Rămâi conectat

Curier Județean

LOCURI DE MUNCĂ la STAT: Concurs pentru ocuparea funcției publice de ȘEF SERVICIU în cadrul primăriei Alba Iulia

Publicat

în

LOCURI DE MUNCĂ la STAT: Concurs pentru ocuparea funcției publice de ȘEF SERVICIU în cadrul primăriei Alba Iulia

Concurs pentru ocuparea unei funcţii publice de conducere vacante din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Alba Iulia, judeţul Alba organizat in baza art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea şi completarea Legii nr.55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19

Informaţii concurs

Tip concurs: Recrutare pe functie publica de conducere in afara Agentiei
Data de sustinere a probei scrise: 27.09.2021, ora 11:00
Locaţia de desfăşurare a concursului: sediul Primăriei municipiului Alba Iulia, Str. Calea Moţilor, nr. 5A, Alba Iulia.
Stare concurs: Programat
Observaţii suplimentare: Persoana de contact:Toma Maria Diana, inspector superior la Biroul resurse umane, Tel: +40 0372/586473, fax: +40 0372/586473, e-mail: [email protected]
Data afişării: 25.08.2021, ora 08:00

Electrica Furnizare Discount

Informaţii posturi scoase la concurs

Şef serviciu
Descriere post
Clasa: conducere
Tip compartiment: SERVICIU
Denumire compartiment: ADMINISTRAREA ACTIVITATILOR DOMENIULUI PUBLIC

Localizare post

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ALBA IULIA
Localitate: ALBA IULIA
Judeţ: ALBA

Condiţii de participare

Studii de specialitate: Studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul de licenţă (DL): drept, horticultură, ştiinţa mediului;
Absolvent al studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani;
Bibliografie concurs, atribuţii conform fişei postului și depunere dosare concurs
Dosarele de concurs se depun la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Bibliografia, tematica, atribuţiile prevăzute în fişa postului, precum şi alte date necesare desfăşurării concursului se afişează pe pagina de internet a autorităţii sau instituţiei publice organizatoare, la secţiunea special creată în acest scop.

Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea informaţiilor din conţinutul anunţului de concurs publicat pe site-ul Agenţiei şi încadrarea în temeiurile legale prevăzute de actele normative aparţin în exclusivitate autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.

Bibliografia :

1.O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
2.Constituţia României republicată;
3.Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi tratament între femei şi bărbaţi, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
5.Legea nr. 24 *** Republicată privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare;
6.Ordonanţa nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare;
7.Legea nr. 101/2006 *** Republicată Legea serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Legea Nr. 51/2006 din *** Republicată Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
9.Ordinul Nr. 109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
10.O.U.G nr. 196/2005 din 22 decembrie 2005 privind Fondul pentru mediu, cu modificările şi completările ulterioare;
11.Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
12.Ordinul Nr. 600/2018 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice.
13.Ordonanţa nr. 119 din 31 august 1999 *** Republicată privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv.

Tematica obligatorie

1. O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările
ulterioare;
– Titlul II Statutul funcţionarilor publici; Capitolul I Dispoziţii generale aret. 369 – art. 382; Capitolul II Clasificarea funcţiilor publice. Categoria de funcţionari publici art. 383 – art.393; Capitolul IV Drepturi şi îndatoriri art. 412 – art.463; Capitolul VI cariera funcţionarilor publici art. 464 – art. 486; Capitolul VIII Sancţiuni disciplinare şi răspunderea funcţionarilor public art. 490 – art. 501; Capitolul IX Modificarea, suspendarea şi încetarea raporturilor de serviciu art. 502 – art. 527.
2. Constituţia României republicată;
– Titlul I Principii generale art. 1 – art. 14; Titlul II Drepturi, libertăţi şi îndatoriri fundamentale art. 15 – art. 60; Titlul III Autorităţile publice. Capitolul V Secţiunea 2 Administraţia publică locală.
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările şi completările ulterioare;
– Capitolul II Dispoziţii speciale. Secţiunea I Egalitatea în activitatea economică şi în materie de angajare şi profesie art. 6 – art. 25.
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi tratament între femei şi bărbaţi, republicată cu modificările şi completările ulterioare.
– Capitolul II Egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, în domeniul muncii art. 7 – art. 13.
– Capitolul II Egalitatea de şanse şi de tratament în ceea ce priveşte accesul la educaţie, la sănătate, la cultură şi la informare art. 14 – art. 20.

Tematica specifică

1.Legea nr. 24 *** Republicată privind reglementarea şi administrarea spaţiilor verzi din intravilanul localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare;
2.Ordonanţa nr. 71/2002 privind organizarea şi funcţionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările şi completările ulterioare;
3.Legea nr. 101/2006 *** Republicată Legea serviciului de salubrizare a localităţilor, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Legea Nr. 51/2006 din *** Republicată Legea serviciilor comunitare de utilităţi publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Ordinul Nr. 109/2007 privind aprobarea Normelor metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activităţile specifice serviciului de salubrizare a localităţilor;
6.O.U.G nr. 196/2005 din 22 decembrie 2005 privind Fondul pentru mediu, cu modificările şi completările ulterioare;
7.Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
8.Ordinul Nr. 600/2018 din 20 aprilie 2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităţilor publice.
9.Ordonanţa nr. 119 din 31 august 1999 *** Republicată privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventiv.

Publicitate

Curier Județean

Lucrări de infrastructură la Aiud. A fost predat amplasamentul pentru execuția lucrărilor de reabilitare a străzii care face legătura dintre DN1 și Gârbova de Jos

Publicat

în

Lucrări de infrastructură la Aiud. A fost predat amplasamentul pentru execuția lucrărilor de reabilitare a străzii care face legătura dintre DN1 și Gârbova de Jos

Strada Gheorghe Asachi, care face legătura dintre Drumul Național 1 și localitatea Gârbova de Jos va intra în reabilitare

„Astăzi s-a predat amplasamentul pentru execuția lucrărilor de reabilitare a străzii care face legătura dintre DN1 și Gârbova de Jos.

Fiecare stradă, care nu este asfaltată, are urgența ei. Suntem conștienți de asta. Dar prioritizarea intervențiilor ține de mai mulți factori, printre care și existența altor lucrări ocazionate de investiția finală„, a scris City Managerul municipiului Aiud, pe facebook.

Electrica Furnizare Discount
Citește mai mult

Curier Județean

FOTO| Patru pompieri ai ISU Alba au alergat de la Sebeș la Alba Iulia, în cadrul Ștafetei Veteranilor Invictus

Publicat

în

FOTO| Patru pompieri ai ISU Alba au alergat de la Sebeș la Alba Iulia, în cadrul Ștafetei Veteranilor Invictus

Patru pompieri din cadrul ISU Alba au alergat 17 kilometri, din Municipiul Sebeș, până la Alba Iulia, unde a fost predată ștafeta care va avea ca destinație Municipiul Carei.

Suntem onorați că am luat parte la acest eveniment național unde am îmbinat pasiunea pentru sport cu recunoștința pe care o purtăm în suflet pentru eroi.

Electrica Furnizare Discount

Colegii noștri, Plt. Adj. Suvaina Cosmin, plt. Maj. Avram Mihai, sg. Maj. Madaras Mădălin, sg. Maj. Nasta Cătălin au ales să participe la acest deosebit eveniment.

Aceștia au preluat ștafeta din Municipiul Sebeș, au alergat peste 17 kilometri, până în orașul din Inima României – Alba Iulia unde, de asemena, s-a predat ștafeta care va avea ca destinație Municipiului Carei, ultima glie străbună eliberată de sub ocupația horthystă, de către Armata României, la data de 25 octombrie 1944.

Acțiunea organizată de Asociația Invictus România presupune purtarea în alergare, pe trei trasee, a unei ștafete reprezentată de una dintre culorile drapelului tricolor – albastru, galben și roșu.

Regula este ca, în permanență, cel puțin doi participanți să se afle în alergare, ducând, în acest mod, ștafeta mai aproape de destinație. Traseele însumează peste 3.800 de km, având ca punct final de întâlnire municipiul Carei, ultima glie străbună eliberată de sub ocupația horthystă, de către Armata României, la data de 25 octombrie 1944.

Glorie Eternă eroilor!
Go Invinctus!

Citește mai mult

Curier Județean

Tânăr din Alba Iulia, posesor al unui mandat de arestare preventivă, REȚINUT de polițiști: A încălcat condițiile prevăzute de procuror

Publicat

în

Tânăr din Alba Iulia, posesor al unui mandat de arestare preventivă, REȚINUT de polițiști: A încălcat condițiile prevăzute de procuror

Un tânăr, de 20 de ani, din Alba Iulia, posesor al unui mandat de arestare preventivă, pentru o perioada de 30 de zile, emis de către Judecătoria Alba Iulia a fost reținut de polițiști.

La data de 19 octombrie 2021, polițiștii Compartimentului Urmăriri din cadrul Serviciului de Investigații Criminale al Inspectoratului de Poliție Județean Alba au depistat și reținut un tânăr, de 20 de ani, din Alba Iulia, posesor al unui mandat de arestare preventivă, pentru o perioada de 30 de zile, emis de către Judecătoria Alba Iulia.

Bărbatul era cercetat sub măsura preventivă a controlului judiciar, pentru infracțiuni contra patrimoniului, iar, ca urmare a încălcării condițiilor prevăzute de procuror, a fost dispusă înlocuirea controlului judiciar cu arestarea preventivă.

Electrica Furnizare Discount
Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare