Știrea ta: ”Cum îți permiți să mă deranjezi…” – Se înmulțesc sesizările privind modul în care sunt tratați pacienții la Spitalul Municipal Sebeș

PRO ROMÂNIA - Alegeri parlamentare 2020

Cetățenii din Sebeș sunt nemulțumiți de activitatea cadrelor medicale de la spitalul din municipiu iar pe adresa redacției sosesc, periodic, sesizări privind modul în care sunt tratați în momentul în care sunt nevoiți să apeleze la serviciile unității.

În ciuda faptului că, la începutul lunii iulie, administrația locală a demarat o anchetă după ce un medic a refuzat să consulte o pacientă, se pare că lucrurile nu s-au schimbat. Astăzi, prin intermediul unui mesaj, aflăm din nou despre situații nedorite, după ce, zilele trecute un alt cititor ne semnala faptul că o rudă a primit un diagnostic greșit, deoarece i-a fost confundată radiografia cu cea a altui bolnav:

USR - Alegeri parlamentare 2020

”Am văzut un articol legat de spitalul Municipal Sebes, inițial m-am rezumat la un scurt comentariu. Din păcate astăzi, din nou am fost foarte dezamagita de reacția medicilor și a asistentelor. Vi se pare normal ca pentru un ecograf urgent, unde e nevoie sa vii nemâncat, sa aștepți de la ora 7.00 pana la 11.00? (persoana care prezenta dureri severe și deținea un bilet de trimitere pe care era bifata căsuța „urgent”). Plus ca odată ajunse acolo asistenta ne-a răspuns foarte deranjata ca nu știe dacă ne poate primi ca au prea mulți pacienți, fără sa ne dea un răspuns clar, ne-a luat biletul de trimitere, asta undeva la ora 8.00, după 2 ore când asistenta a ieșit din nou, am întrebat-o politicos dacă ne poate da un răspuns clar și anume dacă ne poate primi sau nu (sa știm sa mergem in alta parte in caz contrar), exagerat de deranjata mi-a răspuns cu o întrebare: „cum îți permiți sa ma deranjezi, crezi ca sunt angajata aici sa îți răspund tie la întrebări?”.

PMP - Alegeri parlamentare 2020

CITEȘTE ȘI: ȘTIREA TA/ Un cetățean din Sebeș reclamă superficialitatea de la spitalul din municipiu – ”Mătușa mea a primit un diagnostic greșit, după ce au fost încurcate radiografiile”

Acesta e un răspuns normal? Va întreb pe voi, ce ar fi trebui sa fac? Mi-am luat parintele frumos și am plecat! Astăzi, problema persistând am mers înapoi la un control, iar medicul chirurg de garda a răspuns la fel de interesant: „Am și eu familie, sunt obosit”.

E vina noastră că și-a ales el meseria aceasta? Să fim realiști, merge cineva la spital de drag? Crede cineva ca vrem sa ne lovim de reacția lor imatura in momentele in care ne simțim de-a dreptul rău si căutam alinare la ei, Si da, mergem la spital, pentru ca acesta e locul lor de munca, asta au ales sa facă, au depus un jurământ. Dacă nu sunt in stare să facă ceea ce și-au dorit sa facă, de ce nu cedează locul altora? De ce nu se fac controale? Trebuie sa ne plângem de situație ca sa se schimbe ceva? Bun, atunci ne plângem.

CITEȘTE ȘI: VIDEO. Anchetă la Spitalul Municipal din Sebeș după ce un medic ar fi refuzat să consulte o pacientă

Cazul meu personal, cu câteva luni in urma am fost internata aici, dupa câteva vizite bune la urgentă, inclusiv cu salvarea, am aflat ca sufăr de „oboseala”! A urmat o noapte alba in care starea mea de rău se agravase continuu, mi s-a administrat un diazepam in jurul orei 22. La ora 3 dimineața pentru ca simteam ca leșin, m-am tarat efectiv pana la camera asistentelor, usa era închisă (bineînțeles, era noapte, trebuia sa doarmă), am bătut in usa, sa crăpat usa după 3 minute si mi s-a zis sa ma duc in pat înapoi, o sa citească fisa mea si o sa vina sa ma vadă. Pana la ora 5 am stat efectiv așteptând sa vina cineva, nu mai aveam putere sa ma ridic din pat, așa de rău ma simteam, bineînțeles nu a mai venit nimeni, dimineața mi-am cerut externarea, pentru ca mi s-a răspuns clar ca situația mea ii depășește!

Acum sunt bine dar nu datorită lor, ci datorită unui doctor adevărat căruia i-au trebuit 2 minute ca sa știe de ce sufăr”, este mesajul primit de la cititoarea din Sebeș.

Ea își exprimă speranța că, prin publicarea nemulțumirilor sale, administrația locală se va mobiliza și va face schimbările necesare.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

1 comentariu

marcel motzul 18 august 2017 at 13:38

se pare ca, la unii-ele-, li s-au urcat ‘ciubucurile’ la cap…

Comentariile sunt oprite