Centralele termice BAXI – acum şi în 12 rate fixe, fără dobândă, prin programul „RABLA LA CENTRALE” oferit de Simodor Grup
– Vă rog să ne spuneţi în ce constă programul „Rabla la centrale”, pe care Simodor Grup l-a implementat în Alba Iulia în anul 2009, şi care au fost rezultatele acestui program.
– În septembrie 2009, împreună cu partenerul nostru, BAXI România, reprezentanţa locală a Baxi Group şi unul din liderii europeni în industria termotehnică, am lansat în judeţul Alba programul „Rabla la centrale”. Compania vizează modernizarea sistemelor de încălzire din casele românilor şi înlocuirea acestora cu o centrală termică nouă, marca Baxi, cu 8 ani garanţie. Programul se adresează în principal persoanelor care au achiziţionat o centrală termică în urmă cu peste 5-6 ani, precum şi celor care folosesc pentru încălzire alte sisteme vechi precum sobe de teracotă pe gaz, convectoarele sau încălzitoarele instant pe gaz. Simodor Grup, înlocuieşte în cadrul acestui program orice tip de echipament, indiferent de marcă, de model sau de combustibil (gazos, solid, electric) cu centrale termice BAXI, de ultimă generaţie, cu eficienţă crescută şi cu 8 ani garanţie.
„Rabla la centrale” reprezintă pentru industria în care activăm o gură de oxigen. Până la sfârşitul anului 2010, peste 80% din vânzările de centrale termice ale Simodor Grup au fost realizate în cadrul acestui program. Având în vedere faptul că sistemul centralizat de termoficare din Alba a fost complet înlocuit încă din anul 2009 cu sistemul individual, estimăm că cel puţin 40% dintre posesorii de centrale termice sunt deja la o a doua achiziţie. Deşi durata medie de viaţă a unui astfel de echipament este de 8 ani, în România perioada de garanţie oferită de furnizorii şi producătorii de centrale termice este de până la 4 ani. Iar defecţiunile majore, în urma unei exploatări intense, se produc după a doua jumătate a duratei de viaţă, deci în afara perioadei de garanţie, ceea ce creşte costurile de întreţinere suportate de către utilizator. Spre exemplu, o placă electronică de centrală poate costa şi până la 1.000 ron, un ventilator circa 600 ron iar un schimbător de căldură costă aprox. 800 ron. Astfel, utilizatorul ajunge să plătească dublu costul centralei, fără a avea garanţia că în perioada imediat următoare produsul nu se va mai defecta.
– Care sunt avantajele de care beneficiază clienţii finali prin participarea la programul „Rabla la centrale”?
– Principalele avantaje sunt în general cele legate de diminuarea costurilor cu întreţinerea şi repararea sistemelor vechi precum şi a celor cu încălzirea locuinţei şi prepararea apei calde. Cu cât un echipament este mai vechi, cu atât cresc costurile de întreţinere şi reparaţii, consumul de combustibil şi nu în ultimul rând nivelul emisiilor de noxe ce afectează mediul înconjurător. Şi, să nu uităm de siguranţa utilizatorilor, care, poate fi pusă în pericol în cazul în care aceste echipamente sunt exploatate sau întreţinute necorespunzător. În plus, pe lângă avantajul unic pe piaţă oferit de centralele termice BAXI – 8 ani garanţie, clientul, care optează pentru înlocuirea echipamentului termic pe care îl deţine cu una din centralele BAXI incluse în program, beneficiază de o primă de casare cuprinsă între 400 şi 750 de lei, reprezentând contravaloarea echipamentului vechi.
– Aţi implementat de curând sistemul de plată în rate pentru centralele termice Baxi. Cum percep clienţii dvs acest sistem?
– Criza economică a afectat nu numai veniturile şi puterea de cumpărare a oamenilor, dar şi comportamentul acestora de achiziţie. Oamenii sunt mult mai atenţi la costuri, la consum, la beneficii, la produsele şi serviciile ce le cumpără. Prin sistemul de plată în 12 rate, fără dobândă şi fără costuri suplimentare pe care l-am implementat anul acesta, oferim un beneficiu extraordinar clienţilor noştri, care nu au posibilitatea să cumpere o centrală cu plata pe loc.
– Care sunt condiţiile pe care o persoană trebuie să le îndeplinească pentru a participa la programul „Rabla la centrale”?
– Condiţiile sunt cât se poate de simple. În primul rând trebuie să fie persoană fizică, cu vârsta peste 18 ani, să aibă un echipament de încălzire vechi, care poate fi orice marcă, orice tip, orice combustibil, funcţional sau nefuncţional şi să achiziţioneze o centrală termică Baxi de la noi.
– Ce modele de centrale sunt disponibile persoanelor ce doresc să înlocuiască echipamentul vechi?
– Modelele de centrale Baxi incluse în program acoperă o plajă extinsă de nevoi. Gama include centrale cu eficienţă standard, şi putere de 24 de kw, perfect adaptate necesarului de confort termic pentru apartamente, centrale cu boiler încorporat sau cu boiler extern pentru solicitări simultane de apă caldă menajeră, centrale cu eficienţă crescută (cu condensare) cu puteri de până la 65 de kw pentru case, vile sau pensiuni.
– Ce se întâmplă cu centralele termice vechi deţinute de persoanele fizice?
– Prin acest program, obiectivul nostru declarat este de a elimina complet „rablele” din piaţă, învechite, ineficiente, periculoase pentru siguranţa utilizatorilor şi nu în ultimul rând cu un grad ridicat de poluare. Astfel, sistemele termice vechi de la clienţi (stricate sau în stare de funcţionare) sunt preluate de către Simodor Grup, şi depuse unui centru regional de colectare a deşeurilor. Românii nu au cultură ecologică, aşa cum au alte state. Însă, dacă fiecare dintre noi ar avea atitudine faţă de mediul înconjurător şi ar înţelege că azi este momentul pentru a schimba ziua de mâine, copiii noştri ar respira un aer mai curat.
– Care este perioada de valabilitate a programului?
– Campania se va derula până la sfârşitul acestui an.
– Baxi este singurul furnizor de pe piaţa de centrale termice care are o garanţie extinsă la 8 ani de zile. Este o perioadă destul de mare. Cum de niciun alt producător nu o oferă produselor sale?
– Într-adevăr, Baxi România este singurul furnizor local care asigură 8 ani garanţie pentru orice model de centrală Baxi. Fără excepţie, fără loterie, tuturor clienţilor săi! Compania îşi menţine această promisiune încă din anul 2004, de când a lansat în premieră conceptul de „garanţie pe viaţă”, şi reprezintă dovada responsabilităţii asumate şi încrederii avute în calitatea produselor şi serviciile sale. În judeţul Alba, avem mii de centrale termice Baxi pe care Simodor Grup le-a instalat în 2004 şi care funcţionează fără nicio problemă şi acum. Garanţia de 8 ani de zile acoperă toate defecţiunile de fabricaţie ale produsului şi ale componentelor sale. Aceasta presupune ca, în cazul semnalării unei astfel de defecţiuni la piesele integrate, repararea sau înlocuirea acestora este gratuită.
Este important de menţionat faptul că România este singura ţară din lume unde Grupul Baxi a decis să ofere garanţia de 8 ani. Această decizie subliniază încrederea reprezentanţilor Grupului Baxi, atât în potenţialul pieţei româneşti, cât şi în profesionalismul echipei din România şi a partenerilor comerciali cu care colaborează. De aceea promisiunea mărcii Baxi este foarte clară – soluţia modernă care asigură confortul optim, fără niciun fel de compromis, fără griji, pe întreaga durată de viaţă a produsului.
Şi pentru a dovedi toate aceste lucruri menţionate mai sus, avem o promisiune fermă pentru clienţii noştri: dacă în termen de 30 de zile de la achiziţia şi montarea centralei termice BAXI de către specialiştii Simodor Grup, utilizatorii ne comunică faptul că nu sunt mulţumiţi de calitatea produsului, a lucrărilor efectuate sau de materialele utilizate, le returnăm banii înapoi.
– Unde să se adreseze persoanele interesate?
– Pe toţi cei interesaţi, îi aşteptăm la sediul Simodor Grup din Alba Iulia, B-dul Revoluţiei nr. 108/2 sau îi invităm să ne contacteze la telefon: 0372 721 058 sau 0258 831 222. (A.P.)
Despre Simodor
Simodor Grup reprezintă grupul de firme Albanic Service şi Simodor Impex. Simodor Grup este liderul industriei de soluţii pentru încălzire şi confort din Alba, cu operaţiuni şi în judeţele Cluj şi Sibiu şi important partener al furnizorului naţional de centrale termice BAXI România.
Grupul Simodor a dobândit o vastă experienţă în domeniul lucrărilor de instalaţii tehnico-sanitare, care au constituit începutul activităţii. De-a lungul timpului, societatea s-a dezvoltat, punând la dispoziţia clienţilor noi servicii: montaj şi service pentru centrale termice; proiectarea şi execuţia instalaţiilor de gaz, termice, sanitare, apă-canal; construcţii şi amenajări aferente.
Simodor Grup a înţeles să se adapteze rapid noilor condiţii economice de criză şi să valorifice acele segmente de afaceri şi proiecte care sunt viabile în această perioadă. Spre deosebire de majoritatea firmelor care au redus activitatea sau chiar personalul, Simodor a reuşit să asigure încărcarea la capacitatea maximă a firmei astfel încât să poată merge mai departe şi să acumuleze resurse şi pentru dezvoltarea din viitorii ani. Parteneriatul strategic cu Baxi România i-a permis implicarea în programe precum „Rabla la centrale” sau „Marea debranşare” dar şi „Casa verde” care au ca scop esenţial înlocuirea echipamentelor şi sistemelor învechite de încălzire şi preparare de apă caldă cu instalaţii şi sisteme noi şi performante energetic precum şi completarea instalaţiilor cu echipamente ce utilizează energii regenerabile.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Economie
Anunț finalizare proiect „Modernizare Străzi: Aurel Vlaicu, 8 Martie, Fântâna de Aur, Sticlarilor, Municipiul Sebeș”, cod SMIS 143511
Anunț Proiectul „Modernizare Străzi: Aurel Vlaicu, 8 Martie, Fântâna de Aur, Sticlarilor, Municipiul Sebeș”, cod SMIS 143511 a contribuit la realizarea obiectivului priorității de investiție 9.1 – Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin măsuri integrate, fiind realizată modernizarea străzilor Aurel Vlaicu, 8 Martie, Fântâna de Aur și Sticlarilor, […]
Secțiune Articole Similare
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
MESAJE de CRACIUN 2024. URARI şi FELICITARI de Sărbători pe care le puteţi trimite celor dragi
-
Opinii - Comentariiacum 3 zile
Povestea sau legenda lui Moș Crăciun
-
Ştirea zileiacum 2 zile
Renii lui Moș Crăciun. Povestea renilor. Care sunt numele lor și cum îi ajută aceștia pe Moșul
-
Opinii - Comentariiacum 9 ore
MESAJE de Mos CRACIUN 2024 hazlii. Idei de SMS-uri, URĂRI şi FELICITĂRI amuzante pe care le puteți trimite celor dragi
-
Opinii - Comentariiacum 2 zile
MESAJE SMS de CRĂCIUN 2024 în limba ENGLEZĂ. Idei de URĂRI şi Felicitări în română şi engleză !
-
Curier Județeanacum 4 zile
Mesaje de Crăciun 2024 în limba italiană, traduse în limba română. Cântece tradiționale de Crăciun în limba italiana