// ViewContent // Track key page views (ex: product page, landing page or article) fbq('track', 'ViewContent'); // Search // Track searches on your website (ex. product searches) fbq('track', 'Search');

Taxa auto 2018: Se va aplica tuturor proprietarilor de autovehicule, se va plati anual, la fel ca şi impozitul auto sau RCA-ul, iar valoarea maximă va fi de circa 200 de euro pe an

Taxa auto sau noua taxă de poluare 2018: Se va aplica tuturor proprietarilor de autovehicule, se va plati anual, la fel ca şi impozitul auto sau RCA-ul, iar valoarea maximă va fi de circa 200 de euro pe an

Noua taxă auto se va aplica tuturor proprietarilor de autovehicule, indiferent dacă au achitat sau nu timbrul de mediu sau orice altă taxa auto la maşină, spune Cristian Muntean, preşedintele Asociației Societăților de Service Auto Independente (ASSAI).

„Noua taxă auto se va aplica tuturor proprietarilor de autovehicule, indiferent dacă au achitat sau nu timbrul de mediu sau orice altă taxă auto la maşină.

Această taxă auto se va plati anual, la fel ca şi impozitul auto sau RCA-ul.

Noua taxă auto se va aplica în funcţie de gradul de poluare al autovehicului. Exemplu: maşinile cu normă de poluare Euro 1 sau Non Euro vor plăti o taxă anuală mare, estimată la 200 euro/an.

Maşinile cu normă de poluare Euro 5 şi Euro 6 vor achita în jur de 50 euro/an.

Cu cât vor apărea noi norme de poluare (Euro 7, Euro 8 etc.), aceste clase vor fi „premiate” cu o taxă mai mică, de 50 de euro/an, şi celorlalte clase de poluare le vor creşte taxele, fiind încadrate în categorii cu grad de poluare mai ridicat.

Înseamnă că cei care au acum un autovehicul cu normă de poluare Euro 5 şi achita 50 de euro/an vor plăti mai mult în momentul în care apar norme noi de poluare, pentru că acele noi norme de poluare vor beneficia de taxa de 50 de euro/an.

Cei care s-au grăbit să îşi cumpere şi înmatriculeze maşini în acest an în speranţa că vor scăpa de taxe, nu au scăpat. Majoritatea maşinilor înmatriculate în acest an au norma de poluare Euro 3, Euro 2 si Euro 1. Vor plăti taxe mari”, spune Cristian Muntean, preşedintele Asociației Societăților de Service Auto Independente (ASSAI), apropiat discuţiilor de la Ministerul Mediului privind taxa auto 2018.

TAXA AUTO 2018

O înlocuire a timbrului de mediu ar putea avea loc în luna martie a anului viitor, înainte de aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Administraţiei Fondului pentru Mediu (AFM), a declarat Graţiela Gavrilescu, ministrul Mediului, în cadrul audierilor din comisiile de specialitate pentru aprobarea bugetului ministerului de resort pe anul viitor.

‘Bugetul AFM va fi aprobat undeva în martie – aprilie, anul viitor. Sper ca, până atunci, să avem o înlocuire a Timbrului de mediu, conform directivelor europene. Vrem ca poluarea să fie diminuată. Nu ştiu cum va ieşi forma finală a acestei penalităţi pentru maşinile care vor polua şi sper ca, în martie anul viitor, înainte ca bugetul de venituri şi cheltuieli al AFM să fie aprobat, să avem şi o formă finală. Principiul va fi acelaşi, adică ‘Poluatorul plăteşte!’. Amprenta trebuie să fie neapărat carbonul ca emisie. De asemenea, sperăm ca săptămâna viitoare să avem HG-ul de adoptare a Planului Naţional de Gestiune a Deşeurilor şi, în felul acesta, procedura de infringement şi o condiţionalitate ex-ante pentru România să fie bifată, să notificăm Comisia Europeană’, a spus Gavrilescu.

Maşinile cu norme de poluare Euro 2, 3 sau 4 ar putea fi taxate în funcţie de emisii

Maşinile cu norme de poluare Euro 2, 3 sau 4 ar putea fi taxate în funcţie de emisii, a declarat pe 24 octombrie 2017, ministrul Mediului, Graţiela Gavrilescu. Taxa va fi aplicată de anul viitor.

Ministrul Mediului Graţiela Gavrilescu a declarat în cadrul conferinţei Live Business ECONOMICA.NET organizată pe 24 octombrie 2017 că noua formă a timbrului de mediu, pe care a denumit-o „certificat, nu taxă”, va fi cunoscută în trei săptămâni (n.r. data declaraţiei a fost 24 octombrie 2017), după care va fi adusă la cunoştinţa Comisiei Europene, apoi va intra în dezbatere publică, iar începând cu anul 2018 va intra în vigoare.

Graţiela Gavrilescu a menţionat că vor fi trei criterii în funcţie de care va fi stabilită noua taxă: capacitatea cilindrică a autovehicului, norma de poluare şi cantitatea de emisii de dioxid de carbon a maşinii. Deşi surse apropiate situaţiei spun că noua taxă va viza toate maşinile care circulă în România, şi nu doar pe cele înmatriculate la momentul apariţiei taxei, ministrul a refuzat să confirme acest lucru, spunând doar să avem răbdare.

‘Cu siguranţă nu va fi o taxă sau un impozit. Va fi o metodă prin care dorim foarte mult ca toate autovehiculele care circulă pe drumurile patriei şi care poluează, care au o normă inferioară de poluare euro 2, 3 sau 4, să fie taxate în funcţie de emisiile pe care le dau. Luăm în calcul trei criterii, respectiv capacitatea cilindrică pentru care deja se plăteşte un impozit, după care luăm norma de poluare a fiecărei maşini şi emisiile de CO2 pe care le produce fiecare maşină’, a spus Gavrilescu.

Ea a mai arătat că este pusă în pericol calitatea aerului pentru că de la începutul anului au intrat în ţară foarte multe maşini poluante.

‘Calitatea aerului este pusă în pericol, ţinând cont că un număr foarte mare de maşini au fost introduse în perioada 1 ianuarie – 1 septembrie 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2016, cu o creştere de 80%. Pe de o parte acordăm, prin Administraţia Fondului de Mediu, bani pentru a finanţa fiecare român să poată să-şi cumpere o maşină nouă, care să nu polueze şi cu care să circule în siguranţă, şi pe cealaltă parte e un număr mare de maşini care au normă de poluare euro 2, euro 4. Noi lucrăm într-un grup de lucru care are un termen de maxim 3 săptămâni astfel încât forma finală să îmi fie prezentată. Noi trebuie să facem o informare şi la Comisie, iar apoi să fie şi dezbătută’, a precizat ministrul Mediului.

Timbrul de mediu pentru autovehicule este inclus în cele 102 taxe nefiscale care au fost eliminate de la 1 februarie 2017.

Două variante pentru noua taxă auto

Şeful AFM afirma, în septembrie, că în grupul de lucru constituit la nivelul Ministerului Mediului pentru stabilirea taxei auto au fost identificate două variante de aplicare a acesteia, fie taxarea o singură dată pe toată durata de viaţă a autovehiculului, fie o dată pe an, în funcţie de nivelul de poluare pentru tipul respectiv de autovehicul.

Timbrul de mediu pentru autovehicule face parte din cele 102 taxe nefiscale care au fost eliminate de la 1 februarie 2017.

Sursa: economica.net

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

57 Răspunsuri la Taxa auto 2018: Se va aplica tuturor proprietarilor de autovehicule, se va plati anual, la fel ca şi impozitul auto sau RCA-ul, iar valoarea maximă va fi de circa 200 de euro pe an

  1. IANCU REMUS 14.12.2017 la 20:59

    Mă da pe toate le băgaţi în aceaşi oală euro2, euro 3 şi euro4. Ar fi cazul să fiţi mai cumpătaţi mai ales după cele întîmplate cu firmele germane care au crescut aiurea numărul de euri. S-au adus nişte maşini din exterior , multe fiind destul de bune pe care oamenii de rînd le pot folosi cu succes câţiva ani. Am eu impresia că vreţi să uşuraţi pe cei bogaţi cu micşorări de taxe şi să le recuperaţi de la cei oropsiţi.

  2. Misu 14.12.2017 la 22:44

    Corect era sa introducă taxa in carburanți. Cine circula poluează, așadar plătește.Asta cu anul masinii e o smecherie. Citroen știe.😋

    • mihai 15.12.2017 la 10:30

      corect!

    • Vasile 16.12.2017 la 16:14

      Corect

    • LUCI din Arad 16.12.2017 la 18:45

      Bun, dar o masina cu motor diesel non-euro de acum 25-30 de ani polueaza de 10 ori mai mult decat un motor pe benzina de la o masina din 2017 consumand aceasi cantitate de combustibil, adica platind aceasi taxa cum ar veni.

    • Pic 18.12.2017 la 19:37

      număr de km parcurși intr-un an impartit la nr Euro x 1/10, ceva de genu :)
      Asta numai taxa de poluare nu e. Dacă masina euro2 sta mai mult în garaj poluează mai puțin ca un taxi euro6.

  3. Eu 14.12.2017 la 23:29

    Exact asta vor,cei cu masini cu motoare mari vor plati mai putin,cei cu motoare mici vor plati mai mult.Cat despre normele euro ale masinilor germane s-o lasam moale de tot,ca-s norme DOAR PE HARTIE,IN REALITATE SUNT NON-EURO.

  4. Eusunt 15.12.2017 la 5:18

    Nemernici dracu!jegoșii ce sunt! Taxe peste taxe!

  5. Daniell 15.12.2017 la 9:20

    Au uitat de inmatricularile in bulgaria. Cum baga taxe cum ne mutam.

  6. Rusu 15.12.2017 la 9:30

    Ministrul mediului,care urmareste alte interese decat cele ale cetatenilor, ar putea incepe prin a nu mai vinde (sau a da de pomana) padurile la Schweighhofer.

    • Claudiu 15.12.2017 la 17:57

      Adevarat graiesti !

  7. Marin 15.12.2017 la 9:31

    Noi vom plăti aceasta taxa , dar voi ce veti face cu acești bani pentru mediu ?
    Sigur o sa va măriți salariile si cheltuielile in parlament .

    • baubau 15.12.2017 la 11:35

      Asta e problema mai mare, daca ar pute taxa si ar folosi banii unde trebuie nu ar fi grav.

  8. Dulgheru Toma de de 15.12.2017 la 16:19

    Taxa auto noua se urmărește sa aducă cit mai multi bani la buget.daca va fi așa nu este corect .de ecze!mplu eu circul de 3 ,4 ori pe an cu Dacia 1310 din 1999 fabricata.
    inca este buna ,ce sa fac acum la 68 ani ,cum pot eu dami una noua fiind pensionar cu o pensie mica după 35 ani de munca.Acum nu mai putem nici sa circulam de loc in aceste condiții .PSD_ul va pierde alegerile si din aceasta măsură gindita greșit .Este foarte mare taxa de ,200 eu. penț. mașinile non euro.Așa afost construite aceste dacii 1310 de domini ,nu le-am adus de afara .va rog sa se reanalizeze taxa pentru mașinile non euro Românești. Sa se bage in prețul carburanților etc.sau sa dubleze vaucerele pentru Mașinile doar rom.pentru achiziția unui Logan nou ,mai multe facilitați ,avantajoase , si sa se aprobe cit mai multe vaucere etc. mai puține pentru cei care au adus mașini de afara .

    • bogdan 15.12.2017 la 18:07

      Nenea pensionaru’ dar cand ai votat Clika penalilor PSD si ALDE pt pomana de 100 ron la Pensie nu te-ai gandit ? Ai votat hotii si acum vrei sa nu te fure ?

      • Sorin 15.12.2017 la 19:33

        De la 1 ian 2018 in orașele mari NU vor mai intra decât mașinile euro 6 ! Romania este o țara plină de epave de Dacia 1300,1310 și golf 2 sau 3. Sunt de acord cu taxa numai ca banii strânși sa fie folosiți cum trebuie… dar ma îndoiesc ! La fel cum a zis și cealaltă persoana, când ați votat PSD și alde nu v-ați gândit ca veți beneficia și de noi taxe ?!

        • Sorin 15.12.2017 la 19:33

          In orașele mari din Germania, am uitat sa precizez

          • Sprinter 15.12.2017 la 21:03

            Din pacate nu sunt de acord cu cele scrise mai sus de catre tine.
            Stii eu am 5 masini in familie.
            Un euro 5
            2 euro 4
            2 euro 3
            Plus ca mai am o masina Non euro cu care circul de 2-3 ori pe un an.
            La.care platesc impozit platesc Rca etc
            Mi se pare cea mai mare hoție aceasata taxa.
            Deoarece loveste tot in oamneii care nu isi permit sa cumpere o.masina cu o.norma de poluare mai.mare de euro 5.
            Iar apropo legat de circulatia mai hos de euro 6 nu se aplica peste tot in Europa
            Așa ca in loc sa scrieti tot ce va trece prin cap așa de amorul artei ar fii mai.ok sa vezi cum va afecta aceasta hoție 75% din romani
            Pentru ca vorbim sigur de un asemenea procent.
            Plus ca daca este sa fim sinceri pana la capat as dorii sa.imi arăți un singur lucru facut cu banii luati pe taxele de mediu.
            Unul singur

  9. Alex 15.12.2017 la 17:04

    Si cei care augusztus platina intre 900 -1000 de euro Taxa de poluare,cind dati inapoi. Hotiiii….

  10. Casanianu Ioan 15.12.2017 la 18:42

    Nu toti folosesc masinile la fel.De ce trebuie sa platim la fel?

  11. geamanu 15.12.2017 la 18:58

    Asta se numeste -INPOZITAREA SARACIEI__.akm se vor alege clasele sociale.Saracii trebuie sa mearga cu bicicleta,daca nu o vor taxa si pe asta.Cum se numeste INMU ROMANIEI?

  12. geamanu 15.12.2017 la 18:58

    Pai nu mai vin si alte alegeri?

  13. dicon toni 15.12.2017 la 18:59

    Ba da nu numai sa loati bani de la noi prosti noi ca va dam mancavar pamntul galben

  14. trippa petru 15.12.2017 la 19:13

    ar trebui sa bage taxa pe ma-sa…sa o dea pe centura,sa vedem cati bani aduna…

  15. florentin 15.12.2017 la 20:18

    Sunt posesor de auto euro3 diesel si euro 4 benzina gpl. Sunt de acord cu aceste taxe de mediu dar nu in acest fel.ganditiva ca am facut credit pe 10 ani pentru auto la care inca mai platesc . in momentul de fata nu imi permit sa iau alta masina decat peste 2 ani refinantare.normal trebuia inceput in felul urmator: infrastructura rutiera sa nu se mai dea autorizatii de constructii la blocuri decat cu locuri de parcare incluse in pret strazi cu 2 benzi pe sens intre blocurii ,amenajare de parcari transportul in comun sa fie pus la punct si dipa aceea in decurs de macar 6 ani sa aplice taxa gradual ca ROMANUL de rand sa stranga ceva pentru asi inlocui masina. Ideea este: ca smecheri sa mearga cu masina si eventual cu sofer iar prostimea care muceste sa plateasca taxe mai mari.mai mult de atat TAXA PE BUCURESTEAN mai platesti o taxa daca vrei sa circuli prin centru! Care centru?, ca din cate i-mi aduc aminte vor sa faca spitalul de urgenta unde? In nord prosti din sud nu sunt importanti ca nici centura nu au. ASTA ATI VOTAT.ati uitat? V-ati vandut pe 50 ron si telefoane de 1 leu. înca nu v-ati saturat de COMUNISM. i-mi doresc ca in urmatori 10 ani sa plece din tara ZECE MILOANE de ROMANI printre ei sper sa fie si copii mei. Vom ajunge mai rau ca in Mexic ne vor conduce hoti, nu doar cei de acum din parlament ci si cei pe care i-au eliberat ( minoritatile) sa vedem de unde mai scot bani.PS.mie scarba de tara asta .daca tragi linie nu stiu daca au mai ramas 2 milioane de romani care gandesc in spre binele tari.Singura sansa a Romanilor este importul de parlamentari fie ei si rable ca oricum sun mai buni decat cei care ne conduc acum.

  16. Adi 15.12.2017 la 20:31

    Am plătit timbrul de mediu in jur de 3700 de lei si nu am de gand sa-i recuperez o noua taxa pe acelasi problema nu poate fi aplicata contravine legislatiei interne si europene , sper ca nu sunt atât de idioți , insa tot posibililul

    • Cucu 15.12.2017 la 21:16

      Cel mai bine ar fi sa nu plateasca nimeni noua taxa, sa vedem ce se va intampla.
      Am platit 1360 euro in 2008,cand a fost Tariceanu prim munistu, nu am primit banii inapoi,pur si simplu nu voi plati inca o taxa,nu ar trebui sa plateasca nimeni.

    • Cucu 15.12.2017 la 21:21

      Cel mai bine ar fi sa nu plateasca nimeni noua taxa, sa vedem ce se va intampla.
      Am platit 1360 euro in 2008,cand a fost Tariceanu prim ministu, nu am primit banii inapoi,pur si simplu nu voi plati inca o taxa,nu ar trebui sa plateasca nimeni.

  17. Mihai 15.12.2017 la 20:49

    Dacă si programul rabla ar fi de 3000euro cu siguranță românii ar lua mașini noi.

  18. Io 15.12.2017 la 21:16

    Pentru ăsta nu iese nimeni în strada , numa să apere justiția

  19. Cici 15.12.2017 la 21:24

    Eu am plătit 91 de milioane in 2007 taxa de prima înmatriculare la o masina noua si acum plătesc iar din nou taxa. Păi cînd o muri masina practic plătesc cit pentru un avion. Ma desteptilor di minister voi nu aveti servici ?

  20. Paul 15.12.2017 la 21:32

    Fraților!!!! Jegoși ăstea ne taxează pentru ca este cel mai ușor lucru de făcut la mintea lor. Ei în loc sa planteze pomi sa avem păduri ca în Germania sa filtreze pomi poluarea mașinilor, sau sa dispună RAR-ul de a dota o mașină cu euro 2 cu catalizator euro 3 ca în Germania, etc, sau sa facă Autostrăzi. Da nu ii duce capu pe acești miniștri
    Psd-isti de doi lei. Soluția nu este de a taxa mașinile aduse din export. Soluția este ca omul de rand sa nu fie taxat pana la sânge și furat, trebuie ajutat sa își permită să-și cumpere mașina nouă. Nemți au fiecare câte o mașină, pentru ca statul face tot posibilul sa îi ajute să-și cumpere mașinii noi,dobânzi mici, mașini bune, șosele bune. Păcat Conducere de căcat minte de Rahat.

  21. cristi 15.12.2017 la 22:18

    si cu banii care ii incaseaza ce fac?oare aerul o sa fie mai respirabil?

  22. Jo 15.12.2017 la 23:24

    Deșteptule taxa de poluare pe care le am plătit cind ne da statul înapoi??? Am vreo 2000euro de recuperat a am uitat in urmatoarele 5/10ani??? Taxa o vreti dar voi sa ne dati inapoi mai greu!!

    • Ana 16.12.2017 la 10:05

      In 2012 pentru inmatricularea masinii,alfa 147,euro 3 ,am platit 122 milioane,lei vechi.si in momentul de fata mai am de recuperat bani.sa platesc alte taxe???ii dau foc masinii!!

  23. Eu 16.12.2017 la 1:07

    Stimate Sorin si stimate Paul,va rog,mai usor cu exemplele germane.Nu uitati ca ei au fentat normele Euro5,au fost prinsi cu ocaua mica in2015,ce incredere mai putem avea in ei?De unde stim ca nu fac la fel si cu euro6?

  24. olaru david 16.12.2017 la 13:12

    Foarte bine sa bage taxa de poluare cat mai mare pt euro 4 3 2 si restul care polueaza aerul si restul .Asa scapam de fiarele alea vechi gunoaie pt vest si super bune pt Romani.Adica vestul sa profite cat mai mult de pe urma gunoaielor lor si noi le luamm de bune . Pai de ce sa ti miros eu gazele dumitale in masina mea .Pune mana cumparati masina euro 5 6 si atunci vei plati normal.adica putin .

    • Vasile 16.12.2017 la 16:21

      Poți din 1250 roni sa cumperi euro 5?

    • Eszter 18.12.2017 la 13:27

      Adica cu chin cu vai o sa fie o masina amarata in familia mea care o sa ma poate duce la tratamente ca imi este destul de greu cu maxiul.. n-o sa o pot tine ca nu o sa-mi permit?

  25. Sandu 16.12.2017 la 16:03

    Asa i , am platit taxa de prima inmatriculare si acuma ne jecmanesc iar ? De ce au lasat sa intre in tara atatea masini? Sa se mai uite si la carburantii de la noi in tara.Bulgarii si sarbii au niste cazaturi de masini si nu scot gram de fum, la noi din cauza carburantilor si masinile noi scot fum!

  26. LUCI din Arad 16.12.2017 la 18:50

    Sper ca aceasta taxa sa nu intre in vigoare, eu am doua masini, una Euro 4 din 2007 si una non-euro din 1983, un VW T3 pe care il folosesc din ani in pasti, de fapt de vreo 4-5 ori pe an la cate o intalnire de VW prin Serbia, Ungaria, Romania sau vreun alt loc apropiat din Europa. Nu mi se pare corect sa platesc pentru o masina pe care nu o folosesc decat 2000, maxim 3000 de km pe an pentru concedii. MIZERABILA legea asta. Va trebui sa reinmatriculez masina in Ungaria de unde am cumparat-o daca va intra in vigoare aceasta lege.

  27. cornel 16.12.2017 la 19:17

    mie unul, care nu am masina deloc, mi se pare foarte corecta legea asta.

    • Alex 18.12.2017 la 19:14

      Cu ce circuli mai Corneler?
      Sa fie pretul biletului 100 lei/ km ca eu am masina si nu ma intereseaza de biletul tau :)

  28. Dan 16.12.2017 la 23:44

    Nu toti au bani de masini noi,ma jegosilor de Psd voi asta stiti comunisti ce suntet voi va gandit numai la voi sa va fie sacu plin ordinarilor .mie scarba de toti parlamentari voi poluati tara, ar trebui sa fit casati hotilor,

  29. Marcel 17.12.2017 la 7:49

    Au distrus pădurile,nu selectăm gunoiul manajer si etc.îi doare-n p… pe ei de mediu,vor doar să-şi umple buzunarele cu bani. Poluarea se reflectă in consumul de carburant acolo ar trebui pusa o mica taxă cu toate că benzina si motorina este plina de taxe.

  30. Costy 17.12.2017 la 11:11

    taxa de poluare e deja bagata in carburant pt ce draq mai baga ?

  31. Breto 17.12.2017 la 12:31

    Trebuie iesit in strada !!! trebuie intrat cu japca peste ei in parlament cum fac strainii pasnic nu mai rezolvam nimic..!!!!

  32. ghita niculae 17.12.2017 la 12:45

    toata conducerea acestei tari, as spinzura-o de limba la stilpul miseliei la KM. 0 (in bucuresti).firar ei ai dracu de nenorociti.Tot pe noi necajitii trag. Doi sau trei de mai sus ar fi trebuit sa taca ,ptr. ca eu unul le-am umplut frigiderul,si sunt sigur ca aceeia au un venit minim de cel putin 3.4.5 mii de roni lunar.vedeaiar Dumnezeu.Dupa ce suntem si asa niste amarati vai de capul nostru, ………….ne mai cacam si-n drum cum se zice.Dupa ca la tara asta ii mai trebuie o basina si crapa ,mai ne omorim si intre noi……..ja pe el ca minca pui ma……..

  33. CIOCAN VICTOR 18.12.2017 la 7:10

    Ma PSD-istilor ,cu aceasta taxa trageti 10 piei de pe popor, dar vin iara alegerile , sa nu va asteptati sa mai fiti alesi.

  34. geo 18.12.2017 la 10:29

    dar praful care este pe sosele cine plateste taxa de poluare?
    cand ploua avem noroi si mazga in oras chiar si in centrul orasului
    despre asta nu vorbeste nimeni
    asta nu este tot poluare ? domnilor de la guvernare

  35. geo 18.12.2017 la 10:31

    cel care nu are masina se bucura degeaba, fiindca o sa fie afectat si el naivul

  36. Logofăt 18.12.2017 la 16:13

    Ia mai potoliti-va, saracilor !

    Multi dintre voi nu aveati curent in casa cand v-ati nascut, si va purtau patintii in caruta.

    Si acum vreti masini ?

    Sa va taxeze, sa nu va mai luati nimic. Si asa e prea aglomerat traficul pentru noi, astia care ne permitem.

    Cu autobsul sau pe jos…toti vreti masini. Si fara biciclete, sa ne incurcati in trafic.

    Sa va taxeze pana ramaneti fara masini…ca dupa se scot taxele, pentru noi, restul, bogatii.

    De 28 ani asa functioneaza, inca nu v-ati prins ?

    Nu va mai scandalizati si va impotriviti degeaba. Nu vedeti ca nu are rost ?

    Hai, inapoi la munca ! Sa ne produceti bani, sa ne mai luam masini.

    • Alex 18.12.2017 la 19:21

      Măi, cu curentul în cap, tu ai mașină că ai furat dar eși botă, la tine nici loampă nu era, motivul care nu ai învățat nici măcar să scrii nu ști.

      • Logofăt 19.12.2017 la 8:46

        Te-ai gasit sa imi dai lectii de limba romana…”cu curentul”

        „motivul care nu ai învățat nici măcar să scrii nu ști”

        Te-ai emotionat cand ai scris asta, papusel ? Nu de alta, dar nu face sens.

        Cat despre „loampe”…te asigur ca inclusiv servitorii familiei mele beneficiau de curent electric si apa calda.

        Ti-am venit in casa si ti-am furat ca sa imi iau masina :)) Ce sa-ti fur, daca esti lipit ?

        Am mai multe masini, nu doar una, de zeci de mii de euro fiecare. Si sofer. Iar cu noile legi, ce se voteaza acum, imi mai cumpar cateva.

        Daca voi sunteti batuti in cap si platiti taxe peste taxe, ca orbii, cine e e de vina ? Cel care cere, sau cel care da ?

        Nu iti baga nimeni mana in buzunar, voi veniti si stati ore in sir la ghisee, sa ne dati bani.

  37. Logofăt 18.12.2017 la 17:18

    Si sa se faca carburantii 15 lei / litru.

    Prea accesibile au ajuns anumite lucruri pentru muritorii de rand.

    Nu aveti ce cauta in masini decat ca si soferi, pentru noi.

    Sau ca sa le spalati.

    Inca o data…nu va mai agitati degeaba, o faceti de 28 de ani, nu vedeti ca nu are rost ?

  38. Axl 18.12.2017 la 18:51

    mai logofat,pui de draq.nu vrei tu sa-l f**i pe maicata, cap prost de bogat ce esti.nu te gindest ca poate se intoarce si tie odata roata norocului……

  39. Logofăt 19.12.2017 la 10:43

    Axl, iti sugerez sa mai faci o data clasele I-IV. Sau sa inveti romaneste.

    Nu de alta, dar nu imi dau seama daca problema ta e ca nu ai reusit sa termini macar 8 clase, sau ca esti minoritate, si ai invatat limba romana uitandu-te la un show pacatos si ascultand manele.

    Va plangeti de taxe…cand astfel de specimene au dreptul la internet si libera exprimare. De asta ar trebui sa va plangeti.

    Inca o data: nimeni nu va ia cu forta. Pe voi nu va duce capul mai mult, asa ca platiti. Stati ca sclavii la cozi sa ne dati bani: taxe, impozite, amenzi, plus biserica.

    Cineva trebuie sa se imbogateasca pe spinarea voastra. Noi nu va luam, voi ne dati de buna voie. Asa ca nu va mai plangeti.