// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

În 31 mai, Conferință Waldorf la Alba Iulia – “Educaţie pentru viitor şi autoeducaţia educatorilor”

Joi, 31 mai 2018, începand cu ora 17.00 în Amfiteatrul A9 din cadrul Universităţii “1 Decembrie 1918” Alba Iulia, Colegiul Tehnic “Dorin Pavel” Alba Iulia împreună cu Asociaţia “Waldorf” Alba Iulia vă invita la prima conferinţa adresată părinţilor, educatorilor, cadrelor didactice din învăţământul preuniversitar şi tuturor persoanelor interesate de sistemul de învăţământ alternativ Waldorf.

Conferinţa “Educaţie pentru viitor şi autoeducaţia educatorilor (parinţi, educatori, dascăli)” va fi susţinută de domnul Sorin Țigăreanu, Lector Universitar la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei – linia germană din cadrul Universităţii Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca.

Sorin Țigăreanu s-a specializat în pedagogia Waldorf la Şcoala Superioară de Pedagogie din Stuttgart şi la Seminarul Waldorf din Bucureşti. Între 1991-2006, a fost Lector la Centrul pentru Pedagogie Waldorf din România şi Colegiul Universitar de Institutori Waldorf Bucureşti, în prezent fiind conducătorul Seminarului pentru pedagogia Waldorf preşcolară din Cluj şi reprezentantul României în Consiliul Asociaţiei Internaţionale pentru educaţia Steiner/Waldorf a copilului mic (IASWECE).

Obiectivul întâlnirii este promovarea sistemului de învăţământ Waldorf în Alba Iulia.

Conferinţa va fi una dinamică, cu întrebări din partea părinţilor, dascălilor, dar şi din partea domnului lector, care va avea o abordare menită să-i provoace pe participanţi să descopere răspunsurile în ei înşisi.

Orice sistem de învăţământ este format din triunghiul copil – părinte – dascăl. Ceea ce este diferit în sistemele alternative, în general, fie că vorbim de Waldorf sau Montessori, este că cel asupra căruia ne îndreptăm atenţia este copilul, care devine astfel punctul central. Rolul decisiv al educatiei Waldorf este dezvoltarea şi transformarea lui într-un adult încrezător în forţele proprii, echilibrat, dezinhibat, sociabil, adaptabil, creativ, împlinit şi fericit, iar la aceasta participă atat dascalul cât şi părintele. Datorita acestui lucru, tot mai mulţi parinti optează pentru acest sistem educativ alternativ. Ceea ce este specific pedagogiei Waldorf este respectul profund pentru fiinţa copilului şi viziunea realistă despre educaţie.

În România, şcoala Waldorf funcţioneaza atât ca alternativa de stat cât si privată, în cadrul Ministerului Educatiei Nationale, în baza Acordului General de Cooperare, încheiat în anul 1996 cu Federaţia Waldorf România. În Alba Iulia şcoala Waldorf este şcoala de stat, profesorii fiind plătiţi dupa normele juridice ale legislaţiei în viguare.

Programa Waldorf este aprobată de Ministerul Educaţiei, diferită fiind în primul rând metoda şi intrumentele de predare, nu obiectivele propriu-zise.

”Vă aşteptăm cu entuziasm joi, 31 mai 2018, la ora 17.00 la conferinţa “Educaţie pentru viitor şi autoeducaţia educatorilor (părinţi, educatori, dascăli)”, în Amfiteatrul A 9 din cadrul Universitatii “1 Decembrie 1918” din Alba Iulia”, transmit organizatorii.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

loading...