Serviciul de livrare rapidă Glovo este disponibil și în Alba Iulia. Începând de azi, albaiulienii se pot aproviziona de la Kaufland, prin aplicație

Serviciul de curierat la cerere, Glovo a ajuns și în orașul nostru, iar, începând de astăzi, albaiulienii se pot folosi de aplicație, pentru a se aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.

Alba Iulia și Târgu Mureș sunt cele mai recente orașe în care aplicația de livrare rapidă și-a extins serviciile. După extinderea acestor două orașe și după ce, la începutul lunii a fost anunțată extinderea din Slatină și Buzău, Glovo este prezent în 18 orașe din țară.

ELIT

În primă fază, locuitorii din Alba Iulia vor avea acces la produsele restaurantului McDonald’s și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland.

De asmenea, cu ajutorul categoriei “Curier rapid”, clienții pot folosi aplicația pentru a trimite plicuri sau pachete în oraș, cu precizarea ca acestea să nu depășească 9 kg. Acestea vor ajunge la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

“În această perioadă, tot mai mulți oameni vor avea nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența noastră în Târgu Mureș și în Alba Iulia va fi benefică pentru locuitorii acestor orașe. În ambele centre urbane se înregistra o rată a șomajului de circa 3% încă dinainte de această perioadă, ceea ce ne face să credem că serviciile noastre vor fi necesare și multă vreme după ce se vor diminua efectele economice actuale”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Cum functioneaza aplicatia Glovo?
  • Descarca aplicatia gratuita Glovo de pe Google Play sau App Store și creeaza un cont;
  • Aplicația se va deschide și va trebui să setezi locația actuală pentru a vedea ce poți comanda în zona în care te afli;
  • Alege o categorie din cele predefinite sau folosește opțiunea Orice;
  • Comandă ce îți dorești și urmărește cum gloverul ajunge la tine;
  • Vei primi un email cu informațiile comenzii plasate;
  • Poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații;
  • Plătește cu cardul în aplicație sau cash la livrare și semnează pentru comanda primită atunci când curierul ajunge la tine cu comanda;
  • Oferă un rating categoriei din care ai comandat și glover-ului;
  • Dupa finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și poza cu semnatură ta pentru comanda respectivă

În ultima lună, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor: a echipat toate sediile Glovo din țară cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnatura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor.

Glovo continuă să își informeze zilnic curierii și partenerii despre măsurile de igienă și protecție în manipularea, transportul și predarea comenzilor.

Pe parcursul anului, în aceste orașe, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri. Glovo impulsionează partenerii din HoReCa să își păstreze business-urile active, implicându-se în susținerea lor.

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...