Rămâi conectat

Actualitate

STUDIU Peste 75% dintre utilizatorii Facebook postează fotografii care să arate că viața lor e mai interesantă decât în realitate

Ziarul Unirea

Publicat

în

Peste trei sferturi dintre utilizatorii Facebook recunosc că postează pe rețeaua de socializare fotografii care să arate că viaţa lor este mult mai interesantă decât în realitate, potrivit unui studiu.

75 la sută dintre internauți îi judecă pe cei din jur strict pe baza profilului de Facebook, iar unii admit chiar că se fotografiază cu obiecte împrumutate pe care şi le atribuie doar pentru a obţine mai multe like-uri.

Pe profilul de Facebook, viaţa prietenilor poate părea palpitantă şi destul de aglomerată. O cercetare recentă dovedeşte că aceasta este doar o impresie şi că două treimi dintre oamenii activi în social media postează intenţionat pe profilul lor imagini care să creeze iluzia că au o viaţă aventuroasă şi plină de provocări.

Rezultatele studiului realizat de cercetătorii britanici la comanda celor de la HTC au relevat că unii oameni se folosesc pentru realizarea fotografiilor de obiecte care nu le aparţin, dar care le oferă un statut superior sau îi fac să pară persoane mai importante, pentru a impresiona şi pentru a stârni admiraţia sau invidia celor din jur. Jo Hemmings, psiholog specialist în probleme comportamentale a declarat că această tendinţă nu este deloc surprinzătoare, dată fiind importanţa din ce în ce mai mare pe care o are social media în vieţile oamenilor. “Trăim în lumea comunicării instantanee”, a declarat acesta, citat de Daily Mail. “Moda şi recomandările de stil apăreau şi dispăreau datorită revistelor; astăzi oamenii caută recomandări autentice venite şi dinspre semenii lor, transformând social media într-o putere egală ca valoare cu revistele şi ziarele. Cu posibilitatea de a împărtăşi imagini într-o secundă, astăzi avem pretenţia să ştim ce anume poartă prietenii noştri sau ce cumpără celebrităţile, de îndată ce produsul ajunge în mâinile lor”, a adăugat Hemmings.

Aceeaşi influenţă o au şi alte site-uri de social media, precum Instagram, 76% dintre respondenţi declarând că înclină mai mult spre cumpărarea produselor pe care le văd pe reţelele de socializare. Dintre persoanele chestionate, bărbaţii s-au declarat cei mai dispuşi să accepte sfaturi de stil şi să achiziţioneze bunuri care beneficiază de reclamă pe Internet.

Peter Frolund, reprezentant HTC, a declarat că în anul 2015 oamenii sunt şi fotografi şi folosesc din ce în ce mai frecvent pozele pentru a se exprima şi pentru a arăta lumii care sunt elementele care contează pentru ei şi care îi definesc: “De la fotografii cu locuinţele oamenilor şi până la cadre cu ţinute foarte bine studiate, fiecare imagine contează, iar fotografia pe smartphone nu a fost niciodată mai importantă”

Sursa Gandul.info


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Actualitate

Actualitate

România în Air Schengen și Schengen maritim din 31 martie. Ce se schimbă de duminică la controale și cum vor călători copiii minori

Ziarul Unirea

Publicat

în

România în Air Schengen și Schengen maritim din 31 martie. Ce se schimbă de duminică la controale și cum vor călători copiii minori România intră în spaţiul Schengen cu frontierele aeriene (Air Schengen) și maritime începând de duminică, 31 martie. Secretarul de stat în Ministerul de Interne, chestorul Bogdan Despescu, a explicat ce înseamnă acest […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea