Cercul de Marketing al Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia a organizat astăzi, de la ora 18:00, la Casa de Cultură a Studenţilor cea de-a treia ediţie a evenimentului „Lumini! Cameră! Publicitate!”. Evenimentul a oferit publicului larg șansa de a lua contact cu lumea publicității în stilul imaginat de Jean-Marie Boursciot, prin „Noaptea devoratorilor de publicitate”. Cu toate că surprizele organizatorilor nu au lipsit, sala în care a fost organizat evenimentul nu a fost plină.
Pe tot parcursul spectacolului, care a durat 3 ore și jumătate, au putut fi vizionate 4 calupuri publicitare, împărțite pe teme interesante și atractive: Technology, Food & Drinks, Cultural, Spoof-uri iar invitatul special de data aceasta a fost ventrilocul Eduard Sandu. Între calupuri au avut loc program artistic, pauze de cafea însoţite de scurte momente de socializare şi concursuri.
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul Primăriei Municipiului Alba Iulia şi a Consiliului Judeţean Alba şi prezentat de Marius Sularea şi Bogdan Lazăr
În cadrul Universităţii „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, din anul 2009 îşi desfăşoară activitatea Cercul de Marketing. Membri Cercului sunt studenţi ai specializării Marketing şi nu numai, pasionaţi de acest domeniu. Printre activităţile desfăşurate de către aceştia se numără: vizite de lucru la companii şi agenţii de publicitate, realizarea de studii de piaţă, organizarea de workshopuri pe diferite teme cu invitaţi din mediul de afaceri local. Preşedintele Cercului de Marketing este studentul Daniel Mortura, iar coordonatorii sunt conf. univ. dr. Andreea Muntean, lect. univ. dr. Carmen Paştiu şi prep. univ. drd. Silvia Maican.
[Gallery not found]
1 comentariu
Mai putini oameni decat in anii trecuti si se pare ca mai multi oameni in organizare cu rost si fara. Naspa.
Comentariile sunt oprite