Director ANPC, sfaturi de Black Friday 2023: „GRATIS este doar cașcavalul din cursa de șoareci!”
Director ANPC, sfaturi de Black Friday 2023: „GRATIS este doar cașcavalul din cursa de șoareci!”
Se apropie reducerile de Black Friday 2023, iar Paul Anghel, directorul Direcției Generale Control și Supraveghere și Armonizare Europeană din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), subliniază importanța asigurării securității cumpărătorilor în astfel de situații.
„GRATIS este doar cașcavalul din cursa de șoareci ! – Margaret Thatcher. Reducerile mari de preţ, într-o anumită perioadă, sunt binevenite atât pentru consumatori, cât şi pentru operatorii economici. Pentru a beneficia de aceste reduceri şi a le fi respectate interesele economice, consumatorii trebuie să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze şi să acorde atenţie tuturor detaliilor, în special în perioada marilor reduceri de preturi, cum este Black Friday. De asemenea, recomandăm verificarea preţurilor prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constantă a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele electronice. Pentru cumpărături avantajoase în perioada ofertelor de Black Friday, citiţi cu atenţie caracteristicile produsului şi verificaţi daca acesta corespunde cu adevărat dorinţelor şi nevoilor dumneavoastră”, a transmis Paul Anghel printr-o postare pe pagina sa de Facebook.
Reducerile nu înseamnă, mereu, exact ceea ce crede cumpărătorul. Experții ne avertizează și ne recomandă să consultăm constant prețurile pentru a fi siguri că nu suntem păcăliți.
„Astfel veţi fi informat cu privire la reducerile de prețuri; verificaţi stocul existent; verificaţi preţul afişat şi dacă acesta este integral (conţine sau nu TVA); Verificaţi dacă preţul include şi costul de livrare. În cazul în care comandaţi online, verificaţi, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când aţi ales produsul; dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Modul în care comerciantul raspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii vânzătorului”, recomandă directorul din cadrul ANPC.
Sursa: dcbusiness.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI

Știri recente din categoria Actualitate
Premierul Ilie Bolojan: „Zona de administrație locală este un bloc mare de cheltuieli. Reforma este absolut necesară”
Ilie Bolojan: „Zona de administrație locală este un bloc mare de cheltuieli. Reforma este absolut necesară” „Zona de administrație publică locală este un bloc mare de cheltuieli care adună peste 130.000 de oameni, parte în aparatele proprii, parte în zona de asistență socială”, a declarat marți, 2 septembrie 2025, într-o conferință de presă, premierul Ilie […]
CSM se plânge de o campanie de defăimare a magistraților: „Rețelele sociale abundă în luări de poziție de o agresivitate fără precedent”
CSM se plânge de o campanie de defăimare a magistraților Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a deplâns, luni, 1 septembrie 2025, „o campanie de defăimare a magistraților care este întreținută de declarațiile din zona factorului politic și promovate intens în mass-media”. Rolul acestei campanii ar fi „de distragere a atenției publicului de la problemele economice […]
Carduri sociale 2025 | În septembrie 2025 intră prima tranșă Cardurile sociale pentru persoane nevoiașe urmează să fie încărcate cu prima tranșă din suma aferentă anului în curs în septembrie 2025. În 2025, cardurile sociale vor fi încărcate de două ori: prima tranșă, în valoare de 125 de lei, va fi virată în septembrie, iar […]