Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 7 februarie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 7 februarie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 7 februarie 2021 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
*Primăria Comunei Fărău, Judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante de șef S.V.S.U.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • vechime nu se solicită;
  • studii minim bacalaureatul.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 martie 2021, ora 09.00: proba practică;
  • 04 martie 2021, ora 12.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Informaţii suplimentare la sediul Primăriei Fărău, satul Fărău nr. 70, telefon: 0258/867.102, zilnic 09.00-13.00.

*Primăria Municipiului Aiud, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de inspector de specialitate, grad I, din cadrul Compartimentului Proiecte, Prognoze, Programe.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • vechime în muncă – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 februarie 2021, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 22 februarie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 25 februarie 2021: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Aiud, Județul Alba, din str. Cuza Vodă, nr. 1, camera 22, telefon 0258/861.310, interior 1013, e-mail resurse@aiud.ro.

*Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • muncitor I (calificat), în cadrul Compartimentului întreținere și Reparații;
  • muncitor (necalificat), în cadrul Compartimentului Zone Verzi – 3 posturi;
  • muncilor (necalificat), în cadrul Compartimentului Salubritate.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • muncitor I (calificat):
    • studii medii/generale;
    • calificare (tâmplar, zugrav, sudor, mecanic întreținere, montatorpavaje, finisaje interioare);
    • minimum 5 ani vechime.
  • muncitor (necalificat):
    • studii generale;
    • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 februarie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 18 februarie 2021, ora 10.00: proba practică;
  • 23 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.

*Școala Gimnazială „Singidava” din Cugir, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de îngrijitor, treapta I.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – studii gimnaziale;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.

  • 18 februarie 2021, ora 12.00: proba practică;
  • 22 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială „Singidava”, cu sediul în Cugir, str. Alexandru Sabia nr. 16, județul Alba, telefon 0258/751.727.

*Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

  • consilier IA, în cadrul Serviciului Contabilitate Buget, Salarizare, Personal, Achiziții, Administrativ, Gestiune. Baze sportive și de agrement;
  • șofer I (utilaje grele), în cadrul Biroului Administrativ.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • consilier IA:
    • studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic sau juridic;
    • minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor.
  • șofer I, în cadrul Compartimentului Administrativ:
    • studii medii;
    • carnet conducere categoriile B, C, E;
    • atestat profesional;
    • minimum 5 ani vechime în specialitatea/calificarea solicitată.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 februarie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
    șofer I, în cadrul Compartimentului Administrativ:
    • 18 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
    • 23 februarie 2021, ora 10.00: proba practică;
    • 26 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu
  • consilier IA:
    • 18 februarie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
    • 23 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.

*Serviciul Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată, a funcției contractuale de execuție, temporar vacante, de muncitor (necalificat), în Compartimentul Salubrizare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii generale;
  • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 februarie 2021, ora 15.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 18 februarie 2021, ora 10.00: proba practică;
  • 23 februarie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Serviciului Public de Administrarea Patrimoniului Sebeș, str. Viilor nr. 28, Județul Alba, telefon 0258/730.148, e-mail spap_sebes@yahoo.com.

*Grădiniţa cu Program Prelungit nr. 13 din Alba Iulia, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante, de îngrijitor grupă învățământ preșcolar (2 posturi).

Publicitate

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii generale sau medii;
  • vechime – minimum 5 ani;
  • cursuri de igienă absolvite sau dovada înscrierii la curs;
  • abilități, calități și aptitudini necesare: persoană serioasă, stabilă emoțional, responsabilitate și corectitudine;
  • să cunoască și să poată identifica materialele de curățenie de bază, necesare în activitatea de curățenie;
  • să aibă deprinderi practice specifice activității de curățenie.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 februarie 2021: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 17 februarie 2021, ora 08:00: proba scrisă;
  • 17 februarie 2021, ora 10:00: proba practică.

Relații suplimentare se obțin la sediul Grădiniţei cu Program Prelungit nr. 13 din Alba Iulia, Str. Energiei nr. 21, telefon: 0258/820.057, 0731/308.643.

*Primăria Orașului Zlatna, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de asistent social, gradul profesional practicant, la Direcţia de Asistenţă Socială – compartimentul Asistenţă Socială, Autoritate Tutelară şi Contractare Servicii Sociale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea asistenţă socială;
  • aviz de exercitarea profesiei ca asistent social practicant emis de Colegiul Asistenţilor Sociali din România;
  • vechime în specialitatea studiilor – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 08 februarie 2021, ora 16:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 17 februarie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
  • 22 februarie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Zlatna din Zlatna, Piața Unirii nr.1 A, Județul Alba, telefon 0258/856.337.

*Primăria Orașului Cugir, Județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante de îngrijitor, la Biroul Administrativ.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • generale/școală profesională/medii;
  • de preferință, vechime în muncă – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 februarie 2021, ora 13.30: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • selecția dosarelor de concurs – 08 februarie 2021;
  • 15 februarie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Orașului Cugir, str. I.L. Caragiale nr. 1, camera 15, Județul Alba, telefon 0258/751.001, interior 115.

Publicitate

Ştirea zilei

29 iulie – Ziua Imnului Național al României

Publicat

în

29 iulie – Ziua Imnului Național al României

În fiecare an, la 29 iulie, se sărbătorește Ziua Imnului Național al României – „Deșteaptă-te române!”, simbol al unității Revoluției Române de la 1848.

La 29 iulie 1848, „Deșteaptă-te române!” a fost cântat pentru prima dată în Parcul Zăvoi din Râmnicu Vâlcea. La originea Imnului Național al României se află poemul patriotic „Un răsunet”, de Andrei Mureșanu, publicat în numărul iunie-iulie 1848 al suplimentului „Foaie pentru minte, inimă și literatură”, pe o melodie culeasă de Anton Pann.Ziua imnului national

Electrica Furnizare Discount

Conținutul profund patriotic și național al poeziei a fost de natură să însuflețească numeroasele adunări ale militanților pașoptiști, pentru drepturi naționale, mai ales din Transilvania, Nicolae Bălcescu numind acest imn „o adevărată Marsilieză românească”.

Imnul a fost intonat în timpul Războiului de Independență, în Primul Război Mondial și la Marea Unire din 1918. A fost, de asemenea, intonat în Al Doilea Război Mondial.

„Deșteaptă-te române!” a fost interzis după instaurarea regimului comunist, timp de aproape o jumătate de secol. A fost cântat, însă, în timpul revoltei de la Brașov, din 15 noiembrie 1987 și în timpul Revoluției din decembrie 1989.

Imediat după Revoluția din decembrie 1989, „Deșteaptă-te române!” a fost ales Imn Național al României, fiind consacrat prin Constituția din 1991. Conform Constituției României, Imnul Național este considerat simbol național, alături de drapelul tricolor, stema țării și sigiliul statului.

Citește mai mult

Ştirea zilei

Cale liberă pentru MEGAINVESTIȚIA de la Decea. Belgienii au primit ultima aprobare, pentru investiția de 40 de milioane de lei

Publicat

în

După luni de așteptare, belgienii de la Industrial and Logistics Developments NV au primit, în sfârșit, ultima aprobare pentru construirea unuia dintre cele mai mari terminale logistice din Transilvania. Administratorul public al comunei Mirăslău ne-a anunţat că la începutul acestei luni firma belgiană Industrial and Logistics Developments NV a primit și autorizația de construcție pentru porțiunea de teren extravilan și poate începe construcția.

„Suntem bucuroși că s-a finalizat obținerea tuturor actelor pentru începerea construcției acestui terminal. Terminalul logistic de la Decea este o investiție estimată la circa 30-40 de milioane de lei și va crea aproximativ 400 de locuri de muncă”, spune Aurel Mărginean, administratorul public al comunei.

Electrica Furnizare Discount

Terminalul va dispune de un racord la calea ferată a magistralei 300 Teiuș-Războieni, urmând să fie finalizat în termen de 8 luni de la demararea lucrărilor, obiectiv pentru care firma belgiană Industrial and Logistics Developments NV va cheltui nu mai puțin de 2,5 milioane de euro. Pe lângă racordul de cale ferată de 1,6 km până la intrarea în terminal, aici vor fi încă 6 linii de garare cu lungimi utile de 350 – 400 metri. Suprafaţa ocupată de lucrările de cale ferată este de 18.600 mp, pe teren proprietate a domeniului public al comunei Mirăslău, din care 15.000 mp sunt ocupaţi numai cu dispozitivul de linii de incintă.

Administratorul public Aurel Mărginean ne-a mai informat că în toamna lui 2018 aleșii locali au aprobat închirierea prin licitație publică a terenului aflat în proprietatea privată a comunei Mirăslău în suprafață totală de 269.076 de metri pătrați, format din 5 parcele. Durata închirierii este de 49 de ani, cu posibilitatea de prelungire prin acordul părților, iar prețul de pornire a licitației a fost de 0,21 euro/mp/an. După aproximativ o lună, Consiliul Local Mirăslău a aprobat contractul de închiriere a terenului respectiv către Industrial and Logistics Developments NV, la prețul de 0,21 euro/mp/an, respectiv 56.505,96 euro/an și, conform cu contractul încheiat, partea belgiană s-a obligat să achite în avans suma de 339.035,76 de euro, reprezentând chiria pe o durată de 6 ani de folosință a terenului.

Terenul în suprafață de 26,91 ha este situat în partea vestică a localității Mirăslău, în intravilan, la sud de DN 1 – E81 și de Autostrada A10 Sebeș – Turda, iar în documentația luată în calcul investitorul propune amenajarea terenului și a acceselor auto și de cale ferată, pentru înființarea unei zone industriale cu profil mixt, logistic și producție, inclusiv terminal intermodal pentru containere.

Citește mai mult

Ştirea zilei

Servicii medicale pentru 165 de seniori din Municipiul Blaj: Licitația de peste 150.000 de lei, lansată în SEAP

Publicat

în

Servicii medicale pentru 165 de seniori din Municipiul Blaj: Licitația de peste 150.000 de lei, lansată în SEAP

Primăria municipiului Blaj a lansat recent în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, o licitație pentru servicii medicale, în cadrul proiectului „O viaţă mai bună pentru seniorii din Mica Romă – Municipiul Blaj, judeţul Alba”. Valoarea totală estimată a investiției este de 152.519,40, fără TVA.

Electrica Furnizare Discount

Proiectul presupune infiintarea, licenţierea si dezvoltarea a 3 tipuri de servicii sociale si socio-medicale noi, un Centru de zi, un serviciu mobil de acordare a hranei si un serviciu de asistenta socio-medicala comunitara, pentru 165 de seniori aflati in risc de excluziune sociala si grade diverse de dependenta (a se vedea sectiunea GT din prezenta CF, ponderea de gen si repartizarea acestora pe cele 3 servicii, respectiv pe grade certificate de dependenta), care vor fi administrate unitar de catre Municipiul Blaj prin Serviciul de Asistenta Sociala.

Cei 165 de varstnici vor fi recrutati de catre Unitatea de Monitorizare a Proiectului.

Grupul tinta total direct al proiectului este format din 165 de persoane cu varsta peste 65 de ani / an / timp de 2 ani, care domicialiaza in municipiul Blaj , constituit la nivelul celor trei servicii astfel: Serviciul Centrul de zi pentru persoane varstnice 65 de beneficiari, Serviciul mobil de acordare a hranei 45 de beneficiari, Serviciul de Asistenta conumitara Blaj 55 beneficiari.

Obiectivul specific la care contribuie realizarea serviciilor

Reducerea riscului de excluziune sociala si dependenta pentru un numar de 165 de persoane varstnice domiciliate in municipiul Blaj, incluse intr-un pachet integrat de servicii sociale si socio-medicale care respecta standardele minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, si cresterea capacitatii institutioanale a administratiei locale de a aborda problemele sociale si medicale ale acestora, in 36 de luni.

Infiintarea si dezvoltarea unui Centru de zi pentru furnizarea de servicii sociale primare si specializate unui numar de 65 de persoane varstnice domiciliate in Blaj, in 36 de luni.

Infiintarea si dezvoltarea Serviciului mobil de acordarea hranei – masa pe roti pentru un numar de 45 de persoane varstnice domiciliate in Blaj, in 36 de luni.

Infiintarea si dezvoltarea Serviciului de asistenta comunitara care va deservi un numar de 55 de persoane varstnice domiciliate in Blaj, in 36 de luni.

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2021 Ziarul Unirea