Ştirea zilei
ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 5 septembrie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 5 septembrie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS
Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 5 septembrie 2021 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.
*Unitatea Militară 01760 Sebeş, Judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuţie vacante, de:
- contabil-șef grad II
- economist debutant
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- contabil-șef grad II:
- studii superioare,
- cu o vechime minimă în muncă de 8 ani
- economist debutant:
- studii superioare,
- fără vechime
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 09 septembrie 2021, ora 15:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
- contabil-șef grad II
- 21 septembrie 2021, ora 12:00: proba scrisă;
- 27 septembrie 2021, ora 12:00: proba interviu.
- economist debutant
- 21 septembrie 2021, ora 15:00: proba scrisă;
- 27 septembrie 2021, ora 15:00: proba interviu.
- contabil-șef grad II
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unității Militare 01760 Sebeş, str. Călăraşi nr. 76, Judeţul Alba, telefon 0258/731.616, interior 108.
Liceul „Corneliu Medrea” din Zlatna, judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de paznic.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii medii;
vechime: nu se cere;
atestat pentru executarea activităților de pază.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
22 septembrie 2021, ora 15.00: proba scrisă;
23 septembrie 2021, ora 15.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Liceului „Corneliu Medrea” din Zlatna, Piața Unirii nr. 4, judeţul Alba, telefon 0258/856.509.
Școala Gimnazială „Sebeș Pal”, Rimetea, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de șofer microbuz școlar (0,5 normă).
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
studii (obligatoriu) medii/generale;
vechime (obligatoriu) 5 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
17 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
17 septembrie 2021, ora 13:00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială „Sebeș Pal”, Rimetea, comuna Rimetea, Str. Principală nr, 124, județul Alba, telefon 0786.157.740.
Biroul Român de Metrologie Legală (B.R.M.L.) – Direcția Regională de Metrologie Legală Brașov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Alba;
4 posturi de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Brașov;
2 posturi de referent, treapta profesională IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Brașov;
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Covasna;
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Mureș;
2 posturi de subinginer, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Mureș;
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Sibiu.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
expert, grad profesional IA:
studii universitare cu diplomă de licență în domeniul științe inginerești, cu excepția ingineriei resurselor vegetale și animale, prevăzută în anexa nr. 1 la H.G. nr. 403/2021 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2021-2022, din 31.03.2021;
vechime în specialitate: minimum 6 ani și 6 luni în domeniul studiilor absolvite;
permis de conducere auto categoria B.
subinginer, grad profesional IA:
studii universitare de scurtă durată, cu diplomă de licență științe Inginerești cu excepția Ingineriei resurselor vegetale șl animale;
vechime în specialitate: minimum 6 ani și 6 luni în domeniul studiilor absolvite;
permis de conducere auto categoria B.
referent, grad profesional IA:
studii liceale teoretice sau tehnologice, cu diplomă de bacalaureat;
vechime în specialitate: minimum 6 ani și 6 luni în domeniul studiilor absolvite;
permis de conducere auto categoria B.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
08 septembrie 2021, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
15 septembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
20 septembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Regionale de Metrologie Legală Brașov, str. Al. I. Cuza nr. 12, județul Brașov, telefon 0725 974 449.
Prezentul anunț anulează anunțul nr. 296.185 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, nr. 780/17.08.2021.
Școala Gimnazială Ciugud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante, de informatician – 0,50 normă.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
nivelul studiilor – superioare
vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului – 3 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
09 septembrie 2021, ora 12.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
20 septembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
23 septembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
24 septembrie 2021, ora 11.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Relații suplimentare se obțin la Școala Gimnazială Ciugud cu sediul în: localitatea Ciugud, strada Principală, nr.127, judetul Alba, tel: 0258.841.383.
Spitalul Municipal Aiud, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuţie, vacante, de consilier relații publice II – Compartimentul auxiliar, secretariat, relații publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:
a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
diplomă de licență;
3 ani și 6 luni vechime în specialitate.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
07 septembrie 2021, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
20 septembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.
*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:
- muncitor calificat I – instalator – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – muncitori indirect productivi – 2 posturi
- muncitor calificat IV – liftier – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – lifturi – 1 post
- muncitor calificat II – zugrav – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – muncitori indirect productivi – 1 post
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- muncitor calificat I – instalator :
- studii generale
- certificat de calificare pentru meseria de instalator
- vechime în meserie – minimum 9 ani.
- muncitor calificat II – zugrav:
- studii generale
- certificat de calificare pentru meseria de zugrav
- vechime în meserie – minimum 6 ani.
- muncitor calificat IV – liftier :
- fără vechime
- studii generale
- certificat de calificare pentru meseria de liftier
- cu autorizație I.S.C.I.R, grupa A, valabilă
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 03 septembrie 2021, între orele 9.00 și 12.00, data limită pentru depunerea dosarelor;
- 15 septembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
- 20 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
- 23 septembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
- 28 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.
*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:
- infirmieră, debutante, la Secția ortopedie și traumatologie – 2 posturi
- îngrijitoare de curățenie la Secția anestezie terapie intensivă – 1 post
- îngrijitoare de curățenie la Serviciul de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale – 1 post
- brancardier la Serviciul Județean de Medicină Legală Alba – 1 post
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- infirmieră, debutantă:
- studii: minimum școală generală
- curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu aprobarea Ministerului Sănătății Direcția generală resurse umane și certificare; în cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmieră, care se va desfășura în termen de 6 luni
- fără vechime.
- îngrijitoare de curățenie:
- studii: minimum școală generală
- fără vechime.
- brancardier:
- studii: minimum școală generală
- permis de conducere categoria B
- fără vechime.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 03 septembrie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;
- 15 septembrie 2021, ora 09:00: testare psihologică;
- 16 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
- 21 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.
*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:
- medic specialist, confirmat în specialitatea sănătate publică și management, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale
- referent de specialitate, gradul I, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- medic specialist:
- absolvent al învățământului superior, cu diplomă de licență în medicină
- certificate de confirmare în specialitatea sănătate publică și management
- abilități de operare pe calculator
- abilități de comunicare
- vechime: 4 ani.
- referent de specialitate, gradul I:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor sociale (social, economic, juridic)
- vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani și 6 luni
- abilități de operare pe calculator
- abilități de comunicare.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 03 septembrie 2021, între orele 9.00 și 12.00, data limită pentru depunerea dosarelor;
- 14 septembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
- 15 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
- 20 septembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
- 23 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.
*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:
- asistent medical, debutant, specialitatea medicină generală (PL) – Secția ortopedie și traumatologie
- asistent medical, debutant, specialitatea medicină generală (PL) – Secția medicină internă – Compartimentul pneumologie
- asistent medical principal, specialitatea medicină generală (PL) – Secția medicină internă – Compartimentul pneumologie
- asistent medical, specialitatea nutriție și dietetică (PL) – Secția pediatrie.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- asistent medical, debutant, specialitatea medicină generală (PL):
- studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea
- studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
- fără vechime
- certificat de membru 0AM.G.MAM.R.
- adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei
- cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.
- asistent medical, gradul principal, specialitatea medicină generală (PL):
- studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, prorrroțiife 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
- 5 ani vechime ca asistent medical
- examen pentru obținerea gradului principal
- certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.
- adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei
- cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.
- asistent medical, specialitatea nutriție și dietetică (PL):
- studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
- certificat de absolvire în specialitatea nutriție și dietetică
- 6 luni vechime ca asistent medical
- certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.
- adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei
- cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 03 septembrie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;
- 14 septembrie 2021, ora 09:00: testare psihologică;
- 17 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
- 22 septembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
- 27 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.
Ştirea zilei
VIDEO| Declaraţie Unică 2023: GHID de completare pentru venituri din chirii sau activităţi independente. Termen de depunere
VIDEO| Declaraţie Unică 2023: GHID de completare pentru venituri din chirii sau activităţi independente. Termen de depunere
Termenul pentru depunerea Declaraţiei Unice (DU) privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice (formular 212) este 25 mai 2023.
Reprezentanții Agenției Naționale de Administrare Fiscală vin cu informaţii utile pentru cei care trebuie să depună Declaraţia Unică.
Recomandăm ca Declaraţia Unică să fie depusă prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, respectiv:
– prin intermediul serviciului „Spaţiul privat virtual” (SPV);
– pe site-ul https://www.e-guvernare.ro, cu semnătură electronică calificată, informează ANAF.
Pentru completarea şi depunerea declarației unice contribuabilii pot solicita sprijin, astfel:
– apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor Call – center, la
numărul de telefon 031.403.91.60;
– prin e-mail, accesând Formularul de contact disponibil pe portal https://www.anaf.ro/asistpublic/ şi în serviciul Spațiul Privat Virtual.
În plus, pe pagina de Facebook a ANAF și pe canalul de Youtube vor fi publicate materiale video referitoare la descărcarea, completarea și depunerea DU.
Sursa: dcbusiness.ro
Ştirea zilei
EXCLUSIV| Hotelul „Cetate” din Alba Iulia ar putea fi cumpărat de Universitatea „1 Decembrie 1918”! Cât valorează imobilul și ce destinație ar putea avea pentru UAB
Hotelul „Cetate” din Alba Iulia ar putea fi cumpărat de Universitatea „1 Decembrie 1918”! Cât valorează imobilul și ce destinație ar putea avea pentru UAB
Hotelul „Cetate” din Alba Iulia, una dintre cele mai emblematice clădiri din municipiu, și-ar putea găsi, după câteva luni de la anunțul scoaterii sale la vânzare pe un site de imobiliare, un cumpărător.
Noul proprietar al imobilului de 10 etaje și peste 100 de camere ar putea fi Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia.
Această informație vine în urma publicării unei hotărâri din cadrul Senatului universității, convocat la data de 21.03.2023, care aprobă începerea demersurilor legate de achiziția imobilului, precum și mandatarea Consiliului de Administrație a UAB pentru efectuarea acestor demersuri procedurale.
Contactați de ziarulunirea.ro, reprezentanții UAB au declarat că acest proiect se află încă în faza preliminară de discuții, mai multe detalii privind destinația finală a acestui imobil, dacă achiziția se va materializa, urmând să fie comunicate.
„Deocamdată e doar o intenție generală, la nivel de discuții”, a transmis pentru ziarulunirea.ro purtătorul de cuvânt al instituției, Prof. univ. dr. Diana Manuela Câmpan.
Una dintre cele mai reprezentative clădiri din municipiul Alba Iulia, hotelul „Cetate”, a fost scos la vânzare în urmă cu câteva luni.
CITEȘTE ȘI: Hotelul CETATE din Alba Iulia este scos la VÂNZARE: Cu ce sumă poate fi cumpărat
Suma cerută pentru acesta nu este de neglijat. Potrivit agenției care a publicat anunțul în mediul online, viitorul proprietar al acestuia va trebui să plătească 6.500.000 de euro.
Site-ul de imobiliare care a postat anunțul pentru această proprietate a oferit de asemenea și o serie de detalii referitoare la potențiala investiție din apropierea inimii orașului nostru.
Hotelul Cetate este situat în partea centrală a oraşului Alba Iulia, în imediata vecinătate a Parcului Municipal şi a Cetăţii Alba Carolina – Poarta Nr.4 a cetatii, precum şi a celor mai importante puncte de interes economic si social ale oraşului. Clădirea are o vechime de aproape 50 de ani.
Atractiv şi comod, ideal pentru turiştii aflaţi în tranzit, dar şi pentru cei interesaţi de cultura şi istoria oraşului Alba Iulia este alegerea ideală pentru cei care călătoresc pentru afaceri sau de plăcere şi care caută ospitalitatea autentică într-un cadru clasic, rafinat şi elegant.
Hotelul este amenajat în stil “Împăratul Romanilor”, dispune de recepţie, sală pentru servirea micului dejun, restaurant, lift, parcare proprie păzită. Hotelul dispune de unitati de cazare mobilate cu gust, dotate cu toate facilităţile, respectiv:5 apartamente,100 camere duble,8 camere single.
Restaurantul are o capacitate de 216 locuri, salonul de mic dejun 56 de locuri iar grădina de vara 56 de locuri. Suprafaţa totală de teren este de 3.181,51 mp,suprafaţa construită – amprenta la sol este de 2.442,15 mp. Suprafaţa utilă totală este: 7.125,07 mp, împărţită după modul de utilizare astfel:restaurant – 348 mp,salon mic dejun – 160 mp,recepție – 554,49 mp. Suprafață totală destinată camerelor este de 4650,10 mp aferentă celor 10 etaje ale hotelului iar anele au o suprafață de 1.412,48 mp. O proprietate excelentă, care datorită regimului de înălțime de P+10 etaje oferă turiștilor și o panorama deosebită asupra orașului.
Ştirea zilei
CRIMA din Alba Iulia. APELUL unui tânăr care l-a cunoscut pe ucigaș: „Tragedia asta putea fi prevenită!”
CRIMA din Alba Iulia. APELUL unui tânăr care l-a cunoscut pe ucigaș: „Tragedia asta putea fi prevenită!”
Opinia publicului este în acest moment împărțită asupra stării de sănătate psihică pe care tânărul din Alba, care și-a omorât propriul copil înainte de a-și pune capăt zilelor, le-a avut înainte de a-și duce teribila faptă la bun sfârșit.
CITEȘTE ȘI: Un bărbat și un copilaș de doar un an găsiți SPÂNZURAȚI într-un apartament din Alba Iulia
Un astfel de exemplu este prezentat de către un cunoscut de al tânărului, care și-a împărtășit sentimentele simțite față de acesta, în mediul online.
„Deși întotdeauna am avut o antipatie pentru el, cauzată de o invidie extraordinară, nu mă bucur deloc de vestea asta!
Bogdan era cel mai inteligent student de la facultatea de sociologie și la vremea când am fost colegi aveam chiar, puternice porniri de invidie față de el, și le am și manifestat, ne contraziceam non stop, acum chiar îmi pare rău. Încurajez pe oricine care are astfel de gânduri să consultă un medic psihiatru în regim de urgență! Asemenea gesturi au ca și bază o afecțiune psihiatrică natură depresivo-maniacală, care trebuia să fie cunoscută și tratată din timp.
CITEȘTE ȘI: CRIMA care a îngrozit Alba: Tăcere „de mormânt” în cazul bărbatului care i-a curmat viața propriului fiu de UN an, iar apoi s-a sinucis
Apel către Alba Iulieni: – în loc să bârfiți toată ziua persoane care doar în capul dumneavoastră ar avea probleme psihice, cel mai bine ar fi să vă focusați atenția pe cei care le au într-adevăr, pentru că uitați tragedia asta putea fi prevenită! Suicidul sau tentativa de suicid este cel mai clar semn al unei psihopatii care a prins deja rădăcini!”, a scris tânărul, în mediul online.
Potrivit informațiilor primite de la IPJ Alba, în noaptea de 25/26 martie 2023, în jurul orei 01,00, o femeie de 25 de ani, din Alba Iulia a sunat la 112, exprimându-și îngrijorarea în legătură cu fiul său, în vârstă de un an, pe care-l lăsase în grija fostului său partener, un bărbat în vârstă de 27 de ani, din Alba Iulia, cu care ar fi avut un schimb de mesaje, fără ca din acestea să rezulte, în mod explicit, faptul că viața minorului ar fi în pericol.
Inițial, bărbatul a răspuns la telefon și a dat asigurări că fiul său este bine, exprimându-și disponibilitatea de a demonstra acest lucru, însă a refuzat să comunice unde se află, iar ulterior nu a răspuns la telefon și nici la ușa apartamentului situat într-un bloc de pe strada Livezii din Alba Iulia, în care locuia cu chirie.
CITEȘTE ȘI: Avocat, în cazul copilului ucis de către tată: Polițiștii nu aveau nevoie de acordul proprietarului pentru a forța intrarea în apartament
Polițiștii l-au identificat pe proprietarul apartamentului, un bărbat din municipiul Turda, județul Cluj, care nu și-a dat acordul pentru forțarea ușii apartamentului și s-a deplasat la Alba Iulia pentru a deschide și a permite accesul polițiștilor în apartament.
Întrucât ușa de acces era blocată, din interior, s-a pătruns în apartament prin forțarea acesteia.
În interiorul acestuia, cei doi au fost găsiți decedați, spânzurați.
La fața locului s-a deplasat o echipă de cercetare complexă, formată din polițiști criminaliști și de investigații criminale, care efectuează cercetarea la fața locului, în vederea stabilirii tuturor împrejurărilor în care s-a produs acest eveniment.
-
Opinii - Comentariiacum 4 ore
Mesaje de Florii 2023. Idei de SMS-uri, urări și felicitări care pot fi transmise prietenilor, rudelor şi colegilor care îşi sărbătoresc onomastica
-
Opinii - Comentariiacum 5 ore
Mesaje de Florii 2023. FELICITĂRI și URĂRI în Duminica Floriilor pentru apropiați, rude și cunoștințe
-
Opinii - Comentariiacum 22 de ore
27 martie 1918, UNIREA Basarabiei cu România
-
Actualitateacum 5 ore
Atenție la falșii angajați ai băncilor: Poliția avertizează asupra unei fraude în mediul online
-
Actualitateacum 16 ore
Cum îţi dai seama dacă produsele cumpărate conţin insecte. Ce trebuie să scrie pe etichetă
-
Ştirea zileiacum 9 ore
DEFINITIVAT 2023: Modele de SUBIECTE și BAREME pe discipline, publicate de Ministerul Educației