FOTO/ŞTIREA TA: Bulevardul Revoluţiei 1989 – cea mai aglomerată stradă din Alba Iulia: „Intersecţie giratorie inoportună”

Bulevardul Revoluţiei 1989 din Alba Iulia este pe departe cea mai aglomerată şosea din municipiu. Şi aici vorbesc mai exact despre porţiunea de drum, dintre strada Vasile Goldiş până la intersecţia giratorie cu Bulevardul Transilvaniei, din dreptul cinematografului Dacia. Problema din trafic a fost semnalată şi de un cititor al ziaruluiunirea.ro, care susţine că o intersecţie giratorie este inoportună în acea zonă şi o intersecţie semaforizată ar remedia problema de trafic.

Am trecut astăzi în jurul amiezii pe cea mai aglomerată stradă din oraş şi, la fel ca în fiecare zi se circulă „bară la bară”, coada de maşini fiind mai mare de 100 de metri, ajungând până pe strada Vasile Goldiş.

„În acea zonă este inoportună o intersecţie giratorie. Se circulă bară la bară, iar coada este determinată de pietonii care traversează strada la câteva zeci de secunde. Dacă ar trece toţi odată ar fi mult mai benefic pentru şoferi, care riscă să-şi defecteze ambreiajul maşinii”, ne-a transmis cititorul ziaruluiunirea.ro.

Dragoș SUCIU

Email: dv.suciu@yahoo.com
Tel: 0740.084.098

Facebook 

Te-ar putea interesa și:

Alba Iulia REVINE la SCENARIUL ROȘU. Incidența de infectare a ajuns la 3 cazuri/1000 de locuitori

Deși carantinarea Municipiului Alba Iulia a „dat roade” în ceea ce privește scăderea numărului de persoane infectate, orașul nostru a… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

DOCUMENT| Comuna Stremț în scenariul ROȘU, Ocna Mureș, Cetatea de Baltă și Sântimbru în scenariul GALBEN. Măsuri pentru următoarele 14 zile stabilite de CJSU Alba

În urma ședinței Comitetului Județean pentru Situații de Urgență, s-a dispus menținerea în scenariul roșu a localității Stremț și în… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Telekom România VINDE vechea clădire a sediului din Alba Iulia. Cere 500 000 de euro MINIM pentru spațiul din centrul orașului

Firma de telecomunicații Telekom România a anunțat că dorește să vândă clădirea din Municipiul Alba Iulia, situată pe Bulevardul Revoluției… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL: Starea de alertă, PRELUNGITĂ cu încă 30 de zile: Măsurile și restricțiile care vor trebui respectate

Prelungirea cu 30 de zile a stării de alertă, începând de miercuri, 13 ianuarie a fost aprobată de către Guvernul… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

DOCUMENT| Orașul Abrud SCAPĂ de restricții. Incidența de infectare a scăzut sub 1,5/1000 de locuitori

Datorită scăderii incidenței cazurilor de coronavirus sub 1.5 la mie, orașul Abrud scapă de restricțiile impuse prevenirii răspândirii noului coronavirus,… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

VIDEO| PERCHEZIȚII în Alba și alte județe din țară într-un dosar cu acuzaţii de fals de monedă: Cum opera gruparea infracţională

Ofițerii BCCO Piteşti au efectuat marţi, 12 ianuarie, mai multe percheziţii domiciliare, în judeţele Alba, Sibiu, Arad şi Bacău, într-un… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

OFICIAL| 3.697 cazuri noi de coronavirus în România. Bilanțul total ajunge la 676.968 de îmbolnăviri

Marți, 12 ianuarie 2021, Grupul de Comunicare Strategică a dat publicității noul bilanț al pandemiei de COVID-19 în România. Până… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

25 Comentarii

k22 12 februarie 2014 at 16:41

Singura solutie pentru fluidizarea traficului pe B-dul. Revolutiei este interzicerea parcarii masinilor pe partile laterale intre Flanco si Stadionul Cetate sa zicem intre 8 si 18. Alta modalitate eficienta nu cred ca exista…

dan 13 februarie 2014 at 8:15

VOINTA EDILILOR PRIVIND INTERZICEREA PARCARII DE LA FLANCO PINA LA STADION AR FI DECISIVA COMBINATA CU SUPRVEGHEREA VIDEO SI INTERVENTIA RAPIDA A CELOR DE LA PLITIA CIRCULATIE!!!!!

. 12 februarie 2014 at 16:51

Inlaturarea spatiului verde dintre sensuri poate fi luata in calcul.

Rocco 12 februarie 2014 at 16:51

Ca sofer rog primaria sa faca ceva in zona aceea fiindca este haos ori sa interzica parcarea ori sa sacrifice spatiul verde dintre sensuri. Daca nu pentru noi atunci sa o faca pentru Ambulantele care raman blocate in acea zona.

mda 12 februarie 2014 at 17:21

Nu sensul giratoriu este problema, ci trecerile de pietoni. Chiar daca vor fi doua benzi pe sens nu se va rezolva nimic. Cea mai buna solutie ar fi un sistem de semafoare sincronizate la toate trecerile de pietoni de pe bulevard.

porcusoru 12 februarie 2014 at 21:35

nu sensul giratoriu e problema asa este

de la lidl si pana lla semafoare in ampoi 3 trebuie sens giratoriu si scoase semafoarele de la closca si stadion.

orice copil care s-a jucat in viata lui pe cele mai simple jocuri pe calculator cu masini stie ca pe un bulevard ai 3 posibilitati

1. nici o intersectie cu semafor si sens giratoriu
2. toate intersectiile cu semafor – ceea ce eu nu sunt de acord
3. toate intersectile cu sens giratoriu

deci e nevoie de sens giratoriu la intersectia cu closca, piata si stadion. restul sunt povesti de adormit copiii. orice sofer stie ca problema e semaforu de la closca, piata si stadion.

si ca sa fie totul simplu pentru creierii orasului mari strategi ar putea sa faca un simulator. orice student de la 1 decembrie iti poate face un simulator pe calculator reprezentand un bulevard si strazi cu sens unic sau cum vor ei si apoi sa bage automobile si sa le dea cate o coordonata.

si acolo se poate vedea clar unde e problema.

sau desteptu ala ce are qadrocopter dela ce zboara poate sa filmeze de sus pentru 3-4 ore si sa vada exact unde e problema.

deci trebuia calculat cand s-au facut sensurile giratorii- ori pui in toate intersectiile ori nu mai pui.

porcusoru 12 februarie 2014 at 21:37

si mai e o solutie. macar noi astia din alba putem sa mergem si pe jos sau cu bicicleta

deci as face pietonal bulevardul revolutiei si pentru bicilete

porcusoru 12 februarie 2014 at 21:39

e complicat cu spitalu dar daca nu era spitalu, sustineam chestia cu pietonalu

din masina 12 februarie 2014 at 17:43

Administratia locala a gresit cand a avizat dreptul de extindere si constructie a spatiilor comerciale la parterul blocurilor cu 2-3 m pe trotuarele acestui bulevard, afectand spatiul aferent unei axe de transport vitale si cu trafic ridicat in aceasta zona a orasului.
In ultimii ani, parcarea laterala a autoturismelor ocupa o banda a sensurilor de circulatie de la intersectia stadion pana la intersectia cu strada Lalelelor, fapt ce determina blocajul si haosul din trafic in cea mai mare parte a zilelor lucratoare. Cele doua sensuri giratorii, construite mai tarziu, in loc sa optimizeze traficul, creeaza blocaje mai ales dimineata in zona scolii ,,M.Eminescu”si nu reprezinta solutii pentru optimizarea circulatiei pe cel mai important bulevarad din Cetate. Administratia actuala, trebuie sa vina cu solutii eficiente pentru una din cea mai importante probleme ale cetatenilor in aceasta parte a orasului.

prale 12 februarie 2014 at 19:17

problema nr.1 in zona trotuarele mai largi decit carosabilul, stiti de ce????

rococo 12 februarie 2014 at 19:34

Dupa ce s-a hotarit ca pe pe Goldis sa se circule pe un singur sens, nu s-a interzis insa parcarea autoturismelor pe ambele sensuri, ba chiar si pe de-a latul ! Oare astia de la circulatie dorm ?

rapsod 12 februarie 2014 at 22:07

trebuie semafor pietonal la cinema dacia…va spun sigur ca la seful politiei si primarie de peste un an si jumatate sa adus la cunostiinta acest lucru dar nu ei stau la coada …au girofar…ii simplu chiar foarte simplu…SEMAFOR PIETONAL…

Geludoru 12 februarie 2014 at 23:21

Oare de ce sunt necesare 2 treceri de pietoni la distanta de 20 m una de alta plus 1 giratoriu la intersectia cu bv. Transilvania?

Radu 12 februarie 2014 at 23:55

Sensul giratoriu e un dezastru in zona aceea. Nu ar fi mai bine sa se faca 2 benzi pana la piata? Chiar si pana la stadion.Spatiul verde de pe mijloc oricum e calcat in picioare de pietoni zilnic. Se mai numeste si bulevard … Am putea sa-l numim altfel? 🙂 jenant.

Alta problema: la intrarea pe vasile goldis de catre HCC, semaforul ala mi se pare cel mai tampit. Se face verde la iesirea de la casa de cultura care dureazaaa si dureazaaa …dar totusi trece o masina la o ora 🙂 aiurea

Dan 13 februarie 2014 at 1:30

dar de parcarile aiurea din acea zona nu zice nimeni nimic?ca sa poti circula ca lumea trebuie sa te feresti de masinile aiurea parcate pe margine,ba chiar trebuie sa treci pe contrasens

ION 13 februarie 2014 at 9:05

la orice traversare pe bulevared sunt necesare patru treceri de pietoni 2 dea lungu si 2 dea latu nici unde in europa nu se pune problema sa ingradesti la figurat trecerile de pietoni, poate la paclisa si la mocani in munte

apolitic 13 februarie 2014 at 9:57

PRIMAUL LUCRU E SA SCHIMBE NUMELE STRAZII

ca de aia se inghesuie lumea ca la revolutie..

nicu 13 februarie 2014 at 10:42

problema in zona bd Transilvaniei (cinema Dacia) sunt cele 2 treceri pt pietoni…sunt foarte indisciplinati…trec foarte dezorganizat…cate unu…parca o fac in ciuda celor de la volan…
si spun ca asta ar fi problema, pt ca de cate ori mai apare cate un politist in zona si dirijeaza circulatia traficul devine destul de fluent…deci: semafor pietonal care sa tina max 10 secunde…asta iar „organiza” putin, nu i-ar mai „dezbina”…

xsd 13 februarie 2014 at 11:30

Sa te vad pe tine la 80 de ani trecand in 10 secunde. Sau cu un copil mic, sau daca esti in cârje, sau mai rau, in scaun cu rotile.

nicu 14 februarie 2014 at 10:30

cati de 80 de ani ai vazut tu ma sa treaca pe trecerile ale de pietoni/zi?????????????????? sau in carje…daca tu esti de 80 de ani si in carje nu inseamna ca toata lumea care trece pe acolo e asa….
as dori ca nu cumva sa fi intr-o salvare care trebuie sa treaca pe acolo spre spital… ca sigur vei implinii 80 de ani in acea salvare pana sa ajungi la spital….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xsd 14 februarie 2014 at 15:12

Multi am vazut de 80 de ani trecand pe acolo, fraiere. Poate ai si tu norocul sa ajungi la 80 de ani si sa trebuiasca sa treci in 10 secunde. Pietoni sunt de toate felurile nu numai atleti, dar esti prea prost sa intelegi. Si… toti au dreptul de a trece strada.

sofer 13 februarie 2014 at 15:03

naspa

bula 13 februarie 2014 at 15:49

Aveti putintica rabdare. Domnul primar Hava va rezolva aceasta problema in mandatul 2016-2020.

Kata 13 februarie 2014 at 21:25

2 benzi pe sens de la Lidl pana la stadion , giratoriu la Goldis, Closca si Vanatorilor, si semafoare pietonale destepte(cu buton sau senzor). Foarte greu nu-i asa? Dar trebuie sa se si vrea.

gabriel 15 februarie 2014 at 16:24

Eu as propune deschiderea strazii din spatele liceului militar , mi se pare ce-a mai ieftina solutie si totodata usor de realizat , ar putea fi creat macar un sens unic spre piata si mai departe spre kaufland prin modificarea sensurilor de circulatie din zona . Este doar o parere…

Comentariile sunt oprite