Talciocul din Alba Iulia luat la purecat de polițiști. Amenzi de peste 8.000 de lei și 75 de persoane legitimate
Duminică, 19 august, între orele 08.00-11.00, poliţiştii din cadrul Poliţiei Municipiului Alba Iulia au organizat o acţiune ce a avut drept scop menţinerea ordinii şi siguranţei civice în piața de mărfuri săptămânală.
În cadrul acestei acţiuni au fost aplicate un număr de 28 de sancţiuni contravenţionale, în valoare de 8.200 lei, confiscate bunuri în valoare de 800 lei și au fost legitimate 75 de persoane, din care 8 au fost conduse la sediul poliției.
foto ahivă
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Curier Județean
Etilotestul a stricat „cheful” unui șofer din Abrud. Polițiștii l-au prins pe bărbatul de 35 de ani cu o alcoolemie de 0,44 mg/l în aerul expirat
Etilotestul a stricat „cheful” unui șofer din Abrud. Polițiștii l-au prins pe bărbatul de 35 de ani cu o alcoolemie de 0,44 mg/l în aerul expirat Polițiștii din Abrud au oprit pentru control un autoturism condus de un bărbat de 35 de ani din comuna Bucium. Testarea cu etilometrul a indicat 0,44 mg/l alcool pur în aerul […]
Depistat cu alcoolemie mare la volan în Baia de Arieș. Bărbatul de 36 de ani a refuzat testarea la spital
Depistat cu alcoolemie mare la volan în Baia de Arieș. Bărbatul de 36 de ani a refuzat testarea la spital Polițiștii din Baia de Arieș au oprit un autoturism condus de un bărbat de 36 de ani, care a fost depistat cu o alcoolemie de 0,75 mg/litru în aerul expirat. Acesta a refuzat recoltarea de […]
VIDEO | Ziua Veteranilor din teatrele de operații 2025 sărbătorită la Alba Iulia: Slujbă religioasă și depuneri de jerbe și buchete de flori
VIDEO | Ziua Veteranilor din teatrele de operații 2025 sărbătorită la Alba Iulia: Slujbă religioasă și depuneri de jerbe și buchete de flori Ziua Veteranilor din teatrele de operații este marcată astăzi, marți, 11 noiembrie 2025, la Alba Iulia. Un ceremonial dedicat acestei zile a început de la ora 11:00 la Cimitirul Eroilor. Programul activităților […]