Rămâi conectat
Festivalul Roman Apulum - 2022

Ştirea zilei

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 30 mai 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Ziarul Unirea

Publicat

în

ANGAJĂRI la STAT: Posturi vacante în instituții din Alba, la data de 30 mai 2021. Calendarul examenelor și condițiile de înscriere la CONCURS

Mai multe instituţii publice din Alba anunță posturi vacante la data de 30 mai 2021 și organizează concursuri în următoarea perioadă. Pentru ocuparea posturilor, candidaţii trebuie să îndeplinească anumite condiţii, privind studii sau vechime în muncă sau alte cerinţe.

*Serviciul Local de Utilitate Publică din subordinea Consiliului Local Abrud, județul Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de muncitor necalificat, treapta I, în cadrul Compartimentului salubritate.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

Elit - Gustul Desăvârșit
  • nivelul studiilor – studii medii sau generale;
  • nu se solicită vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.
  • 23 iunie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la sediul Primăriei Orașului Abrud;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior – la sediul Primăriei Orașului Abrud.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Oraşului Abrud cu sediul în Abrud, Piaţa Eroilor nr. 1, judeţul Alba, telefon 0258/780.519, e-mail [email protected]

*Spitalul Orășenesc Cugir, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de referent de specialitate, grad III.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – studii superioare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 22 iunie 2021, ora 11.00: proba scrisă;
  • 25 iunie 2021, ora 12.00: proba interviu.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Spitalului Orășenesc Cugir, str. Nicolae Bălcescu nr. 7, județul Alba, telefon 0786.225.608.

*Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, din Bucureşti, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere, vacante, de director general, la:

  • C.A.S. Alba, C.A.S. Arad. C.A.S. Argeș, C.A.S. Bihor. C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș-Severin, C.A.S. Călărași, C.A.S. Constanța, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, C.A.S. Galați. C.A.S. Giurgiu. C.A.S. Gorj. C.A.S. Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița. C.A.S, Ilfov,C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Satu Mare, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Vaslui, C.A.S. Vâlcea, C.A.S. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • pregătirea profesională și experiența necesară executării operațiunilor specifice postului:
  • pregătire de bază – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/competențe/master/doctorat (dovedite prin acte);
  • vechime în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens);
  • activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 2 ani;
  • candidații vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă;
  • candidații vor prezenta un curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată:
  • candidații vor prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați pentru îndeplinirea obligațiilor asumate pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale dc sănătate;
  • să aibă capacitate dc exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială):
  • să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical și act doveditor:
  • să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au fost amnistiate sau grațiate);
  • să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal;
  • să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise dc autoritatea competenta;
  • să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 iunie 2021, ora 14.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 16 iunie 2021, ora 10.00 – proba scrisă – la Amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență București din București. Splaiul Independenței nr. 169;
  • data și ora interviului va fi comunicată ulterior – la sediul C.N.A.S. din București, Calea Călărașilor nr. 248, bl. S19, sectorul 3.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la la sediul C.N.A.S., respectiv la sediul C.A.S. Alba, C.A.S. Arad, C.A.S. Argeș, C.A.S. Bihor, C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș Severin, C.A.S. Călărași, C.A.S. Constanța, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, CA..S. Galați, CA..S. Giurgiu, C.A.S. Gorj, C.A.S. Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița, C.A.S. Ilfov, C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Satu Mare, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Vaslui, CAS. Vâlcea, CAS. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, unde acestea sunt afișate, pe pagina de internet a C.N.A.S., respectiv a caselor de asigurări de sănătate menționate, precum și la Direcția Resurse Umane, Salarizare și Evaluare Personal a C.N.A.S., telefon 0372309240, DRUSEP, adresa de email [email protected]

*Serviciul Public Judeţean Salvamont – Salvaspeo Alba organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de  dc salvator montan, grad I, la Compartimentul Salvatori Montani din cadrul Aparatului de Specialitate al Serviciului Public Județean Salvamont – Salvaspeo Alba.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii medii;
  • permis auto, categoria B;
  • atestat salvator montan.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 iunie 2021, ora 13:00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 16 iunie 2021, ora 10:00: proba scrisă – la sala de şedinţe a Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Alba, cu sediul în Alba Iulia, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 68;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Relaţii suplimentare se pot obține la sediul autorității, situat în Alba Iulia, Str. Trandafirilor nr. 9, la Biroul Resurse Umane, telefon 0737.373.874, e-mail [email protected]

*Liceul Tehnologic Sebeş, Județul Alba organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie vacante, de electrician întreținere și reparații.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – minim studii medii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu necesită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • Data limită până la care candidații vor depune actele pentru dosarul de concurs este de 10 zile de la afișare, la sediul instituției.
  • 16 iunie 2021, ora 09:00: proba scrisă;
  • 18 iunie 2021, ora 09:00: proba interviu.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Tehnologic Sebeş, cu sediul în localitatea Sebeş, str. Dorin Pavel nr. 2, judeţul Alba, telefon 0258/731.010.

*Școala Gimnazială „Iosif Sârbu”, Șibot, județul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de administrator financiar (0,5 normă).

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – superioare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – minimum 15 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 14 iunie 2021, ora 10.00: proba scrisă;
  • 15 iunie 2021, ora 11.00: proba practică;
  • 16 iunie 2021, ora 12.00: proba  interviu.

Relații suplimentare se obţin la Școala Gimnazială „Iosif Sârbu”, Șibot, cu sediul în comuna Șibot, Str. Principală nr. 151, județul Alba, telefon 0258.760.115 sau 0725.530.081.

*Liceul Tehnologic „Ştefan Manciulea” din Blaj, judeţul Alba, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție,  vacante, de ajutor analist programator.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – absolvirea cu diplomă a unei unități de învățământ preuniversitar de profil sau curs de calificare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 11 iunie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 14 iunie 2021, ora 09.00: proba practică;
  • 15 iunie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Relații suplimentare se obțin la sediul Liceului Tehnologic „Ştefan Manciulea” din Blaj, Piaţa 1848 nr. 3, judeţul Alba, telefon: 0258.710.655 sau 0735/874.516.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Publicitate

Ştirea zilei

FOTO| INCENDIU la o locuință din Arieșeni: Intervin pompierii cu trei autospeciale

Ziarul Unirea

Publicat

în

FOTO| INCENDIU la o locuință din Arieșeni: Intervin pompierii cu trei autospeciale

Un incendiu a izbucnit astăzi, 11 august, la o locuință din Arieșeni.

Stația de pompieri Câmpeni în cooperare cu SVSU Arieseni au fost solicitați să intervină pentru localizarea și stingerea unui incendiu în com. Arieșeni.

Elit - Gustul Desăvârșit

La ajungerea forțelor de intervenție la locul solicitării incendiul se manifesta cu ardere generalizată la o locuință.

La momentul de față incendiul este lichidat. Se lucrează pentru înlăturarea efectelor negative produse de acesta.

A ars o casă de locuit pe aproximativ 200mp.

Cauza probabilă a incendiului a fost stabilită ca scurtcircuit electric.

Din fericire nu au fost înregistrate victime.

În cadrul intervenției au fost alocate doua autospeciale pentru stingere cu apă și spumă, o autoutilitară de primă intervenție și comandă, un echipaj pentru prim ajutor și o autospecială pentru stingere cu apă și spumă din partea SVSU Arieșeni.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

FOTO| APEL UMANITAR pentru o familie din Apuseni, după ce un incendiu le-a mistuit agoniseala de o viață

Ziarul Unirea

Publicat

în

FOTO| APEL UMANITAR pentru o familie din Apuseni, după ce un incendiu le-a mistuit agoniseala de o viață

O familie din Arieșeni a rămas, în doar câteva clipe, fără agoniseala de o viață, după ce un incendiu le-a distrus casa.

„În această dimineață în comuna noastră s-a întâmplat o mare nenorocire, în urma unui incendiu o familie și-a pierdut agoniseala de o viață. Este vorba de familia lui Bîte Cornel, epitropul de la biserică.

Elit - Gustul Desăvârșit

Fac apel pe această cale la cei care vor să sprijine financiar familia care a rămas fără adăpost.

Cont RO52BTRLRONCRT0495934501 sau direct la Cornel. Dacă cineva dorește să sprijine cu materiale de construcții este foarte bine. Mulțumesc, doamne ajută!”, a transmis Gheorghe Pantea, primarul comunei Arieșeni.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Ştirea zilei

Carduri sociale de 250 de lei: Când va fi virată a doua tranșă și când vor fi distribuite pentru noii beneficiari

Ziarul Unirea

Publicat

în

Carduri sociale de 250 de lei: Când va fi virată a doua tranșă și când vor fi distribuite pentru noii beneficiari

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene a publicat programul după care va fi virată a doua tranșă din sumele care sunt distribuite pe cardurile sociale.

MIPE spune că de cea de-a doua tranșă vor beneficia în plus 150.000 de români, față de cei 2.480.613, în urma actualizării permanente a listelor.

Elit - Gustul Desăvârșit

Noii beneficiari vor primi cardurile până pe 3 septembrie

În ziua de 8 septembrie toate cardurile valide vor fi alimentate cu a doua din cele 4 tranșe în valoare de câte 250 de lei pentru achiziția de alimente și mese calde.

MIPE împreună cu instituțiile partenere – emitenții cardurilor și Compania Națională Poșta Română – a încheiat emiterea și distribuirea cardurilor aferente primei etape a Programului ”Sprijin pentru România”, pe care sunt încărcate ajutoarele sociale în patru tranșe a câte 250 de lei.

Săptămâna trecută, Poșta Română s-a asigurat că nu sunt beneficiari eligibili care să nu fi primit cardul, inclusiv cei care inițial nu au fost găsiți la domiciliu sau care nu au răspuns avizării. Dacă sunt persoane care nu sunt sigure că se află pe lista beneficiarilor eligibili, menționăm că întrebările referitoare la acest aspect trebuie adresate Ministerului Muncii și Solidarității Sociale. Cât despre informațiile referitoare la cardurile care nu au putut fi livrate, acestea pot fi solicitate Poștei Române.

Listele cu beneficiarii au fost actualizate de către Ministerul Muncii și Solidarității Sociale până la sfârșitul săptămânii trecute incluzând noii beneficiari și sunt verificate de către Agenția Națională de Administrare Fiscală, conform prevederilor din OUG nr. 63/2022, în cursul acestei săptămâni.

Emiterea noilor carduri este planificată să se finalizeze în data de 22 august, iar livrarea prin Poșta Română către beneficiari urmează să aibă loc până la 3 septembrie. Sprijinul pentru alimente și mese calde aferent tranșei II va ajunge către toți beneficiarii până la 8 septembrie.

Trebuie reamintit că mecanismul de distribuire a cardurilor prevede trei etape:

1) producția cardurilor de către unitățile emitente (imprimarea datelor beneficiarilor și inserarea CIP-ului),

2) punerea în plicuri și distribuirea la nivel național de către Poșta Română și

3) încărcarea valorică a cardurilor pe măsură ce acestea intră în posesia beneficiarilor.

Cele mai importante informații care trebuie știute

Voucherele în valoare de 250 de lei se încarcă o dată la două luni, până la finalul anului, iar aceste sume sunt valabile 12 luni de la data încărcării lor. Astfel, dacă tranșa IV este încărcată în decembrie 2022, ea poate fi utilizată până în decembrie 2023.

Atunci când sunt distribuite, cardurile sunt însoțite de scrisori care conțin instrucțiuni de utilizare (inclusiv codul PIN), detalii despre magazinele unde se pot utiliza cardurile și un număr de telefon pentru cazurile în sunt probleme.

Cardurile pot fi folosite doar de către beneficiari. În cazuri excepționale, în care beneficiarul nu se poate deplasa la operatorii economici pentru a utiliza ajutorul, atunci poate încredința tichetele unei persoane apropiate, dar doar împreună cu actul de identitate.

Pentru a putea afla soldul curent / suma disponibilă pe card și pentru alte informații beneficiarii sunt rugați să apeleze Serviciul Clienți al emitentului. Numerele de telefon oficiale sunt următoarele:

Edenred: 021 301 33 03

Sodexo: 021 204 46 64 UP

România: 0374 66 22 73

Cine primește voucherele sociale

a) Pensionarii din sistemul public de pensii, pensionarii aflați în evidența caselor de pensii sectoriale și beneficiarii de drepturi prevăzute de legi cu caracter special, plătite de casele teritoriale de pensii/casele de pensii sectoriale, ale căror venituri nete lunare proprii sunt mai mici sau egale cu 1.500 lei;

b) Persoanele încadrate în grad de handicap grav, accentuat sau mediu, ale căror venituri nete lunare proprii sunt mai mici sau egale cu 1.500 lei;

c) Familiile cu cel puțin 2 copii în întreținere, ale căror venituri nete lunare pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei;

d) Familiile monoparentale ale căror venituri nete lunare pe membru de familie sunt mai mici sau egale cu 600 lei;

e) Familiile care au stabilit dreptul la ajutorul social în condițiile Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare;

f) Persoanele fără adăpost, așa cum acestea sunt reglementate potrivit prevederilor legale în vigoare.


 Fiți la curent cu ultimele articole publicate. Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI


Citește mai mult

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Știrea Ta

Politică Administrație

Sport

Monden

Opinii Comentarii

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2022 Ziarul Unirea