziologie Aiud aprobat prin Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Alba.

Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

a) sa fie absolvent(a) al unei instituţii de învăţământ superior;

b) sa îndeplinească una din următoarele condiții

‒   absolvent(a) al unor cursuri de perfecţionare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi stabilite prin Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică,

‒   a început cursul prevăzut la art. 1 lit. a) din ordinul menţionat mai sus.

‒   absolvent(a) al unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

c) sa aibă 5 ani vechime în posturi prevăzute cu studii de învățământ superior;

d) sa nu fie condamnat(a) penal sau în curs de urmărire penală;

e) sa fie apt(a) din punct de vedere medical;

f) sa nu aibă vârsta de pensionare conform legii.

g) sa aibă cetățenia romana sau cetățenia unui stat membru al Uniunii Europene

Dosarele de concurs vor fi depuse la Registratura Consiliului Județean Alba, P-ța I.I.C. Brătianu nr. 1, până la data de 06 decembrie 2013, ora 16,00 și trebuie să conțină, în mod obligatoriu, următoarele documente:

a) cererea de înscriere;

b) copia actului de identitate;

c) copia legalizată a diplomei de studii;

d) copia legalizată a documentelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare în management sau management sanitar sau adeverinţă care să ateste începerea cursului prevăzut la art. 1 lit a) din Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 1113/2010 privind stabilirea cursurilor de management sau management sanitar agreate de Ministerul Sănătăţii pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică al spitalului public sau reprezentant desemnat de managerul persoană juridică, sau după caz copia legalizată a diplomei de masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;

e) curriculum vitae;

f) copii ale diplomelor de studii şi alte acte ce atestă efectuarea unor specializări, competenţe/atestate etc. în domeniul managementului sanitar, daca este cazul;

g) copia legalizată adeverinţa care atestă vechimea în posturi cu studii de învăţământ superior sau copie de pe carnetul de muncă, certificată “în conformitate cu originalul” de către conducerea unităţii;

h) cazierul judiciar;

i) adeverinţa din care rezultă că este apt medical;

j) declaraţia pe propria răspundere că nu este urmărit penal şi nu are cunoştinţă că a fost începută urmărirea penală asupra sa;

k) copie legalizată a certificatului de căsătorie, daca este cazul;

l) proiectul de management realizat de candidat (sigilat), întocmit conform temei cadru si structurii date;

Relaţii suplimentare se pot obţine la telefon 0258-813380, interior 1241 sau la Biroul resurse umane din cadrul Consiliului județean Alba.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Politică Administrație

Politică Administrație

FOTO „Transapuseana”, șoseaua spectaculoasă din sudul Munților Apuseni, tot mai aproape de finalizare: Primul lot a fost recepționat

Ziarul Unirea

Publicat

în

„Transapuseana”, șoseaua spectaculoasă din sudul Munților Apuseni, tot mai aproape de finalizare: Primul lot a fost recepționat Vineri, 26 aprilie 2024, a avut loc recepția lucrărilor pe lotul 1 al Transapusenei care totalizează nu mai puțin de 43 de kilometri. Un drum de poveste, emblematic pentru județul Alba și pentru România. Citește și: FOTO Cum […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea