// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

De ce nu s-a deschis în luna iunie autostrada Sebeș-Turda, loturile 3 și 4? Care este termenul avansat de reprezentanții CNAIR

De ce nu s-a deschis în luna iunie autostrada Sebeș-Turda, loturile 3 și 4? Care este termenul avansat de reprezentanții CNAIR?

Reprezentanții Companiei Naționale de Autostrăzi și Infrastructură din România (CNAIR) spun că inaugurarea va putea avea loc doar când lucrările vor fi gata în proporție de 100%. Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR, a declarat pentru ziarulnirea.ro că pe lotul 3 încă se fac măsurători de planeitate și rugozitate și se așteaptă rezultatele măsurătorilor în funcție de care se va stabili când va fi inaugurat acest tronson.

Citește și:  FOTO-VIDEO: Pe autostrada Sebeș-Turda, lotul 1, progres dezamăgitor în luna iunie 2018

”Cei de la Tirrena Scavi au intervenit pe locurile cu probleme de planeitate și rugozitate, iar acum așteptăm rezultatele testelor”, a precizat Șerbănescu.

El a spus că nu se poate estima o dată la care vor fi inaugurate cele două loturi, dar, ”dacă măsurătorile sunt bune, este posibil ca circulația să fie permisă chiar de luna viitoare, adică din iulie”.

Cât privește lotul 4, și aici mai este de lucru la stabilizarea unor taluzuri care au luat-o la vale, se lucrează de asemenea la sistemul de retenție și colectare a apelor meteorice, foarte important pentru prevenirea infiltrațiilor în corpul autostrăzii și, de asemenea, la înierbarea taluzurilor. Nici privind lotul 4 nu am fost notificați de către constructor sau de către reprezentantul firmei de consultanță angajată de CNAIR să supravegheze lucrările că acestea ar fi gata. Sperăm să putem anunța în scurt timp că lotul 4 este pregătit pentru deschidere chiar de luna viitoare. Cât privește posibilitatea permiterii circulației doar pe lotul 4, separat de lotul 3, această posibilitate este foarte puțin luată în calcul, întrucât ar exista o problemă cu descărcarea circulației dinspre Turda”, a mai spus Șerbănescu.

”În ciuda presiunilor publice care se fac nu putem da drumul circulației până nu este totul perfect. Noi (n.r. – CNAIR) suntem primii care avem interesul să recepționăm lucrările și să dăm drumul circulației, iar lumea trebuie să priceapă acest lucru și să aibă încredere. Nu există niciun interes ascuns pentru care nu se dorește deschiderea circulației pe loturile 3 și 4, aparent finalizate. Însă nu putem trece peste niște aspecte care ar putea pune în pericol siguranța cetățenilor”, a ținut să puncteze reprezentantul CNAIR pentru ziarulunirea.ro.

Citește și:  FOTO, VIDEO. Autostrada Sebeș-Turda: Casa de pe culoarul lotului I, care bloca lucrările la pod, a fost demolată. Pizzarotti a mai trecut de un obstacol

Lotul 3 are o lungime de 12,45 km şi urmează traseul de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea; km 41+250 – km 53+700. Pe acest tronson sunt două noduri rutiere, inclusiv bretele de acces, la Aiud (km 44+700) şi Unirea (km 53+200). Constructor este Tirrena Scavi S.p.A (Societa Italiana per Condotte d’Acqua S.p.A), cu valoare contract de 420.511.921,44 lei (fără TVA), semnat în 16 aprilie 2014 şi termen iniţial de finalizare 20 martie 2016.

Constructorul susține că a finalizat lucrările încă de la sfârșitul anului trecut și a încercat să conteste modalitatea tehnică de măsurare a planeității și rugozității.

Lotul 4 are o lungime de 16,3 km, de la nodul Decea până la intrarea în autostrada A3 în zona Turda; km 53+700 – km 70+000. Constructor este PORR Construct SRL/PORR Bau GMBH, cu contract de 470.004.894,83 lei (fără TVA), semnat în 16 aprilie 2014. Pe acest lot se va face joncţiunea între A10 şi Autostrada Transilvania (A3).

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

loading...

10 Răspunsuri la De ce nu s-a deschis în luna iunie autostrada Sebeș-Turda, loturile 3 și 4? Care este termenul avansat de reprezentanții CNAIR

  1. Sileanu! 01.07.2018 la 6:15

    „Lumea” nu intelege, daca ati angajat o firma sa supravegheze lucrarile cum va treziti la finalizare cu anomalii de executie…

  2. ducu 01.07.2018 la 12:18

    PUR SI SIMPLU BATAIE DE JOC
    MINISTRU TRANSPORTURILOR E PRINCIPALUL VINOVA ,,, NU VREA SA AVEM AUTOSTRAZI A SPUSO CU GURA LUI

  3. A10 01.07.2018 la 13:04

    Sa faci 12 respectiv 16 km in 4 ani=>3,4 km pe an si dupa sa mai ai si probleme pe ei.Inteleg daca ii faceai intr-un an,am lucrat la repezeala si au oesit cum au iesit,da sa lucrezi ca melcul si tot sa ai probleme,numai daca nu ai lucrat si cu ochii inchisi :))

  4. Andrei 53 ani 01.07.2018 la 14:27

    Vârstă spune multe.Nu se deschide. Aglomerează AIUDUL de nici nu va ganditii Ce mai contează încă 1 sau 2ani păcat de constructori ei au lucrat si nu pot predă lucrarea.

  5. Pp 01.07.2018 la 14:42

    Pai psd is niste incompetenti si rau intentionati.

    Eu cred ca numa de ciuda nu le-au deschis..

  6. !! 01.07.2018 la 17:27

    Daca cineva ar urmari cum se fura motorina si cati taximetristi umbla cu motorina de acolo, poate lucrarile ar avansa cat de cat.
    Oricum, cineva scolit tare, a spusca LUCRARILR VOR FI GATA ATUNCI CIND VOR FI GATA !

  7. Catalin A 01.07.2018 la 18:58

    Se vor inaugura la anul, cand vor fi alegeri. Sa arate electorilor ce „realizari” marete a avut actualul partid/guvern.

  8. Relu 01.07.2018 la 23:50

    Mai fratilor cum se gandesc astia sa nu dea drumu la autostrada pentru ca ar pune in pericol siguranta cetatenilor?

    Planeitatea, rugozitatea, auzi probleme, dar pe drumu national cum e? Exemplu la iesirea din Unirea la restaurantul acela de dupa benzinarie era sa raman fara dinti.

    Alunecari de teren, auziti problema, dar podul de la Turda semaforizat e mai sigur pentru cetatenii platitori de taxe.

    Isi bat joc de noi cum vor, nu stiu cat mai indurati fratilor, cum puteti sta in casa sa nu iesiti la proteste, cum stati asa nepasatori, doar cand va mor copii sau familia pe drumul national va veti trezii?

  9. mike 01.07.2018 la 23:53

    Nu inteleg cum se fac afacerile in RO.– Se incheie un contract cu suma lucrarilor, cost si data de incepere si terminare ..Controlul de calitate il faca cel ce comanda lucrarea –iar termenul ce depaseste datele din contract se penalizeaza de catre -recipient. Asa ca, constructorul se angajeaza sa faca lucru de calitate si la timp pentru a nu pierde bani si mai ales reputatia — Aici nu vad decit slaba pregatire si nepasarea celor ce au facut comanda fiindca nu se folosesc de datele inscrise in caietul de sarcini– pe scurt — niste -BLEGI–sau nepasatori de avutul statului ceace e si mai rau — si asta pentru ca nu-i trage nimeni la raspundere — presedintele tarii tacut ca deobicei?

  10. q 02.07.2018 la 11:51

    rusine ministrului.
    stam cu ele gata si ne uitam ce frumoase is in poza. niste amarati de 30km. vai de capul vostru incompetentilor.
    in ianuarie era prblema cu planeitatea. acum s-a asezat autostrasa singura si e ok. dar e cu rugozitatea.
    cautati nod in papura si e evident