Rămâi conectat

Curier Județean

Poziția HS Timber Productions în legătură cu rezultatele investigației publicate de Consiliul Concurenței

Publicat

în

În legătură cu rezultatele investigației publicate de Consiliul Concurenței privind piața de achiziții de material lemnos din perioada 2011-2016, compania HS Timber Productions face următoarele precizări:

-HS Timber Productions SRL a convenit o soluționare amiabilă a anchetei inițiate de Consiliul Concurenței.

-După o evaluare amănunțită a procedurilor interne de achiziție ale companiei din perioada 2011-2016, cu sprijinul unor experți recunoscuți la nivel internațional, compania a identificat anumite nereguli și a luat imediat măsurile necesare pentru remedierea acestora. Ulterior, toți managerii companiei au participat în mod regulat la cursuri de formare acordate de experți antitrust.

Elit - Gustul Desăvârșit

-Motto-ul companiei „Tot mai bine în fiecare zi” și criticile constructive ale partenerilor sociali ne-au ajutat să adoptăm cele mai înalte standarde de sustenabilitate și antitrust, integrate în Codul de Conduită al companiei și obligatorii pentru toți angajații.

-Cu această soluționare amiabilă, considerăm acest capitol din istoria companiei ca fiind în sfârșit încheiat.
Decizia de soluționare amiabilă privește un eveniment punctual, care a avut loc în perioada 2011-2016. Din acel moment, compania și-a îmbunătățit constant sistemul Due Diligence și și-a stabilit un set de reguli și politici extrem de clare.

CITEȘTE ȘI: Holzindustrie Schweighofer și Kronospan AMENDATE cu aproximativ 100 de milioane de lei. Greii industriei lemnului, cu puncte de lucru în Alba, sancționate de Consiliul Concurenței

HS Timber Productions a implementat o serie de măsuri pentru asigurarea unui lanț de aprovizionare sigur în România. Codul de conduită al companiei, obligatoriu și pentru toți furnizorii, asigură un model sustenabil de afacere într-un mediu dificil.

Unul din principiile de bază ale HS Timber Productions este să acționeze întotdeauna în conformitate cu toate legile și regulamentele în vigoare. Pentru HS Timber Productions, respectul față de lege este elementul cheie pentru dezvoltarea industrială și competitivă a unei țări.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Curier Județean

APEL la donare de sânge grupele O pozitiv și A pozitiv, lansat de Centrul de Transfuzie Sanguină Alba: „Avem nevoie URGENT”

Publicat

în

APEL la donare de sânge grupele O pozitiv și A pozitiv, lansat de Centrul de Transfuzie Sanguină Alba: „Avem nevoie URGENT”

Reprezentanţii Centrului de Transfuzie Sanguină Alba au lansat miercuri, 25 mai, un apel la oamenii care doresc să doneze sânge grupele O pozitiv și A pozitiv.

„Avem nevoie URGENT de donatori cu grupele O pozitiv si A pozitiv. Va asteptam la donare! Telefon: 0258834050”, transmit reprezentanții Centrului de Transfuzie Sanguină Alba.

Pentru a deveni donator de sange trebuie sa indepliniti următoarele condiţii:

Elit - Gustul Desăvârșit

-vârsta cuprinsă în intervalul 18-60 ani
-greutate peste 50Kg
-puls regulat, 60 -100 bătăi/minut.
-tensiune arterială sistolică între 100 şi 180 mmHg
-să nu fii suferit în ultimele 6 luni intervenţii chirurgicale
-femeile să nu fie: însărcinate, în perioada de lăuzie, în perioada menstruală
-să nu fi consumat grăsimi sau băuturi alcoolice cu cel puţin 48 de ore înaintea donării
-sa nu fii sub tratament pentru diferite afectiuni: hipertensiune,boli de inima,boli renale,boli psihice,boli hepatice,boli endocrine

Donatorii nu trebuie să aiba sau sa fi avut urmatoarele boli:

-hepatită (de orice tip)
-TBC
-sifilis
-malarie
-epilepsie si alte boli neurologice
-boli psihice
-bruceloză
-ulcer
-diabet zaharat
-boli de inimă
-boli de piele: psoriazis, vitiligo
-miopie forte peste (-) 6 dioptrii
-cancer


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Comuna Galda de Jos achiziționează servicii de exploatare masă lemnoasă, din fondul forestier propriu. Licitația de peste 420.000 de lei, lansată în SEAP

Publicat

în

Comuna Galda de Jos achiziționează servicii de exploatare masă lemnoasă, din fondul forestier propriu. Licitația de peste 420.000 de lei, lansată în SEAP

Consiliul Local Galda de Jos achiziționează servicii de exploatare masă lemnoasă, din fondul forestier aflat în proprietatea Comunei Galda de Jos, în volum de 3237 mc, cu o valoare totală estimată a contractului de 420810 de lei. Licitația a fost lansată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice la data de 23 mai 2022.

Locul de desfășurare a serviciilor care fac obiectul caietului de sarcini este în comuna Galda de Jos, zona Pârâul Bazii, Pârâul Cailor și Cetița până în platforma primară.

Elit - Gustul Desăvârșit

Durata contractului este estimată la 12 luni . Perioada de prestare a serviciilor va începe în cel mai scurt timp dupa primirea ordinului de prestare.

Serviciile de exploatare forestieră  ce fac obiectul licitației din Sistemul Electronic de Achiziții Publice ( SEAP )  vor fi achitate din bugetul autorității locale.

Conditii de participare

Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inclusiv cerintele privind inscrierea in registrele profesionale sau comerciale:

Ofertantul va face dovada ca nu se incadreaza la situatiile prevazute de art 60, 164, art 165, art.167 din Legea 98/2016.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 60 din Legea 98/2016 , se va prezenta o data cu DUAE de către toti participanții la procedura de atribuire (ofertanți, terți susținători, subcontractanți) cu informațiile aferente situației lor;

Modalitatea prin care poate fi demonstrata indeplinirea cerintelor :

Se va prezenta DUAE in conformitate cu prevederile art 193 alin 1 din Legea 98/2016 iar documentele justificative care probeaza indeplinirea celor asumate in DUAE urmeaza a fi prezentate la solicitarea autoritatii contractante, doar de catre ofertantul clasat pe locul I in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor. Cerintele privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.60, art.164, art 165, art.167 se adreseaza si subcontractantilor si tertilor conform art 170/1 si 183/1 din Legea 98/2016.

Documentele justificative vor putea fi, in masura in care furnizeaza toate informatiile solicitate in DUAE, urmatoarele :

1. Certificate constatoare privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (bugetul local si bugetul de stat) care sa confirme faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile RESTANTE de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la sediul principal, iar pentru sediile secundare, si/sau punctul/punctele de lucru se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat datorate , valabile la data prezentării acestora.
2. Cazier judiciar pentru operatorul economic valabil la data prezentării acestuia.
3. Cazier judiciar al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control in cadrul acestuia, asa cum rezulta din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv valabile la data prezentării acestora.
4. Dupa caz, documente prin care se demonstreaza faptul ca operatorul economic poate beneficia de derogarile prevazute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
5. Orice documente echivalente emise de autoritati din tara in care ofertantul este rezident.
6. Orice alte documente edificatoare.

Operatorii economici ce depun oferta trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare in conditiile legii din tara de rezidenta, din care sa reiasa ca operatorul economic este legal constituit, ca nu se afla in niciuna din situatiile de anulare a constituirii precum si faptul ca are capacitatea profesionala de a realiza activitatile care fac obiectul contractului.

Modalitatea prin care poate fi demonstrată îndeplinirea cerinței:

Operatorii economici participanti la procedura vor completa si prezenta DUAE cu informatiile aferente situatiei lor, in conformitate cu Notificarea ANAP nr. 240/2016 referitoare la Ghidul de utilizare al DUAE, urmând ca la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluarii ofertelor, sa prezinte documentele justificative, respectiv:

-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, continand informatii privind domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii documentului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni fiecarui membru din cadrul asocierii.

Operatorii economici vor prezenta :

Atestat de exploatare tehnica conform prevederilor Legii nr. 46/2008 (Codul Silvic) si a prevederilor O.M. nr. 1540/2011 cu completari si modificari ulterioare.

Modalitate de indeplinire: completare DUAE in conformitate cu prev. art. 193 alin. 1 din Legea 98.2016.

Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul intermediar intocmit la finalizarea evaluarii ofertelor va prezenta, la solicitarea autoritatii, copie a atestatului de exploatare forestiera si a cazierului tehnic pentru anul in curs reale/actuale la data PREZENTARII , solicitata in vederea analizarii conditiilor necesare atribuirii contractului de prestari servicii de exploatare, completat la zi cu cota de masa lemnoasa exploatata. Avand in vedere reglementarile valabile in vigoare , acest document atesta capacitatea prestatorului privind volumul de masa lemnoasa exploatat, sanctiunile aplicate sau volumul de masa lemnoasa ce mai poate fi exploatat. Solicitarea are la baza prevederile Legii nr. 46/2008 (Codul Silvic) si a prevederilor O.M. nr. 1540/2011 modificat cu O.M. nr. 915/2014 si modificarile si completarile ulterioare.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Curier Județean

Construire rețea de iluminat public în zona străzii Ana Ipătescu din Alba Iulia: Investiție de peste 220.000 de lei

Publicat

în

Construire rețea de iluminat public în zona străzii Ana Ipătescu din Alba Iulia: Investiție de peste 220.000 de lei

În ședința din data de 30 mai 2022, consilierii locali ai municipiului Alba Iulia vor avea de aprobat indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Construire rețea de iluminat public în Municipiul Alba Iulia în zona străzii Ana Ipătescu”.

Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 220.228,32 lei, fără TVA.

Propunerea are ca obiect realizarea iluminatului public la standarde europene de infrastructura publica urbana in zona străzii Ana Ipatescu, pe străzile: Ana Ipatescu, Elena Cuza, Cezar Boliac, Nicolae Golescu, Gheorghe Magheru, Alexandru Zane si Costache Romanescu din Municipiul Alba Iulia, județul Alba.

Elit - Gustul Desăvârșit

Instalațiile nou proiectate se vor amplasa în intravilanul Municipiului Alba Iulia, pe teren neproductiv aparținând domeniului public al Primăriei Municipiului Alba Iulia.

Traseele instalațiilor electrice proiectate, precum și amplasamentele construcțiilor existente se vor prezenta la faza de PT pe planurile de situație.

Pentru a asigura un iluminat corespunzător pe străzile Ana Ipatescu, Elena Cuza, Cezar Boliac, Nicolae Golescu, Gheorghe Magheru, Alexandru Zane si Costache Romanescu, din Municipiul Alba Iulia, se vor monta unilateral 94 stâlpi metalici zincati de 8m inaltime (St.l-5-St.94) in fundație turnata cu dimensiuni 0.80 x 0.80 x l.Om (lxlxh). Acești stâlpi se vor monta la distanta de cca. 34 m intre ei si la 0.3m de marginea carosabilului.

Pe stâlpii St.l+ St.94, se vor monta aparate de iluminat cu surse LED 8600-11900 lm, cate un aparat pe fiecare stâlp. Aparatele de iluminat se vor monta prin intermediul sistemului de fixare (consola 1.0×0.5×5°), in vârf de stâlp. Aparatele de iluminat vor fi echipate cu modul de telegestiune.

Alimentarea aparatelor de iluminat se va face din rețeaua subterana proiectata prin intermediul unui cablu de tip CYY-F 3×1.5 mm2 racordat la clemele de legătură aflate in cutia de alimentare a stâlpului. Cutia de alimentare a stâlpului este prevăzută cu o siguranța de 6A pentru protecția corpului de iluminat.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare