Brandul de țară al României, tot mai sărac pe… an ce trece. Ce valoare are

Brandul de țară al României, tot mai sărac pe… an ce trece. Ce valoarea are.

Brandul de ţară al României este evaluat la 216 mld. dolari, cu 3% sub nivelul de anul anterior, arată cel mai recent raport al companiei Brand Finance, firmă independentă globală de evaluare de brand.

După valoarea acestuia, România se află pe poziţia 47 în lume, în cădere de pe 43, în timp ce alte ţări din regiune în frunte cu Polonia (locul 22) se află mai sus. Totuşi, „made in Romania“ e mai valoros decât brandul de ţară al Ungariei, situat pe locul 52, în stagnare, sau decât cel al Bulgariei (67).

„Made in China“ e tot mai valoros după un salt de 40%. România se află pe poziţia a 47-a în topul celor mai valoroase branduri de ţară din lume, departe de vârfurile dominate de coloşii SUA (27.751 mld. dolari), China (19.486 mld. dolari) şi Germania (4.855 mld. dolari).
sursa. zf.ro

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...