// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Răspunsuri ale pacienților internați la Spitalul din Alba Iulia: Câți sunt mulțumiți de serviciile medicale, curățenie, implicare și câți spun că li s-au cerut bani sau atenții

Pe site-ul Spitalului Județean de Urgență din Alba Iulia a fost publicat un document cu răspunsuri ale pacienților externați din unitatea medicală în perioada 1 ianuarie – 3 martie 2018. Click AICI pentru a citi raportul complet

”În vederea, aplicării chestionarelor de feedback numărul de telefon al fiecărui pacient este înregistrat pe platforma Casei Naționale de Sănătate de către reprezentații Spitalului Județean de Urgență Alba lulia, la internare. Datele de contact anonimizate sunt exportate de Casa Națională de Asigurări de Sănătate către Platforma informatică securizată a mecanismului de feedback al pacientului, dezvoltată și întreținută  de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS)”, se arată în document.

Click AICI pentru a citi raportul complet

În perioada 01.01.2018-31.03.2018 un număr de 10640 pacienți au fost externați din secțiile Spitalului Județean de Urgență Alba lulia, 5574 dintre aceștia având internare continuă (conform raportului Durata medie spitalizare pentru pacienții externați în perioada 01.01.2018-31.03.2018). În perioada de referință un număr de 434 pacienți externați din Spitalul Județean de Urgență Alba lulia au parcurs întreg chestionarul transmis de către STS, răspunzând la toate întrebările.

Rezultatele pe scurt:

  1. 78% dintre pacienții core au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de serviciile medicale oferite in spital
  1. 83% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de activitatea și implicarea medicului
  1. 80% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sau „Foarte mulțumiți” de curățenia din spital
  1. 28% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că a fost nevoie să cumpere medicamente sau alte materiale sanitare
  1. 80% dintre pacienții core au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de activitatea și implicarea asistentelor medicale
  1. 86% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că ou primit informații clare cu privire la diagnostic și tratament
  1. 80% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că ar recomanda unei persoane apropiate să se trateze în acest spital
  1. 85% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că starea de sănătate este mai bună după externare
  1. 1,35% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că li s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente medicale
  1. 3% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că doresc să raporteze responsabilului anticorupție faptul că li s-a solicitat bani sau atenții.

Click AICI pentru a citi raportul complet

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

6 Răspunsuri la Răspunsuri ale pacienților internați la Spitalul din Alba Iulia: Câți sunt mulțumiți de serviciile medicale, curățenie, implicare și câți spun că li s-au cerut bani sau atenții

  1. mizeria 23.04.2018 la 11:47

    Cta vreme mopul cu care se spala la toalete si pe holuri, este acelasi cu care se spala si in saloane mai poti spune ceva ?

  2. laurentiu 23.04.2018 la 19:52

    1.35% declara ca le-a fost solicitate ….. si 3 % vor sa raporteze ….. ?????? atunci 1, 65 % au mintit

  3. local 24.04.2018 la 9:45

    Asa e, maaaaari mincinosi pacientii astia.

  4. stanpatitu 24.04.2018 la 10:44

    95% dintre asistente si infirmiere isi fac treaba doar ca sa se scape!

  5. Reka 25.04.2018 la 10:20

    sa nu manance mici de 1 mai angajatii spitalului ala care au bagat fise in numele pacientilor ?

  6. Reka 25.04.2018 la 10:24

    daca e chestionar facut si administrat de catre STS inseamna ca nu este anonim sau oamenii cred ca nu este anonim de vreme ce le-ar veni pe telefon si le este teama oamenilor sa spuna ce si cum