Rămâi conectat

Ştirea zilei

Răspunsuri ale pacienților internați la Spitalul din Alba Iulia: Câți sunt mulțumiți de serviciile medicale, curățenie, implicare și câți spun că li s-au cerut bani sau atenții

Ziarul Unirea

Publicat

în

Pe site-ul Spitalului Județean de Urgență din Alba Iulia a fost publicat un document cu răspunsuri ale pacienților externați din unitatea medicală în perioada 1 ianuarie – 3 martie 2018. Click AICI pentru a citi raportul complet

”În vederea, aplicării chestionarelor de feedback numărul de telefon al fiecărui pacient este înregistrat pe platforma Casei Naționale de Sănătate de către reprezentații Spitalului Județean de Urgență Alba lulia, la internare. Datele de contact anonimizate sunt exportate de Casa Națională de Asigurări de Sănătate către Platforma informatică securizată a mecanismului de feedback al pacientului, dezvoltată și întreținută  de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS)”, se arată în document.

Click AICI pentru a citi raportul complet

În perioada 01.01.2018-31.03.2018 un număr de 10640 pacienți au fost externați din secțiile Spitalului Județean de Urgență Alba lulia, 5574 dintre aceștia având internare continuă (conform raportului Durata medie spitalizare pentru pacienții externați în perioada 01.01.2018-31.03.2018). În perioada de referință un număr de 434 pacienți externați din Spitalul Județean de Urgență Alba lulia au parcurs întreg chestionarul transmis de către STS, răspunzând la toate întrebările.

Rezultatele pe scurt:

  1. 78% dintre pacienții core au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de serviciile medicale oferite in spital
  1. 83% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de activitatea și implicarea medicului
  1. 80% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sau „Foarte mulțumiți” de curățenia din spital
  1. 28% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că a fost nevoie să cumpere medicamente sau alte materiale sanitare
  1. 80% dintre pacienții core au răspuns la chestionar declară că sunt „Mulțumiți” sou „Foarte mulțumiți” de activitatea și implicarea asistentelor medicale
  1. 86% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că ou primit informații clare cu privire la diagnostic și tratament
  1. 80% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că ar recomanda unei persoane apropiate să se trateze în acest spital
  1. 85% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că starea de sănătate este mai bună după externare
  1. 1,35% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că li s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente medicale
  1. 3% dintre pacienții care au răspuns la chestionar declară că doresc să raporteze responsabilului anticorupție faptul că li s-a solicitat bani sau atenții.

Click AICI pentru a citi raportul complet


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

Carduri de energie 2024: Valabilitatea, prelungită. Expiră la 31 mai

Unirea Ziarul

Publicat

în

Carduri de energie 2024: Valabilitatea a fost prelungită. Expiră la 31 mai Valabilitatea cardurilor de energie a fost prelungită, astfel că românii mai pot face plăţi reduse ale facturilor. Aceasta este una dintre cele mai importante măsuri sociale decontate anul trecut din fonduri europene, de care beneficiază 2,8 milioane de locuințe. Pentru că 1,1 milioane […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea