Rămâi conectat
PSD Alba - Alegeri Locale 2024

Curier Județean

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 28 APRILIE 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

AUR - Alegeri Locale 2024

ANGAJĂRI la STAT 2024: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 28 APRILIE 2024. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 28 APRILIE 2024 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

Citește și: LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 23 APRILIE 2024: 564 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs, în conformitate cu prevederile O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractual vacante:

– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;
– doua posturi vacante cu normă întreagă de medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență, în cadrul UPU- perioadă nedeterminată;

Condiţiile specifice de participare la concurs:

a) Pentru medic specialist confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– certificat de medic specialist în specialitatea medicină de urgență;
– vechime în specialitate: stagiu de rezidențiat terminat.
b) Pentru medic rezident anul V confirmat în specialitatea medicină de urgență
– diplomă de licență în medicină;
– promovarea examenului de verificare a cunoștințelor prevăzute de curriculum de pregătire aferent anului de formare;
– adeverință de confirmare ca medic rezident aflat în ultimul an de pregătire, confirmat în specialitatea medicină de urgență

Calendarul desfășurării concursului/examenului

– Perioada depunere dosare concurs: 25.04.2024-14.05.2024
– Selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin:15.05.2024-16.05.2024
– Afișare rezultat la selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin depuse de candidați: 16.05.2024
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatul la selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin depuse de candidați: 17.05.2024
– Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin depuse de candidați: 20.05.2024
– Desfășurare probă scrisă: 03.06.2024
Afisare rezultate probă scrisă: 03.06.2024
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba scrisă: 04.06.2024
– Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba scrisă: 05.06.2024
– Desfășurare probă clinică/practică: 06.06.2024
– Afisare rezultate probă clinică/practică: 06.06.2024
– Depunerea contestaţiilor privind rezultatele la proba clinică/ practică: 07.06.2024
– Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor la proba clinică/ practică: 10.06.2024
– Afişarea rezultatului final al concursului: 11.06.2024

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Liceul Teoretic Teiuș cu sediul în Teiuș, str. Str. Decebal nr. 22, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

Denumirea postului: muncitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată.

Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258851157 sau de pe website: liceulteoreticteius.ro/.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 13.05.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Nivelul studiilor: Medii (școală profesională sau liceu) cu diplomă de absolvire.
2. Vechime în specialitatea studiilor: 5 ani
3. Atestat profesional in domeniu

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Data postării/publicării anunțului 24 Aprilie 2024
Data limită de depunere a dosarelor 13 Mai 2024 15:00
Selecția dosarelor 14 Mai 2024 12:00
Afișarea selecției dosarelor 14 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 15 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 16 Mai 2024 13:00
Proba scrisă 22 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 22 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații la proba scrisă 23 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 23 Mai 2024 15:00
Proba practică 24 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor proba practică 24 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba practică 24 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba practică 24 Mai 2024 15:00
Interviul 27 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba de interviu 27 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 15:00
Afișare rezultat final 27 Mai 2024 15:30

*SERVICIUL PUBLIC GOSPODĂRIE COMUNALĂ BLAJ, cu sediul în str. Păcii, nr. 1, Blaj, județul Alba, în temeiul H.G. nr. 1336/2022, cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuală vacantă (în aprilie 2024) după cum urmează:

• denumirea postului: Muncitor calificat – Peisagist – Floricultor, pe perioadă nedeterminată, 8 ore/zi și 40 ore/saptamana.

Condiții specifice:

– nivelul studiilor: studii medii/generale;
• calificare in peisagistica, floricultura, agricultura, horticultura;
• vechimea în muncă: minim 1 an;
• alte condiții specifice:- disponibilitate imediată;
• abilitaţi, calități și aptitudini necesare: seriozitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, rabdare, viteza de reacție.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI:
Afișarea anunțului 24.04.2024
Depunere dosare de înscriere: 25.04.2024-14.05.2024 de luni-vineri: 09.00-16.00
Selecție dosare de înscriere: 15.05.2024 ora 09,00
Afișare rezultate selecției dosarelor:15.05.2024 ora 11,00
Depunere contestații selecție dosare, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor
Afișare rezultate contestații selecție dosare: 16.05.2024 ora 11,00
Proba scrisă: 22.05.2024 ora 10,00
Afișare rezultate la proba scrisă 22.05.2024 ora 14,00
Depunere contestații la proba scrisă, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului probei scrise.
Afișare rezultate contestații proba scirsă: 23.05.2024 ora 15,00
Interviu: 24.05.2024 ora 14,00
Afișare rezultate interviu 27.05.2024 ora 10,00
Depunere contestații interviu, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului interviului
Afișare rezultate contestații interviu 28.05.2024 ora 10,00
Afișare rezultate finale concurs 28.05.2024 ora 12,00
Locul de depunere al dosarelor de concurs: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba
Locul de desfășurare al probei practice: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba
Locul de desfășurare al interviului: sediul Serviciului Public Gospodărie Comunală Blaj, str. Păcii, nr. 1, Blaj, jud. Alba
Afișare rezultatelor la probele concursului se va face la sediul și pe pagina de internet a instituției www.municipiulblaj.ro

Telefon: 0752242313 ; Email: [email protected]

Persoană de contact: Moldovan Simona, referent, Biroul Resurse Umane.

*SPITALUL Municipal Aiud, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorului post vacant :

– 1 post vacant , normă întreagă, perioada nedeterminata de Medic specialist confirmat in specialitatea Chirurgie plastica si microchirurgie reconstructiva.

Calendarul de desfăşurare a concursului, CHIRURGIE PLASTICA respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Activitate Data Ora

data publicării anunțului 24.04.2024
data limită de depunere a dosarelor 13.05.2024 15.00
selectia dosarelor 14.05.2024 10.00
afișarea selecției dosarelor 14.05.2024 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 15.05.2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 16.05.2024 13.00
proba scrisă 22.05.2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 22.05.2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 23.05.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 24.05.2024 15.00
proba practica / interviu 27.05.2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 27.05.2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 28.05.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 29.05.2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 30.05.2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.

Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*Liceul Teoretic Teiuș, Alba cu sediul în Teius, str. Decebal nr. 22, judetul Alba, organizează concurs, pentru ocuparea următorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:

1. Nivelul postului: execuţie
2. Denumirea postului: îngrijitor, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3. Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

Dosarele de înscriere se depun la secretariat instituţie. Informaţii la tel: 0258851157 sau de pe website: liceulteoreticteius.ro/.

Termenul de depunere a dosarelor (minim 10 zile lucrătoare de la afişare): 13.05.2024, ora 15:00, la sediul instituţiei.

Condiţii specifice de participare la concurs:

1. Nivelul studiilor: Ciclul inferior al liceului (minimum 10 clase)
2. Vechime în specialitatea studiilor: 3 ani

Calendarul de desfăşurare a concursului, respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs:

Data postării/publicării anunțului 24 Aprilie 2024
Data limită de depunere a dosarelor 13 Mai 2024 15:00
Selecția dosarelor 14 Mai 2024 12:00
Afișarea selecției dosarelor 14 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații ref la selecția dosarelor 15 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații 16 Mai 2024 13:00
Proba scrisă 22 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 22 Mai 2024 13:00
Termen limită contestații la proba scrisă 23 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 23 Mai 2024 15:00
Proba practică 24 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor proba practică 24 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba practică 24 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba practică 24 Mai 2024 15:00
Interviul 27 Mai 2024 09:00
Afișarea rezultatelor la proba de interviu 27 Mai 2024 11:00
Termen limită contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 13:00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba de interviu 27 Mai 2024 15:00
Afișare rezultat final 27 Mai 2024 15:30

*Școala Gimnazială „Avram Iancu” Avram Iancu, cu sediul, com. Avram Iancu, Str. Avram Iancu, nr. 27 E, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual temporar vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Administrator Financiar
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post temporar vacant cu 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Financiar
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore pe zi; 20 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
• Studii: superioare de lungă durată- domeniul contabilitate
• Vechimea în muncă: minim 10 ani
• Vechime în domeniul studiilor: minim 10 ani

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

1. Publicarea anunțului 23.04.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială „Avram Iancu”Avram Iancu, cu sediul în, com. Avram Iancu, Str. Avram Iancu, nr. 27 E, jud. Alba, până la data de: 30.04.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 08.05.2024, ora 10.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 09.05.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 10.05.2024, ora 10.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 13.05.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 15.05.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 15.05.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 16.05.2024, ora 12.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 16.05.2024, ora 16.00
11. Susţinerea interviului 17.05.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 17.05.2024, ora 13.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 20.05.2024, ora 12.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.05.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 20.05.2024, ora 16.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției persoană de contact: Rabulea Ancuta -funcția secretar, având numărul de telefon 0769.318.119.

*SPITALUL Municipal Aiud, în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sănatății nr.166 / 2023 organizează concurs pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a urmatorului post vacant :

– 1 post vacant , normă întreagă, perioada nedeterminata de Farmacist specialist confirmat in specialitatea Farmacie clinica

Calendarul de desfăşurare a concursului, FARMACIST CLINICIAN respectiv data limită şi ora până la care se pot depune dosarele de concurs este urmatorul:

Activitate Data Ora
data publicării anunțului 23.04.2024
data limită de depunere a dosarelor 10.05.2024 15.00
selectia dosarelor 13.05.2024 10.00
afișarea selecției dosarelor 13.05.2024 13.00
termen limita contestații ref la selectia dosarelor 14.05.2024 13.00
afișarea rezultatelor la contestații 15.05.2024 13.00
proba scrisă 22.05.2024 9.00
afișarea rezultatelor la proba scrisă 22.05.2024 15.00
termen limită contestații la proba scrisă 23.05.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisa 24.05.2024 15.00
proba practica / interviu 29.05.2024 09.00
afișarea rezultatelor la proba practica / interviu 29.05.2024 15.00
termen limită contestații la proba practica / interviu 30.05.2024 15.00
afișarea rezultatelor la contestații la proba practica / interviu 31.05.2024 15.00
afișarea REZULTAT FINAL 31.05.2024 15.00

Înscrierile la concurs se fac la Serv. Runos-juridic Administrativ al Spitalului Municipal Aiud, Mun. Aiud str. Spitalului nr.2 jud. Alba,.

Relații suplimentare se pot obține la Serv. Runos-juridic Administrativ. al Spitalului Municipal Aiud la tel. 0258861816 / int.192.

*PRIMARIA MUN. ALBA IULIA – 1 post vacant functie contractuala de executie medic stomatolog din cadrul Serviciului public de asistenta medicala aflat in subordinea Consiliului Local al municipiului Alba Iulia.

Calendarul de desfășurare a concursului

Activitate Data Ora

Data publicării anunțului 23.04.2024 08.00
Data limită de depunere a dosarelor 09.05.2024 15.00
Selecția dosarelor, stabilirea punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și ștințifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D) 13.05.2024 08.00
Afișarea selecției dosarelor și punctajului rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale ștințifice pentru proba suplimentară de departajare 13.05.2024 13.00
Termen limită contestații referitor la selecția dosarelor 14.05.2024 13.00
Afișarea rezultatelor la contestații 15.05.2024 13.00
Proba scrisă 22.05.2024 10.00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 22.05.2024 15.00
Termen limită contestații la proba scrisă 23.05.2024 15.00
Afișarea rezultatelor la contestații ref proba scrisă 24.05.2024 15.00
Probă practică 27.05.2024 9.00
Afișarea rezultatelor la proba practică 27.05.2024 13.00
Termen limită contestații probă practică 28.05.2024 13.00
Afișarea rezultatelor la contestații la proba practică 29.05.2024 13.00
Afișare rezultate finale ale concursului 30.05.2024 15.00
Calendarul de concurs este estimativ. În desfășurarea acestuia pot surveni modificări care vor fi aduse în timp util la cunoștință candidaților înscriși la concurs.

*Creșa Municipiului Alba Iulia din subordinea Direcției Învățământ, Creșe, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant, funcţie contractuală de execuție, pe perioadă nedeterminată, în data de 27 mai 2024, ora 10:00

1. Denumirea postului vacant:

Creșa Municipiului Alba Iulia

1 – post de ÎNGRIJITOR DE COPII, cod COR 531101, normă întreagă, pe perioadă nedeterminată,

2. Condiţii specifice de participare:

– Studii generale/medii,
– Vechime necesară în specialitate: –

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

Cerinţele specifice prevăzute la art. 542alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:

(1) Contractul individual de muncă se încheie între persoana care îndeplineşte condiţiile pentru a fi angajată pe o funcţie contractuală şi autoritatea sau instituţia publică, prin reprezentantul său legal, în condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu respectarea următoarelor cerinţe specifice:
a) persoana să aibă cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) persoana să cunoască limba română, scris şi vorbit;
c) persoana să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
d) persoana să îndeplinească condiţiile de studii necesare ocupării postului;
e) persoana să îndeplinească condiţiile de vechime, respectiv de experienţă necesare ocupării postului, după caz;
f) persoana să nu fi fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) persoana nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) contractul să nu conţină clauze de confidenţialitate sau, după caz, clauze de neconcurenţă.
(2) Prin excepţie de la condiţia prevăzută la alin. (1) lit. a) pot fi angajaţi şi cetăţeni străini, cu respectarea regimului stabilit pentru aceştia prin legislaţia specifică şi legislaţia muncii.

*LICEUL GERMAN SEBEȘ cu sediul în: localitatea SEBEȘ, strada ȘTEFAN CEL MARE, nr. 1, județul ALBA organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual vacant:

Denumirea postului: ÎNGRIJITOR – 1 NORMĂ (LOCAȚIA PETREȘTI), post vacant, contractual, pe perioadă nedeterminată.

Condiţii specifice de participare la concurs:
1. nivelul studiilor: studii gimnaziale
2. vechime în muncă – 5 ani
3. Disponibilitate la program flexibil
4. Răspunde de starea de curățenie și igienă în sectorul repartizat
5. Răspunde de inventarul încredițat
6. Cunoștințe în domeniul Sănătății, Securității în muncă si PSI.
7. Cunoașterea și respectarea fișei postului

Dosarele se depun în perioada 22.04.2024 – 17.05.2024, între orele 10.00–14.00, la Secretariatul Liceului German Sebeș.

Concursul va consta în 4 (patru) probe:
1. Selecția dosarelor de înscriere:
– Data desfășurării – 20.05.2024, ora 9.00;
– Comunicarea rezultatelor – 20.05.2022, ora 11.00, la avizierul unității;
– Depunerea contestațiilor – 21.05.2024, ora 9.00 – 14.00;
– Afișarea rezultatelor contestațiilor – 21.05.2024, ora 16.00, la avizierul unității.

2. Proba scrisă:
– Data si ora desfășurării: 22.05.2024, ora 10.00;
– Locul desfășurării: sediul unității;
– Comunicarea rezultatelor: 22.05.2024, ora 16.00 la avizierul unității;
– Depunerea contestațiilor: 23.05.2024, între orele 9.00 – 14.00;
– Afișarea rezultatelor contestațiilor: 23.05.2024, ora 16.00, la avizierul unității;

3. Proba practică:
– Data și ora desfășurării: 24.05.2024, ora 10.00;
– Afișarea rezultatelor: 24.05.2024, ora 15.00;
– Depunerea contestațiilor: 27.05.2024, ora 9.00-14.00
– Afișarea rezultatelor contestațiilor: 27.05.2024, ora 16.00

4. Proba interviului
– Data și ora desfășurării: 28.05.2024, ora 10.00;
– Afișarea rezultatelor: 28.05.2024, ora 12.00;
– Depunerea contestațiilor: 28.05.2024, ora 14.00-16.00
– Afișarea rezultatelor contestațiilor: 30.05.2024, ora 11.00
– Afișarea rezultatelor finale: 30.05.2024, ora 15.00, la avizierul unității.

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 17.05.2024, ora 14.00, la sediul instituției.

Date contact: secretariat, telefon 0371348884, email [email protected]/[email protected].

*Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Ardealului nr. 1, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 și respectând prevederile O.U.G. nr. 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Economist specialist I
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Financiar- Contabilitate -Resurse Umane
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
– Studii: superioare ştiinţe economice absolvite cu diplomă de licenţă;
– Cunoştinţe de operare în programele de aplicaţii date de Ministerul de Finanţe – CAB-FOREXEBUG, FINANŢARE.ORG şi în PLATFORMA S.I.C.A.P.
– Capacitatea intelectuală şi de specialitate de a lucra într-o unitate cu profil bugetar, cunoaşterea procedurilor specifice contabilităţii financiare bugetare, cunoaşterea procedurilor contabilităţii de angajamente, capacitatea de ţinere la zi a evidenţei financiar-contabile a instituţiei, efectuare execuţii bugetare şi contabilitatea specifică A.L.O.P.
– Disponibilitate de a lucra peste program şi în echipă, cu ocazia diverselor acţiuni cultural-artistice organizate.
– Vechimea în muncă: 3 ani şi 6 luni
-Vechime în domeniul studiilor: 3 ani şi 6 luni

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anuntului 19.04.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Casa de Cultură a Studenților Alba Iulia, cu sediul în Alba Iulia, str. Ardealului nr. 1, jud. Alba 09.05.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 13.05.2024, ora 15.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 14.05.2024, ora 10.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 14.05.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 15.05.2024, ora 10.00
7. Susţinerea probei scrise 17.05.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei scrise 17.05.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 20.05.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 20.05.2024, ora 14.00
11. Susţinerea interviului 21.05.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 21.05.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 22.05.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 22.05.2024, ora 15.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 23.05.2024, ora 12.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.ccs-alba.ro, persoană de contact: Irimie Daniela, funcția referent, având numărul de telefon 0258.812.692.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

1 post vacant registrator medical debutant, M – Secția chirurgie generală;
1 post vacant registrator medical debutant, M – Unitatea de primire urgențe (UPU) SMURD;
1 post vacant registrator medical debutant, M – Cabinet oncologie medicală;
1 post vacant registrator medical, M – Secția neurologie.

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Registrator medical
• studii: diplomă de bacalaureat;
• cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în WORD și EXCELL.
• Minim 6 luni vechime în activitate.
Registrator medical debutant
• studii: diplomă de bacalaureat;
• cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unor documente în WORD și EXCELL.
• fără vechime.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de mai sus se va desfășura după următorul calendar:
• Data publicării anunțului de concurs:17.04.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 17.04.2024-30.04.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:07.05.2024-08.05.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):09.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:10.05.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:13.05.2024;
• Desfășurarea probei scrise:20.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:21.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:22.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:23.05.2024;
• Desfășurarea probei practice:24.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba practică:27.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba practică:28.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba practică:29.05.2024;
• Desfășurarea interviului:30.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:31.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:03.06.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:04.06.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:05.06.2024.

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 30.04.2024 ora 1300.

Rezultatele selectării dosarelor de înscriere, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se vor afişa la avizierul şi pe site-ul spitalului în data de 09.05.2024.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

1 post vacant muncitor calificat IV- liftier – Serviciul tehnic, administrativ și PSM- Activitatea de întreținere, revizie tehnică ascensoare.

Condiţiile specifice de participare la concurs:

Muncitor calificat IV – liftier
• Studii generale;
• Certificat de calificare pentru meseria de liftier;
• Autorizație I.S.C.I.R, Grupa A valabilă;
• fără vechime.

Concursul pentru ocuparea postului vacant de muncitor calificat IV – liftier, se va desfășura după următorul calendar:
• Data publicării anunțului de concurs:17.04.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 17.04.2024-30.04.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:07.05.2024-08.05.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):09.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:10.05.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:13.05.2024;
• Desfășurarea probei scrise:17.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:20.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:21.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:22.05.2024;
• Desfășurarea interviului:23.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:24.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:27.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:28.05.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:29.05.2024.

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 30.04.2024 ora 1300.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

• 1 post vacant inspector de specialitate debutant, S – Serviciul achiziții publice, aprovizionare și transport;
• 1 post vacant inspector de specialitate gradul IA, S – Serviciul resurse umane și relații cu publicul.
Condiţiile specifice de participare la concurs:

Inspector de specialitate debutant – Serviciul achiziții publice, aprovizionare și transport

• studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
• curs de perfecționare în domeniul achizițiilor publice;
• cunostinte operare PC – nivel avansat;
• fară vechime.

Inspector de specialitate gradul IA – Serviciul resurse umane și relații cu publicul

• studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul ştiinţelor economice;
• cunostinte operare PC – nivel avansat;
• vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni.
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante se va desfășura după următorul calendar:

• Data publicării anunțului de concurs:17.04.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 17.04.2024-30.04.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:07.05.2024-08.05.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):09.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:10.05.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:13.05.2024;
• Desfășurarea probei scrise:28.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:29.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:30.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:31.05.2024;
• Desfășurarea probei practice:03.06.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba practică:04.06.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba practică:05.06.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba practică:06.06.2024;
• Desfășurarea interviului:07.06.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:10.06.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:11.06.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:12.06.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:13.06.2024.

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 30.04.2024 ora 1300.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractual vacante de execuție, în conformitate cu prevederile HGR nr.1336/2022 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:
• 1 post vacant muncitor calificat I – electrician – Serviciul tehnic, administrativ și PSM- Muncitori indirect productivi;
• 1 post vacant muncitor calificat II – zugrav – Serviciul tehnic, administrativ și PSM- Muncitori indirect productivi;
• 1 post vacant muncitor calificat I – bucătar – Bloc alimentar;
• 2 posturi vacante muncitor calificat IV – bucătar – Bloc alimentar.
Condiţiile specifice de participare la concurs:

Muncitor calificat I – electrician
• Absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat;
• Certificat de calificare în meseria de electrician;
• 9 ani vechime în meserie.

Muncitor calificat II – zugrav
• Studii generale;
• Certficat de calificare pentru meseria de zugrav;
• 6 ani vechime în meserie.

Muncitor calificat I – bucătar
• studii:școală generală, profesională sau liceu;
• certificat de calificare profesională – bucătar;
• 9 ani vechime în meserie

Muncitor calificat IV – bucătar
• studii:școală generală, profesională sau liceu;
• certificat de calificare profesională – bucătar;
• fără vechime.

Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de muncitor calificat I – electrician; muncitor calificat II – zugrav; muncitor calificat I – bucătar, muncitor calificat IV- bucătar se va desfășura după următorul calendar:
• Data publicării anunțului de concurs:17.04.2024;
• Depunerea dosarelor de înscriere la concurs la Spitalul Județean de Urgență Alba Iulia, B-dul Revoluției 1989, nr.23, Serviciul resurse umane și relații cu publicul, în perioada: 17.04.2024-30.04.2024, între orele 9-13;
• Selecția dosarelor de concurs:07.05.2024-08.05.2024;
• Afișarea rezultatelor selecției dosarelor (admis/respins):09.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor de înscriere:10.05.2024;
• Afișarea rezultatelor contestațiilor privind rezultatelor selecției dosarelor de înscriere:13.05.2024;
• Desfășurarea probei scrise:17.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba scrisă:20.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba scrisă:21.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba scrisă:22.05.2024;
• Desfășurarea probei practice:23.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la proba practică:24.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la proba practică:27.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor privind proba practică:28.05.2024;
• Desfășurarea interviului:29.05.2024;
• Afișarea rezultatelor la interviu:30.05.2024;
• Depunerea contestațiilor privind rezultatele la interviu:31.05.2024;
• Afișarea rezultatelor privind soluționarea contestațiilor la interviu:03.06.2024;
• Afișarea rezultatului final al concursului:04.06.2024.

Înscrierile se fac în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv până la data de 30.04.2024 ora 1300.

Relații suplimentare se pot obține de la Serviciul resurse umane și relații cu publicul al spitalului – telefon 0258/820825, interior 146.

*COLEGIUL NAȚIONAL MILITAR „MIHAI VITEAZUL” ALBA IULIA (UM 02401) – Numele postului: Îngrijitor
Numărul posturilor: 1

Condiţiile specifice prevăzute în fişa de post :

– minim 6 luni vechime în muncă;

-obținerea autorizației de acces la informaţii clasificate pentru candidatul declarat ,,Admis”;
în acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarat/ă „admis”;

-stare de sănătate – apt medical şi psihologic (psihologia muncii);
-păstrarea confidenţialităţii datelor şi informaţiilor cu caracter militar;
-capacitate de comunicare şi relaţionare;
-rezistenţa la efort psihic, capacitate de concentrare;
-loialitate faţă de instituţia militară, conduită morală şi profesională.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 08.05.2024 la sediul U.M. 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet.

Eventualele contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia în data de 09.05.2024 între orele 08.00-12.00 persoana de contact secretar comisie concurs, telefon 0258.834.009 int.123.

Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 09.05.2024.

Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

Proba practică: se desfășoară la sediul U.M. 02401 strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 13.05.2024 ora 10,00;
Rezultatul la proba practică se afișează în data de 13.05.2024 la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventualele contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia, în data de 14.05.2024 intervalul orar 07.30-10.00 secretar comisie concurs, telefon 0258.834009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 14.05.2024.
Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 02401 Alba Iulia strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 15.05.2024 ora 11.00.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 15.05.2024 la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M.02401 Alba Iulia, în data de 16.05.2024 intervalul orar 08.00-10.00, secretar comisie concurs, telefon 0258.834009.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 16.05.2024.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 17.05.2024.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Colegiul Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia (UM 02401), B-dul Revolutiei 1989, nr. 25, telefon 0258.834009 int.123.

*U.M. 01760 SEBEȘ, JUDEȚUL ALBA – privind organizarea concursului de încadrare, pe durată nedeterminată, a unui post vacant de personal civil contractual cu studii superioare, de execuţie, de PSIHOLOG STAGIAR în asistență psihologică la U.M. 01760 Sebeș

Principalele cerinţe ale postului:

-Studii superioare în domeniul psihologiei, psihosociologiei, psihopedagogiei (absolvirea studiilor universitare cu diplomă de licenţă), cu licenţă în domeniul psihologiei/calificarea psiholog;
-Atestat de liberă practică în psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale, treapta: practicant, regim exercitare: supervizare.

Perioada în care se pot depune dosarele este 17.04.2024-30.04.2024, în intervalul orar 0800-1500.

Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, persoană de contact, secretarul comisiei de concurs, tel: 0258.731616, int. 108.

Condiţiile specifice necesare pentru ocuparea postului, sunt:

a) Studii superioare în domeniul psihologiei, psihosociologiei, psihopedagogiei (absolvirea studiilor universitare cu diplomă de licenţă), cu licenţă în domeniul psihologiei/calificarea psiholog;
b) Atestat de liberă practică în psihologie aplicată în domeniul securităţii naţionale, treapta: practicant, regim exercitare: supervizare;
c) Vechime în muncă: fără vechime;
d) Nivelul de acces al funcţiei la informaţii clasificate este secret de serviciu; în acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarată „admis”;
e) Cunoştinţe de operare pe calculator: utilizarea în condiţii foarte bune a tehnicii de calcul, a sistemului de operare WINDOWS, a aplicaţiei MICROSOFT OFFICE;
f) Rapiditate în executarea ordinelor, sociabilitate, spirit de echipă, punctualitate, meticulozitate, coerenţă şi fluiditate în comunicarea orală şi scrisă, spirit de observaţie, grad ridicat al atenţiei distributive, logică, iniţiativă, responsabilitate, rezistenţă la lucru în condiţii de stres, capacitate ridicată de concentrare, coordonare, analiză şi sinteză;
g) Disponibilitate permanentă pentru desfăşurarea atribuţiilor funcţionale pe teritorul naţional, conform activităţilor planificate şi a sarcinilor primite;
h) Riscuri implicate: efort intelectual ridicat, radiaţii electromagnetice şi cele determinate de încordare psihică;
i) Păstrarea confidenţialităţii datelor şi informaţiilor cu caracter militar.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se va afişa în data de 09.05.2024, la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, până la ora 16.00.
Eventualele contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, în data de 10.05.2024, în intervalul orar 08.00-15.00, persoană de contact secretarul comisiei de contestaţie, tel: 0258.731616, int. 108.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se va afişa la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, în data de 13.05.2024, până la ora 16.00.

Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:

Proba scrisă se desfăşoară la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, în data de 14.05.2024, ora 10.00.
Rezultatele la proba scrisă se afişează la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, în data de 15.05.2024, până la ora 16.00.
Eventualele contestaţii privind rezultatele probei scrise se depun la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, în data de 16.05.2024, în intervalul orar 08.00-15.00.
Rezultatele soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, în data de 17.05.2024, până la ora 16.00.
Interviul se desfăşoară la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, în data de 20.05.2024, ora 10.00.
Rezultatele la interviu se afişează la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, în data de 21.05.2024, până la ora 16.00.
Eventualele contestaţii privind rezultatele la interviu se depun la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, în data de 22.05.2024, în intervalul orar 08.00-15.00.
Rezultatele soluţionării contestaţiilor privind rezultatele la interviu se afişează la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, în data de 23.05.2024, până la ora 16.00.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M. 01760, strada Călărași, nr. 76, Sebeș, jud. Alba, şi pe pagina de internet cci.mapn.ro, rubrica carieră / anunțuri, în data de 23.05.2024, până la ora 16.00.

*COLEGIUL NAȚIONAL MILITAR „MIHAI VITEAZUL” ALBA IULIA (UM 02401) – Numele postului: Muncitor calificat (ospătar) IV

Numărul posturilor: 3

Condiţiile specifice prevăzute în fişa de post :

 absolvirea unui liceu și/sau a unei școli profesionale și/sau a unui curs de calificare ospătar, vechimea în specialitatea calificării (ospătar) – minim 6 luni;
 obținerea autorizației de acces la informaţii clasificate pentru candidatul declarat ,,Admis”;
în acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarat/ă „admis”;
 stare de sănătate – apt medical şi psihologic (psihologia muncii);
 păstrarea confidenţialităţii datelor şi informaţiilor cu caracter militar;
 capacitate de comunicare şi relaţionare;
 rezistenţa la efort psihic, capacitate de concentrare;
 loialitate faţă de instituţia militară, conduită morală şi profesională.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 08.05.2024 la sediul U.M. 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet.
Eventualele contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia în data de 09.05.2024 între orele 08.00-12.00 persoana de contact secretar comisie concurs, telefon 0258.834.009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 09.05.2024.
Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
Proba practică: se desfășoară la sediul U.M. 02401 strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 13.05.2024 ora 11,30;
Rezultatul la proba practică se afișează în data de 13.05.2024 la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventualele contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia, în data de 14.05.2024 intervalul orar 07.30-10.00 secretar comisie concurs, telefon 0258.834009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 14.05.2024.
Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 02401 Alba Iulia strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 15.05.2024 ora 10.00.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 15.05.2024 la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M.02401 Alba Iulia, în data de 16.05.2024 intervalul orar 08.00-10.00, secretar comisie concurs, telefon 0258.834009.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 16.05.2024.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 17.05.2024.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Colegiul Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia (UM 02401), B-dul Revolutiei 1989, nr. 25, telefon 0258.834009 int.123.

*Școala Gimnazială Mirăslău, cu sediul în Mirăslău, str. Principală nr. 29, judeţul Alba, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile OUG 115/2023, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Îngrijitor
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Școala Gimnazială Mirăslău
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
• Studii: medii
• Vechimea în muncă: minim 3 ani

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
1. Publicarea anunțului 16.04.2024
2. Data limită pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Școala Gimnazială Mirăslău, cu sediul în Mirăslău, str. Principală nr. 29, judeţul Alba, până la data de: 30.04.2024, ora 15.00
3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 08.05.2024, ora 15.00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 09.05.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 09.05.2024, ora 15.00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 10.05.2024, ora 12.00
7. Susţinerea probei practice 14.05.2024, ora 10.00
8. Afişarea rezultatului probei practice 14.05.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei practice 15.05.2024, ora 10.00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 15.05.2024, ora 15.00
11. Susţinerea interviului 16.05.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 16.05.2024, ora 15.00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 17.05.2024, ora 10.00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 17.05.2024, ora 12.00
15. Afişarea rezultatului final al concursului 17.05.2024, ora 14.00

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: scoalamiraslau.ro, persoană de contact: Ghiveci Valentina Paula, funcția director, având numărul de telefon 0745545994, sau secretariat la telefon 0258879042.

*COLEGIUL NAȚIONAL MILITAR „MIHAI VITEAZUL” ALBA IULIA (UM 02401) – Numele postului: Muncitor calificat (bucătar) III

Numărul posturilor: 2

Condiţiile specifice prevăzute în fişa de post :
 absolvirea unui liceu și/sau a unei școli profesionale și/sau a unui curs de calificare bucătar, vechimea în specialitatea calificării (bucătar) – minim 3 ani și 6 luni;
 obținerea autorizației de acces la informaţii clasificate pentru candidatul declarat ,,Admis”;
în acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarat/ă „admis”;
 stare de sănătate – apt medical şi psihologic (psihologia muncii);
 păstrarea confidenţialităţii datelor şi informaţiilor cu caracter militar;
 capacitate de comunicare şi relaţionare;
 rezistenţa la efort psihic, capacitate de concentrare;
 loialitate faţă de instituţia militară, conduită morală şi profesională.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 08.05.2024 la sediul U.M. 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet.
Eventualele contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia în data de 09.05.2024 între orele 08.00-12.00 persoana de contact secretar comisie concurs, telefon 0258.834.009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 09.05.2024.
Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
Proba practică: se desfășoară la sediul U.M. 02401 strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 13.05.2024 ora 09,00;
Rezultatul la proba practică se afișează în data de 13.05.2024 la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventualele contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia, în data de 14.05.2024 intervalul orar 07.30-10.00 secretar comisie concurs, telefon 0258.834009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 14.05.2024.
Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 02401 Alba Iulia strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 15.05.2024 ora 09.00.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 15.05.2024 la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M.02401 Alba Iulia, în data de 16.05.2024 intervalul orar 08.00-10.00, secretar comisie concurs, telefon 0258.834009.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 16.05.2024.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 17.05.2024.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Colegiul Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia (UM 02401), B-dul Revolutiei 1989, nr. 25, telefon 0258.834009 int.123.

*COLEGIUL NAȚIONAL MILITAR „MIHAI VITEAZUL” ALBA IULIA (UM 02401) – Numele postului: Muncitor calificat (bucătar) IV

Numărul posturilor: 2

Condiţiile specifice prevăzute în fişa de post :
 absolvirea unui liceu și/sau a unei școli profesionale și/sau a unui curs de calificare bucătar, vechimea în specialitatea calificării (bucătar) – minim 6 luni;
 obținerea autorizației de acces la informaţii clasificate pentru candidatul declarat ,,Admis”;
în acest sens este necesar acordul scris al persoanei care doreşte să candideze, privind efectuarea verificărilor în vederea obţinerii autorizaţiei de acces la informaţii clasificate sau a certificatului de securitate, în situaţia în care va fi declarat/ă „admis”;
 stare de sănătate – apt medical şi psihologic (psihologia muncii);
 păstrarea confidenţialităţii datelor şi informaţiilor cu caracter militar;
 capacitate de comunicare şi relaţionare;
 rezistenţa la efort psihic, capacitate de concentrare;
 loialitate faţă de instituţia militară, conduită morală şi profesională.

Rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se afişează în data de 08.05.2024 la sediul U.M. 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet.
Eventualele contestaţii privind rezultatul selecţiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia în data de 09.05.2024 între orele 08.00-12.00 persoana de contact secretar comisie concurs, telefon 0258.834.009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la selecţia dosarelor de concurs se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 09.05.2024.
Tipul probelor de concurs, locul, data şi ora desfăşurării acestora:
Proba practică: se desfășoară la sediul U.M. 02401 strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 13.05.2024 ora 10,00;
Rezultatul la proba practică se afișează în data de 13.05.2024 la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventualele contestaţii privind rezultatul probei practice se depun la sediul U.M 02401 Alba Iulia, în data de 14.05.2024 intervalul orar 07.30-10.00 secretar comisie concurs, telefon 0258.834009 int.123.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la proba scrisă se afişează la sediul UM 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 14.05.2024.
Interviul: se desfăşoară la sediul U.M. 02401 Alba Iulia strada Revoluţiei nr. 25, localitatea Alba Iulia, în data de 15.05.2024 ora 09.00.
Rezultatul la interviu se afişează în data de 15.05.2024 la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet;
Eventuale contestaţii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M.02401 Alba Iulia, în data de 16.05.2024 intervalul orar 08.00-10.00, secretar comisie concurs, telefon 0258.834009.
Rezultatul soluţionării contestaţiilor cu privire la interviu se afişează la sediul U.M 02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 16.05.2024.
Rezultatele finale ale concursului se afişează la sediul U.M.02401 Alba Iulia şi pe pagina de internet, în data de 17.05.2024.

Relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Colegiul Național Militar „Mihai Viteazul” Alba Iulia (UM 02401), B-dul Revolutiei 1989, nr. 25, telefon 0258.834009 int.123.

*Școala Gimnazială ”Lucian Blaga” Ocna Mureș, str. Brazilor, nr.9, județul Alba, anunță organizarea concursului pentru ocuparea unei funcții contractual vacante, de 0,50 normă îngrijitor la Școala Primară Războieni (structură), în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022:

Denumirea postului: ÎNGRIJTOR
Nivelul postului: FUNCȚIE DE EXECUȚIE
Compartiment: ADMINISTRATIV
Durata timpului de lucru: 4 ore pe zi, 20 de ore pe săptămână
Perioadă: NEDETERMINATĂ

CONDIȚII SPECIFICE:

a) studii medii
b) disponibilitate pentru program flexibil

Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Școlii Gimnaziale ”Lucian Blaga” Ocna Mureș, județul Alba, în perioada 24.04.2024 – 30.04.2024, ora 14,00.

*Școala Gimnazială Petrești organizează concurs pentru ocuparea unui post de 0,5 normă, periodă nedeterminată, Bibliotecar școlar – concursul de ocupare a posturilor de bibliotecar şcolar în unităţile de învăţământ preuniversitar se va organiza şi desfăşura în temeiul H.G. Nr. 1336/2022, publicată în Monitorul Oficial Nr. 1078/08.11.2022.

Concursul se va desfășura la sediul Școlii Gimnaziale Petrești cu sediul în Petrești, str. Mihai Viteazu, nr 3, jud. Alba. Dosarele de înscriere vor fi depuse la secretariatul unității școlare:
1. Persoană contact: Cârcoană Dana; tel. 0258743002
2. Detalii la adresa de e-mail: [email protected]

Condiții de participare la concurs:
Nivelul studiilor: superioare
• absolvirea, cu examen de diploma, a unei instituții de învățământ, secția de biblioteconomie;
• alte instituții de învățământ ai căror absolvenți au studiat în timpul școlarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei;
• absolvenți ai învățământului post liceal sau liceal cu diplomă în domeniu/absolvirea cu examen de diplomă a unei instituții de învățământ secția de biblioteconomie, care au urmat o forma de învățământ superior (conform legii 198/2023 art. 193 alin. 1)
• constituie avantaj experiența în funcția de bibliotecar școlar într-o instituție de învățământ;
• abilități de operare pe calculator, dovedite cu documente (cursuri / foaia matricolă din care să rezulte că au studiat în timpul școlarizării discipline cu abilități de operare pe calculator).

Cerințe minime de ocupare a unui post bibliotecar, conform Legii învățământului preuniversitar (articolul 193, alin.1, litera a):
1. absolvirea, cu examen de diplomă, a unei instituţii de învăţământ, secţia de biblioteconomie, sau a altor instituţii de învăţământ ai căror absolvenţi au studiat în timpul școlarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei
2. absolvenţi ai învăţământului postliceal sau liceal cu diplomă în domeniu/ absolvirea cu examen de diplomă a unei instituţii de învăţământ preuniversitar, secţia de biblioteconomie, sau a altor instituţii de învăţământ ai căror absolvenţi au studiat în timpul şcolarizării disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei.
3. Pot ocupa functia de bibliotecar, de documentarist sau de redactor si alți absolvenți ai învățământului superior, postliceal sau liceal cu diploma, pe perioada determinată, dacă au urmat un curs de inițiere în domeniu.

*Liceul Tehnologic „Dorin Pavel”, cu sediul în: loc.Alba Iulia, str.Tudor Vladimirescu, nr 39, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. NR. 1027/2014, în cadrul instituţiei.

Denumirea postului: PAZNIC -personal nedidactic, post vacant pe perioadă nedeterminată.

Condiţii specifice de participare la concurs:
-nivelul studiilor: medii;
-vechime în muncă necesare ocupării postului: – minim 5 ani;
-atestat profesional de agent de pază/securitate, avizul poliţiei în baza prevederilor Legii 333/2003;
-aviz psihologic favorabil pentru exercitarea funcţiei de paznic;
-abilităţi pentru munca în echipă, relaţionare-comunicare cu întreg personalul unităţii;
– cunoştinţe de legislaţie specifică locului de muncă;
-cunoştine în domeniul SSM şi PSI;
– efectuează deplasări în interes de serviciu, în limita sarcinilor, atribuşiilor şi responsabilitatea din fişa postului;
– asumarea responsabilităţii;
– seriozitate, disciplină, comportament responsabil, ţinută morală demnă;
-rezistenţă la sarcini repetitive;
-adaptare la sarcini de lucru schimbătoare.

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

Înscriere 17.04.2024 – 30.04.2023 până la ora 12
Selecția dosarelor – verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs 08.05.2024 interval orar 10,00 -12,00
Afișarea candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs 08.05.2024 ora 16,00
Înregistrarea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor depuse 09.05.2024 interval orar 10,00-12,00
Soluționarea contestațiilor 09.05.2024 interval 14,00 – 15,00
Afișarea rezultatelor după contestații 09.05.2024 ora 16,00
Proba scrisă 14.05.2024 ora 10,00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 14.05.2024 interval orar 16,00
Depunerea contestațiilor 15.05.2024 interval orar 8,00 – 12,00
Soluționarea contestațiilor 15.05.2024 interval 12,00 – 14,00
Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă (după contestații) 15.05.2024 ora 15,00
Proba practică 16.05.2024 ora 10,00
Afișarea rezultatelor la proba practică 16.05.2024 interval orar 16,00
Depunerea contestațiilor 17.05.2024 interval orar 8,00 – 12,00
Soluționarea contestațiilor 17.05.2024 interval 12,00 – 14,00
Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă (după contestații) 17.05.2024 ora 16,00
Interviu 20.05.2024 ora 12,00
Afișarea rezultatelor la proba interviu 20.05.2024 interval orar 14,00
Afișarea rezultatelor finale 20.05.2024 16,00

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este 30.04.2023, ora 12,00, la sediul Liceului Tehnologic „ Dorin Pavel” Alba Iulia.

Date contact: tel 0258816938.

*Școala Gimnazială ”Lucian Blaga” Ocna Mureș, str. Brazilor, nr.9, județul Alba, anunță organizarea concursului pentru ocuparea unei funcții contractual vacante, de 0,50 normă îngrijitor la Școala Primară Cisteiu de Mureș (structură), în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022:

Denumirea postului: ÎNGRIJTOR
Nivelul postului: FUNCȚIE DE EXECUȚIE
Compartiment: ADMINISTRATIV
Durata timpului de lucru: 4 ore pe zi, 20 de ore pe săptămână
Perioadă: NEDETERMINATĂ

CONDIȚII SPECIFICE:

a) studii medii
b) disponibilitate pentru program flexibil

Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Școlii Gimnaziale ”Lucian Blaga” Ocna Mureș, județul Alba, în perioada 24.04.2024 – 30.04.2024, ora 14,00.

*Liceul Tehnologic „Dorin Pavel”, cu sediul în: loc.Alba Iulia, str.Tudor Vladimirescu, nr 39, jud. Alba, organizează concurs pentru ocuparea următorului post contractual aprobat prin H.G. nr. 286/2011, modificată şi completată prin H.G. NR. 1027/2014, în cadrul instituţiei.

Denumirea postului: PAZNIC -personal nedidactic, post vacant pe perioadă nedeterminată.

Condiţii specifice de participare la concurs:
-nivelul studiilor: medii;
-vechime în muncă necesare ocupării postului: – minim 5 ani;
-atestat profesional de agent de pază/securitate, avizul poliţiei în baza prevederilor Legii 333/2003;
-aviz psihologic favorabil pentru exercitarea funcţiei de paznic;
-abilităţi pentru munca în echipă, relaţionare-comunicare cu întreg personalul unităţii;
– cunoştinţe de legislaţie specifică locului de muncă;
-cunoştine în domeniul SSM şi PSI;
– efectuează deplasări în interes de serviciu, în limita sarcinilor, atribuşiilor şi responsabilitatea din fişa postului;
– asumarea responsabilităţii;
– seriozitate, disciplină, comportament responsabil, ţinută morală demnă;
-rezistenţă la sarcini repetitive;
-adaptare la sarcini de lucru schimbătoare.

Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

Înscriere 17.04.2024 – 30.04.2023 până la ora 12
Selecția dosarelor – verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs 08.05.2024 interval orar 10,00 -12,00
Afișarea candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs 08.05.2024 ora 16,00
Înregistrarea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor depuse 09.05.2024 interval orar 10,00-12,00
Soluționarea contestațiilor 09.05.2024 interval 14,00 – 15,00
Afișarea rezultatelor după contestații 09.05.2024 ora 16,00
Proba scrisă 14.05.2024 ora 10,00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 14.05.2024 interval orar 16,00
Depunerea contestațiilor 15.05.2024 interval orar 8,00 – 12,00
Soluționarea contestațiilor 15.05.2024 interval 12,00 – 14,00
Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă (după contestații) 15.05.2024 ora 15,00
Proba practică 16.05.2024 ora 10,00
Afișarea rezultatelor la proba practică 16.05.2024 interval orar 16,00
Depunerea contestațiilor 17.05.2024 interval orar 8,00 – 12,00
Soluționarea contestațiilor 17.05.2024 interval 12,00 – 14,00
Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă (după contestații) 17.05.2024 ora 16,00
Interviu 20.05.2024 ora 12,00
Afișarea rezultatelor la proba interviu 20.05.2024 interval orar 14,00
Afișarea rezultatelor finale 20.05.2024 16,00

Data limită până la care candidaţii vor depune actele pentru dosarul de concurs este 30.04.2023, ora 12,00, la sediul Liceului Tehnologic „ Dorin Pavel” Alba Iulia.
Date contact: tel 0258816938.

*SPITALUL MUNICIPAL BLAJ, JUDEȚUL ALBA – – 5 posturi vacante – asistent medical generalist (S/SSD/PL) – durată nedeterminată;

– 7 posturi temporar vacante- asistent medical generalist (S/SSD/PL) durată determinată.

Conditii specifice pentru ocuparea postului de asistent medical generalist (S/SSD/PL):
– diplomă de licența in specialitatea postului/ diploma de absolvire a invățământului superior de 3 ani in specialitate/ diploma de școală sanitară postliceală sau echivalentă în specialitatea medicină generală;
– certificat de membru al OAMGMAMR
– avizul anual pentru autorizarea exercitarii profesiei de asistent medical sau adeverința de participare la concurs eliberată de OAMGMAMR

Anunţul de concurs se afişează la sediul Spitalului Municipal Blaj, str. Poet Andrei Mureșanu, nr.16 si pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro, unde se publică si tematica de concurs si bibliografia.

Calendar estimativ pentru desfășurarea concursului pentru ocuparea posturilor de asistenți medicali generaliști:

Dată publicare anunț pe site-ul spitalului și site-ul [email protected] 12.04.2024
Data limită de depunere a dosarelor de concurs 10.05.2024 Ora 15,00
Data selecției dosarelor 13.05.2024
Data afișării rezultatelor selecției dosarelor 13.05.2024 Ora 10,00
Data limită de depunere contestații la rezultatul selecției dosarelor 14.05.2024 Ora 10,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la selecția dosarelor 14.05.2024 Ora 15,00
Verificarea cunoștințelor de operare pe calculator (probă eliminatorie) 15.05.2024 Ora 09,00
Data probei scrise 16.05.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la proba scrisă 17.05.2024 Ora 10,00
Data limită de depunere contestații privind rezultatul probei scrise 20.05.2024 Ora 10,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la proba scrisă 20.05.2024 Ora 15,00
Data interviu/proba practică 21.05.2024 Ora 09,00
Data afișării rezultatelor la interviu/ proba practică 21.05.2024 Ora 15,00
Data limită de depunere contestatii privind rezultatul interviului/ probei practice 22.05.2024 Ora 10,00
Data afișării rezultatelor contestațiilor referitoare la interviu/ proba practică 22.05.2024 Ora 15,00
Data afișării rezultatelor finale 23.05.2024 Ora 15,00
Eventualele modificări ale calendarului de concurs se vor publica pe site-ul spitalului www.spitalblaj.ro.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Comisar şef de poliţie din Alba, condamnat la închisoare cu suspendare după ce a falsificat declarația unui subaltern și a „închis” un dosar penal

Unirea Ziarul

Publicat

în

Comisar şef de poliţie din Alba, condamnat la închisoare cu suspendare după ce a falsificat declarația unui subaltern și a „închis” un dosar penal Un comisar şef de poliţie din Alba a falsificat declaraţia unui subaltern care acuza doi oameni de afaceri de violare de domiciliu. Trimis în judecată pentru infracţiuni de fals intelectual şi […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea