Ziarul Unirea

FOTO/ ȘTIREA TA: Bariera de pe strada Mărășești paralizează zilnic traficul din zona șoselei de centură

De câtva timp am dorit să semnalăm o situaţie neplăcută care vizează trecerea la nivel cu calea ferată de la intersecţia străzii Mărăşeşti cu şoseaua de centură a municipiului.

Situaţia se poate traduce foarte simplu prin incapacitatea celor de la CFR de a face această trecere din una extrem de anevoioasă şi care paralizează trafcul auto deseori nejustificat, în una normală. Este uşor de observat că dacă te aventurezi să traversezi calea ferată în zona respectivă, timpul de aşteptare la bariera este adesea foarte lung. Şi asta cel mai frecvent în perioadele din zi în care traficul este intens. Fără a avea pretenţia de a înlătură aspectul siguranţei în mediul feroviar, foarte mulţi participanţi

ELIT

la trafic pot confirma faptul că după coborârea barierei intervalul de timp scurs până la trecerea unei garnituri de tren este uneori şi de 10 minute, iar în cazul în care este prevăzută o trecere succesivă a trenurilor, următoarea garnitură de tren parcurge zona respectivă şi după 15 minute. Timp în care bariera este coborâtă.

Suntem convinşi de importanţa acestui dispozitiv de siguranţă, dar în egală măsură ne-au fost relatate şi situaţii în care cei care au menirea de a opera barieră, aleg din comoditate să prelungească timpul de aşteptare în loc să creeze o breşă de traversare. Această opţiune este justificată şi din perspectiva indisciplinei şoferilor care deseori ignora semnalele acustice dinaintea coborârii barierei, iar din

această cauză s-a întâmplat că instalaţia să fie compromisă temporar. Poate nu ar strica o supraveghere mai atentă a zonei şi din partea poliţiei rutiere (inclusiv a vitezei cu care este tranzitată intersecţia).

O colaborare mai intensă între factorii ce pot acţiona în zonă ar duce la o creşte a celerităţii privind traversarea la nivel a căii ferate şi ar înlătură situaţiile neplăcute prin care se formează cozii de aproape un kilometru pe toate sensurile de circulaţie. Mulţumim pentru înţelegere. (M.C.)

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Te-ar putea interesa și:

Mesaje de SFÂNTUL IOAN religioase: Urări și FELICITĂRI pe care le puteți trimite prin SMS de Sf Ioan Botezătorul

Mesaje de SFÂNTUL IOAN religioase: Urări și FELICITĂRI pe care le puteți trimite prin SMS de Sf Ioan Botezătorul Creştinii… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Mesaje de SFINŢII CONSTANTIN şi ELENA. Ce SMS-uri, felicitări, urări puteţi trimite celor dragi cu ocazia zilei de nume

MESAJE de Sfinții Constantin și Elenea FELICITARI pentru Constantin și Elena. Urări prin SMS de Sf CONSTANTIN şi ELENA 2021… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

7 ianuarie: Crăciunul pe rit vechi. Cum sărbătoresc ortodocşii pe stil vechi Naşterea Mântuitorului

7 ianuarie: Crăciunul pe rit vechi. Cum sărbătoresc ortodocşii pe stil vechi Naşterea Mântuitorului Crăciunul era sărbătorit pe 7 ianuarie… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

CODUL BUNELOR MANIERE: Cum să te comporți dacă ești invitat la o nuntă

CODUL BUNELOR MANIERE: Cum să te comporți dacă ești invitat la o nuntă Prilej de bucurie și emoție, atât pentru… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

Mesaje de Sfântul Ioan amuzante. URĂRI şi FELICITĂRI haioase pentru prietenii care își sărbătoresc onomastica

Mesaje amuzante şi hazlii de Sfântul Ion 2021 • Urări şi felicitări haioase de Sfântul Ioan. SMS de Sfântul Ioan… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

MESAJE de Sfântul Ion HAIOASE. Idei de SMS -uri pentru prietenii glumeţi dar şi pentru cei îndrăgostiţi, care îşi aniversează astăzi onomastica

Mesaje de Sfantul Ioan haioase. Urărări și felicitări de Sfantul Ion hazlii care poti fi trimise prin SMS.  Texte amuzante… Citește mai mult pe ziarulunirea.ro

5 Comentarii

Roshu 9 aprilie 2013 at 17:42

Raspunsul este simplu:cei de la CFr nu au ce sa faca atata timp cat nu se termina lucrarile de modernizare a coridorului IV(Coslariu-VIntu de jos).In tot acest timp viteza maxima de deplasare a trenurilor este de 50km/h fata de anul trecut care era de 80km/h(luand in calcul ca anul trecut se circula pe ambele fire)

edy 9 aprilie 2013 at 23:00

nu mai știm să avem răbdare ca pe vremea lui ceașcă vrem să fim mereu primii ,la coadă,la interese,la tot ce înseamnă degradare umană.

rabdatorul 10 aprilie 2013 at 8:34

aici nu e vorba de rabdare …e vorba de un sistem de de rahatul in care „o sageata”(feroviar) trece cu viteza melcului la o ora de „varf”…cand toata lumea se grabeste sa ajunga/plece din oras…cei care nu stiu ==>ciocu mic!

dusha 10 aprilie 2013 at 14:21

si inainte de acest material se statea in mod similar. adica aiurea. intre trenuri se sta o gramada. cei care nu stiu sa taca.

Glumescu Teo 12 aprilie 2013 at 18:32

Pai sa faca Havra mir o pasarela in marele oras european. Ca sa-l mai votam pana la adanci batrinete. Ca- doare oblu-n pix de cataii care stau la bariera. El este din clasa dulailor. Care sar peste orice bariera.

Comentariile sunt oprite