Rămâi conectat
Zilele Municipiului Sebeș - 2022

Actualitate

Serviciile la distanţă oferite de ANAF, prezentate la Universitatea „1 decembrie” din Alba lulia: Ce au aflat viitorii contribuabili

Suciu Andra Ioana

Publicat

în

Serviciile la distanţă oferite de ANAF, prezentate la Universitatea „1 decembrie” din Alba lulia: Ce au aflat viitorii contribuabili

În perioada 10 noiembrie – 23 noiembrie 2022, specialiştii în fiscalitate din cadrul D.G.R.F.P Braşov şi a structurilor subordonate, A.J.F.P Alba, Harghita, Mureş şi Sibiu, parte a proiectului A.N.A.F, au continuat seria prezentărilor „Serviciilor oferite contribuabililor” studenţilor din băncile facultăţilor, viitori contribuabili, în vederea îndeplinirii obiectivelor A.N.A.F, a consolidării conformării fiscale prin creşterea gradului de conformare fiscală voluntară.

Prezentarea „Serviciilor oferite contribuabililor”, a fost găzduită în data de 10 noiembrie 2022 de Universitatea „1 decembrie” din Alba Iulia şi a continuat în data de 21 noiembrie 2022 în incinta Universităţii „Dimitrie Cantemir” din Târgu Mureş, în cadrul Conferinţei internaţionale organizate pe tema „Oportunităţilor cunoaşterii multidisciplinare”.

Elit - Gustul Desăvârșit

Din nevoia şi dorinţa de a migra continuu spre mediul online şi a deveni o administraţie fiscală modernă, eficientă şi transparentă, specialiştii în fiscalitate, au prezentat serviciile la distanţă oferite de către ANAF şi au evidenţiat avantajele şi beneficiile accesării acestora. Prezentarea „Serviciilor oferite contribuabililor” a continuat în cadrul Universităţii Sapientia din Miercurea Ciuc în data de 23 noiembrie 2022, participanţii manifestând deschidere şi interes faţă de informaţiile comunicate.

Interesul şi deschiderea manifestate în cadrul întâlnirilor deja încheiate ne motivează să continuăm aceste demersuri, astfel că, în data de 7 decembrie 2022, prezentarea „Serviciilor oferite contribuabililor” va continua în cadrul Universităţii „Lucian Blaga” din Sibiu.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Șeful ANAF cere reforme la legea salarizării: „Angajaţii de la stat nu mai trebuie plătiţi unitar, ci în funcţie de performanţă”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Șeful ANAF cere reforme la legea salarizării: „Angajaţii de la stat nu mai trebuie plătiţi unitar, ci în funcţie de performanţă”

În cursul zilei de joi, Lucian Heiuş, preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF) a afirmat că angajaţii de la stat nu mai trebuie plătiţi unitar, ci în funcţie de performanţă şi de rezultatele pe care le obţin, aceasta fiind una dintre cele mai mari reforme pe care trebuie să le facă statul român.

„Sistemul actual de salarizare este unul unitar: munceşti mult, munceşti puţin, dacă ai aceeaşi categorie, clasă şi vechime, iei aceiaşi bani. Ai rezultate excepţionale în inspecţie fiscală sau eşti un inspector mai puţin performant, ai acelaşi salariu. Atunci apare în timp o demotivare a celor foarte buni: „De ce să-mi asum eu riscuri foarte mari, când colegul meu care stă mai mult la cafea pe hol ia acelaşi salariu ca şi mine?”. Noi, ca stat, trebuie să depăşim cumva acest mecanism de a gândi unitar. Parcă şi legea salarizării se numeşte legea salarizării unitare. Nu mai trebuie să gândim unitar, ci pe performanţă, pe rezultatele pe care le obţii, chiar şi în sistemul administrativ. Cred că aceasta este una dintre marile reforme pe care trebuie să le facă statul în ansamblul lui”, a spus Heiuş, în cadrul conferinţei „PNRR – Investiţii pentru economia viitorului. Reforma fiscală”, organizată de PwC România.

El a subliniat că modernizarea trebuie făcută în toate instituţiile statului, nu doar la ANAF.

Elit - Gustul Desăvârșit

„Nu este suficient ca doar ANAF şi Ministerul de Finanţe să se modernizeze. Eu astăzi cred că Ministerul de Finanţe şi ANAF sunt printre cele mai performante instituţii din administraţia românească. Trebuie ca tot sistemul administrativ, capacitatea administrativă a statului român să crească şi să fie performantă şi atunci într-adevăr putem discuta despre un stat modern, despre performanţă în orice domeniu, de la sănătate, educaţie, administrare fiscală, construcţii, tot ceea ce înseamnă de fapt statul şi atunci îmi va fi şi mie mai uşor, ca preşedinte ANAF, să conving un contribuabil că este bine să-şi plătească impozitele şi taxele, pentru că o să aibă şi el mulţumirea că ceea ce dă către stat este administrat corect şi transparent”, a completat reprezentantul Fiscului.

Sursa: stiripesurse.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

România are aprope 1.000 de km de autostradă: Mai avem nevoie de încă 2000 pentru a circula ca în Vestul Europei. Analiză a Asociației Pro Infrastructură

Ziarul Unirea

Publicat

în

România are în acest moment aproape 1000 de kilometri de autostradă, dar pentru a ajunge să circulăm ca în Vestul Europei mai avem nevoie de încă 2000, se arată într-o analiză a Asociației Pro Infrastructură, despre situației autostrăzilor din țara noastră, atât cele existente, cât și cele pentru care s-au încheiat contractele în vederea efecturării lucrărilor.

”Marile proiecte rutiere aflate în execuție, la control! În acest moment, România are 451 kilometri de autostradă și drum expres contractați pentru lucrări cu o valoare totală de aproape 5,9 miliarde euro, construiți de 11 antreprenori generali (asocieri).

Elit - Gustul Desăvârșit

În tabelele și graficele de mai jos găsiți toate detaliile, la zi, de pe toate secțiunile de autostradă și drum expres care au contract de (proiectare și) execuție, inclusiv estimarea noastră realist-optimistă a datei de inaugurare. În perioada următoare vom publica monitorizarea independentă de pe loturile aflate în licitație lucrări și cele aflate în pregătire (licitații și elaborare studii de fezabilitate).

Câteva cifre interesante. Avem 941,58 kilometri de autostradă și 39,85 km de drum expres în exploatare. Dacă-i adăugăm pe cei 13,17 km din A1 Sibiu-Boița care vor fi probabil inaugurați până pe 20 decembrie, ne apropiem la mustață de borna 1000 cu 994,6 kilometri. Mai avem nevoie de încă aproximativ 2000 pentru o rețea rutieră de mare viteză și siguranță (cât-de-cât) completă.

Din cei 2000 rămași, avem acum contracte de lucrări pe 451 kilometri cu o valoare totală actualizată de aproape 5,9 miliarde euro. Cel mai costisitor proiect este lotul 3 Sibiu-Pitești (37 km, 1,08 miliarde euro), urmat de vecinul de la nord (31,33 km, 863 milioane euro).

Liderul în acest clasament este grupul UMB (169 km cu 1,74 miliarde euro), urmat de WeBuild (68 km cu 1,43 miliarde euro) și Mapa-Cengiz (31,33 km cu 863 milioane euro) care-și împart 69% din valoarea totală a proiectelor.”, arată cei de la Pro Infrastructură.

Sursa: stiripesurse.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

România va ajuta Ucraina și îi va livra curent electric: A fost efectuat un import de probă de un megawatt

Ziarul Unirea

Publicat

în

România va ajuta Ucraina și îi va livra curent electric: A fost efectuat un import de probă de un megawatt

Compania ucraineană de tranzacţionare a energiei EKU a anunţat că a efectuat duminică un import de probă, de un megawatt de energie electrică, din România, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Ucraina se confruntă cu un deficit semnificativ de electricitate după ce Rusia a accelerat în octombrie atacurile cu rachete asupra infrastructurii energetice, ceea ce provocat întreruperi de energie în multe zone.

Elit - Gustul Desăvârșit

„Importul de electricitate poate deveni un instrument suplimentar pentru stabilizarea sistemului energetic al Ucrainei”, se arată într-un comunicat al EKU postat pe site-ul său.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea