Ziarul Unirea

Tarifele de transport călători pe traseul Alba lulia -Teiuş – Aiud au fost dublate

PNL - Alegeri Locale Partiale - 27 iunie

Ultimele tarife de călătorie au fost aprobate prin Hotărârea Consiliului Judeţean Alba nr. 150 din 26 iunie 2008.

„Documentaţia prezentată de către operatorul de transport rutier atestă creşterea cheltuielilor specifice serviciului, în perioada iulie 2008-iulie 2012, la carburanţi, piese de schimb, anvelope, asigurări de răspundere civilă auto şi CASCO, întreţineri/reparaţii şi a contribuţiilor la asigurările sociale ca urmare a majorării salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată.

ELIT

Operatorul de transport rutier SC Aitrans SA solicită Consiliului Judeţean Alba modificarea tarifelor de călătorie pentru serviciul de transport public judeţean de persoane prin curse regulate, fundamentând tarifele propuse pe baza principalelor elemente de cheltuieli specifice serviciului, care au înregistrat o creştere semnificativă în perioada iulie 2008-iulie 2012, în special ca urmare a majorării taxei pe valoare adăugate, a preţului la carburanţi, piese de schimb, întreţineri/reparaţii şi la asigurările de răspundere civilă auto şi CASCO şi a creşterii cuantumului contribuţiilor la asigurările sociale, ca urmare a majorării salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1225/2011.

Indicele lunar al preţurilor de consum la categoria servicii, în perioada curentă iulie 2012 faţă de perioada de referinţă iulie 2008, a fost de 126,53%, conform datelor furnizate de Institutul Naţional de Statistică.

Din analiza documentaţiei prezentate de operatorul de transport rutier SC Aitrans SA rezultă că propunerile privind modificarea tarifelor pentru prestarea serviciului de transport public de persoane prin curse regulate se încadrează în prevederile Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice nr.272/2007 pentru aprobarea Normelor-cadru privind stabilirea, ajustarea şi modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane şi ale contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate, încheiat cu acesta.”

SC Aitrans SA

Tarife în vigoare de la data de 1 iulie 2008 (inclusiv T.V.A 24%)

Tarife propuse începând cu data de 1 octombrie 2012 (inclusiv T.V.A. 24%)

Distantă

(km)’

Valoare

bilet

(lei)

Distanţa

(km)’

Valoare

abonament

(lei)

Distanţa

(km)

Valoare

bilet

(lei)

Distanţă

(km)’

Valoare

abonament

(lei)

0-2

1,00

0-2

28,00

0-2

2,00

0-2

60,00

3-5

1,50

3-5

41,00

3-5

3,00

3-5

90,00

6-8

2,00

6-8

55,00

6-8

3,50

6-8

105,00

9-10

2,50

9-10

69,00

9-10

4,00

9-10

120,00

11-13

3,00

11-13

83,00

11-13

4,50

11-13

140,00

14-15

3,50

14-15

97,00

14-15

5,00

14-15

150,00

16-20

4,00

16-20

111,00

16-20

5,50

16-20

165,00

21-25

4,50

21-25

124,00

21-25

6,00

21-25

180,00

26-30

5,00

26-30

138,00

26-30

6,50

„ 26-30

195,00

31-35

5,50

31-35

152,00

31-35

7,00

31-35

210,00

36-40

6,00

36-40

166,00

36-40

7,50

36-40

225,00

41-45

7,00

41-45

193,00

41-45

8,00

41-45

240,00

Bogdan PRESECAN

Email:bogdanpresecan@yahoo.com
Tel: 0734.771.136

Te-ar putea interesa și:

Părerea ta contează: Vicepreședintele Comisiei pentru Educație și Cultură din Parlamentul European, Victor Negrescu, vă invită să vă spuneți opinia despre viitorul educației

Europarlamentarul de Alba, Victor Negrescu, invită persoanele interesate de îmbunătățirea sistemului educațional să răspundă la mai multe întrebări, în cadrul… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Marcel Ciolacu, MESAJ de Anul Nou: ”Au vrut să subjuge România în 2020. Nu i-ați lăsat. Românii sunt adevărații eroi ai acestui an!”

Marcel Ciolacu, MESAJ de Anul Nou: ”Au vrut să subjuge România în 2020. Nu i-ați lăsat. Românii sunt adevărații eroi… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Comunicat de presă Cristian Oniciu: startul spre mai bine: Experienţă liberală în administraţia locală la Ciuruleasa

Partidul Naţional Liberal mi-a încredinţat onoarea şi responsabilitatea de a candida pentru Primăria comunei Ciuruleasa, de a mă înscrie într-o… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Klaus Iohannis, MESAJ de Anul Nou 2021:”Reîntoarcerea la normalitate este tot mai aproape!”

Klaus Iohannis, MESAJ de Anul Nou 2021:”Reîntoarcerea la normalitate este tot mai aproape!” Președintele Klaus Iohannis a transmis un mesaj… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

7 Comentarii

popescu 13 decembrie 2012 at 14:00

fratilor din conducere!!!!!! de LIVIO DARIO cine o sa vada?? nu stiti ce preturi au??? oare nu a mai vorbit nimeni?? de ce inchideti ochii?? De exemplu 5 lei la 15 km(alba-sebes)!!!!!!!!!!!! Alte firme(cea din articol) pot face acelasi traseu cu 3.50 lei??? de ce? Si sper ca nu aud comentarii de genu’: au conditii, ..etc” Nu au nici o conditie, verificati traseul dupa ora 17.00!!!! Oameni buni, nu vedeti ca conducerea LIVIO DARIO isi umple zilnic garajele cu masini de lux si buzunarele cu banii nostri!!!???!! deschideti ochii!!!

Tudor 13 decembrie 2012 at 15:08

Va scoate cineva cu forta banii din buzunar?

Valoarea unui produs e valoarea pe care consumatorul este dispus sa o plateasca. Atat.

Va obliga cineva sa folositi serviciul oferit?

Daca nu sunt alternative, singurul vinovat este statul prin interventia CJ care sprijina formarea de monopoluri.

popescu 13 decembrie 2012 at 15:29

d.nul Tudor!! Nu ne scoate nimeni banii cu forta din buzunar!!! dar nu avem alta ALTERNATIVA!!!din aceasta cauza sunt nevoit sa scot banii din buzunar! intrebam doar, de ce alte firme pot, si altele nu!!

Tudor 13 decembrie 2012 at 15:44

Daca dumneavoastra a-ti avea un 1 mar si a-ti avea 2 cumparatori: unul v-ar oferi 3,5 lei si celalat 5, cui l-ati vinde? Economie de piata se numeste.

Asta va spuneam referitor la alternativa, ca nu firma este vinovata pentru lipsa concurentei (care ar reduce preturile), ci CJ. ==> condamnati statul, nu privatii!

Aiudeanul Liberal 14 decembrie 2012 at 11:24

Cel mai bine ar fi sa se dea licenta mai multoir transportatori pe acelasi traseu. Abia atunci concurenta va avea efect.

Tudor 14 decembrie 2012 at 12:51

Cel mai bine ar fi sa nu fie nevoie de licente.

emil 15 decembrie 2012 at 20:02

..are curaj cineva sa se opuna sc aitrans si clanului de ,scuzati cuvintul; hotii ‘pe care la fac cei de la aitrans ,in fata e frumos dar e urat ce ascunde aceasta firma in spate.cate hectare de padure a defrisat ilegal ,au jefuit pe fata prop de paduri,cata spaga si mita se da, autoritatilor competente sa se inchida ochii si la transportul lemnului….no sa stim niciodata

Comentariile sunt oprite