Autostrada A1 Lugoj-Deva, lotul 4, recepționat astăzi, cel mai mare și mai spectaculos MUZEU din România

Autostrada A1 Lugoj-Deva, lotul 4, recepționat astăzi, cel mai mare și mai spectaculos MUZEU din România

Lotul 4 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva, recepționat astăzi de CNAIR a devenit cel mai mare MUZEU de autostrăzi din România și poate chiar din lume. Cu o lungime de 22 km, el depășește cu mult deja celebrul muzeu Gilău-Nădășelu. Asta, ca să nu mai amintim faptul că e mult mai spectaculos, pe acest lot aflându-se și cunoscutul ”deal al liliecilor”, la care au muncit să ”îl dea gata” chinezii români de la UMB Spedition.

Potrivit comunicatului CNAIR Lotul 4 Lugoj – Deva a fost recepționat dar nu poate fi deschis circulației !

”Cei 22 de km noi recepționați astăzi pe Autostrada 1 ( A1), între localitățile Șoimuș și Ilia din județul Hunedoara ( Lotul 4 Lugoj- Deva), nu au putut fi deschiși circulației din cauză că nu poate fi descărcat traficul rutier de pe acest sector.

Lotul 4 al autostrazii Lugoj- Deva este parte integrantă a coridorului 4 Pan european ( Rin- Dunăre) , iar pe traseul acestuia se află Dealul Soimuș unde a fost pusă în operă una dintre cele mai spectaculoase lucrări de infrastructură din România.

Antreprenorul acestui contract în valoare de peste 419 mil. lei fără TVA este Asocierea S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. SPEDITION UMB S.R.L.

Bretelele rutiere care ar fi permis descarcarea traficului auto de pe lotul 4, se află pe lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva, pe care nu a putut fi începută receptia din cauză că nu au fost îndeplinite condițiile tehnice necesare.

Recomandarea ca recepția să nu fie demarată pe lotul 3, a venit chiar din partea Consultantului, care a monitorizat șantierul.

In această situație, Antreprenorul spaniol (Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. -COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A.) a refuzat propunerea CNAIR de a recepționa ca obiect separat un sector care asigură accesul la bretelele rutiere de la Nodul Ilia, ceea ce ar fi permis deschiderea circulației între Nodurile Șoimuș și Ilia.

De altfel nu este pentru prima oară când Antreprenorul de pe lotul 3 al Autostrazii Lugoj- Deva creează probleme din cauza calității slabe a lucrărilor.

Asocierea S.C. Teloxim Con S.R.L. -COMSA S.A. – Aldesa Construcciones S.A.- Arcadis Eurometudes S.A a fost la un pas de rezilierea contractului în anul 2017 tocmai din cauza faptului că a folosit materiale de slabă calitate și nu a respectat metodologiile de lucru, situație care a dus printre altele la prăbușirea, încă din faza de șantier a unui segment de drum, pe o lungime de 70 m și o lățime de 11 m.”

Facebook Twitter Google+ YouTube 

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...