Rămâi conectat

Ştirea zilei

În Municipiul Sebeş vor demara investiţii aşteptate de câţiva ani

Publicat

în

– Domnule viceprimar, a mai trecut un an din actualul mandat. Cum a fost 2010 din punctul dumneavoastră de vedere, ca om de administraţie, cu bunele şi relele lui?
– Cred că anul 2010 a fost pentru fiecare dintre noi unul greu, cu multe sacrificii, dar şi un an extrem de tensionat din cauza drumurilor greşite pe care a mers de multe ori administraţia din municipiul Sebeş, lucru pe care trebuie să îl recunosc. Chiar şi aşa încă, anul 2010 a avut şi o serie de succese ale administraţiei locale, prin prisma eforturilor depuse de marea majoritate a angajaţilor Primăriei Sebeş şi a Consiliului Local Sebeş, care au înţeles în cele din urmă că reprezentăm interesele celor care ne plătesc: locuitori şi agenţi economici de pe raza municipiului şi a localităţilor aparţinătoare.
De altfel, mulţumită cetăţenilor din Sebeş şi societăţilor comerciale care şi-au plătit taxele şi impozitele, cărora li se datorează practic absolut tot ceea ce s-a realizat în Sebeş, în anul 2010 am avut un buget de 46.169,10 mii lei. Anul trecut Consiliul Local Sebeş a avut o serie de priorităţi şi investiţii după cum urmează: am finanţat unităţile de învăţământ preuniversitar de stat cu suma de 18.476,82 mii lei, din care pentru reparaţii curente au fost alocaţi aproape 50% din această sumă, reuşind astfel o serie de investiţii în mai toate unităţile de învăţământ. De asemenea, 728,00 mii lei au fost alocaţi Spitalului municipal Sebeş, din care 50% au fost direcţionaţi pentru achiziţionarea aparaturii medicale, precum şi pentru studiile şi avizele necesare extinderii unităţii, lucrare care va fi demarată în acest an. Asistenţei sociale de la nivelul Municipiului Sebeş i-a fost alocată suma de 4.241,12 mii lei, din care s-a asigurat funcţionarea Centrului de Îngrijire Persoane Vârstnice, precum şi Serviciul de Asistenţă Socială Sebeş.
De asemenea, am sprijinit cu sume importante mai multe manifestări culturale şi unităţi de cult de pe raza municipiului nostru şi a localităţilor aparţinătoare: Centrul Cultural Lucian Blaga (925,11 mii lei), Clubul Sportiv Sebeş şi alte activităţi sportive (456, 45 mii lei); unităţi de cult (387,41 mii lei). Anul trecut am luat decizia de a-i premia şi pe elevii cu rezultate deosebite, pe profesorii lor, dar şi pe cei care au împlinit 50 de ani de căsătorie, suma totală fiind de 240,93 mii lei.
O parte extrem de importantă din bugetul de pe anul 2010 a fost direcţionată însă spre investiţii, respectiv 9.821,93 mii lei, adică 21% din total buget. O să amintesc doar o parte din aceste investiţii finanţate în 2010: modernizarea străzilor Răchitei, Răstocii, Viilor, Simion Bărnuţiu, Vânători, Nicolae Iorga, Radu Stanca, Tudor Vladimirescu la Sebeş, precum şi str. Progresului şi 8 Martie în Petreşti. Unele dintre acestea fie au fost finalizate, fie vor fi finalizate în acest an. De asemenea, s-au terminat lucrările de reabilitare a apelor pluviale din cartierul Mihail Kogălniceanu, dar şi a parcărilor ecologice din Parcul Arini.
– Ce vă propuneţi pentru acest an, având în considerare că este, după previziunile oficialilor FMI, tot un an de criză pentru România?
– În anii cu dificultăţi economice cei mai importanţi economişti arată că rolul instituţiilor statului este de a face cât mai multe investiţii, prin acestea fiind susţinute locurile de muncă din mediul privat şi fiind create totodată premisele unei dezvoltări durabile ulterioare. În acest sens, bugetul estimat pentru anul în curs este sensibil mai mare decât cel de pe anul trecut, adică în sumă totală de 49.104,88 mii lei.
Avem o serie de proiecte majore de investiţii în acest an, astfel încât pentru Spitalul municipal Sebeş au fost alocaţi în proiecţia bugetară 8.428,00 mii lei, din care 7.700,00 mii lei vor fi destinaţi investiţiilor de aici. Practic Guvernul României prin Ministerul Sănătăţii va aloca majoritatea acestei sume de bani destinată extinderii spitalului, contribuţia noastră fiind de 10% din sumă. Tot aici Consiliul Local va acorda suma de 256,00 mii lei pentru construirea unui lift atât de necesar pentru cadrele medicale şi pacienţi.
De asemenea, în acest an va fi consolidată pasarela de la intrarea în Sebeş dinspre Alba Iulia, cum este cunoscută, respectiv podul de pe DN 1. Acesta va intra în reparaţii de urgenţă în luna martie sau cum ne vor permite condiţiile meteorologice şi sper ca la începutul lunii iunie lucrările să fie finalizate. Pentru această lucrare a fost alocată în proiectul de buget suma de 375,85 mii lei. Intenţionăm să achiziţionăm pentru Serviciul Public de Administrare a Patrimoniului Sebeş un miniexcavator, o autoutilitară şi o platformă de transport cu care să ne desfăşurăm mult mai bine activitatea de gospodărire a oraşului. Tot în acest an vom efectua şi studii de fezabilitate pentru modernizarea DC 46 între DN1, DN7 şi DJ670C (cunoscut mai mult ca drumul Săsciori – Dumbrava – Câlnic), precum şi pentru modernizarea bazei sportive din Arini.
Dar poate cel mai mult sunt interesaţi cetăţenii din Sebeş şi localităţile aparţinătoare şi de investiţiile pe care le vom demara în acest an, pentru unele având deja documentaţiile necesare aprobate încă de anul trecut sau de acum doi ani. În acest an vom demara amenajarea exterioară a Cartierului Lucian Blaga, o investiţie totală de aproape 80 de miliarde de lei vechi. Este o investiţie aşteptată încă din 2009, când s-a realizat de altfel şi SF. Tot în acest an vom mai efectua următoarele investiţii: extindere şi reabilitare Grădiniţa nr. 2 (730,00 mii lei), Grădiniţa cu program normal nr. 8 Mihail Kogălniceanu (1300,00 mii lei), Şcoala Generală din Petreşti (596,00 mii lei), amenajarea Bibliotecii Municipale Sebeş (1080,00 mii lei), alimentare cu apă în Răhău (500,00 mii lei); extindere şi reabilitare reţele canalizare str. Abatorului – Sebeş, Progresului, Aleea Zorilor din Petreşti (1.409,00 mii lei); reabilitare reţea apă str. Crişan – Sebeş (440,00 mii lei); modernizare străzi: Progresului, 8 Martie, Mesteacănului (Petreşti); str. Vânători, Nicolae Iorga, Radu Stanca, Tudor Vladimirescu, Şurianu, Viilor, Simion Bărnuţiu (Sebeş) – sumă totală 10.970,00 mii lei. Tot în acest an vom întocmi SF pentru reamenajarea Parcului Tineretului şi a Lacului din Sebeş, dar şi pentru străzile din S-E şi pentru cartierul dintre Sebeş şi Petreşti.
Suma totală a investiţiilor propuse pentru 2011 este de 20.260,77 mii lei, 15.000,00 mii lei dintre aceştia fiind asiguraţi prin accesarea creditului contractat în anul 2010 de municipalitate.
– Prin aceste investiţii Sebeşul ar putea deveni un oraş mult mai frumos, pentru că la multe capitole lasă impresia că a rămas cam în urmă…
– Ştiu că există această impresie în ochii multora şi nu îi pot contrazice. Prefer să o fac însă la finalul acestui mandat prin realizările noastre, ale Consiliului Local Sebeş şi ale Primăriei Sebeş. Pe lângă acestea însă mai sunt cel puţin două investiţii pe care le voi urmări personal pentru că văd că există o lentoare mult prea mare la nivelul conducerii la vârf a Primăriei Sebeş. Din 2009 s-a tot vorbit de problema autogării şi nici până acum nu s-a făcut nimic. Este un proiect pe care o să mi-l asum. Astfel, în acest an, vom realiza un studiu de fezabilitate rapid, pentru că nu am putut fi de acord cu amplasarea acelor containere pe post de autogară. Era o soluţie care consider că nu făcea cinste. Sebeşul are o mare problemă din acest punct de vedere, fiind un nod rutier important prin amplasamentul său. Astfel, cum Strada Vânători va fi modernizată în acest an pe 4 benzi şi va da o altă panoramă intrării în oraş, atunci trebuie să avem o autogară modernă şi bine gândită. După cum se ştie, CFR este una dintre găurile negre ale economiei româneşti şi atunci este clar că Ministerul Transporturilor nu va investi bani pentru modernizarea Gării CFR. Ca atare îmi doresc să fie amenajată o autogară modernă, care să acopere practic imaginea deplorabilă pe care o lasă acum Gara CFR.
În plus, pentru că presa locală din Sebeş, dar şi cea judeţeană ne-a criticat pe bună dreptate că nu avem nici până acum staţii civilizate pentru transportul public de persoane, nu pot să mai accept ca Primăria Sebeş să nu facă nimic de ani de zile, mai ales că văd că nimeni nu ia nicio atitudine. Tot în acest an mă voi ocupa personal ca toate staţiile din Sebeş şi localităţile aparţinătoare să fie dotate cu mobilier specific, pentru că într-adevăr ele nu mai pot rămâne în paragină, aşa cum se întâmplă acum. Vă asigur că voi găsi soluţiile optime în cel mai scurt timp.
De asemenea, pentru că tot spuneaţi de impresia vizuală, tot în acest an vom moderniza căile de acces pietonal (trotuarele) de la ieşirea din Lancrăm până în Sebeş la semafoare: dale şi rigole unde este cazul (pe str. Mihail Kogălniceanu), vom înlocui bordurile la intrarea dinspre Deva şi vom amenaja trotuarul cu rigolă şi pavele pe Drumul Dăii, de la linia ferată până la podul către Secaş.
– Sperăm ca Sebeşul să redevină un oraş frumos prin aceste lucrări, în care locuitorii să se simtă bine…
– Poate că la fel de bine se vor simţi şi copilaşii noştri. Pentru că tot în acest an vom amenaja mai multe locuri de joacă pentru aceştia, după cum urmează: câte două locuri de joacă în Petreşti şi cartierul Lucian Blaga şi câte unul în Lancrăm, Răhău, zona Gaterului, Valea Frumoasei, Aleea Parc şi Aleea Lac.
– Vă mulţumim şi vă dorim mult succes în acest an.   (C.V.)


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Ştirea zilei

Înscrieri la creșe în Alba Iulia 2022: CALENDAR, ACTE necesare, procedură și criterii privind punctarea cererilor

Publicat

în

Înscrieri la creșe în Alba Iulia 2022: CALENDAR, ACTE necesare, procedură și criterii privind punctarea cererilor

Înscrierile copiilor pentru anul școlar următor se vor face în luna iulie, conform calendarului aprobat de conducere și afișat la sediul unităților, precum și pe site-ul primăriei.

CALENDAR

  • 04.07.2022-15.07.2022 – preluarea dosarelor la sediul Creșei 1 Cetate, str. Alexandru cel Bun, nr.13 și online pe adresa de mail [email protected], între orele 9-15.
  • 18.07.2022-22.07.2022 – evaluarea dosarelor de către comisia de înscrieri.
  • 25.07.2022 -afișarea rezultatelor pe site-ul primăriei și la sediul celor 3 creșe.
  • 26.07.2022-27.07.2022 – depunerea contestațiilor pe adresa de mail [email protected], între orele 9-15.
  • 28.07.2022-29.07.2022 – analizarea contestațiilor de către comisia de contestații și afișarea rezultatelor finale.
  • 01.09.2022-09.09.2022 – prezentarea părinților la creșă pentru planificarea zilei de intrare în colectivitate a copilului.

Click aici pentru: Model de cerere înscriere cresă

LISTA CU ACTELE NECESARE ÎNSCRIERII COPILULUI ÎN CREȘĂ

1.Cererea de înscriere ( se poate procura de pe site-ul Primăriei municipiului Alba Iulia, www.apulum.ro sau de la cam.8-birou relații cu publicul, din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia, Calea Moților, nr.5A);

Elit - Gustul Desăvârșit

2.Copie după certificatul de naștere al copilului;

3.Copie față-verso după actele de identitate ale părinților/reprezentanților legali,
copie după certificatele de naștere ale fraților minori și după caz, copie a hotărârii/sentinței de plasament sau a sentinței de încredințare în vederea adopției;

4.Copie după certificatul de căsătorie;

5.Orice act care dovedește uniunea consensuală;

6.Adeverință de venituri pentru fiecare dintre părinți/reprezentanți legali. Acestea pot fi:

-adeverință cu venitul brut al părintelui realizat în ultimele 6 luni, anterioare înscrierii, cu
precizarea valabilității contractului de muncă;
-copie după decizia de stabilire a indemnizației pentru creșterea copilului( în cazul în care unul dintre părinți se află în concediu pentru creșterea copilului) eliberată de Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Alba;
-copie după decizia de reluare a activității profesionale în care să se specifice data reluării activității părintelui care a beneficiat de indemnizația pentru creșterea copilului, pentru cei care își reiau activitatea înainte de împlinirea vârstei de 1 an, respectiv 2 ani, a copilului, în funcție de opțiunea aleasă;
-decizia de suspendare a activității profesionale;
-cupoane de pensie, șomaj; alte acte doveditoare de venituri, după caz;

7.Pentru persoanele care au realizat venituri în străinătate în ultimele 6 luni anterioare înscrierii, se prezintă contractul de muncă tradus în limba română, iar pentru cei care declară că nu realizează venituri, adeverință de la Administrația Financiară;

8.Adeverință de la medicul de familie, în care să se menționeze ca respectivul copil este sănătos clinic și apt pentru intrare în creșă;

9.Fișa de imunizări;

10.Certificat de încadrare în grad de handicap grav pentru copil( unde este cazul, altul din familie decât cel pentru care solicită înscrierea în creșă);

11.Certificatul de deces / sentință de divorț, definitivă și irevocabilă, pentru părintele unic;

12.Adeverință pentru frații care frecventează în anul școlar următor, grădinița din apropierea creșelor ( Grădinița nr.13 și Grădinița nr.14);

13.Adeverință de student, masterand la zi pentru părintele/reprezentantul legal al copilului, cu precizarea continuității studiilor și în anul școlar următor;

14.Alte acte justificative în funcție de situația descrisă în cerere, pentru a putea beneficia de punctaj.

15.Pentru locurile sociale se depun și următoarele acte:

-Acte care să demonstreze situația de urgență a familiei ( moartea subită a unuia dintre părinți/reprezentanți legali, accident al unuia dintre părinți, etc.)
-plan de serviciu și anchetă socială de la Direcția de Asistență Socială Alba Iulia (pentru situația în care copilul este cu risc de separare de familie).

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE A COPIILOR ÎN CREȘELE DIN MUNICIPIUL ALBA IULIA

În cazul în care se solicită înscrierea fraților sau a copiilor aflați în îngrijirea aceluiași părinte/reprezentant legal și nu este liber decât un loc, se va suplimenta numărul de locuri cu numărul de copii aflați în aceeași situație. La înscrierea copiilor la creșă nu se percep taxe de înscriere.

Cererea de înscriere a copilului în creșă va putea fi depusă doar de părintele/reprezentantul legal al copilului. După finalizarea perioadei de înscriere, Comisia de verificare a dosarelor va evalua fiecare dosar soluționând în litera legii fiecare caz în parte. La nevoie va solicita noi acte în funcție de caz. Dosarele depuse pentru înscrierea copiilor la creșă pentru anul școlar următor vor fi analizate ținându-se cont în primul rând de opțiunea părintelui, referitor la creșa dorită, apoi se vor aplica criteriile. În urma aplicării criteriilor pentru departajarea copiilor la înscriere se va stabili lista cu copiii admiși în limita locurilor disponibile, pe fiecare creșă în parte, de către Comisia de soluționare a dosarelor. Fiecare solicitant poate opta pentru înscrierea copilului său într-o singură creșă, cu mențiunea că dacă nu obține loc în creșa dorită, optează și pentru alta, prin redistribuire, în ordinea descrescătoare a punctajului, în limita locurilor disponibile din acea creșă.

În cazul în care în urma aplicării criteriilor, două sau mai multe cereri au același punctaj, pentru ocuparea locurilor disponibile, departajarea se va face în favoarea copilului a cărui părinte/reprezentant legal începe serviciul mai devreme. Dacă și după aplicarea acestei condiții vor exista două sau mai multe cereri în aceeași situație se va ține cont de numărul de înregistrare a cererii.

Lista nominală cu punctajul stabilit pentru fiecare copil pentru care s-a depus dosar de înscriere pentru a frecventa creșa în anul școlar următor, respectiv luna septembrie, va fi afișată la sediul creșelor, pe site-ul primăriei și la sediul primăriei.

Punctajul stabilit și acordat fiecărui copil în baza actelor depuse la dosar poate fi contestat în termenul de 3 zile lucrătoare de la data afișării. Contestațiile vor fi analizate de o Comisie de soluționare a contestațiilor, în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării perioadei de depunere a contestațiilor. După expirarea acestei perioade de contestație se va aproba lista cu copiii înscriși și admiși pentru a frecventa creșa pentru anul școlar următor, respectiv septembrie.

Copiii vor fi admiși pentru a frecventa creșa în ordinea descrescătoare a punctajului obținut și în funcție de locurile disponibile în creșă pentru anul școlar următor. Copiii care nu îndeplinesc punctajul necesar pentru a fi admiși să frecventeze creșa, vor rămâne înscriși pe lista de rezervă.

În momentul în care se eliberează un loc la creșă, pe parcursul anului școlar acesta va fi ocupat de următorul copil care se află pe lista de rezervă. Dacă pe parcursul anului școlar vor fi locuri disponibile în creșă, iar cei din lista de rezervă nu doresc ocuparea acestor locuri și există o nouă solicitare de înscriere în creșă, copilul va fi acceptat pe locurile disponibile, cu condiția ca ambii părinți/părinte unic să lucreze.

După admiterea copilului în creșă, dosarul se va completa de către părinte/reprezentant legal cu următoarele acte:

1.Avizul epidemiologic eliberat de medicul de familie cu 24-48 de ore înainte de începerea frecventării creșei de către copil
2.Fișă imunizări, întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății
3.Analize medicale: examen coprobacteriologic, coproparazitologic și exudat faringian.
4.Alte analize sau adeverințe medicale, după caz.
5.Acte doveditoare de venituri (în cazul unor modificări apărute în situația familială în perioada dintre înscriere și intrarea în colectivitate).

CRITERII privind punctarea cererilor de înscriere a copiilor în creșele din municipiul Alba Iulia

Criteriile de departajare se vor aplica doar în cazul în care numărul de solicitări va depăși numărul de locuri disponibile pentru înscrieri în cadrul creșelor.

1.Locul de muncă al părinților/reprezentan ților legali ( care au raportul de muncă/serviciu nesuspendat) 5 puncte pentru fiecare
2.Data reluării activității profesionale de către părintele care se află în concediu pentru îngrijirea copilului:
– celor care își reiau activitatea până în 31 august 5 puncte
– celor care și reiau activitatea în luna septembrie 4 puncte
– celor care și reiau activitatea în luna octombrie 3 puncte
– celor care și reiau activitatea în luna noiembrie 2 puncte
– celor care și reiau activitatea în luna decembrie 1 punct
– celor care și reiau activitatea începând cu luna ianuarie a anului următor 0
puncte
3.Frați sau surori care frecventează deja creșa sau grădința care funcționează în apropierea creșelor( Grădinița nr.13 și Grădința nr.14) 1 punct
4.Situația familială:
– Familie monoparentală 10 puncte
– Familie biparentală (căsătoriți, uniune consensuală) 5 puncte
5.Număr copii minori în întreținere:
– 1 copil – 1 punct
– 2 copii – 2 puncte
– 3 copii sau mai mulți de 3 copii – 3 puncte
6.Copii gemeni/tripleți ( se va completa câte un dosar pentru fiecare copil) 1 punct
7.Unul dintre părinți/reprezentanți legali sau părinte unic urmează o formă de învățământ la zi ( student/masterand) 2 puncte
8.Familie care are un copil cu handicap grav ( altul decât cel pentru care optează înscrierea în creșă) 2 puncte

Condiții eliminatorii:

Nu se vor lua în calcul cererile părinților( ambii părinți/părinte unic), care nu au domiciliul/reședința în municipiul Alba Iulia.

Nu se vor înscrie în creșă copii pentru care medicul de familie nu eliberează adeverință cu textul clinic sănătos și apt pentru intrare în creșă și fișa de imunizări, întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății cu privire la intrarea copilului în colectivitate. În situația în care copilul nu are schema de vaccinări obligatorii în România efectuată, medicul de familie va preciza pe fișa de imunizări faptul că acesta urmează să recupereze vaccinurile lipsă și că este cuprins în schema de vaccinări obligatorii în România.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

18 mai 2022, COVID-19 în Alba. 7 noi infectări și niciun deces, în ultimele 24 de ore, în județ

Publicat

în

18 mai 2022, COVID-19 în Alba. 7 noi infectări și niciun deces, în ultimele 24 de ore, în județ

La nivelul județului Alba, luni, 16 mai 2022, s-au înregistrat 7 cazuri noi de infectare cu COVID-19 potrivit datelor transmise de DSP Alba. Raportul prezintă și incidența actualizată și cazurile active de coronavirus pe localități.

Citește și situația cazurilor din Alba, de ieri, 17 mai 2022, COVID-19 în Alba. ZERO infecții și ZERO decese, în ultimele 24 de ore, în județ. Prima zi fără virus după 9 luni

În ultimele 24 de ore, la nivelul județului Alba, nu a fost înregistrat niciun deces, în rândul persoanelor bolnave de COVID-19.

Elit - Gustul Desăvârșit

Astfel, numărul total al cazurilor înregistrate rămâne la 53841 de persoane confirmate, 52447 persoane vindecate, 1.290 decese.

Marți, în județul Alba au fost prelucrate în total 359 teste, 181 PCR, 136 teste rapide. Numărul total de teste efectuate până în prezent în județ a ajuns la 466235 mai exact, 356851 de teste PCR și 109384 de teste rapide.

Localitățile din care provin cele 7 noi cazuri de coronavirus:

ALBA IULIA – 4
CUGIR – 2
POIANA VADULUI – 1

Lista cazurilor active de COVID-19 și INCIDENȚA LOCALITĂȚILOR din județul Alba:
Localitate Populatie Incidenta Cazuri active
RIMETEA 990 2.02 2
OHABA 583 1.72 1
POŞAGA 893 1.12 1
VALEA LUNGĂ 3115 0.96 3
METEŞ 2751 0.73 2
LUPŞA 2836 0.71 2
SÂNTIMBRU 3019 0.66 2
ORAŞ OCNA MUREŞ 13788 0.65 9
MUNICIPIUL BLAJ 20622 0.63 13
CIUGUD 3293 0.61 2
NOŞLAC 1816 0.55 1
CRICĂU 1965 0.51 1
MUNICIPIUL ALBA IULIA 76685 0.43 33
ORAŞ TEIUŞ 7148 0.42 3
LOPADEA NOUĂ 2494 0.4 1
ŞPRING 2537 0.39 1
ŞUGAG 2856 0.35 1
CETATEA DE BALTĂ 3061 0.33 1
ORAŞ CUGIR 25354 0.32 8
MIHALŢ 3213 0.31 1
PIANU 3563 0.28 1
ORAŞ ZLATNA 7779 0.26 2
MUNICIPIUL AIUD 25133 0.24 6
GALDA DE JOS 4414 0.23 1
ŞONA 4365 0.23 1
SĂSCIORI 6485 0.15 1
MUNICIPIUL SEBEŞ 32855 0.12 4
ALBAC 1939 0 0
ALMAŞU MARE 1197 0 0
ARIEŞENI 1533 0 0
AVRAM IANCU 1411 0 0
BERGHIN 1882 0 0
BISTRA 4496 0 0
BLANDIANA 877 0 0
BUCERDEA GRÂNOASĂ 2259 0 0
BUCIUM 1379 0 0
CÂLNIC 1932 0 0
CENADE 1046 0 0
CERGĂU 1629 0 0
CERU-BĂCĂINŢI 227 0 0
CIURULEASA 1123 0 0
CRĂCIUNELU DE JOS 2142 0 0
CUT 1272 0 0
DAIA ROMÂNĂ 3115 0 0
DOŞTAT 1014 0 0
FĂRĂU 1470 0 0
GÂRBOVA 2133 0 0
GÂRDA DE SUS 1467 0 0
HOPÂRTA 1157 0 0
HOREA 1898 0 0
IGHIU 7110 0 0
ÎNTREGALDE 551 0 0
JIDVEI 5301 0 0
LIVEZILE 1147 0 0
LUNCA MUREŞULUI 2540 0 0
MIRĂSLĂU 1945 0 0
MOGOŞ 744 0 0
OCOLIŞ 498 0 0
ORAŞ ABRUD 5141 0 0
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 3743 0 0
ORAŞ CÂMPENI 7120 0 0
POIANA VADULUI 1041 0 0
PONOR 574 0 0
RĂDEŞTI 1271 0 0
RÂMEŢ 491 0 0
ROŞIA DE SECAŞ 1580 0 0
ROŞIA MONTANĂ 2690 0 0
SĂLCIUA 1367 0 0
SĂLIŞTEA 2327 0 0
SÂNCEL 2579 0 0
SCĂRIŞOARA 1486 0 0
ŞIBOT 2327 0 0
SOHODOL 1658 0 0
STREMŢ 2419 0 0
UNIREA 4823 0 0
VADU MOŢILOR 1268 0 0
VIDRA 1500 0 0
VINŢU DE JOS 5528 0 0


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

PERCHEZIȚII la Alba Iulia: Un bărbat de 69 de ani, REȚINUT de polițiști. Ce au descoperit oamenii legii

Publicat

în

PERCHEZIȚII la Alba Iulia: Un bărbat de 69 de ani, REȚINUT de polițiști. Ce au descoperit oamenii legii

Polițiștii de investigații criminale au luat măsura reținerii, pentru 24 de ore, față de un bărbat de 69 de ani, din Alba Iulia, care este bănuit de furt.

Se pare că, în noaptea de 27/28 aprilie 2022, acesta ar fi sustras, de pe un șantier din Alba Iulia, mai multe scule electrice, în valoare de 3.000 de lei.

Locuința bărbatului a fost percheziționată, iar în urma cercetărilor, polițiștii au constatat că acesta este bănuit de săvârșirea altor două furturi, unul la data de 21 aprilie 2022, dintr-o casă aflată în construcție, din Alba Iulia, de unde ar fi sustras mai multe scule și altul săvârșit la data de 15 mai 2022, când ar fi sustras, dintr-o curte, două biciclete.

Elit - Gustul Desăvârșit

În cursul zilei de azi, 18 mai, bărbatul reținut va fi prezentat Parchetului de pe lângă Judecătoria Alba Iulia, pentru dispunerea măsurilor legale.

Cercetările sunt continuate, pentru stabilirea întregii lui activități infracționale.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare