Prefera Foods, din județul Alba, a investit 4 milioane euro în lansarea brandului „de Azi“, cu supe, smoothie-uri şi sucuri fresh și merge spre afaceri de 55 milioane lei

Prefera Foods, din județul Alba, a investit 4 milioane euro în lansarea brandului „de Azi“, cu supe, smoothie-uri şi sucuri fresh și merge spre afaceri de 55 milioane lei

Prefera Foods, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa conservelor, a investit 4 mil. euro în lansarea brandului „de Azi“, sub care comercializează supe creme de legume, smoothie-uri şi sucuri fresh. Pariul pe seg­mentul ready meals con­tinuă şi astfel vine după ce anterior compania a lansat produse pe acest segment şi sub brandul premium Capricii şi Delicii.

„Am redus ponderea mărcilor proprii în portofoliul companiei şi în acelaşi timp ne-am axat pe creşterea brandurilor comer­ciale, astfel încât cifra de afaceri a companiei Prefera Foods în 2019 este estimată la 55,5 mil. lei“, a spus Celina Condorovici, director de marketing al Prefera Foods, companie cu afaceri de 48 de milioane de lei în 2018. Compania estimează că, până la finalul acestui an, gama „de Azi“ va ajunge la 10% din totalul vânzărilor Prefera Foods.

Businessul Prefera Foods a luat naştere în urmă cu zece ani fiind unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa conservelor, având în portofoliu, pe lângă brandul Capricii şi Delicii sub care comercializează pateuri de ficat, paste vegetale din seminţe de floarea-soarelui, zacuscă, ciorbe şi mâncăruri gătite, şi brandurile Meniu, Rodna, Călu­şar şi Atelier Mediaş.

Acesta din urmă a intrat în portofoliul companiei din Alba după ce Prefera Foods a preluat fabrica Salconserv Mediaş, retehnologizată cu fonduri europene.

Sursa: zf.ro

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...