Casa Județeană de Pensii Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție vacante de inspector, clasa I, gradul profesional principal.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
– studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
– 18 mai 2016: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
– 30 mai 2016, ora 10.00: proba scrisă;
– 1 iunie 2016, ora 15.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Casei Județene de Pensii Alba, telefon 0258/811.531. (Z.U.)