Rămâi conectat

Ştirea zilei

POSTURI VACANTE ÎN ADMINISTRAȚIE, la data de 15 decembrie: Ce instituții fac ANGAJĂRI în următoarea perioadă. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Mai multe instituţii publice din judeţul Alba anunță posturi vacante la data de 15 decembrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție, vacante, de poliţist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcţia Poliţia Locală Sebeş, Compartiment Protecţia Mediului, Disciplina în Construcţii, Activitate Comercială, ID post 206731.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice sau științe economice sau administraţiei publice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani;
  • aviz psihologic valabil pentru îndeplinirea funcţiei publice de poliţist local.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 ianuarie 2019, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 16 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă;
  • 22 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, telefon 0258.731.318, e-mail [email protected].

*Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Sebeş, Compartiment Evidenţa Persoanelor, ID post 206708;
  • referent, clasa III, grad profesional principal din cadrul Serviciului Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor Sebeş, Compartiment Evidenţa Persoanelor, ID post 206709.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice sau științe economice;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
  • referent, clasa III, grad profesional principal:
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 ianuarie 2019, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă;
  • 21 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, telefon 0258.731.318, e-mail [email protected].

*Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Direcţiei Tehnice, Compartiment Investiţii Publice, ID post 206686;
  • consilier, clasai, grad profesional principal din cadrul Direcţiei Tehnice, Compartiment Investiţii Publice, ID post 455887;
  • consilier, clasa I, grad profesional asistent din cadrul Direcţiei Tehnice, Compartiment Investiţii Publice, ID post 455888.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: construcţii civile, industriale şi agricole, că ferate, drumuri a poduri, amenajări şi construcţii hidrotehnice, inginerie civilă, instalaţii miniere;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani – consilier, clasa I, grad profesional superior;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani – consilier, clasa I, grad profesional principal;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 1 an – consilier, clasa I, grad profesional asistent.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 ianuarie 2019, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 14 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă;
  • 18 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, telefon 0258.731.318, e-mail [email protected].

*Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcţiei contractuale de execuție, temporar vacante de asistent registrator principal, gradul I – Biroul Înregistrare Sistematică, PNCCF.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii de specialitate: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă, domeniul drept;
  • vechime în muncă: minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate juridică.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 ianuarie 2019, ora 16.30: data limită pentru depunerea dosarelor ;
  • 14 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 17 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

*Centrul Cultural „Lucian Blaga”, Sebeş organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de economist specialist, gradul I superior – personal contractual, perioadă nedeterminată în cadrul Serviciului Contabilitate.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul ştiinţelor economice;
  • 5 ani vechime în specialitatea studiilor.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 ianuarie 2019, ora 16.00 data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 11 ianuarie 2019, ora 10.00 proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Centrul Cultural „Lucian Blaga”, Sebeş, bd Lucian Blaga nr. 45, telefon 0752/088.328.

*Centrul Cultural „Lucian Blaga”, Sebeş organizează concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de inspector de specialitate, gradul I superior – în cadrul Serviciului Contabilitate Buget, Salarizare, Personal, Achiziţii, Administrativ, Gestiune.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 ianuarie 2019, ora 16.00 data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 11 ianuarie 2019, ora 10.00 proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Centrul Cultural „Lucian Blaga”, Sebeş, bd Lucian Blaga nr. 45, telefon 0752/088.328.

*Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Sebeş, Județul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuţie vacante, de consilier, gradul I din cadrul Compartimentului Relaţii Publice, Comunicare si Informatică, aparatul de specialitate al primarului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul: jurnalism, filologie, administraţie publică, relaţii publice, comunicare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 decembrie 2018, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 08 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă;
  • 10 ianuarie 2019, ora 11.00: proba practică;
  • 14 ianuarie 2019, ora 15.00: proba interviu.

Informaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ-Teritorială – Municipiul Sebeş, Județul Alba, telefon 0258731318.

*Primăria Municipiului Alba Iulia organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuţie vacante, de şofer, treapta I, cod COR 832201 – Direcţia Poliţia Locală, Serviciul Poliţia Locală, Biroul instruire logistică, activitate comercială, protecţia mediului.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii, absolvite cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în funcţia de şofer – minimum 10 ani;
  • posesor al permisului de conducere categoriile B, C, D, E.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 decembrie 2018, ora 15:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 09 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă – la Centrul de resurse „Academia doamnelor”, Str. Gladiolelor nr. 3A, Alba Iulia;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Municipiului Alba Iulia din Calea Moţilor nr. 5A, et. 2, telefon 0258/819.462.

*Ocolul Silvic Sebeş R.A. organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de inginer silvic.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii superioare tehnice de specialitate (de lungă durată);
  • gradul profesional minim – inginer silvic debutant;
  • experienţă profesională (vechime în muncă pe post similar) de cel puţin 5 ani,
  • permis auto categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 decembrie 2018, ora 14.00 – termen limită de depunere a dosarelor;
  • 08 ianuarie 2019, ora 10.00 – proba scrisă;
  • 08 ianuarie 2019, ora 13.00 – proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Ocolul Silvic Sebeş R.A. str. Mircea cel Mare nr. 109, Sebeș, județul Alba , telefon 0258735725.

*Direcţia de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale vacante de animator socio-educativ la Centrul de Zi pentru Persoane Adulte cu Dizabilităţi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii – medii;
  • vechime în muncă – minimum 1 an;
  • orice formă de specializare pentru ocupaţia „animator socio-educativ”.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 decembrie 2018: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 08 ianuarie 2019, ora 11.00 – probă scrisă;
  • 10 ianuarie 2019, ora 11.00 – probă interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Aleea Lac nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0258/731.007.

*Direcţia de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale vacante de inspector de specialitate – Birou Economico-Financiar.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii – universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul – ştiinţe economice;
  • vechime în muncă – minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 decembrie 2018: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 08 ianuarie 2019, ora 11.00 – probă scrisă;
  • 10 ianuarie 2019, ora 11.00 – probă interviu.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială din subordinea Consiliului Local al Municipiului Sebeş, Aleea Lac nr. 12, Judeţul Alba, telefon 0258/731.007.

*Şcoala Gimnazială „Nicodim Ganea” din Bistra, judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante de îngrijitor şcoală cu 0,25 normă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – gimnaziale;
  • vechime în specialitate studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 decembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 07 ianuarie 2019, ora 08.00: proba scrisă;
  • 07 ianuarie 2019, ora 12.00: proba practică;
  • 07 ianuarie 2019, ora 14.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Şcolii Gimnaziale „Nicodim Ganea” din Bistra, str. Petru Pavel Aron nr. 6, judeţul Alba, telefon 0748/558.128, telefon 0258/773.106.

*Primăria Comunei Gârda de Sus, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuție, vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul registrul agricol-impozite şi taxe locale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 14 ianuarie 2019, ora 12.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulteriro.

Relaţii suplimentare se obţin la Primăria Comunei Gârda de Sus, cu sediul în satul Gârda de Sus nr. 46 A, comuna Gârda de Sus, judeţul Alba, telefon 0258.778.141.

*Primăria Comunei Noşlac, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional debutant, din cadrul Compartimentului Resurse Umane.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în drept sau administraţie publică;
  • cunoştinţe de operare pe calculator – nivel avansat.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Noşlac, cu sediul în comuna Noşlac, Str. Principală nr. 78, Județul Alba, telefon 0258.889.101, e-mail [email protected].

*Agenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de conducere vacante de şef serviciu – Serviciul Financiar – Contabilitate, Resurse Umane, Relaţii Publice, Administrativ din cadrul Instituţiei Prefectului – judeţul Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
  • deţinerea certificatului de atestare a cunoştinţelor dobândite în domeniul Sistemului European de Conturi, conform art. 19 lit. b2) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările ulterioare;
  • studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
  • cunoştinţe operare calculator: nivel mediu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 decembrie 2018: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 14 ianuarie 2019 2018, ora 09:00: proba suplimentară de testare a cunoştinţelor PC;
  • 14 ianuarie 2019 2018, ora 10:30: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici din bd. Mircea Vodă, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucureşti, precum şi la numărul de telefon 0374/112.726.

*Direcția Regională de Statistică Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă de consilier, clasa I, grad profesional debutant.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
  • cursuri absolvite în domeniul IT (sisteme calculatoare, informatică aplicată).

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Direcției Regionale de Statistică Alba, Strada Octavian Goga 9, Alba Iulia, telefon: 0258/811.240, interior 114.

*Primăria Orașului Zlatna, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacantă, de poliţist local, clasa I, gradul profesional asistent ID 397520 la Serviciul Poliţie Locală – Compartimentul Disciplina în construcţii şi Afişajul Stradal, Protecţia Mediului, Activitatea Comercială şi Evidenţa Persoanelor.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii, nr. 1A, Județul Alba, telefon 0258/856.337; e-mail [email protected].

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor calificat I – fochist la Serviciul tehnic administrativ protecţie şi sănătate în muncă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii – şcoală generală, profesională sau liceu;
  • certificate de calificare profesională – fochist;
  • autorizaţie I.S.C.I.R. pentru cazanele de abur şi apă caldă – clasa A, conform anexa 4 din PT CR8-2009;
  • 9 ani vechime în meserie.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică;
  • 07 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 10 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.   Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Primăria Comunei Câlnic, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de bibliotecar, studii medii.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 ianuarie 2019, ora 12:00: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 08 ianuarie 2019, ora 09:00: proba scrisă;
  • 10 ianuarie 2019, ora 09:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Câlnic, Str. Principală nr. 20, judeţul Alba, telefon 0258/747.050.

*Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante de consilier gradul I.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe economice;
  • vechime în muncă – minimum 3 ani şi 6 luni, în specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2018, ora 16.30: data limită pentru depunerea dosarelor ;
  • 08 ianuarie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 11 ianuarie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Alba, din Alba Iulia, str. Septimius Severus nr. 59, etajul 2, camera 207, Judeţul Alba, telefon 0258/813.170, interior 118.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba lulia, cu sediul in Alba Iulia, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de psiholog practicant – la Cabinet de medicina muncii.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • diplomă de licenţă în specialitate;
  • atestat de liberă practică în specialităţile psihologie clinică, psihologia muncii şi organizaţională, psihologia transporturilor şi psihologia aplicată în domeniul securităţii naţionale;
  • un an vechime ca psiholog practicant.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică;
  • 14 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 17 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare pot fi obţinute de luni-vineri, între orele 08.30 – 15.0, de la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul, telefon 0258.820825, interior 146.

*Primăria Comunei Roşia de Secaş, judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – superioare;
  • nu se solicită vechime în domeniu.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 07 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 08 ianuarie 2019, ora 14:00, proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comuna Roşia de Secaş, Str. Principală nr. 458, judeţul Alba, telefon 0258/765.777, 0768/184.504.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate, gradul IA la Serviciul resurse umane şi relaţii cu publicul.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
  • vechime în specialitatea studiilor: minimum 6 ani şi 6 luni;
  • cunoştinţe de operare pe calculator.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică;
  • 15 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 18 ianuarie 2019, ora 10:00: proba practică;
  • 23 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.   Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Primăria Comunei Câlnic, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale de execuție temporar vacante, din cadrul Proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”, Programului Operaţional Capital Uman (POCU) 2014-2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114930, de expert informare şi publicitate cu 0,5 normă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii superioare absolvite cu diplomă;
  • experienţă minimă < 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 ianuarie 2019, ora 12:00: termen limită de depunere a dosarelor;
  • 07 ianuarie 2019, ora 09:00: proba scrisă;
  • 09 ianuarie 2019, ora 09:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Comunei Câlnic, Str. Principală nr. 20, judeţul Alba, telefon 0258/747.050.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor necalificat I – spaţii verzi (2 posturi) – la Serviciul Tehnic, Administrativ şi PSM.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • minimum şcoală generală;
  • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică;
  • 08 ianuarie 2019, ora 10:00: proba practică;
  • 11 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate, gradul I la Serviciul tehnic, administrativ şi PSM.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii superioare tehnice de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
  • vechime în specialitatea studiilor – minimum 3 ani şi 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 20 decembrie 2018, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 04 ianuarie 2019, ora 10:00: testare psihologică;
  • 16 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 21 ianuarie 2019, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Liceul „Corneliu Medrea”, cu sediul în Zlatna. str, Tudor Vladitnirescu nr. 14, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea postului contractual vacant de îngrijitor pe perioadă nedeterminată – 1 normă.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • îndeplinirea condiţiile prevăzute la art.3 din H.G. nr, 286/2011:
  • studii gimnaziale;
  • fără condiţie de vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 21 decembrie 2018, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 31 decembrie 2018, ora 08.00: proba scrisă;
  • 31 decembrie 2018, ora 12.00: proba interviu.

Relații suplimentare se pot obține la Liceul „Corneliu Medrea”, cu sediul în Zlatna. str, Tudor Vladitnirescu nr. 14, judeţul Alba, telefon/fax 0258856521.

*Primăria Orașului Cugir, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacantă, de inspector, clasa I, gradul profesional debutant – Serviciul Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Investiţii, Cadastru.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă dc licenţă sau echivalentă în domeniile – inginerie civilă, ingineria instalaţiilor, inginerie electrică, arhitectură, urbanism.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir din Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

*Primăria Avram Iancu, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante, din cadrul Proiectului „Comunitatea Moţilor Harnici”, Programul Operaţional Capital Uman (POCU) 2014- 2020, Axa prioritară 4 – „Incluziunea socială şi combaterea sărăciei”, Obiectiv Specific 4.1. „Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie şi excluziune socială din comunităţile marginalizate”, POCU/138/4/1/114930, după cum urmează:

  1. responsabil financiar;
  2. analist financiar;
  3. specialist în achiziţii publice.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • responsabil financiar:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă,
    • expcrienţă <5 ani,
    • timp parţial, 6 ore/zi.
  • analist financiar:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă,
    • experienţă <5 ani,
    • timp parţial, 2 ore/zi.
  • specialist în achiziţii publice:
    • studii medii cu diplomă de bacalaureat,
    • experienţa < 5 ani,
    • timp parţial de lucra 4 ore/zi.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 ianuarie 2019, ora 14:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 07 ianuarie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 07 ianuarie 2019, ora 13:00: proba orală (interviu).

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Avram Iancu, str. Avram Iancu nr. 169, judeţul Alba, telefon: 0786/023.585.

*Primăria Municipiului Aiud, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacante, de consilier juridic, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Juridic.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 decembrie 2018, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 07 ianuarie 2019, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013.

*Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcției publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecţia Mediului, Control Comercial, Managementul Calităţii şi Unitatea Locală de Monitorizare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţa şi ingineria mediului sau fizică;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 7 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 18 decembrie 2018, ora 16:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 08 ianuarie 2019, ora 11.00: proba scrisă;
  • 11 ianuarie 2019, ora 11.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la Unitatea Administrativ – Teritorială Municipiul Sebeş, județul Alba, telefon 0258.731.318, email [email protected].


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

FOTO Spații noi de joacă la grădinițele din Câlnic: Prichindeii, fascinați de căsuțele parca desprinse din povești

Ziarul Unirea

Publicat

în

Spații noi de joacă la grădinițele din Câlnic: Prichindeii, fascinați de căsuțele parca desprinse din povești Grădinițele din comuna Câlnic au fost dotate cu spații noi de joacă, a anunțat primarul Lucian-Tiberiu Bodea. Bucuria prichindeilor a fost pe măsură, aceștia fiind fascinați de căsuțele desprinse parcă din povești. Citește și: FOTO Loc de joacă ”ca în […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea