Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 7 APRILIE 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 7 APRILIE 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 7 APRILIE 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*SPITALUL ORĂȘENESC CUGIR, JUDEȚUL ALBA – Medic specialist medicina de laborator, post vacant, pe perioadă nedeterminată, la structura Laborator de Analize Medicale. numărul de posturi: 1;

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Studii de specialitate: Diploma de licenta
2. Perfecționări (specializări): certificat medic specialist medicina de laborator
3. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): da
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Empatie fara de pacienti, spirit organizatoric.
6. Cerințe specifice (conform art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. 57/2019): Aviz de exercitare a profesiei de la Colegiul Medicilor.
7. Vechime Nu se solicita

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 2 APRILIE 2024: 508 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș

– termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucrătoare de la afişare):19.04.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei;
– selecţia dosarelor: :22.04.2024, ora 14,00, la sediul instituţiei;
– selectia dosarelor pentru inscriere(A) si pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza si evaluarea activitatii profesionale si stiintifice pentru proba suplimentara de departajare( proba D), prevazuta in anexa nr 3 la ordin – in data de 22.04.2024, ora 14,00, la sediul institutiei,
– proba scrisă în data de 17.05.2024, ora 10.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba scrisă: 17.05.2024, ora 14,00
– proba clinica în data de 22.05.2024, ora 11.00, la sediul instituției;
– afişarea rezultatelor de la proba clinica: 22.05.2024 ora 14,00
– afişarea rezultatelor finale: 27.05.2024
Termenele în care se pot depune contestaţii, respectiv afişarea rezultatelor contestaţiilor:
– se pot depune contestaţii până în data de: 23.05.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.
– afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor: 24.05.2024, ora 14,00 la sediul instituţiei.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: SPITALUL ORASENESC CUGIR cu sediul în CUGIR strada N BALCESCU nr. 5 județul ALBA , compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0786225608 persoana de contact Uritescu Cristian email: [email protected].

*Liceul „Dr. Lazăr Chirilă” Baia de Arieș, cu sediul în oraș Baia de Arieș, Str. 22 Decembrie nr. 41, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT: nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

• Studii: medii, cu diplomă de bacalaureat,
• Vechime: 5 ani în câmpul muncii

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 05.04.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Liceul „Dr. Lazăr Chirilă” Baia de Arieș, cu sediul în oraș Baia de Arieș, Str. 22 Decembrie nr. 41, judeţul Alba, până la data de: 19.04.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 23.04.2024, ora 15.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 24.04.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 24.04.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 25.04.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei scrise 29.04.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 29.04.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 30.04.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 30.04.2024, ora 15.00
11. Susţinerea interviului 07.05.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 07.05.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 08.05.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 08.05.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 08.05.2024, ora 10.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției: Liceul,,Dr.Lazăr Chirilă,, Baia de Arieș, persoană de contact: Bora Maria, funcția secretar școală, având numărul de telefon 0374555775.

*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea a 2 posturi contractual vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:

– 1 post vacant , norma intreaga,perioada nedeterminata,functie de executie de Asistent medical PRINCIPAL, studii post liceale in cadrul Ambulatoriului de specialitate – Cabinet PEDIATRIE.
– 1 post vacant , norma intreaga,perioada nedeterminata,functie de executie de Asistent medical PRINCIPAL studii post liceale in cadrul Compartimentului CHIRURGIE PLASTICA SI MICROCHIRURGIE RECONSTRUCTIVA.

Dosarele de concurs se depun la SPITALUL MUNICIPAL AIUD , cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, biroul RUNOS tel. 0258861816 int 192, persoana de contact Szekeli Maria , email: [email protected].

Condiţii specifice de participare la concurs:

Asistent medical generalist principal studii post liceale
1. Studii de specialitate: – studii postliceale
2. Perfecționări (specializări): Adevernta grad principal
3. Cunoștințe de operare (necesitate și nivel):.
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu necesită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Aptitudini de comunicare, atenție, ordine, asumarea responsabilitații, rezistență la oboseală, rezistență la stres
6. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu necesită
7. Vechime: 5 ani vechime in specialitate vechime

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 04 aprilie 2024
data limită de depunere a dosarelor 18 aprilie 2024 15.00
selectia dosarelor 19.aprilie .2024 10.00
afișarea selecției dosarelor 19 aprilie.2024 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 22 aprilie.2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 23 aprilie.2024 13.00
proba scrisă 26 aprilie 2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 26 aprilie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 29 aprilie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 30 aprilie 2024 15.00
proba practica / interviu 7 mai 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 7 mai 2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 8 mai 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 9 mai 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 10 mai 2024 15.00

Locul de desfasurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.

*SPITALUL MUNICIPAL AIUD, cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, organizează concurs, pentru ocuparea a 2 posturi contractual vacant, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022, astfel:

– 1 post vacant , norma intreaga, perioada nedeterminata, functie de executie de Asistent medical studii post liceale in cadrul Ambulatoriului de specialitate – Cabinet PNEUMOLOGIE.
– 1 post vacant , norma intreaga,perioada nedeterminata,functie de executie de Asistent medical studii post liceale in cadrul Ambulatoriului de specialitate – Cabinet ONCOLOGIE MEDICALA.

Dosarele de concurs se depun la SPITALUL MUNICIPAL AIUD , cu sediul AIUD, strada Spitalului, nr.2, jud. Alba, biroul RUNOS tel. 0258861816 int 192, persoana de contact Szekeli Maria , email: [email protected].

Condiţii specifice de participare la concurs:

Asistent medical studii post liceale
1. Studii de specialitate: – studii postliceale
2. Perfecționări (specializări): nu necesită
3. Cunoștințe de operare (necesitate și nivel):.
4. Limbi străine (necesitate și nivel) cunoscute: nu necesită
5. Abilități, calități și aptitudini necesare: Aptitudini de comunicare, atenție, ordine, asumarea responsabilitații, rezistență la oboseală, rezistență la stres
6. Competența managerială (cunoștințe de management, calități și aptitudini manageriale): nu necesită
7. Vechime: 6 luni vechime in specialitate vechime

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 03 aprilie 2024
data limită de depunere a dosarelor 17 aprilie 2024 15.00
selectia dosarelor 18.aprilie .2024 10.00
afișarea selecției dosarelor 18.aprilie.2024 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 19.aprilie. 2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 22 aprilie 2024 13.00
proba scrisă 25 aprilie 2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 25 aprilie 2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 26 aprilie 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 29 aprilie 2024 15.00
proba practica / interviu 30 aprilie 2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 30 aprilie 2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 07 mai 2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 08 mai 2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 09 mai 2024 15.00

Locul de desfasurare a concursului : sediul Spitalului Municipal Aiud, str. Spitalului nr. 2 jud. Alba.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, cu sediul in Cugir, strada Nicolae Balcescu , nr.5, judetul Alba , organizeaza , in conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant de executie, pe perioada nedeterminata:

-1 post asistent medical principal nutritie si dietetica in cadrul serviciului administrativ, muncitori si de deservire aprovizionare/achizitii/dietetica.

Conditiile specifice de participare la concurs sunt:

-studii de specialitate: postliceale sanitare si diploma de bacalaureat,
-perfectionari( specializari): asistent medical dietetica,
-cunostinte de programare/operare pe calculator( necesitate si nivel): avansat, principal( 5 ani vechime in profesie),
-abilitati, calitati si aptitudini necesare: rezistenta fizica, empatie, adaptare la stres, rabdare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

Nr. crt. Activitati Data Ora
1. Publicarea anuntului 02.04.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Orasenesc Cugir, str. Nicolae Balcescu, nr.5, judetul Alba. 04.04.2024-24.04.2024 pana la ora 15.00
3. Selectia dosarelor de inscriere la concurs 25.04.2024 10.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 25.04.2024 14.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatul selectiei dosarelor 26.04.2024 pana la ora 15.00.
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 29.04.2024 15.00
7. Sustinerea probei scrise 30.04.2024 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 30.04.2024 15.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 07.05.2024 pana la ora 15.00.
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 08.05.2024 15.00
11. Sustinerea probei scrise 09.05.2024 10.00
12. Afisarea rezultatului probei scrise 09.05.2024 15.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 10.05.2024 pana la ora 15.00.
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 13.05.2024 15.00
15. Sustinerea interviului 14.05.2024 10.00
16. Afisarea rezultatelor probei de interviu 14.05.2024 15.00
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei de interviu 15.05.2024 pana la ora 15.00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 16.05.2024 15.00
19. Afisarea Rezultatului final al concursului 17.05.2024 15.00

Locul desfasurarii probelor : Sediul Spitalului Orasenesc Cugir, in sala de sedinte.

*SPITALUL ORASENESC CUGIR, cu sediul in Cugir, strada Nicolae Balcescu , nr.5, judetul Alba , organizeaza , in conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, concurs pentru ocuparea urmatorului post contractual vacant de executie, pe perioada nedeterminata:

-1 post spalatoreasa in cadrul serviciului administrativ , muncitori si de deservire aprovizionare/achizitii/dietetica.

Conditiile specifice de participare la concurs sunt:
-studii generale(medii),
-conditii de vechime: nu necesita vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

Nr. crt. Activitati Data Ora
1. Publicarea anuntului 02.04.2024
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Orasenesc Cugir, str. Nicolae Balcescu, nr.5, judetul Alba. 03.04.2024-16.04.2024 pana la ora 15.00
3. Selectia dosarelor de inscriere la concurs 17.04.2024 10.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 17.04.2024 14.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatul selectiei dosarelor 18.04.2024 pana la ora 15.00.
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 19.04.2024 15.00
7. Sustinerea probei scrise 24.04.2024 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 24.04.2024 15.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 25.04.2024 pana la ora 15.00.
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 26.04.2024 15.00
11. Sustinerea probei practice 29.04.2024 10.00
12. Afisarea rezultatului probei scrise 29.04.2024 15.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 30.04.2024 pana la ora 15.00.
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 07.05.2024 15.00
15. Sustinerea interviului 08.05.2024 10.00
16. Afisarea rezultatelor probei de interviu 08.05.2024 15.00
17. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei de interviu 09.05.2024 pana la ora 15.00
18. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 10.05.2024 15.00
19. Afisarea Rezultatului final al concursului 13.05.2024 15.00
Dosarele de concurs se depun la sediul Spitalului Orasenesc Cugir, str. N. Balcescu, nr.5, judetul Alba, in perioada : 03.04.2024-16.04.2024 , dupa urmatorul program: 07.30.-15.00.
Fisa postului de spalatoreasa se va anexa prezentului anunt.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Administrativ al Spitalului Orasenesc Cugir, tel. 0766.957.999.

*Primăria Comunei Roșia de Secaș, cu sediul în Roșia de Secaș, Str. Principală nr. 458, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual temporar vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Consilier Achiziții Publice
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post temporar vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Primăria Comunei Roșia de Secaș
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
– Studii: superioare – juridice
– Vechime în domeniul studiilor: 4 ani

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

1. Publicarea anunțului 29.03.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primăria Comunei Roșia de Secaș, cu sediul în Roșia de Secaș, Str. Principală nr. 458, jud. Alba: 05.04.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 08.04.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 09.04.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 10.04.2024, ora 10.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 11.04.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 15.04.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 15.04.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 16.04.2024, ora 14.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 16.04.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 17.04.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 17.04.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 18.04.2024, ora 12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 18.04.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 18.04.2024, ora 16.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.rosiadesecas.ro, persoană de contact: Bunea Ovidiu funcția Secretar general, având numărul de telefon 0768184504.

*ȘCOALA GIMNAZIALĂ OVIDIU HULEA AIUD, JUDEȚUL ALBA – În conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Școala Gimnazială ,,Ovidiu Hulea’’ , cu sediul în Loc. Aiud, str. Cuza Vodă, nr.35 , tel.0258861427, anunţă organizarea concursului pentru ocuparea postului vacant, de îngrijitor, durată nedeterminată, 1/2 ( jumătate de normă), locația Grădinița cu Program Normal Nr.1 Aiud

Cerinţele postului:

Persoană activă, vârsta minimă 18 ani, capacitate de muncă în echipă, capacitate de organizare a muncii, abilităţi de comunicare cu elevii şi adulţii, capacitate de management al timpului, atenţie la detalii, responsabilitate, adaptabilitate.

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concursul de îngrijitor sunt:

a. Studii medii (cu diploma de bacalaureat)

Dosarul de concurs

Pentru înscrierea la concurs, candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
1. Opis
2. Cerere tip de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a HG 1336/2022;
3. Act de identitate valabil (copie şi original);
4. Diplome de studii şi alte acte care atestă efectuarea unor specializări (copii şi original);
5. Cazier judiciar
6. Certificat de integritate comportamentală;
7. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
8. Curriculum vitae;

Etapele concursului pentru ocuparea postului de îngrijitor:

• Selecţia dosarelor de înscriere
• Probă practică
• Interviu

*DIRECȚIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ ALBA, ALBA IULIA, JUDEȚUL ALBA – Inspector de specialitate debutant – specialitate inginer ingineria alimentului (1 post normă întreagă 8 ore/zi) din cadrul Laboratoruului de diagnostic si investigare in SP din structura Direcției de Sănătate Publică Alba.

Condiţii specifice:

– Denumire funcţie: Inspector de specialitate debutant;
– Studii cerute: studii superioare absolvite cu diplomă de licență in domeniul ingineriei alimentului;
– Vechimea minimă în specialitatea studiilor: nu e cazul;
– Cunoştinţe medii operare calculator.

Calendarul desfășurării concursului/examenului

Nr.crt. Etapa concurs Data/Perioada Ora
1 Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Direcția de Sănătate Publică Alba, b-dul Revoluției 1989, nr.23, Alba Iulia 27.03.2024-09.04.2024 Luni-Joi: 8,30-15,00
Vineri:
8,30-13,00
2 Selecția dosarelor de concurs. 09.04.2024-12.04.2024
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 10.04.2024

Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor 11.04.2024
Afișarea rezultatelor selecției dosarelor după contestații 12.04.2024
3 Desfășurarea probei scrise 17.04.2024 Ora 10.00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 17.04.2024
Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 18.04.2024
Afișarea rezultatelor contestațiilor privind proba scrisă 19.04.2024
4 Desfășurarea interviului 22.04.2024
Afișarea rezultatelor interviului 22.04.2024
Depunerea contestațiilor privind rezultatele interviului 23.04.2024
Afișarea rezultatelor contestațiilor privind interviul 24.04.2024
5 Afișarea rezultatelor concursului 24.04.2024

Dosarele se depun în termen de 10 de zile lucrătoare, de la publicarea concursului, la sediul instituţiei, respectiv pana la data de 09.04.2024, inclusiv.

Anunțul se va publica in data de 27.03.2024.
Relaţii la secretariatul comisiei de concurs, telefon: 0258/ 835243- comp. Resurse umane.
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA ALBA
B-dul revolutiei nr.23, AlbaIulia

*SPITALUL MUNICIPAL BLAJ, JUDEȚUL ALBA – – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea specialitatea diabet, nutriție și boli metabolice, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată în cadrul Cabinetului de diabet, nutriție și boli metabolice din Ambulatoriul de specialitate al Spitalului Municipal Blaj.

Conditii specifice prevazute în fișa postului:

Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de medic specialist în specialitatea diabet, nutriție și boli metabolice.

Cerinte specifice: Certificat membru Colegiul Medicilor, Aviz de liberă practică, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Depunerea dosarelor
Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unitatii, la Biroul RUNOS conform calendarului de concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul R.U.N.O.S. din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].
Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de medic specialist diabet, nutriție și boli metabolice:
Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 13.03.2024
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 05.04.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 08.04.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 08.04.2024 Ora 13,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 09.04.2024 Ora 13,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 10.04.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 16.04.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 16.04.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 17.04.2024 Ora 13,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 18.04.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 22.04.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 22.04.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 23.04.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 24.04.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 25.04.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro și la avizier.

*SPITALUL MUNICIPAL BLAJ, JUDEȚUL ALBA – – 1 (un) post de medic specialist confirmat în specialitatea epidemiologie, normă întreagă, 7 ore/zi, 35 ore/săptămană, perioadă nedeterminată pentru Compartimentul PLIAAM

Conditii specifice prevazute în fișa postului:

Studii de specialitate: – diploma de licență, certificat de confirmare medic specialist în specialitatea epidemiologie;

Cerinte specifice: Certificat de membru al Colegiului Medicilor, Aviz de liberă practică, certificat profesional curent emis de Colegiul Medicilor.

Depunerea dosarelor

Dosarele de concurs pentru înscrieri se depun la sediul unității, la Biroul RUNOS conform calendarului de concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine de la Biroul R.U.N.O.S. din cadrul Spitalului Municipal Blaj, tel 0258710941, interior 197, e-mail [email protected].
Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea postului de medic specialist epidemiologie:

Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 13.03.2024
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 08.04.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 09.04.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor și a punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și știintifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevazută în anexa nr. 3 la ordin; 09.04.2024 Ora 13,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 10.04.2024 Ora 13,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 11.04.2024 Ora 15,00
Data probei scrise 17.04.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 17.04.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 18.04.2024 Ora 13,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 19.04.2024 Ora 15,00
Data probei clinice/practice 23.04.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba clinică/practică 23.04.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul probei clinice/practice 24.04.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba clinică/practică 25.04.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 26.04.2024 Ora 15,00

Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Preotul Ioan Sabău, arestat de câteva ori de comuniști, a creat la Vinerea obiceiul Păștenilor care dăinuie și în zilele noastre

Ziarul Unirea

Publicat

în

Preotul Ioan Sabău, arestat de câteva ori de comuniști, a creat la Vinerea obiceiul Păștenilor care dăinuie și în zilele noastre PREOTUL IOAN SABĂU – „CEL MAI IUBIT DINTRE VINERENI” – ,,Abia în închisoare în închisoare mi-am început misiunea preoțească, acolo am învățat să mă rog și tot acolo am simțit dependența de Dumnezeu, pentru […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea