Un mare producător de lactate din județul Alba a intrat pe piața produselor bio

Liderul pieţei de lactate, Albalact, a intrat pe categoria laptelui bio cu brandul Zuzu, pariind astfel pe o categorie care începe să câştige tot mai mult teren într-o industrie estimată la un miliard de euro anual.

Astfel, Albalact intră pe un segment unde mai sunt prezenţi şi alţi jucători importanţi precum Olympus, Napolact (FrieslandCampina), LaDorna sau Monor. De asemenea, şi Covalact, companie cu acelaşi proprietar ca Albalact, a intrat anul trecut pe piaţa lactatelor bio.

În 2014, Albalact a ajuns la o cifră de afaceri de 474.909.116 lei (aprox. 107 milioane euro), situându-se, astfel, pe primul loc în topul producătorilor de lactate din România.

Tot atunci, Albalact a făcut investiții noi, de peste 8 milioane de euro, pentru modernizarea și extinderea capacității de producție a fabricii de la Oiejdea, din județul Alba. Investițiile sunt menite să susțină creșterea profitabilă a companiei în următorii ani și să-i consolideze poziția pe diverse segmente de piață.

În 2016, Grupul ALBALACT (Albalact S.A., Albalact Logistic SRL și Rarăul S.A.) a devenit parte a grupului LACTALIS, cea mai mare companie de lactate din lume, cu o cifră de afaceri de 17 miliarde euro în 2015. Albalact a intrat în Grupul Lactalis în urma licitației care s-a încheiat cu succes pe 19 septembrie 2016, la Bursa de Valori București.

Grupul Lactalis este prezent, azi, în 83 de țări de pe toate continentele, deține unități de producție în 43 de țări din lume și gestionează un portofoliu cu brand-uri internaționale renumite, dar și cu brand-uri locale importante.

Sursa: zf.ro

 

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...