Rămâi conectat

Economie

Făcut mereu exact așa cum trebuie, Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, în topul încrederii acordate de părinți brandurilor care se adresează și copiilor, Forbes Brands for Kids

Ziarul Unirea

Publicat

în

Făcut mereu exact așa cum trebuie, Fragedo este „Cea mai de încredere marcă de carne”, în topul încrederii acordate de părinți brandurilor care se adresează și copiilor, Forbes Brands for Kids

București. 26 noiembrie 2021. Fragedo, brand emblemă al companiei TRANSAVIA, a fost desemnat „Cea mai de încredere marcă de carne” în cadrul evenimentului Summit Forbes Brands for Kids, ediția 2021. Premiile au fost acordate în baza studiului realizat de Forbes România și Institutul D&D Research care a investigat siguranța, calitatea și încrederea de care se bucură produsele care se adresează copiilor.

Fragedo, cel mai popular brand din categoria sa, a primit premiul pentru Cea mai de încredere marcă de carne, confirmând din nou că se află mereu în topul preferințelor consumatorilor români datorită calității sale, la cel mai înalt nivel, încă de la lansare.

„Pentru noi, la TRANSAVIA, fiecare copil este important și ne dorim ca ei să aibă toate condițiile ca să se dezvolte sănătos și armonios, iar o recunoaștere precum cea pe care FRAGEDO o primește odată cu premiul „Forbes #1 Brand for Kids la categoria Marcă de carne” înseamnă încă o confirmare că facem lucrurile exact așa cum trebuie. Încrederea de care ne bucurăm din partea consumatorilor, în special a părinților care includ puii Fragedo în alimentația copiilor lor, are la bază promisiunile pe care le ținem zi de zi: siguranța garantată și calitatea superioară a produselor noastre, gustul mereu același, onestitatea și transparența comunicării noastre”, afirmă Theodora Popa, Vicepreședinte TRANSAVIA.

Făcut mereu exact așa cum trebuie, puiul Fragedo asigură consumatorilor mereu calitate premium. Hrăniți 100% cu cereale din fermele proprii TRANSAVIA, sunt apreciați pentru frăgezime și savoare de cei mai exigenți consumatori, având mereu același gust și aceeași calitate, cu valoare nutrițională superioară, indiferent în care dintre variante sunt aleși și gătiți de consumatori.

Strategia, de la bob la furculiță, consolidează poziția de lider de piață pe care TRANSAVIA o onorează cu produse de cea mai înaltă calitate, la standarde certificate de siguranță alimentară, fiind singurul producător care își crește singur toți puii în ferme proprii, de incubație și de creștere, folosind hrană vegetală provenită din cele 10 000 de hectare cultivate prin divizia proprie de ferme vegetale.

În cadrul evenimentului Summit Forbes Brands for Kids au fost dezbătute subiecte de actualitate ce țin de alimentație, îngrijire, sănătate și stil de viață și au fost premiate brandurile care excelează în termenii responsabilității și ai adecvării la cerințele familiei românești contemporane.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Economie

Economie

Polo pentru toți – explorează diversitatea tricourilor polo pentru selectarea stilului perfect (P)

Andreea Ștefan

Publicat

în

Tricourile polo, emblematice pentru stilul lor versatil care îmbină eleganța casual cu confortul, prezintă o serie de caracteristici de design distincte care le diferențiază de alte articole de îmbrăcăminte și le conferă un loc special în garderoba oricărui iubitor de modă dar și de funcționalitate și confort. Selectarea stilului perfect pentru tricouri polo damă și bărbați […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea