Ziarul Unirea

Modernizarea intrării dinspre Nord în municipiul Alba Iulia – în stadiu avansat de execuţie

”Modernizare DN1 – E81 de la km 382+400 până la km 385+160 – strada Alexandru Ioan Cuza, inclusiv Podul peste râul Ampoi şi Pasajul peste CF Alba Iulia”, unul dintre cele cinci proiecte derulate de Primăria municipiului Alba Iulia în cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbană se află în stare avansată de execuţie – 75%, după cum informează reprezentantul administrației locale, Mihai Coșer.

Proiectul vizează creşterea accesibilităţii municipiului Alba Iulia, dar şi crearea unei imagini moderne care să impresioneze pozitiv pe cei care iau primul contact cu oraşul care în ultimii ani a trecut prin transformări edilitare importante.

ELIT

La sfârşitul lunii martie 2013 stadiul fizic de execuţie a proiectului era următorul:

Strada Al. I. Cuza: *Sistem rutier reabilitat: terasamente – 94,32 la sută, suprastructură – 54,42 la sută, fundaţie balast – 90 la sută, fundaţie piatră spartă – 90 la sută, balast stabilizat – 84 la sută, asfalt binder – 80 la sută (32.625 mp); *Piste pentru biciclişti – 2800 mp; *Sistem pietonal – 2820 mp; *Pavaj tip grilă înierbat – 1700 mp; *Canalizare pluvială – 48,96 la sută; *Parcaje – 68 la sută; *Reabilitare reţea apă potabilă – 95 la sută; *Stâlpi de iluminat ornamental: montat cablu – 5.180 metri liniari, montat stâlpi – 129 buc.

Podul peste râul Ampoi: *Pe carosabil mai trebuie turnat doar stratul de asfalt de uzură, restul lucrărilor sunt realizate; *Albie – amenajarea este executată în procent de 50 la sută.

Pasajul peste calea ferată: *Fundaţii – 70 la sută; *Infrastructură – 70 la sută; *Suprastructură – 50 la sută; *Pile – executate; *Culei – 30 la sută.

În prezent se execută lucrări în vederea devierii circulaţiei pe partea stângă a pasajului de lângă RAR, pentru a se consolida sensul de circulaţie din dreapta pasajului. Se lucrează la pistele de biciclete corelate cu sistemul pietonal. Se finalizeaza execuţia reţelei de apă, a fundaţiilor adâncite şi a parcajelor. Concomitent se vor monta parapeţi de protecţie, iar la pod se consolidează malurile şi se amenajeaza racordurile dintre drum şi pod.

Contractul de finanţare pentru acest proiect s-a prelungit până în noiembrie 2013.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Te-ar putea interesa și:

Comunicat de presă Beniamin Todosiu, deputat USR-PLUS: În 2020 am declanșat revoluția bunei Guvernări. În 2021 continuăm să construim o Românie dreaptă, modernă și dezvoltată

Beniamin Todosiu, deputat USR-PLUS: În 2020 am declanșat revoluția bunei Guvernări. În 2021 continuăm să construim o Românie dreaptă, modernă… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

COMUNICAT DE PRESĂ| Florin Roman, deputat PNL de Alba: 50 de kilometri de covor asfaltic licitat pentru DN 75

17.868.799 lei, fără TVA este suma totala alocată de Regionala Cluj a CNAIR, pentru frezarea și turnarea covorului asfaltic pe… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Klaus Iohannis, MESAJ de Anul Nou 2021:”Reîntoarcerea la normalitate este tot mai aproape!”

Klaus Iohannis, MESAJ de Anul Nou 2021:”Reîntoarcerea la normalitate este tot mai aproape!” Președintele Klaus Iohannis a transmis un mesaj… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Marcel Ciolacu, MESAJ de Anul Nou: ”Au vrut să subjuge România în 2020. Nu i-ați lăsat. Românii sunt adevărații eroi ai acestui an!”

Marcel Ciolacu, MESAJ de Anul Nou: ”Au vrut să subjuge România în 2020. Nu i-ați lăsat. Românii sunt adevărații eroi… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

5 Comentarii

Ovidiu 1 aprilie 2013 at 14:26

Ati uitat sa enumerati si urmatoarele elemente ce infrumuseteaza zona.

Turme de oi mioare gestante- 97,3 %
Turnme oi sterpe – 64,9%
Turme capre 29,7 %
Caini mioritici+comunitari – 100%

Eu 1 aprilie 2013 at 14:26

„După ce în toamna acestui an contractul de execuţie a fost semnat, SC Florea Grup SRL a demarat de urgenţă lucrările pentru a putea respecta termenul de finalizare a proiectului, luna aprilie 2013. Primarul Mircea Hava a dat asigurări că deşi execuţia a început cu întârziere nu se va pune problema neîncadrării în termen. Asta înseamnă că se va lucra într-un ritm foarte susţinut, aşa cum cei care trec prin zonă pot vedea.”

Pana la urma se va incheia la termen? Nu de alta dar m-am saturat de lucrari si de muncitori rezemati in lopeti.

peles 1 aprilie 2013 at 15:46

suntem de tot rasul de felul cum se munceste ,daca o lucrare asa banala dereaza de ani de zile ce mai putem zice .nemuritorul poate v-a rezolva problema pe la al 8-lea mandat !

carcotasul 1 aprilie 2013 at 15:49

Calitatea lucrarii este foarte slaba. Curba dinspre podul peste ampoi inspre benzinarii, are o panta mult prea mare ; Asfaltul turnat pe toata lungimea este puternic denivelat. Iti vine rau de mare cand conduci. Asta inseamna tehnica veche, nepricepere dar si acoperirea acestor nereguli de catre conducerea de partid si de stat. Sa vedem cine are curajul sa semneze receptia unei astfel de lucrari.

@carcotasul 1 aprilie 2013 at 18:36

Nu vrei ca pe aceasta portine de strada sa leviteze masinile???

Comentariile sunt oprite