Rămâi conectat
S&D Europarlamentare 2024

Economie

Transavia – 20 de ani de calitate „Well made in Romania”

Redactia Ziarului Unirea

Publicat

în

Corneliu Mureșan - Locale 2024

Înfiinţată în anul 1991, Transavia, liderul pieţei locale a cărnii de pasăre, împlineşte 20 de ani de activitate.
Fondatorul şi directorul general Transavia este dr. ing. Ioan Popa, arhitectul uneia dintre cele mai performante companii europene cu sistem integrat de creştere, procesare şi comercializare a produselor din pui. Produsele Transavia sunt prezente pe piaţa internă în procent de 75% în marile lanţuri de retail prin brandurile Fragedo şi Papane. Transavia este prezentă şi pe piaţa internaţională, prin exporturile realizate în ţări din Comunitatea Europeană (inclusiv Franţa, Marea Britanie), Africa şi Orientul Apropiat.
„Transavia este cel mai important producător de carne din România, producem peste 50.000 tone de carne de pasăre în fermele proprii din mai multe judeţe transilvănene, iar cei 20 de ani de activitate pe piaţa avicolă din România ne atestă calitatea incontestabilă de lideri” afirmă Ioan Popa.
Bilanţul celor 20 ani este impresionant: cu un număr de peste 1300 de angajaţi, compania a intrat cu succes în rândul elitei europene a producătorilor europeni cu performanţe deosebite în producţie şi vânzări. Grupul Transavia deţine astăzi 17 ferme de pui de carne, două ferme de reproducţie şi două staţii de incubaţie,  o fabrică de nutreţuri combinate, două abatoare performante de industrializare a cărnii şi o fabrică de procesare a cărnii.
Transavia a crescut an de an, ajungând astfel una dintre cele mai respectate şi valoroase afaceri antreprenoriale autohtone. Toate locaţiile beneficiază de echipamente de ultimă oră pentru care s-au investit zeci de milioane de euro, iar Grupul Transavia produce în prezent peste 50.000 de tone de carne pe an în facilităţile sale de producţie din Transilvania.
Cu prilejul aniversării celor 20 de ani, compania lansează şi un nou design al ambalajelor Fragedo, cel mai important brand din portofoliul Transavia. Întregul proces de rebranding a fost realizat de către Brandient, liderul pieţei de branding din România, cu care Transavia a dezvoltat până în prezent numeroase proiecte de branding, rebranding, packaging şi naming pentru produsele din portofoliul companiei. Brandient a creat conceptul de „Well Made in Romania”, ca o reafirmare a calităţii premium a produselor Transavia, dar şi a angajamentului făcut de producător în faţa tuturor consumatorilor şi partenerilor.
„Consumatorul a fost dintotdeauna în centrul activităţii noastre. Faptul că suntem în primul eşalon al companiilor cu un sistem performant integrat de creştere, procesare şi comercializare a cărnii de pui din Europa, atestă dorinţa noastră permanentă de a le oferi românilor cele mai bune produse din carne de pui. Din acest motiv, decizia de a sărbători aniversarea a 20 de ani de activitate alături de consumatori a venit în mod firesc, noul ambalaj reprezentând un angajament faţă de aceştia: angajamentul de a livra mereu produse de cea mai bună calitate.”, declară Ioan Popa, Director General Transavia.
Conceptul “Well made in Romania” promovat şi prin intermediul noilor ambalaje Fragedo reprezintă sinceritate pentru consumator prin stilul grafic diferenţiator, culorile simple şi vii ale ilustraţiei în acuarelă, abordarea modernă prin stilul clasic de semnătură al afirmaţiei “Well made in Romania” – dedicaţia de suflet pentru 20 de ani de calitate neîntreruptă pe piaţă, produse realizate într-un sistem de management al calităţii certificat internaţional: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 certificat TUV Thuringen Germania, certificate BRC şi IFS, trasabilitate permanent monitorizată a produsului – materie primă proprie, ferme proprii şi abatorizare proprie, cea mai mare varietate sortimentală a produselor din carne de pasăre de pe piaţă – 4 extensii sub care se comercializează carnea refrigerată Fragedo-Premium Quality: Fragedo, Fragedo Delicat, Fragedo Mix şi Fragedo Expert; Fragedo Marines şi produse congelate Fragedo Ice (inclusiv produse calibrate, congelate rapid  individual IQF).

Recunoaşterile Transavia:
lTransavia-furnizor al Casei Regale a României din 2006
lTransavia-locul 3 “Top 100 Companii pentru care să lucrezi”  realizat de revista Capital în anul 2007
lIn 2009, Transavia a fost desemnată cel mai dinamic jucător de pe piaţa cărnii de pasăre din România, ca urmare a analizei făcute de Forbes Romania
lIn 2010, potrivit Ziarului financiar, Transavia conduce categoria producţiei de carne – cel mai important jucător de pe piaţa cărnii din România
Transavia- responsabilitate socială
Transavia este un business valoros, dar mai ales o companie responsabilă, care dă înapoi comunităţii o parte din ceea ce câştigă. Pentru că responsabilitatea este parte din coloana vertebrală a Transavia, compania se implică în activităţile comunităţii, acolo unde contribuţia sa este necesară. Astfel, de-a lungul timpului, Transavia a făcut donaţii, a susţinut performanţa şi etica în afaceri, educaţia, tinerii şi grupurile defavorizate, protecţia naturii şi mediului. De dată recentă, la sfârşitul anului 2009, alături de tradiţionalele pachete de Moş Crăciun, Centrul de plasament Blaj, Casa de Tip Familial Teiuş şi Casa de tip familial „Speranţa” Cugir au fost dotate cu obiecte electrocasnice noi în valoare de peste 17.000 RON.
În iunie 2010, Transavia, prin dl. director general Ioan Popa, a decis să vină în sprijinul persoanelor grav afectate de ploile şi inundaţiile din judeţul Alba. Astfel, cu sprijinul primăriilor locale, prin Crucea Roşie Alba, au fost trimise şi distribuite ajutoare, constând în produse de carne de pui, oamenilor din  zonele sinistrate de pe raza localităţilor Aiud şi Ocna Mureş.
Alături de instituţii şi companii de prestigiu, Transavia este membru fondator al fundaţiei “Handbal Club Transilvania” şi un sponsor activ al echipei de handbal masculin “U Transilvania”. O competiţie cu tradiţie, în fiecare an, este Cupa Transavia la golf, organizată la Clubul de golf “Paul Tomiţă” din Pianu de Jos.
Prin Fundaţia “Transavia” în Miceşti  a fost ridicată o biserică cu o arhitectură deosebită, investiţie realizată integral prin fondurile fundaţiei patronate de companie.

Gabriel Pleșa vă urează Paște Fericit!

Secțiune Știri sub articolul principal

Urmăriți Ziarul Unirea și pe  GOOGLE ȘTIRI



Publicitate

Știri recente din categoria Economie

Economie

De ce devine egld alegerea criptoentuziaștilor: avantaje și tendințe (P)

Andreea Ștefan

Publicat

în

Lumea criptomonedelor este una extrem de complexă și nu mulți o înțeleg. Aceia care i-au descoperit, însă, tainele devin tot mai interesați de EGLD și rețeaua Elrond. Din ce în ce mai atractivă pentru investitori și pentru aceia pasionați de tehnologie, această monedă digitală a devenit cunoscută pentru inovația și pentru performanțele solide pe care […]

Citește mai mult

Secțiune ȘTIRI RECENTE CATEGORII

Actualitate

Știrea Zilei

Curier Județean

Politică Administrație

Opinii Comentarii

Secțiune Articole Similare

Articole Similare

Copyright © 2004 - 2024 Ziarul Unirea