Zeci și chiar câte o 100 de reclamaţii pe zi ajung la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) din partea consumatorilor împotriva băncilor.
Afirmația aparține preşedintelui ANPC, Marius Dunca, care mai spune că în aceste condiții băncile ar trebui să vină cu soluţii concrete pentru a reduce povara debitorilor care au probleme la rambursarea creditelor.
‘Scopul nostru, ca instituţie, nu este să vă amendăm ci să găsim soluţii amiabile. Avem şansa şi cu Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor. Am şi câte 100 de reclamaţii pe zi în ceea ce vă priveşte (împotriva băncilor – n.r.). Sunt o comunitate foarte mare (clienţii nemulţumiţi – n.r.), vorbesc foarte mult pe reţelele de socializare, discută, au avocaţi, au şi argumente concrete. Uitaţi-vă câte procese are numai ANPC’, a declarat luni, 21 septembrie, preşedintele ANPC, Marius Dunca.