Economie
Comunicat de presă – Primăria Municipiului Alba Iulia implementează proiectul „Cargo-bicicleta – agent de schimbare al orașului” – acronim „CityChangerCargoBike CCCB”
Comunicat de presă
Primăria Municipiului Alba Iulia implementează proiectul „Cargo-bicicleta – agent de schimbare al orașului” – acronim „CityChangerCargoBike CCCB”, finanțat de Uniunea Europeană în cadrul programului European Orizont 2020, ca partener al consorțiului transnațional coordonat în prezent de către Gemeente Utrecht – Olanda.
Proiectul urmărește să aducă o contribuție importantă la dezvoltarea durabilă a orașului Alba Iulia prin promovarea, testarea și utilizarea cargo-bicicletelor ca mijloc alternativ de transport al mărfurilor și persoanelor, precum și ca opțiune personală pentru petrecerea timpului liber, pentru cumpărături, etc.
Primăria municipiului Alba Iulia dă start evenimentului „Alba Iulia testează cargo-biciclete”! destinat tuturor persoanelor cu vârsta peste 16 ani, începând cu data de 19 iulie 2022. Evenimentul se va derula până în data de 28 iulie 2022 și își propune să crească gradul de conștientizare cu privire la efectele nocive provocate de traficul rutier și să promoveze utilizarea cargo-bicicletelor ca mijloc de transport prietenos cu mediul.
Vor fi puse la dispoziția doritorilor, cargo-biciclete de test, în mod gratuit, accesibile din 2 puncte de preluare situate în piața Cetății Alba Carolina, respectiv Piața Agroalimentară Centru. Se vor distribui broșuri informative referitoare la avantajele folosirii de cargo-biciclete, iar utilizatorii vor avea posibilitatea de a-și exprima propriile opinii cu privire la beneficiile și utilitatea unui astfel de mijloc de transport.
Vineri, 22 iulie 2022 va fi organizat un atelier de lucru dedicat antreprenorilor și comercianților, în aer liber, în partea vestică a Șanturilor Cetății. Evenimentul va avea loc în intervalul orar 16.00-17.30. În cadrul evenimentului se vor prezenta oportunitățile și beneficiile utilizării cargo-bicicletelor pentru activități economice, vor fi puse la dispoziția participanților materiale informative pe această temă și se vor testa cargo-biciclete. De asemenea, pe parcursul evenimentului, participanții au șansa de a câștiga premii, acordate celor care răspund corect la întrebări adresate de către organizatori.

Economie
COMUNICAT DE PRESĂ FINALIZARE PROIECT „Îmbunătățirea infrastructurii TIC în domeniul e-educație, în unitățile de învățământ din Comuna Noșlac”
Comunicat de presă
Comuna Noșlac, județul Alba, anunță finalizarea proiectului“Îmbunătățirea infrastructurii TIC în domeniul e-educație, în unitățile de învățământ din Comuna Noșlac”, cod MySMIS 144600, realizat în baza contractului de finanțare nr.215/233t/19.07.2021, încheiat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de Organism Intermediar pentru Promovarea Societății informaționale.
Proiectul a fost finanțatprin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020,Axa prioritară 4, Acțiunea 4.2.1 Sprijin pentru procesul educațional on-line.
Valoarea totală a proiectului: 217.408,65 lei.
Valoarea finanțării nerambursabile: 188.720,23 lei.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă asigurarea accesului elevilor la procesul de învățare în mediul on-line, prin dotarea unității de învățământ de pe raza comuneiNoșlac, cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informației de tipul tabletelor școlare, precum și a altor echipamente/dispozitiveelectronice.
Rezultatele prevăzute prin proiect sunt următoarele:
– 114 elevi și 15 de cadre didactice sprijinite cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informației, necesare desfășurării activităților didactice în mediul on-line.
– 1 unitate de învățământ de pe raza Comunei Noșlac dotată cu echipamente de tip IT, astfel încât să se asigure în bune condițiidesfășurarea activităților didactice în anul școlar 2020-2021.
Perioada de implementare:19.07.2021–19.10.2022.
Proiect cofinanțat din FondulEuropean de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.
Competitivi împreună !
Date de contact beneficiar:
Comuna Noșlac,
str. Principală, nr. 78, județul Alba, România
tel.0258889101, fax.0258889101
Economie
Amendament la documentul de Ofertă Publică de Cumpărare a PREBET S.A. Aiud aprobat prin decizia A.S.F nr. 1039 din data de 03.08.2022
APROBAREA AMENDAMENTULUI NU ARE VALOARE DE GARANŢIE ŞI NICI NU REPREZINTĂ O ALTĂ FORMĂ DE APRECIERE A A.S.F. CU PRIVIRE LA OPORTUNITATEA, AVANTAJELE SAU DEZAVANTAJELE, PROFITUL ORI RISCURILE PE CARE LE-AR PUTEA PREZENTA TRANZACŢIILE DE ÎNCHEIAT PRIN ACCEPTAREA OFERTEI PUBLICE OBIECT AL DECIZIEI DE APROBARE. DECIZIA DE APROBARE CERTIFICĂ NUMAI REGULARITATEA DOCUMENTULUI DE OFERTĂ ÎN PRIVINŢA EXIGENŢELOR LEGII ŞI ALE NORMELOR ADOPTATE ÎN APLICAREA ACESTEIA.
Preambul
Principalul scop al acestui document este să furnizeze date actualizate în legătură cu unele informații prezentate în Documentul de Ofertă și trebuie citit doar împreună cu Documentul de Ofertă și în contextul Ofertei descrise în Documentul de Ofertă. Ofertanții și/sau intermediarul nu au actualizat nicio altă informație decât cea prezentată în cuprinsul acestui amendament, celelalte informații prezentate în documentul de ofertă fiind corecte și complete la data Documentului de ofertă. Astfel, nici ofertanții și nici Intermediarul nu își asumă nicio responsabilitate privind acuratețea și caracterul complet al informațiilor prezentate în documentul de Ofertă, cu excepția datelor prezentate în acest amendament, la o dată ulterioară datei Documentului de ofertă.
Publicarea Amendamentului
Prezentul Amendament este pus la dispoziția investitorilor după aprobarea sa de către A.S.F. prin publicarea unui anunț conform aceleiași proceduri utilizate pentru publicarea Documentului de Ofertă.
Amendamentul la Ofertă va fi disponibil în același mod în care este și Documentul de Ofertă astfel:
1. în format electronic de pe website-ul Intermediarului GOLDRING SA (goldring.ro), al Ofertantului PREBET Aiud S.A. (www.prebet.ro) și al Bursei de Valori București (www.bvb.ro).
2. pe suport de hârtie, disponibil investitorilor la sediul Intermediarului (Tg. Mureș, str. Tudor Vladimirescu nr. 56A, jud. Mureș) și la agențiile sale (Agenția din Cluj-Napoca str. Samuil Micu nr. 1A, ap.2, Cluj, Agenția din Sibiu str. Nicolaus Olahus nr. 5, corp B, et. 2, Sibiu), precum și la sediul Ofertantului din Aiud, str. Arenei nr. 10, jud. Alba.
Ofertanții au convenit la modificarea Documentului de ofertă după cum urmează:
Se modifică prețul oferit în cadrul ofertei publice de la 1,84 lei/acțiune la 1,85 lei/acțiune și implicit valoarea ofertei de la 6.705.407,12 lei la 6.741.849,55 lei peste tot acolo unde aceste valori sunt menționate în Documentul de ofertă.
Paragraful de la punctul 4: „Ofertantul nu deține acțiuni proprii iar împreună cu persoanele cu care acționează în mod concertat deține 385.657 acțiuni reprezentând 0,8467% din capitalul Emitentului.
Persoanele cu care Ofertantul acționează în mod concertat și care dețin acțiuni sunt următoarele:
Acționar | Dețineri | Procent% |
Moruțan Iulian Alin | 43.399 | 0,0953% |
Moruțan Mihaela | 42.731 | 0,0938% |
Mitruș Marius | 30.000 | 0,0659% |
Kerekes Ioan Csaba | 269.527 | 0,5917% |
se modifică astfel:
“Ofertantul nu deține acțiuni proprii iar împreună cu persoanele cu care acționează în mod concertat deține 465.785 acțiuni reprezentând 1,0225% din capitalul Emitentului.
Persoanele cu care Ofertantul acționează în mod concertat și care dețin acțiuni sunt următoarele:
Acționar | Dețineri | Procent% |
Moruțan Iulian Alin | 43.399 | 0,0953% |
Moruțan Mihaela | 42.731 | 0,0938% |
Mitruș Marius | 30.000 | 0,0659% |
Kerekes Ioan Csaba | 349.655 | 0,7676% |
Potrivit prevederilor art. 28 (3) din Legea nr. 24/2017, ale art. 54 (4) din Regulamentul 5/2018 și ale Documentului de Ofertă, investitorii care au acceptat să subscrie în oferta publică de cumpărare înaintea publicării amendamentului pot să îşi retragă acceptul în termen de două zile lucrătoare de la publicarea amendamentului.
Celelalte prevederi ale Anunțului și ale Documentului de Ofertă rămân neschimbate.
Prezentul amendament este întocmit în conformitate cu Legea nr. 24/2017 și Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările si completările ulterioare
OFERTANT | INTERMEDIAR |
Prebet Aiud S.A. | Goldring SA |
Kerekes Csaba | Zahan Virgil Adrian |
Director general adjunct | Director general adjunct |
Economie
Anunț – Asociația FLAG din Bazinul Mureşului, Secaşelor şi a Afluenţilor Acestora (FLAG Mureş) anunță public prelungirea celei de-a șaptea sesiuni de depunere proiecte
Comunicat de presă
Asociația FLAG din Bazinul Mureşului, Secaşelor şi a Afluenţilor Acestora (FLAG Mureş) anunță public prelungirea în aceleași condiții a celei de-a șaptea sesiuni de depunere proiecte din cadrul STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALĂ A TERITORIULUI FLAG DIN BAZINUL MUREŞULUI, SECAŞELOR ŞI A AFLUENŢILOR ACESTORA, finanțată prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL PENTRU PESCUIT ȘI AFACERI MARITIME 2014-2020, care este în desfășurare având ca termen limită de depunere data de 03.08.2022, ora 15:00, până la data de 17.08.2022, ora 15:00. PRIORITATEA UNIUNII NR. 4 – Creşterea gradului de ocupare a forţei de muncă şi sporirea coeziunii teritoriale
MĂSURA 2 – Consolidarea și Diversificarea activitaţilor în zona de pescuit şi acvacultură
APEL DE SELECŢIE NR. 7/2022, COD SMIS: 1032/4/1/Articolul 63
Alocarea financiară totală: 2 352 248,36 lei, echivalentul a 475 557,15 EURO
Valoarea maximă eligibilă aferentă unui proiect (ajutorul public nerambursabil): 1 978 520 lei / 400 000 euro.
Valoarea minimă eligibilă aferentă unui proiect (ajutorul public nerambursabil): 32 699,98 lei / 6611 euro.
Termenul limită pentru depunerea proiectelor este: 17.08.2022, ora 15:00.
Valoarea totală eligibilă a unui proiect nu poate depăși 400.000 euro.
Cursul de schimb RON-EURO utilizat pentru conversia în EURO este de 1 euro=4,9463 lei, conform Deciziei DGP AMPOPAM nr. 14/22.03.2022.
În cadrul prezentului apel de selecţie, cererile de finanţare si documentele anexate vor fi depuse on-line pe platforma informatica Smis/MySmis2014 în format electronic, doar în intervalul mai sus menţionat.
În cadrul prezentului apel de selecţie, cererile de finanţare si documentele anexate vor fi depuse on-line pe platforma informatica Smis/MySmis2014 în format electronic, doar până la data mai sus menţionată.
Ghidul solicitantului precum şi procedura de evaluare şi selecţie sunt afişate pe site-ul www.flagbazinulmuresului.ro și sunt disponibile la cerere la sediul FLAG Bazinul Mureşului, comuna Ciugud, localitatea Ciugud, str. Simion Bran, nr. 50, județul Alba.
Informaţii suplimentare se pot solicita de la sediul Asociaţiei FLAG din Bazinul Mureşului, Secaşelor şi a Afluenţilor Acestora (FLAG Bazinul Mureşului), comuna Ciugud, localitatea Ciugud str. Simion Bran, nr. 50, județul Alba, tel. 0770501093, e-mail [email protected], www.flagbazinulmuresului.ro.
-
Opinii - Comentariiacum 15 ore
Mesaje de SFANTA MARIA 2022. Urări şi felicitări pe care le poţi transmite persoanelor care îşi serbează onomastica
-
Sănătatea și naturăacum 4 ore
Este mai important CUM și CÂND BEM APA decât CÂTĂ APĂ BEM. Cele mai bune 5 momente ale zilei în care să bei apă
-
Opinii - Comentariiacum 15 ore
Mesaje de Sfânta Maria 2022. Ce felicitări, urări și SMS-uri le poți trimite persoanelor care își serbează onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 6 ore
13 august: Ziua internaţională a stângacilor. Un fascinant aspect al diversităţii umane
-
Sportacum 16 ore
Record la AJF Alba, doar 18 minute a durat AGO! Discurs radical al antrenorului Alin Hancăș la nivel juvenil
-
Curier Județeanacum 24 de ore
Bărbat din Zlatna, condamnat pentru tâlhărie, reținut de polițiști: A ajuns după gratii
-
Curier Județeanacum 23 de ore
Femeie din Alba, lovită și amenințată de fostul iubit, într-un local: Agresorul s-a ales cu dosar penal
-
Sportacum 23 de ore
Volei Alba Blaj, 5 transferuri pentru viitorul sezon | Bojana Milenković, principala lovitură pentru campioana României