ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 9 februarie 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT 2025: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 9 februarie 2025. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 9 februarie 2025 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 4 FEBRUARIE 2025: 437 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Blaj, Câmpeni, Cugir, Ocna Mureș și Sebeș
*Spitalul Orasenesc Campeni, cu sediul în Campeni, str. Horea, nr. 63, judetul Alba, organizează concurs /examen pentru pentru ocuparea funcţiei specifice comitetului director:
DENUMIREA POSTULUI: Director financiar contabil
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Comitet director
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată
Criteriile specifice sunt următoarele:
1. sunt absolvenţi de învăţământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licenţă sau echivalentă în profil economic;
2. au cel puţin 2 ani vechime în specialitatea studiilor.
Relaţii suplimentare se obţin la sediul spitalului orasenesc Campeni, din Campeni, str. Horea nr. 63, jud. ALBA, datele de contact ale persoanei care asigura secretariatul comisiei de concurs: Sulutiu Gligor Amalia Emilia, tel. 0757042298.
*Liceul Tehnologic Stefan Manciulea Blaj cu sediul în Blaj, str. Piața 1848 nr. 3, județul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: Muncitor intretinere, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Medii
2. Vechime în muncă: 3 ani
Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258710655 sau la sediul instituţiei. Termenul de depunere a dosarelor: 20.02.2025, ora 15:00, la sediul instituţiei.
*DGASPC Alba organizează concurs în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următorului post, de natură contractuală, vacant la:
– 1 post de medic specialist -preşedinte CEPAH, normă întreagă, pe durată nedeteminată, la Compartimentul Medic – Președinte Comisia de Evaluare a Persoanelor Adulte cu Handicap
Condiţii specifice prevăzute în Fișa postului:
Studii de specialitate: diplomă de licență in medicina, certificat de medic specialist în specialitatea: expertiză medicală a capacităţii de muncă, medicină internă sau medicină de familie;
Cerințe specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor și Aviz anual de liberă practică vizat pe anul în curs.
Relatii suplimentare la Compartimentul Resurse Umane– etaj 3, camera 46, tel. 0258/818266- interior 209, sediul D.G.A.S.P.C Alba din municipiul Alba Iulia, Bulevardul 1 Decembrie 1989, nr. 68 sau pe site-ul D.G.A.S.P.C. Alba – www.protectiasocialaalba.ro, email [email protected].
*Școala Gimnazială Gârbova, județul Alba – Administrator financiar
Denumirea postului: administrator-financiar, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
Numărul de posturi: 0,5
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii superioare de specialitate in domeniul economic, cu diploma de licență
2. Alte condiții:
-Cunoștiințe de operare pe calculator: Word, Excel, și programe specifice domeniului financiar-contabil la nivel de instituții publice și internet.
-Abilități de comunicare, relaționare și rezistență la stres.
Datele de contact ale instituției: Școala Gimnazială Gârbova, Comuna Gârbova, sat. Gârbova nr. 79, județul Alba, compartimentul Secretariat, tel. 0742075456, persoană de contact: Cioca Liana, email: [email protected].
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Școala Gimnazială Gârbova, Comuna Gârbova, sat. Gârbova, nr. 79, județul Alba, email: [email protected], tel. 0742075456.
*ȘCOALA GIMNAZIALĂ „MIHAIL KOGĂLNICEANU”, Sebeș, județul Alba – ADMINISTRATOR FINANCIAR, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura DIDACTIC AUXILIAR, numărul de posturi: 1
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Superioare în domeniul Economic;
2. Perfecționări (specializări): Contabilitate şi Informatică de Gestiune (diplomă de licenţă);
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (nivel avansat): word; excel; e-mail; rulare program de contabilitate şi program salarii edusal;
4. Limbi străine cunoscute – nu se cere;
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: obligativitatea de a lucra în proiectele europene inițiate de conducerea școlii : PNRR; PNRAS.
6. Vechimea in munca:minim 6 ani și 6 luni în domeniul financiar-contabil într-o funcție similară (experiență de minim 1 an în contabilitate bugetară)
7. Nivelul studiilor: SUPERIOARE
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: ȘCOALA GIMNAZIALĂ ” MIHAIL KOGĂLNICEANU ” SEBEȘ , cu sediul în SEBEȘ, str. MIHAIL KOGĂLNICEANU, nr. 114, ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:BOTAȘ ANA NICOLETA , email: [email protected].
*Spitalul Orășenesc Câmpeni, județul Alba – 1 post inspector resurse umane , norma intreaga, durata nedeterminata, din cadrul Comp. Resurse Umane
Conditii specifice:
• studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice sau in domeniul stiintelor juridice .
• curs de perfecționare inspector resurse umane
• fară vechime
• concurs pentru ocuparea postului
SPITALUL ORĂŞENESC CÂMPENI Str. Horea Nr.63, Câmpeni, jud.Alba, Telefon 0258-771717
*Spitalul Orășenesc Câmpeni, cu sediul în Câmpeni, Str. Horea nr. 63, jud. Alba, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile Ordinului 166/2023 ce a fost publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 68 din 26 ianuarie 2023, și O.U.G. nr. 156/2024, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: MEDIC SPECIALIST SPECIALITATEA PEDIATRIE
NUMĂRUL POSTURILOR: 2 posturi vacante
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: SECTIA PEDIATRIE
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 7 ore pe zi; 35 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
DENUMIREA POSTULUI: MEDIC SPECIALIST SPECIALITATEA NEUROLOGIE
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURA: COMPARTIMENT NEUROLOGIE
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 7 ore pe zi; 35 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare posturilor MEDIC SPECIALIST SPECIALITATEA PEDIATRIE sunt:
• Studii: superioare
• Vechimea minimă în munca: nu se solicită
• Vechime minimă în domeniul studiilor: nu se solicită
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului MEDIC SPECIALIST SPECIALITATEA NEUROLOGIE sunt:
• Studii: superioare
• Vechimea minimă în munca: nu se solicită
• Vechime minimă în domeniul studiilor: nu se solicită
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul RUNOS, telefon 0258771717, int 35.
*Comuna Vințu de Jos – Șofer I (Șofer microbuz școlar)
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale de Șofer I(Conducător autospecială) sunt:
– Având în vedere faptul că norma de lucru zilnică este de 8 ore, programul se va desfășura , 4 ore șofer microbuz și 4 ore la Serviciul voluntar pentru Situații de Urgență și Compartiment administrativ-deservire și gospodărire comunală din cadrul UAT Vințu de Jos, conform fișei de post atașată preșentului anunț;
– Nivelul studiilor – medii / generale ;
– Poseda permis de conducere categoria B,C,C+E,D ;
– Posedă atestat pentru trasportul rutier de persoane, eliberat de ARR;
– Aviz psihologic transport persoane eliberat de cabinet psihologic autorizat pentru evaluari de siguranța transporturilor ;
– Posedă card tahograf;
– Vechime în specialitatea postului – 1 an vechime;
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei comunei Vintu de Jos sau la telefon:0258739234,int.13.
*Liceul TehnologicJidvei , Jidvei, jud. Alba – Muncitor Intretinere, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura Administrativ , numărul de posturi: 1
Condiţii specifice de participare la concurs:
– Abilități, calități și aptitudini necesare: ablităţi de comunicare şi muncă în echipă, seriozitate, implicare;
– Vechimea in munca:Nu este cazul
– Nivelul studiilor: Medii
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Liceul TehnologicJidvei , cu sediul în Jidvei, str. Perilor, nr.19, jud. Alba, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:Stan Carmen , email: [email protected].
*ȘCOALA GIMNAZIALĂ DRAȘOV, județul Alba – Îngrijitor- 1 post, o,5 normă
Conditii specifice
a) studii medii;
b) vârsta minimă 18 ani;
c) disponibilitatea de a lucra sâmbăta și duminica în caz de nevoie;
Informații suplimentare se pot obține de la Școala Gimnazială Drașov, str. Principală, nr. 98 (baza sportivă) sau la tel. 0258764020 în intervalul orar 900 – 1300
*UAT COMUNA ROŞIA DE SECAŞ, JUD. ALBA – SOFER BULDOEXCAVATOR, post vacant, pe perioadă nedeterminata, la structura GOSPODARIRE COMUNALA , numărul de posturi: 1.
Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Abilități, calități și aptitudini necesare:
-Verifică la începerea programului și în orice moment starea tehnică a mașinilor și existența plinului de carburant, ulei, apă și alte substanțe de stingere;
– Execută la timp întreținerile, reviziile și verificările prevăzute în vigoare, ține evidența executărilor acestora precum și a exploatării mijloacelor tehnice pe care le servește;
– Participă la organizarea și desfășurarea acțiunilor de prevenire și stingere a incendiilor, eliminarea efectelor inundațiilor sau a altor situații de urgență de pe teritoriul comunei și a altor unități administrativ-teritoriale;
– Controlează și ia măsuri pentru menținerea în stare de funcționare, în permanență și în orice anotimp a mașinilor precum și pentru asigurarea carburanților, uleiului, etc.;
– Se preocupă de cunoașterea temeinică a perimetrului de intervenție și a căilor de acces a autospecialei din dotare;
– Să cunoască rețeaua de hidranți exteriori și interiori din sectorul de competență SVSU sau alte surse de alimentare cu apă a autospecialei din dotare;
– Răspunde de păstrarea secretului de serviciu și confidențialitatea datelor și documentelor;
– Îndeplinește în condițiile legii și alte sarcini date de conducătorul instituției;
– Participă la alimentarea instalațiilor sau populației cu apă în situații limită,etc;
– Pune în aplicare legislația apărută în vigoare, respectarea Codului Rutier și a alor legi ce țin de competența sa;
– Respectă timpul și parametrii de răspuns la intervenție;
– Să execute întreţinerea zilnică a utilajului, exploatarea să se facă în condiţii corespunzătoare pentru reducerea cheltuielilor şi prelungirea duratei de funcţionare;
– Să folosească utilajul la capacitate maximă, să reducă consumul de carburanţi şi să se preocupe de reducerea timpilor de imobilizare în reparaţii;
– Să comunice imediat șefului ierarhic şi/sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor percum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
– Să aibă însușiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calități psihice necesare (spirit de observație, răbdare, viteza de reactive, capacitate de orientare în spațiu, capacitate de comunicare, etc);
– Pentru abateri, în exercitarea sarcinilor de serviciu și atribuțiilor de serviciu sau pentru îndeplinirea defectoasa a lor, răspunde disciplinar, material sau penal, după caz;
– Să exercite diferite lucrări de întreținere, reparații/refaceri, curățare șanțuri și rigole, decolmatari de vai și pârâuri etc., pe terenurile din domeniul public sau privat al comunei, conform dispozițiilor primite;
– Întreținerea drumurilor agricole din comună;
– Participarea la deszăpezire, curățare și întreținerea drumurilor și străzilor din intravilanul comunei pe timpul iernii, iar pe perioada verii va asigura curațenia pe străzile comunei cu utilajul specializat;
– Respectarea prevederilor art .22 și art. 23 din Legea nr. 319/2016 privind securitatea în muncă.
2. Permis de conducere categoria:Tr – mașinist la mașini pentru terasamente
3. Aviz pshihologic valabil
4.Vechimea in munca:5 ANI
5. Nivelul studiilor: SCOALA PROFESIONALA
6. Domiciliul în Comuna Roşia de Secaş, jud. Alba
Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: UAT COMUNA ROŞIA DE SECAŞ, JUD. ALBA , cu sediul în COMUNA ROŞIA DE SECAŞ, SAT ROŞIA DE SECAŞ STR. PRINCIPALĂ,NR. 458, JUD. ALBA, compartimentul resurse umane/ , persoana de contact:MUNTEAN VALER , email: [email protected].
*Direcția de Asistență Socială din subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia, organizează concurs de recrutare,
pentru ocuparea a unui post vacant, funcție contractuală de execuție, pe perioadă determinată de 12 luni, în data de 22.01.2025 ora 12:00, după cum urmează:
Unitatea de management a proiectului Înființare Centrul de zi pentru persoane adulte cu dizabilități ”Orizonturi” finanțat în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR)
Centru de zi pentru persoane adulte cu dizabilități ”Orizonturi”
1 – post de expert tehnic, cod COR: 214239;
Condiţii specifice de participare:
-Studii de specialitate: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental: Științe inginerești;
-Domeniul de licență: Inginerie civilă;
-Vechimea în specialitatea studiilor necesare: 7 ani.
Durata timpului de lucru pentru funcția contractuală de expert tehnic este de 4 ore/zi, respectiv 20 ore/săptămână.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției de Asistență Socială, din B-dul Republicii, nr. 26, Alba Iulia la secretarul comisiei concurs de la Compartiment resurse umane şi la nr. de telefon:0258 – 810325.
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
![](https://ziarulunirea.ro/wp-content/uploads/2023/12/ziarulunirea.jpg)
Știri recente din categoria Ştirea zilei
Doi traficanți de droguri, membri ai unei rețele care acționa la Alba Iulia, vindeau drogul de mare risc „Cristal” la prețul de 100 de lei gramul și canabis pentru 60 de lei gramul, inclusiv unor minori
Doi traficanți de droguri, membri ai unei rețele care acționa la Alba Iulia, condamnați la închisoare cu executare Cei doi, un bărbat și o femeie, vindeau drogul de mare risc „Cristal” la prețul de 100 de lei gramul și canabis pentru 60 de lei gramul, inclusiv unor minori. Doi tineri care vindeau droguri unor consumatori […]