Rămâi conectat

Actualitate

OFICIAL| 4 noi INFECTĂRI în județul Alba, în ultimele 24 de ore. Lista cazurilor de COVID-19 și INCIDENȚA LOCALITĂȚILOR

Publicat

în

OFICIAL| 4 noi INFECTĂRI în județul Alba, în ultimele 24 de ore. Lista cazurilor de COVID-19 și INCIDENȚA LOCALITĂȚILOR

În ultimele 24 de ore în județul Alba s-au înregistrat 4 noi cazuri de infectare cu Covid-19, potrivit datelor de la Grupul de Comunicare Strategică.

Cele 4 cazuri au fost înregistrare în trei localități din județul Alba după cum urmează : Cetatea de Baltă ( 1 ) , Șpring ( 1 ), Alba Iulia ( 2 ).

În ultimele 14 zile, în județul Alba s-au înregistrat 240 noi cazuri de infectare cu Covid-19, potrivit datelor de la Grupul de Comunicare Strategică.

Elit - Gustul Desăvârșit

Până în prezent în județul Alba : 21286 (+4) persoane confirmate, 20394 persoane vindecate, 685 decese. Sâmbătă în Alba au fost prelucrate 175 de probe, la SJU. Numărul total de teste efectuate până în prezent în județ a ajuns la 216623.

Lista cazurilor active de COVID-19 și INCIDENȚA LOCALITĂȚILOR din județul Alba

LOCALITATE/ POPULAȚIE/ CAZURI LA 1000 DE LOCUITORI IN ULTIMELE 14 ZILE/ CAZURI CONFIRMATE IN ULTIMELE 14 ZILE

ROŞIA DE SECAŞ 1615 7.43 12
CERGĂU 1634 5.51 9
GÂRDA DE SUS 1514 4.62 7
CÂLNIC 2005 2.99 6
HOPÂRTA 1162 2.58 3
ORAŞ ABRUD 5224 2.30 12
BUCERDEA GRÂNOASĂ 2271 2.20 5
CENADE 1009 1.98 2
VIDRA 1547 1.94 3
GALDA DE JOS 4493 1.56 7
OHABA 640 1.56 1
SÂNTIMBRU 3030 1.32 4
MOGOŞ 772 1.30 1
ALBAC 1965 1.02 2
MIRĂSLĂU 1986 1.01 2
VALEA LUNGĂ 3147 0.95 3
POIANA VADULUI 1061 0.94 1
CIUGUD 3243 0.93 3
MUNICIPIUL ALBA IULIA 76571 0.88 67
ORAŞ ZLATNA 7920 0.88 7
LIVEZILE 1203 0.83 1
ŞIBOT 2413 0.83 2
STREMŢ 2432 0.82 2
UNIREA 4898 0.82 4
MUNICIPIUL BLAJ 20742 0.77 16
VINŢU DE JOS 5515 0.73 4
SĂLCIUA 1428 0.70 1
LUPŞA 2927 0.68 2
ORAŞ CÂMPENI 7315 0.68 5
ORAŞ OCNA MUREŞ 13930 0.65 9
MIHALŢ 3237 0.62 2
JIDVEI 5314 0.56 3
CRĂCIUNELU DE JOS 2131 0.47 1
BISTRA 4557 0.44 2
SĂLIŞTEA 2367 0.42 1
SÂNCEL 2601 0.38 1
ŞPRING 2607 0.38 1
ROŞIA MONTANĂ 2743 0.36 1
MUNICIPIUL AIUD 25364 0.28 7
ORAŞ TEIUŞ 7225 0.28 2
ORAŞ BAIA DE ARIEŞ 3804 0.26 1
ORAŞ CUGIR 25673 0.23 6
ŞONA 4348 0.23 1
MUNICIPIUL SEBEŞ 32893 0.21 7
IGHIU 7032 0.14 1
ALMAŞU MARE 1226 0.00 0
ARIEŞENI 1619 0.00 0
AVRAM IANCU 1463 0.00 0
BERGHIN 1920 0.00 0
BLANDIANA 911 0.00 0
BUCIUM 1407 0.00 0
CERU-BĂCĂINŢI 259 0.00 0
CETATEA DE BALTĂ 3063 0.00 0
CIURULEASA 1147 0.00 0
CRICĂU 1989 0.00 0
CUT 1275 0.00 0
DAIA ROMÂNĂ 3138 0.00 0
DOŞTAT 1013 0.00 0
FĂRĂU 1490 0.00 0
GÂRBOVA 2162 0.00 0
HOREA 1935 0.00 0
ÎNTREGALDE 566 0.00 0
LOPADEA NOUĂ 2581 0.00 0
LUNCA MUREŞULUI 2575 0.00 0
METEŞ 2795 0.00 0
NOŞLAC 1805 0.00 0
OCOLIŞ 550 0.00 0
PIANU 3587 0.00 0
PONOR 662 0.00 0
POŞAGA 951 0.00 0
RĂDEŞTI 1283 0.00 0
RÂMEŢ 537 0.00 0
RIMETEA 1000 0.00 0
SĂSCIORI 6512 0.00 0
SCĂRIŞOARA 1541 0.00 0
SOHODOL 1666 0.00 0
ŞUGAG 2879 0.00 0
VADU MOŢILOR 1329 0.00 0


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Actualitate

Ministrul Agriculturii: Producția de grâu din acest an este mai mică, cu 15-18% comparativ cu cea a anului 2021

Publicat

în

Ministrul Agriculturii: Producția de grâu din acest an este mai mică, cu 15-18% comparativ cu cea a anului 2021

Anul acesta, producția de grâu este cu 15-18% mai mică în comparație cu cea înregistrată în anul 2021, anunță Petr Daea, ministrul Agriculturii, care a mai precizat că în cursul săptămânii viitoare va prezenta cifrele exacte.

Producţia de grâu din acest an este cu 15% – 18% mai mică faţă de cea înregistrată în 2021, a declarat, miercuri, ministrul Agriculturii, Petre Daea, care a precizat că va prezenta săptămâna viitoare cifrele exacte.

Elit - Gustul Desăvârșit

„(Producţia de grâu) este mai mică decât anul trecut, între 15% şi maxim 18% (mai mică) faţă de anul trecut”, a afirmat Daea, într-o conferinţă de presă, la Palatul Victoria.

La începutul şedinţei de miercuri a Guvernului, ministrului Agriculturii a informat că recoltarea grâului a fost finalizată în toată ţara, urmând ca săptămâna viitoare să fie anunţate cifrele oficiale. El a menţionat că recolta de anul acesta asigură atât consumul intern, cât şi disponibilităţi pentru export.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Persoanele care se află în dificultate financiară, sprijinite de către ANPC. Cine poate beneficia de ajutor

Publicat

în

Persoanele care se află în dificultate financiară, sprijinite de către ANPC. Cine poate beneficia de ajutor

Persoanele care se află în dificultate financiară pot fi sprijinite de către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, prin Direcţia de Insolvenţă a Persoanelor Fizice.

Astfel, consumatorii care au accesat credite, au acumulat datorii şi nu le mai pot face faţă pot apela la procedura specifică, de insolvenţă a persoanelor fizice, prevăzută de Legea nr. 151/2015.

Elit - Gustul Desăvârșit

În cadrul întâlnirii periodice a Comisiei de Insolvenţă la Nivel Central – organism care reuneşte reprezentanţi ai ANPC, ai Ministerelor de Finanţe, al Muncii şi Protecţiei Sociale, al Justiţiei şi Oficiului Naţional al Registrului Comerţului – care s-a desfăşurat pe 10 august 2022, cu participarea vicepreşedintelui ANPC, Sebastian Hotca, au fost discutate condiţiile actuale pe care le prevede Legea nr.151/2015 şi posibilităţile amendării acesteia, în viitoarea sesiune parlamentară.

Acest demers este necesar pentru ca legislaţia în domeniu să fie actualizată, în conformitate cu evoluţia economică a momentului, astfel încât un număr cât mai mare de consumatori să poată avea acces la cele trei tipuri de proceduri.

‘Dorim ca accesibilitatea procedurilor de insolvenţă a persoanelor fizice să fie cât mai la îndemâna consumatorilor, iar pentru aceasta şi pentru alte lămuriri, îi aşteptăm la sediile noastre din toată ţara, pentru a le oferi consiliere gratuită şi sprijin’, a spus Ruxandra Badea, director al Direcţiei de Insolvenţă a Persoanelor Fizice

Prin procedura de insolvenţă a persoanelor fizice, este reglementată situaţia în care datoriile persoanelor fizice pot fi reeşalonate pe o perioadă de 5 ani, cu posibilitatea de prelungire încă un an. Persoanele fizice care au bunuri sau venituri urmăribile şi nu se încadrează pentru procedura pe bază de plan de rambursare pot opta pentru procedura prin lichidare de active.

Persoanele fizice care au peste vârsta standard de pensionare şi au pierdut jumătate sau total capacitatea de muncă pot beneficia de ştergerea datoriei, în cazul în care valoarea acesteia este de maximum 10 salarii minime pe economie.

Persoanele interesate să acceseze aceste proceduri se pot informa de pe site-ul ANPC sau pot lua legătura cu birourile teritoriale de insolvenţă din cadrul comisariatelor judeţene pentru protecţia consumatorilor.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Peste 80% din românii care lucrează de acasă ar reveni la birou dacă angajatorul ar acorda beneficii: Sondaj

Publicat

în

Peste 80% din românii care lucrează de acasă ar reveni la birou dacă angajatorul ar acorda beneficii: Sondaj

Un sondaj realizat de o platformă de recrutare online arată că ăeste două treimi dintre români lucrează exclusiv de acasă sau împart biroul de la domiciliu cu cel din sediul companiei, iar cei mai mulţi salariaţi ar merge fizic mai de la locul de muncă dacă angajatorul le-ar oferi o serie de beneficii.

Conform datelor centralizate, în prezent, 24% dintre angajaţi spun că lucrează exclusiv „remote”, alţi 34% împart biroul de acasă cu cel din sediul angajatorului şi doar 42% s-au întors complet la birou.

Deşi activitatea de la distanţă rămâne modul de lucru preferat, 84% dintre respondenţi spun că ar fi convinşi să vină mai des la birou dacă angajatorul le-ar acorda beneficii care să le dea mai mult confort şi să-i facă să se simtă ca acasă, arată un sondaj BestJobs preluat de Agerpres.

Elit - Gustul Desăvârșit

Astfel, pe lista beneficiilor se află: mâncarea sau gustările gratuite (44%), un design al biroului care să permită distanţarea de colegi (31%) şi care să includă mai multe zone verzi (31%), un spaţiu de relaxare (29%), o atmosferă plăcută de lucru în colectiv (27%) şi, nu în ultimul rând, acces nelimitat la fructe şi cafea (21%). Totodată, 13% au declarat ar fi mai plăcut să meargă la birou dacă angajatorul le-ar permite să îşi aducă animalul de companie la job.

Cele mai răspândite beneficii acordate de companii, atât echipelor existente, cât şi pentru poziţiile pentru care recrutează în prezent prin platforma online, rămân în continuare bonurile de masă, cursurile de specialitate şi abonamentele sau asigurările private de sănătate. De asemenea, bonusurile de performanţă sau pentru vacanţă, programele de dezvoltare personală şi de creştere a coeziunii echipei, cafeaua la birou, programul flexibil, decontarea transportului sau zile suplimentare de concediu de odihnă se află pe lista doleanţelor salariaţilor.

Pe de altă parte, mai puţin de jumătate dintre angajaţi se bucură în prezent de facilităţi „extra” la actualul loc de muncă, cum ar fi să aibă spaţii verzi în birou (21%), o sală de relaxare (10%), acces la mâncare şi gustări gratuite (9%) sau la băuturi răcoritoare (7%).

Şase din zece angajaţi afirmă că şi-ar dori ca angajatorul să se preocupe de crearea unui mediu de lucru cât mai plăcut, inclusiv prin oferirea facilităţilor preferate de către angajaţi, iar aproape 14% consideră că angajatorul ar trebui să le dea libertatea să-şi personalizeze spaţiul de lucru pentru a-l face mai primitor şi mai confortabil.

Sursa: tvr.ro


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea