Rămâi conectat

Economie

Comunicat de presă – Anunț finalizare implementare proiect „Diversificarea activității companiei PXP LOGISTIC SRL prin achizitia de utilaje”

Publicat

în

 

Titlul proiectului: Diversificarea activității companiei PXP LOGISTIC SRL prin achizitia de utilaje

Electrica Furnizare Discount

Numele beneficiarului: PXP LOGISTIC SRL

Numele programului: Programul Operațional Regional 2014-2020

Autoritatea de Management: Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației (MLPDA)

Organismul Intermediar: Agenția de Dezvoltare Regională Centru (ADR Centru)

Valoarea totală a proiectului: 1,049,646.85 lei

Finanțarea nerambursabilă: 685,832.71 lei

Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR: 582,957.80 lei

Proiectul „Diversificarea activității companiei PXP LOGISTIC SRL prin achizitia de utilaje”, cod MySMIS 133500, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat de către  PXP LOGISTIC SRL și are o valoare totală de 1,049,646.85 lei, din care 685,832.71 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 a fost implementat la nivel național de către Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrație în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Centru, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect în Regiunea Centru. Proiectul a fost derulat în perioada 16.09.2020 – 30.09.2021.

Obiectivele proiectului:

Obiectivul general al proiectului a fost creșterea competitivității firmei PXP LOGISTIC SRL, ca urmare a introducerii de noi tehnologii moderne în procesele de lucru a societății, prin achiziţionarea de echipamente și utilaje tehnologice specializate.

Obiectivele proiectului au fost în strânsă legătură cu obiectivul specific aferent „Programul Operaţional Regional (POR) 2014-2020, axa prioritară 2: ”Îmbunătăţirea competitivităţii întreprinderilor mici şi mijlocii”, prioritatea de investiții 2.1A ”Promovarea spiritului antreprenorial, în special prin facilitarea exploatării economice a ideilor noi și prin încurajarea creării de noi întreprinderi, inclusiv prin incubatoare de afaceri”, și anume consolidarea poziției pe piață a întreprinderilor mici și mijlocii în domeniile competitive identificate în Strategia Națională de Competitivitate şi Planurile Regionale de Dezvoltare.

Obiectivele specifice ale proiectului:

  1. Introducerea a 3 servicii noi cu ajutorul noului flux tehnologic developat prin proiect odata cu achiziționarea a două buldoexcavatoare in perioada de implementare a proiectului.
  2. Dezvoltarea resurselor umane ale microîntreprinderii prin angajarea a 5 persoane și păstrarea locurilor de muncă existente și a celor nou create pe toată perioada de durabilitate a proiectului.
  3. Asumarea de către PXP LOGISTIC SRL a respectării principiilor privind dezvoltarea durabilă, egalitatea de șanse, de gen și nediscriminarea prin aplicarea prin cadrul proiectului de măsuri exacte de îmbunătățire a calității mediului înconjurător și de creștere a eficienței energetice (achiziționarea prin proiect de echipamente eficiente energetic, achizitionarea de becuri LED, achizitionarea unui turn de iluminat cu generator fotovoltaic), dar și prin aplicarea de măsuri exacte de asigurare a egalității de șanse și tratament (angajarea unei persoane provenite din categorii defavorizate, achizitionarea buldoexcavatoarelor care pot sa fie folosite de catre persoane cu dizabilitati, adaptarea infrastructurii odata cu achizitia rampei telescopice prin proiect).

Rezultatele proiectului:

  • inovarea fluxului tehnologic prin 3 servicii noi introduse – achiziționarea a doua buldoexcavatoare.
  • masuri implementate pentru respectarea principiilor privind dezvoltarea durabila, egalitatea de sanse, de gen si nediscriminare prin: o persoana angajata din categorii defavorizate, buldoexcavatoare achiziționate pot fi operate si de persoane cu dizabilități, becuri LED instalate pentru eficientizarea iluminatului în spațiul de lucru, turn de iluminat cu generator fotovoltaic achiziționat (energie verde), o rampa telescopica achiziționată.
  • 5 locuri de munca nou create

Impactul proiectului la nivelul regiunii: proiectul a condus la dezvoltarea activitatii firmei prin introducerea  de trei noi servicii respectiv prin crearea a cinci noi locuri de munca si imbunatatirea calitatii mediului înconjurator prin eficientizarea iluminatului în spațiul de lucru prin achiziția de becuri LED și achiziționarea unui turn de iluminat cu generator fotovoltaic.

Publicitate

Economie

La Sebeș a început distribuirea pubelelor pentru colectarea deșeurilor menajere către persoanele fizice care locuiesc la casă

Publicat

în

La Sebeș a început distribuirea pubelelor pentru colectarea deșeurilor menajere către persoanele fizice care locuiesc la casă

Primăria Municipiului Sebeș informează cetățenii că noua firmă de salubritate, RER VEST S.A., care va opera pe raza municipiului Sebeș începând cu data de 1 noiembrie 2021, a demarat activitatea de distribuire a pubelelor pentru colectarea deșeurilor menajere la persoanele fizice care locuiesc la casă.

Această acțiune se va desfășura în Sebeș, Lancrăm, Petrești și Răhău, începând cu data de 19 octombrie 2021.

Citește mai mult

Economie

FOTO| Târgu’ lu’ pește a atras mulți vizitatori interesați de preparatele pregătite de bucătari pasionați special pentru acest eveniment

Publicat

în

Târgu’ lu’ pește a atras mulți vizitatori interesați de preparatele pregătite de bucătari pasionați special pentru acest eveniment

Ziua de sâmbătă, 16 octombrie a fost una plină pentru participanții la evenimentul culinar “Târgu’ lu’ pește”, deoarece aceștia au avut parte de o ofertă bogată de preparate din pește, de care au profitat cu toții din plin.

Pe lânga oferta bogată de mâncare din pește, organizatorii au oferit celor prezenți posibilitatea de a participa la diverse activități distractive pentru copii, competiții și nu în ultimul rând o tombolă.

Bucătarii pasionați s-au întrecut în a oferi gurmanzilor o mare diversitate de preparate din pește și aici amintim ciorba și tocănița dar și micii și cârnații gătite din pește. O mare căutare a avut și păstrăvul prăjit cu mămăliguță dar și zacusca de pește.

Electrica Furnizare Discount

Oferte interesante, pentru cei ce iubesc mâncarea în regim fast-food, au avut-o prietenii noștri de la Păstrăvăria Bușteni care au venit până în Alba Iulia ca să pregătească hamburgheri din pește, chifteluțe și frigărui din pește cu cartofi prăjiti dar și cu multe alte bunătățuri cu specific pescăresc.

O surpriză plăcută ne-au făcut și cei de la restaurantul La Pescăriţa şi Vânătorul din Satu Mare, care ne-au oferit ineditul papricaș de somn cu lăști dar și hamsii, icre de pește și multe alte bunătăți și nu în ultimul rând trebuie să îi menționăm pe cei de la rulota Cozmuleanu Adrian Mihai IF din Hunedoara care ne-au preparat tigaie de crap picant, sarmale și păstrăv prăjit dar și pe Dacul Bucătar cu Duba împreună cu chef Adrian Truță care ne-au gătit pe piatră.

Ne bucurăm de interesul manifestat de vizitatori pentru produsele din pește și considerăm că am reușit prin acest eveniment să încurajăm consumul de pește care după cum bine știm, este foarte sănătos.

Sperăm să ne putem întâlni cât mai des la asemenea evenimente care încurajează consumul de pește dar și interacțiunea piscicultorilor cu consumatorii prin intermediul unei palete de produse cât mai diversificate și cu o prezență puternică pe rafturile magazinelor.

Mulțumim Primăriei Alba Iulia pentru sprijinul acordat în organizarea acestui eveniment.

Următorul eveniment “Târgu’ lu’ pește” va avea loc la Conacul Zăicești din Botoșani în data de 30 Octombrie. Vă așteptăm și acolo!

“Târgu’lu′pește” este un eveniment organizat în cadrul proiectului „INTERACTIUNE INTRE PISCICULTORI – UN CONCEPT SUSTENABIL PENTRU PROMOVAREA PESTELUI” având ca parteneri FLAG Prahova – lider de proiect, FLAG Satu Mare, FLAG Bazinul Mureșului, Secașelor și a afluenților acestora, FLAG Iazurile Moldovei.

Citește mai mult

Economie

Comunicat de presă: lansarea proiectului cu titlul “Dotarea cu echipamente și aparatură medicală în contextul pandemiei Covid – 19 a Spitalului Municipal Blaj”, cod smis 142070 , finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020

Publicat

în

Comunicat de presă

Spitalul Municipal Blaj, cu sediul în Municipiul Blaj, Str. Poet Andrei Mureșanu, Nr. 16, județul Alba, cod poștal 515400, deruleaza proiectul “Dotarea cu echipamente și aparatură medicală în contextul pandemiei Covid – 19 a Spitalului Municipal Blaj”, cod SMIS 142070, finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 10  Protejarea sanătății populației în contextul crizei sanitare cauzate de COVID-19, creșterea eficienței energetice și utilizarea surselor regenerabile de energie, Obiectiv Specific 10.1 Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză  în contextul pandemiei de  Covid-19 și al consecințelor sale sociale.

Contractul de finanțare a fost încheiat cu Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în calitate de Autoritate de Management .

Electrica Furnizare Discount

Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 12.663.582,36 lei , din care valoare totală eligibilă 12.663.582,36 lei și valoare totala eligibilă nerambursabilă din FEDR REACT-EU 12.663.582,36 lei.

Perioada de implementare a Proiectului este de 20 luni, respectiv între data 01 Mai 2020 și data 31 Decembrie 2021, aceasta cuprinzând, daca este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creșterea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID-19 prin asigurarea răspunsului în timp util și eficient al sistemului medical al Spitalului Municipal Blaj la criza COVID -19 și consolidarea capacității adecvate de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul SAR – CoVID-19 prin dotarea cu echipamente /dispozitive/aparatură medicală/materiale necesare pentru tratamentul pacientilor suspecți/confirmați cu infecția cu virusul SARS-CoV2.

Scopul proiectului il constituie crearea infrastructurii necesare raspunsului în timp util si eficient al sistemului medical al Spitalului Municipal Blaj la criza COVID-19.

Obiectivul general și scopul proiectului vor fi realizate prin intermediul următoarelor obiectivele specifice ale proiectului :

  1. Asigurarea disponibilității aparaturii și dispozitivelor medicale necesare Spitalului Municipal Blaj, în vederea îmbunătățirii capacității spitalului de a răspunde în timp util și eficient pentru tratarea cazurilor de infecție cu virusul SARS-CoV-2 pâna cel tarziu la finalizarea implementări proiectului.
  2. Creșterea capacității de testare în vederea depistării infecțiilor cu COVID-19 prin achiziția unui sistem de diagnosticare până la finalul implementări proiectului.
  3. Asigurarea condițiilor optime de siguranță atât pentru personalul propriu cât și pentru pacienții care se adresează Spitalului Municipal Blaj prin achiziția de materiale de protecție până la finalul perioadei de implementare.

 Rezultate finale în urma implementării proiectului :

Implementarea proiectului va duce la obținerea următoarelor rezultate, acestea fiind în corespondență direct cu Obiectivele Specifice menționate în cadrul secțiunii anterioare:

  1. Capacitate consolidată de îngrijire și tratament a cazurilor de infecție cu virusul COVID-19 prin dotarea cu echipamente medicale;
  2. Capacitate crescută de testare pentru depistarea infecțiilor cu COVID-19;
  3. Distribuirea de echipamente specializate de protecție pentru personalul medical și pentru pacienții care se adresează Spitalului Municipal Blaj.

Spital Municipal Blaj

Municipiul Blaj, Str. Poet Andrei Mureșanu, Nr. 16, județul Alba, cod poștal 515400

Tel: +40 258 710 941

Fax: +40 258 712 942

Mail: [email protected]

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare