Angajări la Primăria Aiud: Post vacant la Serviciul Administrația Patrimoniului Local. Condiții de înscriere
Primăria municipiului Aiud anunță organizarea unui concurs de angajare pe un post de muncitor calificat la Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local.
Având în vedere prevederile Art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID -19, Serviciul Public de Interes Local Administrația Patrimoniului Local, cu sediul în Aiud, str. Tribun Tudoran Nr. 9, jud. Alba organizează concurs în vederea ocupării pe durată nedeterminată a postului contractual de execuție vacant, cu normă întreagă, de
muncitor calificat, treapta profesională I din cadrul Biroului Seră, Zone verzi.
Condiţiile specifice de participare la concurs:
– studii medii sau școală profesională;
– vechime în muncă: minimum 9 ani.
Condiţiile generale de participare la concurs:
-candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 3 din Hotărârea Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.
Condițiile de desfășurare a concursului:
Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 20.10.2020, ora 10:00 – sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local, Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9.
Data, ora și locul desfășurării interviului: 23.10.2020, ora 10:00 – sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local, Aiud, str. Tribun Tudoran nr.9.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până la data de 12.10.2020, ora 15:00 la sediul Serviciului Public de Interes Local Admininistrația Patrimoniului Local – Compartiment Resurse Umane.
Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local şi pe site-ul www.aiud.ro.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Compartimentul Resurse Umane din cadrul Serviciului Public de Interes Local Administraţia Patrimoniului Local, telefon 0258/861593 interior 13, e-mail [email protected].
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
26 decembrie 2025 | Ansamblul Folcloric Doru Munților din Săsciori prezintă spectacolul “Bună veste gazdă-n casă!” cu ocazia împlinirii a 3 ani de activitate
Ansamblul Folcloric Doru Munților din Săsciori prezintă spectacolul “Bună veste gazdă-n casă!” cu ocazia împlinirii a 3 ani de activitate Ansamblul Folcloric Doru Munților din Săsciori împlinește 3 ani de activitate ocazie pentru care sărbătorește prin spectacolul “Bună veste gazdă-n casă!”. Evenimentul are loc pe data de 26 decembrie, în Săsciori, la Căminul Cultural Săsciori, […]
VIDEO | Jandarmii din Câmpeni continuă acțiunile dedicate sprijinirii familiilor aflate în nevoie. Au oferit alimente și produse în Sălciua, Poșaga și Ocoliș
Jandarmii din Câmpeni continuă acțiunile dedicate sprijinirii familiilor aflate în nevoie. Au oferit alimente și produse în Sălciua, Poșaga și Ocoliș Jandarmii din Câmpeni au oferit pachete cu alimente și produse de bază familiilor aflate în nevoie din localitățile Sălciua, Poșaga și Ocoliș. Citește și: ,,Solidaritatea față de semeni s-a regăsit și astăzi în activitatea […]
25 decembrie 2025 | Radare de Crăciun în județul Alba: Drumurile monitorizate de Poliția Rutieră
25 decembrie 2025 | Radare de Crăciun în județul Alba: Drumurile monitorizate de Poliția Rutieră Inspectoratul de Poliție Județean Alba a comunicat amplasarea radarelor pe drumurile din județ, în data de 25 decembrie 2025. Șoferii sunt îndemnați să circule cu prudență și să respecte limitele de viteză legale, doar dacă este absolut necesar, iar în […]