Rămâi conectat

Ştirea zilei

Vasile Ursu cere daune morale de 100.000 de lei Performanţei Ighiu! Motivarea procesului de la Tribunalul Alba: îmbolnăvirea din cauza rezilierii contractului!

Publicat

în

Vasile Ursu, fost director sportiv şi antrenor principal în toamna trecută la divizionara terţă Performanţa Ighiu a dat în judecată fostul club, solicitând daune morale în valoare de 100.000 de lei, motivându-şi demersul prin faptul că s-a îmbolnăvit după ce i s-a reziliat contractul, în luna aprilie a acestui an!

Despărţirea acestuia de Performanţa Ighiu, petrecută la începutul anului, a atras după sine un proces inedit în lumea fotbalului din Alba!

Este un nou litigiu al Performanţei Ighiu, după cel cu Naţional Sebiş, cazul „Keita”, soluţionat de FRF abia săptămâna trecută, după mai bine de 7 luni.

Electrica Furnizare Discount

Vasile Ursu nu a dorit să comenteze acest caz în mod oficial.

Astfel, la Tribunalul Alba, în 19 mai, s-a înregistrat dosarul nr. 3443/107/2017 având ca obiect „contestaţie decizie de concediere nr. 1/20.04.2017; 100.000 de lei”, între reclamantul Vasile Emil Ursu, Asociaţia Club Sportiv Performanţa Ighiu având calitatea de pârât, primul termen al procesului fiind în 20 septembrie 2017.

Vasile Ursu s-a despărţit de Performanţa Ighiu în acest an, după preluarea clubului Performanţa Ighiu de către Armando Popescu şi, înaintea rezilierii înţelegerii, a solicitat să-i fie achitate salariile pe trei luni (noiembrie, decembrie şi ianuarie), dar şi alţi bani.

Vasile Ursu susţine în demersul său că a fost conform documentelor antrenor principal al echipei Performanţa Ighiu în perioada 12 octombrie 2016 – 30 iunie 2017, iar desfacerea contractului individual de muncă nu a fost legală, solicitând instanţei să constate nulitatea absolută a deciziei din 20 aprilie şi să dispună anularea acesteia.

Noi am avut o singură întâlnire cu Vasile Ursu, după ce am preluat clubul şi înaintea începerii returului. Din ce am discutat atunci, erau mai multe categorii de cheltuieli invocate, de genul masa fotbaliştilor, chiria jucătorilor, echipament etc, unele dintre ele certe, dar şi salariile sale pe trei luni. Am acceptat să-i plătim salariul pe luna noiembrie, firesc, întrucât în celelalte două a fost pauză, eram de acord să semnăm hârtiile că ne asumăm respectivele datorii, ne luasem angajamentul că îl vom plăti în momentul în care ni se vor vira banii de la Primăria Ighiu. Căzuse de acord asupra unei soluţii, apoi nu s-a mai prezentat pentru a semna documentele, motivând că a fost plecat în data când l-am chemat şi de aici a rezultat acest caz”, a spus Armando Popescu.

Publicitate

Ştirea zilei

FOTO| INCENDIU la SEBEȘ: Pompierii acționează pentru stingerea unui incendiu izbucnit la acoperișul unei case

Publicat

în

FOTO| INCENDIU la SEBEȘ: Pompierii acționează pentru stingerea unui incendiu izbucnit la acoperișul unei case

Garda de Intervenție Sebeș acționează pentru localizarea și lichidarea unui incendiu izbucnit la acoperișul unei case de locuit în municipiul Sebeș.

Din primele informații incendiul se manifesta generalizat la acoperișul unei case pe aproximativ 70 mp cu extindere la acoperișul altei case alipite, pe aproximativ 60 mp.

Forțe alocate: 3 Autospeciale de Stingere cu Apă și Spumă și 1 amb. SMURD. Acțiunea este în dinamică revenim cu detalii, transmite ISU ALBA prin canalul de comunicare specific.

Electrica Furnizare Discount

UPDATE : Incendiul a fost localizat, nu mai există pericol de propagare. Fără victime omenești. Forțele de intervenție acționează în continuare pentru lichidarea tuturor focarelor. Transmite ISU Alba prin canalul specific de comunicare.

Citește mai mult

Ştirea zilei

HOTĂRÂRE privind aprobarea solicitării de asistență internațională pentru asigurarea medicamentelor și echipamentelor de strictă necesitate în tratarea pacienților cu forme severe și critice de COVID-19

Publicat

în

HOTĂRÂRE privind aprobarea solicitării de asistență internațională pentru asigurarea medicamentelor și echipamentelor de strictă necesitate în tratarea pacienților cu forme severe și critice de COVID-19

HOTĂRÂRE nr. 93 din 23.10.2021 privind aprobarea solicitării de asistență internațională pentru asigurarea medicamentelor și echipamentelor de strictă necesitate în tratarea pacienților cu forme severe și critice de COVID -19, precum și a echipelor medicale specializate prin intermediul Mecanismului European de Protecție Civilă și al Centrului Euro-Atlantic de Coordonare a Răspunsului la Dezastre (EADRCC – Euro-Atlantic Disaster Response Coordination Centre)

Având în vedere nevoia acută de asigurare a medicației și echipamentelor necesare pentru tratarea pacienților cu forme critice și severe de COVID-19, precum și cu imposibilitatea asigurării, într-un număr suficient, a personalului medical de specialitate pentru acordarea asistenței medicale acestor pacienți,

Electrica Furnizare Discount

Luând în considerare creșterea exponențială a numărului de persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2 care a determinat supraaglomerarea unităților sanitare și în special a unităților de primiri urgențe și secțiilor de terapie intensivă cu pacienți ce au dezvoltat forme severe sau grave și care necesită suport respirator invaziv sau neinvaziv, precum și nevoia acută de suplimentare a personalului medical din cadrul unităților sanitare,

Ținând cont de propunerea șefului Departamentului pentru Situații de Urgență, vicepreședinte al Comitetului Național pentru Situații de Urgență, în sensul solicitării de asistență internațională, în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. c) și g) din O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 20 lit. f) și g) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 2 și art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 94/2014 privind organizarea, funcționarea și 2 componența Comitetului Național pentru Situații de Urgență, cu modificările și completările ulterioare,

Comitetul Național pentru Situaţii de Urgenţă adoptă prezenta HOTĂRÂRE:

Art.1 – Se aprobă solicitarea de asistență internațională constând în medicamente, echipamente, echipaje și echipe medicale necesare în tratarea pacienților cu forme severe și critice de COVID-19, prin Mecanismului European de Protecție Civilă și Centrul Euro-Atlantic de Coordonare a Răspunsului la Dezastre (EADRCC – Euro-Atlantic Disaster Response Coordination Centre).

Art.2 – Departamentul pentru Situații de Urgență prin Inspectoratul General pentru Situații de Urgență preia medicamentele și echipamentele medicale și le predă către C.N. Unifarm S.A, care asigură depozitarea și distribuirea acestora către unitățile sanitare ce acordă asistență medicală pacienților cu COVID-19, în funcție de nevoile identificate.

Art.3 – Coordonarea echipajelor și echipelor medicale, precum și stabilirea locațiilor în care desfășoară activitatea, se realizează prin intermediul Centrului Național de Conducere și Coordonare a Intervenției.

Art.4 – Se abilitează Ministerul Sănătății, Colegiul Medicilor din România și Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, să emită în regim de urgență documentele necesare pentru exercitarea temporară a profesiei de asistent medical și medic pe teritoriul României pentru membrii echipelor care sosesc în România.

Art.5 – Prezenta hotărâre se comunică tuturor componentelor Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență.

Citește mai mult

Ştirea zilei

HOTĂRÂRE privind stabilirea unor măsuri necesar a fi aplicate în contextul pandemiei de COVID-19 pentru gestionarea pacienților cu forme severe sau grave de boală transferați în străinătate de statul român

Publicat

în

HOTĂRÂRE privind stabilirea unor măsuri necesar a fi aplicate în contextul pandemiei de COVID-19 pentru gestionarea pacienților cu forme severe sau grave de boală transferați în străinătate de statul român

HOTĂRÂRE nr. 92 din 23.10.2021 privind stabilirea unor măsuri necesar a fi aplicate în contextul pandemiei de COVID-19 pentru gestionarea pacienților cu forme severe sau grave de boală transferați în străinătate de statul român.

Având în vedere situația epidemiologică la nivel național caracterizată de creșterea exponențială a numărului de persoane infectate cu virusul SARS-CoV2 care a determinat supraaglomerarea unităților sanitare și în special a unităților de primiri urgențe și secțiilor de terapie intensivă cu pacienți care au dezvoltat forme severe sau grave și care necesită suport respirator invaziv sau neinvaziv, ce a impus transferul unora dintre pacienți la unități spitalicești din afara țării, în considerarea faptului că aceste persoane au fost transferate în străinătate de către autoritățile române competente, neputând fi tratate în România, este necesară susținerea repatrierii pentru a se asigura întoarcerea în România. Cheltuielile de repatriere pentru persoanele externate presupun asigurarea transportului către România, inclusiv în situația în care se impune ca repatrierea acestora să fie asistată medical.

Electrica Furnizare Discount

-în cazul persoanelor decedate, repatrierea presupune o serie de cheltuieli pe care le efectuează, de regulă, operatorii economici de pompe funebre, la care se pot adăuga și alte cheltuieli conexe care trebuie efectuate în străinătate în
scopul îndeplinirii formalităților de repatriere.

-în condițiile în care cheltuielile anterior menționate nu pot fi imputate persoanelor transferate sau aparținătorilor, se impune crearea cadrului normativ  necesar pentru ca Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul misiunilor diplomatice și al oficiilor consulare, să fie în măsură să efectueze aceste cheltuieli.

-în ceea ce privește persoanele decedate, se impune asigurarea unui sprijin familiei prin acordarea suportului financiar necesar constând în plata cheltuielilor de repatriere a persoanei decedate în străinătate, respectiv pentru asigurarea realizării de către personalul consular al misiunilor diplomatice și oficiilor consulare al formalităților procesului de repatriere.

-în conformitate cu prevederile art. 4 alin. (1) lit. c), e) și i) din O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, cu modificările și completările ulterioare, 2 în temeiul prevederilor art. 20 lit. l) și n) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 21/2004 privind Sistemul Național de Management al Situațiilor de Urgență, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 2 și art. 4 din Hotărârea Guvernului nr. 94/2014 privind organizarea, funcționarea și componența Comitetului Național pentru Situații de Urgență, cu modificările și completările ulterioare, Comitetul Național pentru Situații de Urgență adoptă prezenta HOTĂRÂRE:

Art.1 – Se abilitează Ministerul Afacerilor Externe, prin intermediul misiunilor diplomatice și al oficiilor consulare din străinătate, să realizeze formalitățile consulare necesare pentru repatrierea, în România, a persoanelor infectate cu virusul SARS-CoV-2 care au făcut obiectul transferării la unități spitalicești din străinătate pentru tratamentul infecției cu virusul menționat.

Art.2 – Se abilitează Ministerul Afacerilor Externe, prin misiunile diplomatice și oficiile consulare din străinătate, să asigure, în limita fondurilor bugetare aprobate, plata cheltuielilor de repatriere în România a persoanelor infectate cu virusul SARS-CoV-2 care au făcut obiectul transferării la unități spitalicești din străinătate, pentru:

– transportul persoanelor care au fost externate în urma deciziei medicale de specialitate de la unitatea spitalicească din străinătate, inclusiv în cazul în care se impune repatrierea asistată medical;

– asigurarea utilităților de primă necesitate pe perioada transportului, cum ar fi, dar fără a se limita la: hrană, îmbrăcăminte, medicamente, asistență medicală în regim de urgență;

– transportul în România al persoanelor decedate în străinătate;

– formalitățile specifice întreprinse de către misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României pentru procurarea de documente, care includ, fără a se limita la acestea, acte de stare civilă străine, traduceri, apostilare/ supralegalizare, dacă autoritățile străine competente percep anumite taxe sau tarife, după caz.

Art.3 – Se propune ca, pentru asigurarea fondurilor necesare prevăzute la art. 2, să fie alocate, la nevoie, Ministerului Afacerilor Externe sumele necesare din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului. Art.4 – Prezenta hotărâre se comunică tuturor componentelor Sistemului Național de Management al Situațiilor de Urgență.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare