Rămâi conectat

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 5 septembrie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 5 septembrie 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 5 septembrie 2021 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Unitatea Militară 01760 Sebeş, Judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuţie vacante, de:

  • contabil-șef grad II
  • economist debutant

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Electrica Furnizare Discount
  • contabil-șef grad II:
    • studii superioare,
    • cu o vechime minimă în muncă de 8 ani
  • economist debutant:
    • studii superioare,
    • fără vechime

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 09 septembrie 2021, ora 15:30: termenul limită de depunere a dosarelor;
    • contabil-șef grad II
      • 21 septembrie 2021, ora 12:00: proba scrisă;
      • 27 septembrie 2021, ora 12:00: proba interviu.
    • economist debutant
      • 21 septembrie 2021, ora 15:00: proba scrisă;
      • 27 septembrie 2021, ora 15:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Unității Militare 01760 Sebeş, str. Călăraşi nr. 76, Judeţul Alba, telefon 0258/731.616, interior 108.

Liceul „Corneliu Medrea” din Zlatna, judeţul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de paznic.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii medii;
vechime: nu se cere;
atestat pentru executarea activităților de pază.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

22 septembrie 2021, ora 15.00: proba scrisă;
23 septembrie 2021, ora 15.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Liceului „Corneliu Medrea” din Zlatna, Piața Unirii nr. 4, judeţul Alba, telefon 0258/856.509.

Școala Gimnazială „Sebeș Pal”, Rimetea, Judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de șofer microbuz școlar (0,5 normă).

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

studii (obligatoriu) medii/generale;
vechime (obligatoriu) 5 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

17 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
17 septembrie 2021, ora 13:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Școala Gimnazială „Sebeș Pal”, Rimetea, comuna Rimetea, Str. Principală nr, 124, județul Alba, telefon 0786.157.740.

Biroul Român de Metrologie Legală (B.R.M.L.) – Direcția Regională de Metrologie Legală Brașov organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:

1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Alba;
4 posturi de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Brașov;
2 posturi de referent, treapta profesională IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Brașov;
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Covasna;
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Mureș;
2 posturi de subinginer, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Mureș;
1 post de expert, grad profesional IA – în cadrul Serviciului Județean de Metrologie Legală Sibiu.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

expert, grad profesional IA:
studii universitare cu diplomă de licență în domeniul științe inginerești, cu excepția ingineriei resurselor vegetale și animale, prevăzută în anexa nr. 1 la H.G. nr. 403/2021 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2021-2022, din 31.03.2021;
vechime în specialitate: minimum 6 ani și 6 luni în domeniul studiilor absolvite;
permis de conducere auto categoria B.
subinginer, grad profesional IA:
studii universitare de scurtă durată, cu diplomă de licență științe Inginerești cu excepția Ingineriei resurselor vegetale șl animale;
vechime în specialitate: minimum 6 ani și 6 luni în domeniul studiilor absolvite;
permis de conducere auto categoria B.
referent, grad profesional IA:
studii liceale teoretice sau tehnologice, cu diplomă de bacalaureat;
vechime în specialitate: minimum 6 ani și 6 luni în domeniul studiilor absolvite;
permis de conducere auto categoria B.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

08 septembrie 2021, ora 16.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
15 septembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
20 septembrie 2021, ora 10.00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcției Regionale de Metrologie Legală Brașov, str. Al. I. Cuza nr. 12, județul Brașov, telefon 0725 974 449.

Prezentul anunț anulează anunțul nr. 296.185 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, nr. 780/17.08.2021.

Școala Gimnazială Ciugud, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante, de informatician – 0,50 normă.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

nivelul studiilor – superioare
vechime în specialitatea studiilor necesară ocupării postului – 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

09 septembrie 2021, ora 12.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
20 septembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
23 septembrie 2021, ora 10.00: proba practică;
24 septembrie 2021, ora 11.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se obțin la Școala Gimnazială Ciugud cu sediul în: localitatea Ciugud, strada Principală, nr.127, judetul Alba, tel: 0258.841.383.

Spitalul Municipal Aiud, Județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de execuţie, vacante, de consilier relații publice II – Compartimentul auxiliar, secretariat, relații publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

diplomă de licență;
3 ani și 6 luni vechime în specialitate.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

07 septembrie 2021, ora 15.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
20 septembrie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la Spitalul Municipal Aiud, din localitatea Aiud, Str. Spitalului nr. 2, Judeţul Alba, telefon: 0258/861.816, interior 192.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • muncitor calificat I – instalator – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – muncitori indirect productivi – 2 posturi
  • muncitor calificat IV – liftier – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – lifturi – 1 post
  • muncitor calificat II – zugrav – Serviciul tehnic, administrativ și PSM – muncitori indirect productivi – 1 post

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • muncitor calificat I – instalator :
    • studii generale
    • certificat de calificare pentru meseria de instalator
    • vechime în meserie – minimum 9 ani.
  • muncitor calificat II – zugrav:
    • studii generale
    • certificat de calificare pentru meseria de zugrav
    • vechime în meserie – minimum 6 ani.
  • muncitor calificat IV – liftier :
    • fără vechime
    • studii generale
    • certificat de calificare pentru meseria de liftier
    • cu autorizație I.S.C.I.R, grupa A, valabilă

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 septembrie 2021, între orele 9.00 și 12.00, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 septembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
  • 20 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 23 septembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
  • 28 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • infirmieră, debutante, la Secția ortopedie și traumatologie – 2 posturi
  • îngrijitoare de curățenie la Secția anestezie terapie intensivă – 1 post
  • îngrijitoare de curățenie la Serviciul de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale – 1 post
  • brancardier la Serviciul Județean de Medicină Legală Alba – 1 post

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • infirmieră, debutantă:
    • studii: minimum școală generală
    • curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu aprobarea Ministerului Sănătății Direcția generală resurse umane și certificare; în cazul în care nu posedă diplomă, candidații sunt obligați să facă dovada înscrierii la un curs de infirmieră, care se va desfășura în termen de 6 luni
    • fără vechime.
  • îngrijitoare de curățenie:
    • studii: minimum școală generală
    • fără vechime.
  • brancardier:
    • studii: minimum școală generală
    • permis de conducere categoria B
    • fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 septembrie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 15 septembrie 2021, ora 09:00: testare psihologică;
  • 16 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 21 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • medic specialist, confirmat în specialitatea sănătate publică și management, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale
  • referent de specialitate, gradul I, la Serviciul de management al calității serviciilor medicale.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • medic specialist:
    • absolvent al învățământului superior, cu diplomă de licență în medicină
    • certificate de confirmare în specialitatea sănătate publică și management
    • abilități de operare pe calculator
    • abilități de comunicare
    • vechime: 4 ani.
  • referent de specialitate, gradul I:
    • studii universitare de licență absolvite cu diplomă/studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor sociale (social, economic, juridic)
    • vechime în specialitatea studiilor: minimum 3 ani și 6 luni
    • abilități de operare pe calculator
    • abilități de comunicare.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 septembrie 2021, între orele 9.00 și 12.00, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 14 septembrie 2021, ora 10:00: testare psihologică;
  • 15 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 20 septembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
  • 23 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

*Spitalul Judeţean de Urgenţă Alba Iulia, judeţul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

  • asistent medical, debutant, specialitatea medicină generală (PL) – Secția ortopedie și traumatologie
  • asistent medical, debutant, specialitatea medicină generală (PL) – Secția medicină internă – Compartimentul pneumologie
  • asistent medical principal, specialitatea medicină generală (PL) – Secția medicină internă – Compartimentul pneumologie
  • asistent medical, specialitatea nutriție și dietetică (PL) – Secția pediatrie.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • asistent medical, debutant, specialitatea medicină generală (PL):
    • studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea
    • studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
    • fără vechime
    • certificat de membru 0AM.G.MAM.R.
    • adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei
    • cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.
  • asistent medical, gradul principal, specialitatea medicină generală (PL):
    • studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, prorrroțiife 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
    • 5 ani vechime ca asistent medical
    • examen pentru obținerea gradului principal
    • certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.
    • adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei
    • cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.
  • asistent medical, specialitatea nutriție și dietetică (PL):
    • studii: diplomă de bacalaureat, diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, conform H.G. nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare, promoțiile 1976-1994 inclusiv, cu nivelul studiilor postliceale sanitare
    • certificat de absolvire în specialitatea nutriție și dietetică
    • 6 luni vechime ca asistent medical
    • certificat de membru O.A.M.G.M.A.M.R.
    • adeverință pentru participare la concurs eliberată de către Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali, urmând ca persoanele care vor ocupa posturile să prezinte avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei
    • cunoștințe generale de utilizare a calculatorului, redactarea unui document.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 03 septembrie 2021, data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 14 septembrie 2021, ora 09:00: testare psihologică;
  • 17 septembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 22 septembrie 2021, ora 10:00: proba practică;
  • 27 septembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare pot fi obţinute la sediul din Alba Iulia, Bd. Revoluţiei 1989 nr. 23, judeţul Alba, telefon 0258/820.825, interior 146.

Publicitate

Ştirea zilei

Povestea celui mai tânăr învățător din România: a început să profeseze la vârsta la care alți tineri erau încă în băncile liceului

Publicat

în

Povestea celui mai tânăr învățător din România: a început să profeseze la vârsta la care alți tineri erau încă în băncile liceului

Răzvan Gabriel Mihalache este probabil cel mai tânăr învățător din România. A împlinit 21 de ani în luna februarie a acestui an, dar a preluat prima generație de copii în urmă cu trei ani, când el însuși era un copil.

Avea 18 ani și șase luni când a intrat pentru prima dată într-o sală de clasă nu ca elev, ci ca profesor. Absolvise în vara lui 2019 Colegiul Pedagogic ”Vasile Lupu” din Iași și cumva cariera lui fusese pecetluită încă din clasa a V-a, când părinții l-au îndrumat către acest liceu, care îi asigura o loc de muncă sigur la finalul studiilor.

Electrica Furnizare Discount

Deja cu trei ani de experiență la catedră în spate, Gabriel își aduce aminte râzând de prima lui zi de școală, ca învățător. Nu ascunde că a avut emoții, dar nici că a văzut în băiețelul din prima bancă, îmbrăcat îngrijit cu sacou și cămașă, pe el însuși, elevul care cu doar câteva luni înainte încă purta în spate rucsacul cu manuale. Mai greu a fost să capete încrederea părinților, speriați că în spatele catedrei din clasa copiilor lor se află tot un copil.

”Aveam emoții, sincer. Când am intrat în clasă prima dată, mă vedeam pe mine în bancă, atunci când eram eu elev. Se uitau ciudat la mine copiii, vă dați seama. Părinții își făceau griji când au aflat cine o să fie învățătorul copiilor lor. Dar acum am primit mesaje să mă întorc, mă apreciază”, spune Gabriel.

Din motive administrative, Gabriel nu a putut să ducă prima lui generație de elevi până în clasa a IV-a, cum s-ar fi cuvenit. Nu era titular pe post așa că s-a îngrijit de primii lui elevi doar doi ani. I-a preluat din clasa I și a rămas cu ei doar doi ani. În septembrie, anul acesta, este învățător la ”pregătitoare”, iar provocările sunt uriașe.

sursa: ziare.com / sursa foto: arhivă personală

Citește mai mult

Ştirea zilei

VIDEO| Phoenix a renăscut alături de albaiulieni și turiști în Piața Cetății din Alba Iulia. „Fată verde” : Piesa ce nu o să îmbătrânească niciodată

Publicat

în

VIDEO| Phoenix a renăscut alături de albaiulieni și turiști în Piața Cetății din Alba Iulia. „Fată verde” : Piesa ce nu o să îmbătrânească niciodată

Într-o lume muzicală marcată de dominația comercialului și a mediocrității, „Sărbătoarea muzicii” devine o pledoarie minunată pentru un week-end lipsit de constrângerile ritmurilor care ne inundă auzul de pe toate frecvențele radiourilor.

Concertul SymPhoenix – un proiect muzical marca Phoenix, acompaniază Orchestra simfonică a Filarmonicii de Stat Oltenia, dirijor: Bogdan Vodă – de sâmbătă seară a fost un real succes: piesa „Fată verde” nu o să îmbătrânească niciodată și continuă să le dea fiori ascultătorilor, mai ales atunci când este audiată LIVE.

Electrica Furnizare Discount

Alături de Nicu Covaci, care are o carieră excepțională de mai bine de o jumătate de secol, noua trupă Phoenix reprezintă un capitol unic în rockul românesc, mergând pe aceeași linie, cu un aer mai degrabă războinic. Noii membri ai formației au abordat numeroase sub-genuri ale rock-ului, traseul stilistic al trupei pornind de la muzică beat, rock psihedelic, hard rock și ajungând la etno – rock.

Citește și: VIDEO| Bucuria din ochi l-a dat de gol pe primarul Pleșa: e mega fan Phoenix! Ce spune acesta despre trupa consacrată

Phoenix s-a întâlnit cu publicul din Alba Iulia în cadrul unui spectacol extraordinar SYMPHOENIX – împreună cu Filarmonica de Stat Oltenia, dirijor Bogdan Vodă.

Citește mai mult

Ştirea zilei

VIDEO| Pe autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, primele ASFALTĂRI în zona alunecării de teren de la Oiejdea

Publicat

în

Pe autostrada A10 Sebeș-Turda, lotul 2, primele ASFALTĂRI în zona alunecării de teren de la Oiejdea

În zona alunecării de teren de la Oiejdea, antreprenorul grec Aktor a turnat primul strat de asfalt. Astăzi, chiar dacă e sâmbătă se turna stratul de asfalt de bază pe sensul de mers Sebeș-Turda.  Acesta va fi utilizat pentru dechiderea circulației cu retricții și limitări de viteză pentru cazul în care nu vor fi terminate în acest an toate lucrările în zona alunecării de teren.

Electrica Furnizare Discount

În zona alunecării au fost forații alți piloți, s-a lucrat la excavații și la pământ armat, fiind, de departe punctul din șantier cu cea mai bună mobilizare.

La nodul rutier Teiuș, în zona pasajului rutier peste calea ferată, s-a ajuns la nivel cu umpluturile, iar în partea dinspre Turda se toarnă plăcile de racordare.

Potrivit afirmațiilor fostului ministru Drulă, făcute la postul B1: ”cineva trebuie să fie foarte-foarte rău intenționat”… pentru ca să nu se deschidă circulația rutieră pe acest lot în acest an!

Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare