Rămâi conectat

Actualitate

Alba Iulia: Concurs de materiale publicitare pentru evenimentul „Lumini! Cameră! …Publicitate!”

Publicat

în

Cercul de marketing al Universităţii “1 Decembrie 1918” Alba Iulia organizează, pe data de 5 decembrie, ora 18.00, la Casa de Cultură a Studenţilor, cea de-a doua ediţie a evenimentului „Lumini! Cameră! …Publicitate!”.  Durata de desfăşurare a evenimentului este de  3 ore şi jumătate, timp în care, publicul-ţintă, studenţii, elevii, şi nu numai, vor intra în contact cu lumea fascinantă a publicităţii! În program sunt înscrise 4 calupuri publicitare structurate pe următoarele teme: Food & drinks, Electoral, Emoţional, Topuri, iar fiecare calup va dura aproximativ 25 minute, cu pauze de 15 minute în care se vor organiza evenimente şi concursuri cu premii surpriză de către sponsorii evenimentului. Pe lângă asta, organizatorii anunţă şi un invitat special, care va întreţine atmosfera pe toată durata evenimentului.

Cei care se ocupă de  organizarea acestui eveniment s-au gândit ca materialele publicitare (afiş, fluturaşi) ale acestuia să nu fie realizate de ei, astfel au lansat un concurs, oferind cu această ocazie şansa de a promova noi talente în domeniu, din oraş sau din judeţ. Aşadar, cei care doresc să se înscrie în concurs, o pot face până la data de 15 noiembrie, după următoarele cerinţe:

„Concursul este deschis tuturor celor cu vârsta peste 16 ani.

Elit - Gustul Desăvârșit

Cerinţe:
• Realizarea unui afiş, în format A3 (3508 x 4961 pixels), portrait sau landscape, care să transmită conceptul de publicitate, realizat în orice program grafic.
• Realizarea unui model de fluturaş, cu design similar cu al afişului în format 220 x 110 cm (2598 x 1299 pixels).
Materialele publicitare astfel realizate trebuie trimise în format .TIF sau .JPEG la adresa de email [email protected]

Important! Atât afişele cât şi fluturaşii trebuie să includă în mod obligatoriu datele următoare şi să conţină un loc de aproximativ ??cm/pixeli pentru includerea sponsorilor şi a partenerilor media de către organizatori:

Informaţii obligatorii ce trebuie să se regăsească în afiş:

Sigla Cercului de Marketing, Sigla Universităţii 1 Decembrie 1918 (download de pe pagina web a evenimentului)

Denumirea evenimentului:
“Lumini! Cameră! …Publicitate!” -ediţia a-II-a

Locaţia: Casa de Cultură a Studenţilor, Alba Iulia

Data: 5 decembrie 2012

Ora: 18:00

Invitat special: la liberă alegere, un nume fictiv amuzant (interzise numele cu substrat vulgar, indecent, impropriu, etc)

Intrare liberă

Premiul: 101 lei.
Data limită de trimitere a lucrărilor: 15 noiembrie.
Concursul va avea un singur câştigător.

Alegerea caştigătorului se va face în baza următoarelor criterii: trasmiterea conceptului de publicitate, raportarea la eveniment, plasarea datelor obligatorii cerute, logica de ansamblu a materialelor publicitare, calitatea şi profesionalismul transmise de acestea. Câştigătorul va pune la dispoziţia organizatorilor concursului fişierele sursă ale materialelor publicitare, în format editabil .psd, .cdr sau .ai

Copyright noticement: Participanţii la concurs cedează organizatorilor dreptul de a utiliza materialele lor publicitare în promovarea evenimentului până la anunţarea câştigătorului final. Câştigătorul cedează dreptul de a utiliza materialul publicitar creat de el în scopul promovării evenimentului, pe termen nedifinit.”

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a nu utiliza materialele publicitare realizate de câştigător în promovarea evenimentului.

Întregul eveniment este organizat de  Cercul de marketing al Universităţii “1 Decembrie 1918” Alba Iulia prin: responsabilul de proiect Bena Ion şi membrii echipei organizatoare: Vlăzan Adriana, Cracia Maria, Ciortea Paula, Avram Emanuela, Nariţa Alexandra, Banţă Cezar Alin, Secu Maria, Cristian Oana, Sămărtinean Andreea, Mureş Larisa Ramona, Joldeş Valentin, coordonator Cerc Lect.univ.dr. Andreea Muntean.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Actualitate

ANAF crește numărul echipelor de control pe teren: Peste 500.000 de contribuabili şi firme vor fi verificați

Publicat

în

ANAF crește numărul echipelor de control pe teren: Peste 500.000 de contribuabili şi firme vor fi verificați

În cursul serii de miercuri, 22 iunie, Lucian Heiuş, preşedintele ANAF, a declarat, că Direcţia de control venituri din cadrul instituţiei pe care o conduce are doar 30 de echipe pe teren, care trebuie să verifice peste 500.000 de contribuabili şi firme, dar că îşi propune ca numărul acestor echipe să crească şi să ajungă în luna iulie la 70. Heiuş a precizat că 80 la sută dintre procesele în care sunt contestate deciziile emise de inspectorii fiscali sunt câştigate de ANAF, potrivit News.ro.

Lucian Heiuş a declarat, miercuri, la Digi24, că este imposibil să fie făcute verificări la peste 500.000 de contribuabili.

”Această Direcţie generală de control venituri a făcut o analiză pe nişte aplicaţii informatice şi au ieşit aceste sume (să fie verificaţi 561.000 de contribuabili şi firme – n.r.). Este imposibil să verificăm pe toţi, bineînţeles că începem de la cele mai mari sume, de la diferenţe mari, semnificative şi coborâm până ne permite resursa pe care o avem. Astăzi, lucrează la această Direcţie efectiv pe teren, cred că vreo 30 de echipe, foarte puţine. Vreau să ajungem în luna iulie să avem 70 de echipe, în lunile următoare să creştem, iar în anii următori, acest departament de verificare a veniturilor să capete o importanţă semnificativă”, a declarat Heiuş.

Elit - Gustul Desăvârșit

Şeful ANAF a dezvăluit şi cum explică unii faptul că le-au apărut în conturi anumite sume de bani, fără a putea fi justificate.

”După ce au fost respinse contestaţiile la decizia pe care noi am emis-o, s-au dus în instanţă şi am cerut şi eu colegilor mei să văd care sunt motivele, justificările spuse în general de persoane. Sunt unele chiar hazlii: am cumpărat o casă la ţară şi când am vrut să o repar am găsit o găleată cu aur în fundaţie; am făcut evaziune fiscal, dar în urmă cu 15 ani pentru că 10 ani e perioadă de prescripţie; am făcut în anii 90 bişniţă în Turcia, am adus blugi cu portbagajul, am ţinut banii şi după aceea am cumpărat 10 apartamente. Nu a ţinut nicio astfel de justificare în faţa judecătorilor pentru că judecătorul este cel care decide”, a declarat Heiuş.

ANAF câştigă 80 la sută din aceste procese, a explicat Heiuş.

”Gradul pe care noi câştigăm astfel de procese este 80 la sută”, a mai precizat Lucian Heiuş.

Sursa: stiripesurse.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Rezultate Bacalaureat 2022: LUNI se afișează primele rezultate. DESCARCĂ modelul de cerere pentru contestație

Publicat

în

Rezultate Bacalaureat 2022: LUNI se afișează primele rezultate. DESCARCĂ modelul de cerere pentru contestație

Bacalaureatul 2022, sesiunea de vară, a luat sfârșit, iar absolvenții de liceu așteaptă notele inițiale. Primele rezultate ale examenului de Bacalaureat 2022 vor fi afișate luni, 27 iunie, până la ora 12, potrivit Ministerului Educației. Rezultatele vor fi disponibile pe platforma bacalaureat.edu.ro și la avizierul școlii.

Amintim că numele elevilor vor fi anonimizate. În această situație, codurile individuale înlocuiesc numele și prenumele candidaților și au fost distribuite candidaților, pe bază de semnătură de primire, la prima probă susținută de aceștia.

MODEL CERERE CONTESTAȚIE BACALAUREAT 2022

Elit - Gustul Desăvârșit

Contestațiile pot fi depuse/transmise în aceeași zi, 27 iunie, în intervalul orar 12:00 – 18:00, inclusiv prin mijloace electronice.

„Candidații care depun contestații completează și semnează o declarație-tip în care se menționează faptul că au luat cunoștință că nota acordată ca urmare a soluționării contestației poate modifica nota inițială prin creștere sau descreștere, după caz.”, prevede art. 13 alin (1) din Ordinul 5.151/2021.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Sorin Grindeanu, interimar la Ministerul Agriculturii. Propunerea făcută de premierul Ciucă

Publicat

în

Sorin Grindeanu, interimar la Ministerul Agriculturii. Propunerea făcută de premierul Ciucă

Premierul Nicolae-Ionel Ciucă a transmis astăzi președintelui României, Klaus Iohannis, propunerea de nominalizare a vicepremierului Sorin-Mihai Grindeanu ca ministru interimar al Agriculturii și Dezvoltării Rurale.

Prin același document s-a luat act de demisia ministrului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Adrian Chesnoiu.

Postul de ministru al Agriculturii a rămas vacant ca urmare a demisiei lui Adrian Chesnoiu, aflat în vizorul DNA pentru că ar fi intervenit într-un concurs de angajare.

Elit - Gustul Desăvârșit

Conform DNA, „în perioada 09 februarie – 11 aprilie 2022, ministrul ar fi determinat o persoană din subordine, la vremea respectivă membru în mai multe comisii de examinare, să-i furnizeze unui coleg (persoană de încredere a ministrului) o parte din subiectele concepute pentru probele scrise ce urmau a fi susţinute cu ocazia organizării a patru concursuri pentru ocuparea unor posturi de: consilier clasa I, şef serviciu, director executiv adjunct şi director executiv ai unor direcţii judeţene”.

Adrian Chesnoiu a anunţat joi că demisionează din funcţia de ministru al Agriculturii şi se autosuspendă din PSD. „Nu am săvârşit nicio faptă de natură penală sau de corupţie şi mi-am desfăşurat mereu cu integritate şi cu dedicare activitatea mea executivă”, a mai spus el.

Preşedintele PSD Marcel Ciolacu a afirmat că apreciază gestul de demnitate politică făcut de Adrian Chesnoiu, iar performanţele profesionale ale acestuia, ca ministru al Agriculturii, sunt dincolo de orice îndoială.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare