Rămâi conectat

Ştirea zilei

Primăria Alba Iulia: Începe preluarea de cereri pentru repartizarea locuințelor sociale disponibile de închiriat pentru anul 2022

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024
Primăria Alba Iulia: Începe preluarea de cereri pentru repartizarea locuințelor sociale disponibile de închiriat pentru anul 2022

Primăria Municipiului Alba Iulia prin Direcția de Asistență Socială anunță preluarea de cereri în vederea întocmirii listei de priorități, conform legii, pentru repartizarea de locuințe sociale disponibile de închiriat pentru anul 2022.

Cererile se depun în perioada 6.09.2021 30.09.2021, de luni până joi între orele 7,30 -16,00 și vineri Între orele 7,30 -13,30 la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, str. Republicii, nr.26. Solicitanții pot ridica formularul de cerere și lista actelor justificative de la sediul Direcției de Asistență Socială Alba Iulia și de pe pagina web a Primăriei Alba Iulia www.apulum.ro, secțiunea Documente online > DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ > Locuințe Sociale precum și pe pagina Direcției de Asistență Socială Alba Iulia, directiadeasistentasocialaalbaiulia.ro.

Lista actelor necesare:

  • Acte de identitate pentru toţi membrii familiei solicitantului şi a familiei unde locuieşte în prezent dacă este cazul, în copie
  •  Certificate de naştere pentru copii, în copie
  • – Certificat de căsătorie, în copie
  • – Certificat de deces, sentință de divorț, definitivă și executorie, dacă este cazul, în copie
  • – Adeverinţă pentru minor/student, în care să se specifice că frecventează cursurile școlare/universitare, dacă beneficiază de bursă, tipul şi cuantumul acesteia, în original
  • – Acte doveditoare privind veniturile nete realizate în ultimele 12 luni – se anexează după caz actul corespunzător categoriei de venit obţinut sau orice altă dovadă de venit, în original
  • – Adeverinţă de la Administraţia financiară cu veniturile realizate de membrii majori ai familiei, în original
  • – Certificat fiscal de la Direcţia de venituri a primăriei de domiciliu și de reședință şi adeverinţă de la Registrul Agricol a primăriei de domiciliu și de reședință, cu terenurile deţinute, în original
  • – Acte doveditoare privind mijloacele de transport, în copie
  • – Sentinţă de încredinţare copii, de stabilire a pensiei alimentare, actualizate, definitive și executorii, în copie
  • – Contractul de închiriere/subînchiriere pentru domiciliul/reședința actual(ă) al solicitantului, valabil, înregistrat la Administrația Județeană a Finanțelor Publice Alba, copie
  • – Contract de comodat încheiat în formă autentică sau sub semnătură cu dată certă
  • – Act de proprietate/folosință al părinţilor solicitanţilor, care locuiesc/nu locuiesc împreună cu aceştia, în copie
  • – Acte medicale (certificat de încadrare în grad, certificat de incapacitate a muncii, certificat de la medicul specialist pentru minorii care nu urmează o formă de învățământ, certificat medico-legal psihiatric pentru persoanele cu deficiențe psihice)
  • – Acte doveditoare pentru solicitanţii proveniţi din sistemul de protecţie a copilului, în care să se specifice perioada de instituţionalizare
  • – Acte de studii pentru solicitant, în copie
  • – Declaraţie notarială potrivit căreia solicitantul şi toţi membrii majori ai familiei nu deţin în proprietate o locuinţă, nu au înstrăinat o locuinţă după 1.01.1990, nu au beneficiat de sprijinul statului în credite şi execuţie pentru realizarea unei locuinţe şi nu deţin în calitate de chiriaş o altă locuinţă din fond locativ de stat (conform Legii 114/1996 republicată,cu modificările şi completările ulterioare)
  • – Adeverință de la Asociația de proprietari/locatari din care să rezulte suprafața utilă a imobilului și numărul persoanelor care au figurat la calcularea cheltuielilor comune, pentru luna anterioară depunerii/actualizării cererii. În cazul în care nu există Asociație de proprietari/locatari, titularul cererii prezintă o declarație notarială cu suprafața utilă a locuinței, numărul de persoane care locuiesc la adresa respectivă, pentru luna anterioară depunerii/actualizării cererii
  • – Alte acte justificative, în funcție de situația descrisă în cerere/anchetă socială

Hotărârea Consiliului Local nr. 326/31.08.2021. privind aprobarea criteriilor pentru repartizarea locuințelor sociale din municipiul Alba Iulia, se găsește pe pagina web a instituției www.apulum.ro, secțiunea INFORMAȚII ONLINE > HOTĂRÂRILE C.L., după de 01.09.2021.


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Ştirea zilei

Ştirea zilei

LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 23 APRILIE 2024: 564 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș

Ziarul Unirea

Publicat

în

LOCURI de MUNCĂ în județul Alba, la data de 23 APRILIE 2024: 564 posturi sunt disponibile în Alba Iulia, Aiud, Câmpeni, Ocna Mureș, Sebeș și Teiuș Persoanele interesate să ocupe un loc de muncă pot viziona ofertele accesând www.anofm.ro, selectați AJOFM Alba, secțiunea Persoane fizice – Locuri de muncă vacante sau se pot prezenta la […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea