Alba Iulia: Soluţia „tăbliţelor” prefectului funcţionează – Serviciul de înmatriculări auto îşi desfăşoară activitatea fără aglomeraţie

Odată cu afişarea programării pe intervale orare a bonurilor cu numere de ordine primite de către cetăţenii care apelează la serviciul de înmatriculări auto, problema aglomeraţiei şi a cozilor interminabile, reclamate de către oameni săptămâna trecută, a fost rezolvată.

Prefectul judeţului Alba, Gheorghe Feneşer, a solicitat ca bonurile cu numere de ordine să fie programate pe intervale orare, iar programarea să fie afişată la loc vizibil, astfel încât cetăţenii care se adresează Serviciului Public Comunitar Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor Alba să ştie cât mai exact când trebuie să se prezinte la ghişeu.

INFORMARE COVID-19

Soluţia prefectului judeţului Alba, deşi puţin „rudimentară”, funcţionează, în condiţiile în care în ultimele două zile, la ghişeu, nu s-au prezentat simultan mai mult de 25 de persoane. Prefectul Gheorghe Feneşer a verificat personal felul cum se desfăşoară în prezent activitatea la serviciul de înmatriculări auto şi, pentru moment, s-a declarat mulţumit:

Situaţia care s-a perpetuat, până săptămâna trecută, la serviciul de înmatriculări auto a avut cauze obiective: personalul este redus, sistemul de eliberare a bonurilor de ordine nu funcţiona, cozile erau infernale, aglomeraţia permanentă, astfel că nemulţumirile cetăţenilor nu au întârziat să apară. Am găsit această soluţie, a programării bonurilor de ordine pe intervale orare şi, totodată, a afişării ei pe nişte tăbliţe amplasate la ghişee. Iată că, în ultimele două zile, nu a mai fost nici coadă, nici îmbulzeală şi, deci, nu am avut nici cetăţeni nemulţumiţi ori funcţionari depăşiţi de numărul prea mare de solicitări. Voi urmări cum evoluează situaţia şi în zilele următoare, dar, în prezent, sunt mulţumit”, a declarat Feneşer.

Ioana SFÂRLEA

Redactor șef
Email: stiri@ziarulunirea.ro

3 Comentarii

dolfi 6 februarie 2013 at 18:04

mai nu stiu ce sa zic de permise, dar departamentul ce elibereaza cartile de identitate, merita nota 11 (unsprezece). Doamnele isi cunosc meseria, au rabdare (si inca ce rabdare)si totul se misca ca uns.

O problema minora ar fi ca pe site-ul institutiei nu sunt actualizate toate informatiile (cum ar fi programul de lucru).

george 6 februarie 2013 at 23:29

„Departamentul” care elibereaza cartile de identitate se numeste Serviciul Public de Evidenta a Persoanei si este in subordinea Primariei. Felicitari doamnei Flori Colceriu si echipei de acolo, dar felicitari si primarului Hava pentru sprijinul acordat acestui serviciu

dolfi 7 februarie 2013 at 0:32

ha ha ha… ce gluma buna… Hava n-are nici o treaba cu MODUL in care-si fac treaba doamnele de acolo…

Comentariile sunt oprite

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...