Rămâi conectat

Ştirea zilei

Dr. Gheorghe Mureşan, reales preşedinte al Colegiului Medicilor Dentişti Alba

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Rezultatele obţinute în activitatea desfăşurată de-a lungul primilor 4 ani de mandat de către dr. Gheorghe Mureşan în beneficiul personalului care lucrează în domeniul stomatologiei i-au determinat pe delegaţii prezenţi sâmbătă, 20 februarie, la conferinţa judeţeană a Colegiului Medicilor Dentişti Alba să-l realeagă pe distinsul medic în funcţia de preşedinte al CMD Alba pentru următorii 4 ani de zile. Dr. Gheorghe Mureşan este specializat în chirurgie maxilo-facială şi este membru al Departamentului Legislaţie al Colegiului Medicilor Dentişti din România, la final el mulţumind tuturor colegilor pentru încrederea acordată. Din Biroul Executiv al Consiliului Judeţean al CMD Alba vor mai face parte dr. Mariana Dulcea şi dr. Ioan Sava (ambii din Blaj) – vicepreşedinţi, dr. Emilia Pană (Aiud) – secretar şi dr. Cornelia Neamţu (Cugir) – trezorier, iar Comisia de cenzori a CMD Alba va fi prezidată de dr. Janeta Avram (Mihalţ), ajutată de dr. Claudiu Marc (Alba Iulia). Felicitări, mult succes în activitate şi pacienţi cât mai mulţumiţi. (R.G.)


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Ştirea zilei

Arafat: Nu ne asumăm niciun risc. Trebuie să scădem nivelul apei rapid și să evacuăm populația din apropierea Tăului Mare

Ziarul Unirea

Publicat

în

Raed Arafat, șeful DSU, este prezent duminică la barajul de la Tăul Mare, cel care s-ar putea surpa și inunda întreaga zonă din Roșia Montană. Arafat a explicat că a discutat cu premierul Nicolae Ciucă, iar acesta a decis să nu-și asume niciun risc, iar populația să fie evacuată.

Șeful DSU a explicat că trebuie scăzut nivelul apei cu 5 metri, iar dacă această operațiune va reuși, atunci oamenii se pot întoarce în locuințe.

Elit - Gustul Desăvârșit

Citește și: FOTO, VIDEO| Cum arată fisura barajului lacului Tăul Mare din Roșia Montană. Raed Arafat, prezent la fața locului. Ce spun autoritățile

”Am discutat cu primul ministru, care este și șeful Comitetului pentru situații de Urgență, am discutat și cu ministrul de Interne, cu domnul Bode și am decis să nu ne asumăm absolut niciun risc. Am decis să începem evacuarea populației, iar pentru a securiza zona trebuie să scădem nivelul apei cu cel puțin 5 metri. Avem trei motopompe care pot ajunge aici, dar sunt pregătite și altele din județele limitrofe.

Citește și: UPDATE| AVARIE GRAVĂ la barajul din Roșia Montană: Locuitorii din apropierea Tăului Mare, EVACUAȚI

Întreaga operațiune ar trebui să dureze cel mult două, trei zile, iar dacă vom reuși să scădem nivelul apei cu 5 metri, atunci populația se va putea întoarce acasă în siguranță. ”, a spus Raed Arafat.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

FOTO, VIDEO| Cum arată fisura barajului lacului Tăul Mare din Roșia Montană. Raed Arafat, prezent la fața locului. Ce spun autoritățile

Ziarul Unirea

Publicat

în

Cum arată fisura barajului lacului Tăul Mare din Roșia Montană. Raed Arafat, prezent la fața locului. Ce spun autoritățile

La Roșia Montană situația continuă să fie critică. La fața locului a ajuns și secretarul de stat Raed Arafat. De asemenea, a fost chemat un expert pentru a oferi o soluție tehnică.

Potrivit autorităților, se pare că s-au desprins pietre din baraj care au blocat vanele care permit deversarea controlată a apei. Avaria a fost semnalată sâmbătă noaptea de către primarul comunei Roșia Montană, Eugen Furdui.

Elit - Gustul Desăvârșit

Pe parcursul nopții, 268 de persoane (aflate în zone cu potențial risc) au fost informate asupra măsurii de evacuare preventivă. Anunțarea acestora a fost făcută prin emiterea a 4 mesaje RO-ALERT, concomitent cu anunțarea fizică de către echipaje mixte formate din pompieri, polițiști, jandarmi și reprezentanți ai administrației locale, care au explicat populației importanta evacuării preventive.

Citește și: UPDATE| AVARIE GRAVĂ la barajul din Roșia Montană: Locuitorii din apropierea Tăului Mare, EVACUAȚI

În urma acestui demers, 70 de persoane s-au autoevacuat la rude în localitățile limitrofe, 14 persoane au fost evavuate cu mijloace și în spații asigurate de catre autoritățile locale (orașele Abrud și Cîmpeni) iar restul persoanelor au refuzat evacuarea.

În aceste momente se lucrează cu utilaje de mare capacitate (buldozere și vole) pentru crearea unui drum de acces necesar autospecialelor de intervenție, având în vedere că drumul este impracticabil până la baraj.

Au fost dislocate 6 motopompe de mare capacitate, fiecare având posibiliatea de evacuare de 10.000 l/min. Concomitent, un expert care a întocmit documentația ce a stat la baza obținerii autorizației de funcționare a barajului vizat, împreună cu alți specialiști ai SGA, expertizează avaria pentru stabilirea cu exactitate a riscurilor și a metodelor de urmat pentru reducerea acestora.

În total, la această misiune au fost angrenate următoarele forțe și mijloace:
– ISU Alba: 71 militari, 2 camioane cu 2 motopompe, 2 microbuze, 8 autoturisme, 2 autospeciale de interventie;

Pentru gestionarea situației, ISU Alba a alertat întregul personal operativ;
– a fost dispusă trimiterea în zona afectată a încă 4 motopompe de mare capacitate de la ISU HD, ISU MS, ISU CJ și ISU BH;
– IJJ: 60 jandarmi cu 15 auto;
– IPJ: 16 polițiști cu 7 auto;

De asemenea, dorim să precizăm că începând cu ora 06:00 domnul secretar de stat Raed Arafat a ajuns la fața locului, având o ședință de lucru cu reprezentanții tuturor instituțiilor și operatorilor economici implicați în această misiune.

Misiunea este în dinamică, revenim cu detalii


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 02 octombrie 2022. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

BONTEA Alexandru

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 02 octombrie 2022. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 25 septembrie și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Consiliul de administrație al Spitalului Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” Abrud, cu sediul în Abrud, Str Republicii nr. 13, județul Alba, organizează în temeiul prevederilor art. 177, art. 187 alin. (10) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, concurs pentru ocuparea funcției de manager, pe o perioadă de 4 ani, persoană fizică, la Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, județul Alba.

Elit - Gustul Desăvârșit

Condiții de participare

Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

cunosc limba română, scris și vorbit;
sunt absolvenți ai unei instituții de învățământ superior medical, economico-financiar sau juridic;
sunt absolvenți ai unor cursuri de perfecționare în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătății și stabilite prin ordin al ministrului sănătății, ori sunt absolvenți ai unui masterat sau doctorat în management sanitar, economic ori administrativ organizat într-o instituție de învățământ superior acreditată, potrivit legii;
au cel puțin 2 ani vechime în posturi prevăzute cu studii universitare de lungă durată, conform legii;
nu au fost condamnate pentru săvârșirea unei infracțiuni comise cu intenție, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
sunt apte din punct de vedere medical (fizic și neuropsihic);
nu au împlinit vârsta standard de pensionare, conform legii.

Concursul se va desfășură în perioada 16.09.2022-11.11.2022, în Sala de ședință a Primăriei orașului Abrud, situată în localitatea Abrud, str. Piața Eroilor nr. 1, județul Alba.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Orășenesc „Dr. Alexandru Borza” din Abrud, Str. Republicii nr. 13, județul Alba, telefon 0258/780.614, interior 34, între orele 08,00-15,00, email: [email protected]

*Şcoala Gimnazială Drașov, comuna Spring, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale, de execuție, temporar vacante, de 0,5 normă șofer.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: 10 clase;
  • deținere permis de conducere auto categoria D;
  • atestat transport persoane sau dovada că este înscris pentru obținerea atestatului;
  • vechimea poate constitui un avantaj

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 12 octombrie 2022, ora 10.00: proba scrisă;
  • 14 octombrie 2022, ora 10.00: proba interviu.

*Liceul Tehnologic „Timotei Cipariu”, Blaj, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de tehnician atelier școală.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – liceale;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 19 octombrie 2022, ora 09.00: proba scrisă;
  • 20 octombrie 2022, ora 09.00: proba practică;
  • 21 octombrie 2022, ora 09.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

*Primăria Comunei Mihalț, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de asistent medical comunitar – debutant, Compartimentul asistență socială.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exercițiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, diplomă de studii postliceale prin echivalare, pentru absolvenții liceelor sanitare, cu nivelul studiilor postliceale sanitare;
  • certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali;
  • vechime în specialitatea studiilor: nu este cazul.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 17 octombrie 2022, ora 10.00: proba scrisă;
  • 19 octombrie 2022, ora 10.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
    curriculum vitae.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea