Rămâi conectat

Curier Județean

Atelier de producție publicitară, cu o gamă variată de servicii, la Blaj. ”E timpul să ieși în evidență!”

Ziarul Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Asociația Centrul de Promovare Comunitară Blaj a dezvoltat, în ”Mica Romă”, sub sloganul ”E timpul să ieși în evidență!”, un atelier de producție publicitară la standarde europene, care oferă persoanelor fizice și juridice o gamă variată de servicii.

Atelier de productie publicitara Blaj06Asociația Centrul de Promovare Comunitară Blaj a fost constituită pentru promovarea întregii zone a Târnavelor, dar de serviciile sale pot beneficia și persoane din alte localități. Atelierul de producție publicitară printează cărți de vizită, invitații, pliante, afișe, mape, calendare, personalizează produse de îmbrăcăminte precum: tricouri, șepci, halate, salopete și veste etc., oferă servicii de print indoor și outdoor pe suport de autocolant, dar și printuri de mari dimensiuni: bannere, mesh-uri, steaguri, canvas, polipropilenă sau pe hârtie blueback.

”Fiind intreprindere socială ne-am propus, și am și reușit, ca trei dintre angajații noștri să aparțină grupurilor vulnerabile, să fie persoană cu dizabilitate, persoană de etnie rromă sau persoană beneficiară de venit minim garantat, astfel încât să se încerce o includere a acestora pe piața muncii și o schimbare în nivelul lor de trai și în condiția pe care au avut-o până atunci”, a spus, în cadrul unei întâlniri, Dorinda Barta, președintele Asociației Centrul de Promovare Comunitară Blaj.

Atelier de productie publicitara Blaj04”Obiectivul proiectului a fost să integrăm persoanele din categoria grupului vulnerabil, din comunitățile rurale, cât și din cele urbane, pentru promovarea zonei Târnavelor și a culturii Blajului (…)  Asociația noastră are la bază o tipografie, color, alb-negru, pentru diverse dimensiuni. Imprimările se fac atât pe material textil cât și pe material ceramic (…) În perioada de sustenabilitate, a celor 13 luni, dorim să menținem aceeași echipă cu care lucrăm, menținerea pieței, extinderea gamei de clienți și diversificarea produselor pentru a aduce ceva nou față de ce avem în proiect”, a afirmat Adriana Bellu, managerul Asociației Centrul de Promovare Comunitară Blaj.

Consiliul Judeţean Alba  în  calitate de  reprezentant al  Parteneriatului dintre   Consiliul Judeţean Alba (www.cjalba.ro), Fundaţia CIVITAS pentru Societatea Civilă – Filiala Cluj-Napoca (www.civitas.ro), S.C. Grupul de Consultanţă pentru Dezvoltare DCG S.R.L. (www.structural-consulting.ro) şi  Asociația  Centrul de  Inițiative pentru Economie  Socială  – CIES (www.cies.ro) derulează în perioada octombrie 2014  – decembrie 2015  proiectul “SES-am deschide-te !” care  își propune să crească gradul de ocupare pentru persoanele aparţinând grupurilor  vulnerabile din comunităţi rurale  și urbane mici prin dezvoltarea a 8 SES- uri (Structuri de Economie Socială)  ce vor  valorifica  potenţialul de dezvoltare la nivel local.

Centrul de Promovare Comunitară Blaj este unul din cele  2 SES-uri din Blaj, care  pune  la dispoziția publicului larg servicii de   tipografie,  copiere,  printare  alb-negru  şi  policromie  la  dimensiuni  diverse  (A5  – A2),  sisteme  de   afişaj,  materiale promoţionale şi tipizate. S-a dorit dezvoltarea acestei afaceri sub forma  unei inițiative  de tip economie socială prin care  se va îndruma şi forma  persoane aparţinând grupurilor vulnerabile și persoane fără ocupaţie.

Ideea  înființării acestui SES s-a născut din identificarea unei  nevoi de realizare a unor  materiale de promovare a întregii zone  a Târnavelor precum și din dorința  de a participa la dezvoltarea economiei din regiune.

Prin constituirea acestei structuri de economie socială s-a urmărit crearea și dezvoltarea oportunităților de ocupare pe piaţa muncii  pentru persoanele din grupurile vulnerabile, promovarea cetăţeniei active, dezvoltarea  spiritului comunitar prin cooperare și solidaritate socială. Asociaţia are în prezent un număr de 5 angajaţi din care  3 persoane sunt din grupul vulnerabil (o persoană cu dizabilităţi “hipoacuzică şi deficient de limbaj” şi 2 persoane cu VMG).

Ariile cheie de interes sunt:

  • Satisfacerea la un nivel calitativ performant a cerinţelor clienţilor;
  • Atenţia deosebită acordată sistemului de perfectare a calităţii produselor realizate;
  • Utilizarea eficientă a resurselor tehnologice şi materiale;
  • sigurarea resurselor materiale necesare.

Ce își propun în perioada de sustenabilitate:

  • Menţinerea numărului de angajaţi;
  • Păstrarea normei de lucru a angajaţilor;
  • Menţinerea pieţei şi extinderea gamei de clienţi;
  • Diversificarea produselor pentru a aduce mereu ceva nou în promovarea întregii zone  a Târnavelor.

Atelierul se află pe strada Republicii din Blaj, la nr. 36, comenzi se pot realiza la nr. de telefon 0729 153 675, iar mai multe detalii găsiți pe site-ul www.publicitateblaj.ro.

(D.S.)


Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Curier Județean

Curier Județean

Alba Iulia capitala patrimoniului românesc pentru două zile: Ce spune primarul Pleșa despre participarea la Conferința Rohaereditas

Bogdan Ilea

Publicat

în

Alba Iulia capitala patrimoniului românesc pentru două zile: Ce spune primarul Pleșa despre participarea la Conferința Rohaereditas Timp de două zile, Alba Iulia urmează să fie capitala patrimoniului românesc. Ministerul Culturii organizează Conferinta Rohaereditas la care participă și primăria Alba Iulia. „Alba Iulia este, pentru două zile, capitala patrimoniului românesc, aici desfășurându-se Conferința ROHAEREDITAS, organizată […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea