Economie
Se derulează proiectul „Sunt angajat şi mă formez pentru excelenţă!”
SC Terra Nova Group SRL a lansat proiectul intitulat „Sunt angajat şi mă formez pentru excelenţă!”, ce se implementează în perioada 2 mai 2011 – 30 aprilie 2013. În conferinţa de presă desfăşurată cu acest prilej, Ioana Chira, asistent manager şi Lucian Ştei, manager al firmei amintite au oferit invitaţilor date privind derularea proiectului. Obiectivul general al proiectului este dezvoltarea capitalului uman la nivelul regiunii prin corelarea între învăţarea pe tot parcursul vieţii, cu piaţa muncii şi prin acces şi participare la formare profesională continuă, pentru o viitoare piaţă a muncii modernă, flexibilă şi inclusivă. Ca obiective specifice au fost enumerate: ldobândirea de competenţe profesionale sau validarea cunoştinţelor dobândite pe cale nonformală, atestate prin certificate de calificare pentru angajaţii din Regiunea Centru, necalificaţi sau angajaţi, care sunt calificaţi necorespunzător pentru activitatea pe care o desfăşoară, în meseriile operator ceramică fină – pentru 100 de muncitori de la societăţile de profil din Regiunea Centru, confecţioner articole din piele şi înlocuitori – pentru un număr de 150 de muncitori de la societăţile de profil din Regiunea Centru, îngrijitoare bolnavi la domiciliu şi pedagog de recuperare – pentru un număr de 50, respectiv 100 angajaţi. lmenţinerea pe piaţa muncii, prin dobândirea calificărilor de operator ceramică fină, confecţioner articole din piele şi înlocuitori, îngrijitoare bolnavi la domiciliu şi pedagog de recuperare, avându-se în vedere minimum 260 femei, 50 persoane provenind din mediul rural şi 70 persoane care sunt întreţinători unici de familie. lintegrarea pe piaţa forţei de muncă a minimum 15 persoane de etnie romă şi minimum 40 tineri cu vârsta de până la 35 ani, prin dobândirea unei calificări în meseria de confecţioner articole din piele şi înlocuitori şi operator ceramică fină. (A.D.T.)

Economie
COMUNICAT DE PRESĂ FINALIZARE PROIECT „Îmbunătățirea infrastructurii TIC în domeniul e-educație, în unitățile de învățământ din Comuna Noșlac”
Comunicat de presă
Comuna Noșlac, județul Alba, anunță finalizarea proiectului“Îmbunătățirea infrastructurii TIC în domeniul e-educație, în unitățile de învățământ din Comuna Noșlac”, cod MySMIS 144600, realizat în baza contractului de finanțare nr.215/233t/19.07.2021, încheiat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de Organism Intermediar pentru Promovarea Societății informaționale.
Proiectul a fost finanțatprin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020,Axa prioritară 4, Acțiunea 4.2.1 Sprijin pentru procesul educațional on-line.
Valoarea totală a proiectului: 217.408,65 lei.
Valoarea finanțării nerambursabile: 188.720,23 lei.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă asigurarea accesului elevilor la procesul de învățare în mediul on-line, prin dotarea unității de învățământ de pe raza comuneiNoșlac, cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informației de tipul tabletelor școlare, precum și a altor echipamente/dispozitiveelectronice.
Rezultatele prevăzute prin proiect sunt următoarele:
– 114 elevi și 15 de cadre didactice sprijinite cu echipamente mobile din domeniul tehnologiei informației, necesare desfășurării activităților didactice în mediul on-line.
– 1 unitate de învățământ de pe raza Comunei Noșlac dotată cu echipamente de tip IT, astfel încât să se asigure în bune condițiidesfășurarea activităților didactice în anul școlar 2020-2021.
Perioada de implementare:19.07.2021–19.10.2022.
Proiect cofinanțat din FondulEuropean de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.
Competitivi împreună !
Date de contact beneficiar:
Comuna Noșlac,
str. Principală, nr. 78, județul Alba, România
tel.0258889101, fax.0258889101
Economie
Amendament la documentul de Ofertă Publică de Cumpărare a PREBET S.A. Aiud aprobat prin decizia A.S.F nr. 1039 din data de 03.08.2022
APROBAREA AMENDAMENTULUI NU ARE VALOARE DE GARANŢIE ŞI NICI NU REPREZINTĂ O ALTĂ FORMĂ DE APRECIERE A A.S.F. CU PRIVIRE LA OPORTUNITATEA, AVANTAJELE SAU DEZAVANTAJELE, PROFITUL ORI RISCURILE PE CARE LE-AR PUTEA PREZENTA TRANZACŢIILE DE ÎNCHEIAT PRIN ACCEPTAREA OFERTEI PUBLICE OBIECT AL DECIZIEI DE APROBARE. DECIZIA DE APROBARE CERTIFICĂ NUMAI REGULARITATEA DOCUMENTULUI DE OFERTĂ ÎN PRIVINŢA EXIGENŢELOR LEGII ŞI ALE NORMELOR ADOPTATE ÎN APLICAREA ACESTEIA.
Preambul
Principalul scop al acestui document este să furnizeze date actualizate în legătură cu unele informații prezentate în Documentul de Ofertă și trebuie citit doar împreună cu Documentul de Ofertă și în contextul Ofertei descrise în Documentul de Ofertă. Ofertanții și/sau intermediarul nu au actualizat nicio altă informație decât cea prezentată în cuprinsul acestui amendament, celelalte informații prezentate în documentul de ofertă fiind corecte și complete la data Documentului de ofertă. Astfel, nici ofertanții și nici Intermediarul nu își asumă nicio responsabilitate privind acuratețea și caracterul complet al informațiilor prezentate în documentul de Ofertă, cu excepția datelor prezentate în acest amendament, la o dată ulterioară datei Documentului de ofertă.
Publicarea Amendamentului
Prezentul Amendament este pus la dispoziția investitorilor după aprobarea sa de către A.S.F. prin publicarea unui anunț conform aceleiași proceduri utilizate pentru publicarea Documentului de Ofertă.
Amendamentul la Ofertă va fi disponibil în același mod în care este și Documentul de Ofertă astfel:
1. în format electronic de pe website-ul Intermediarului GOLDRING SA (goldring.ro), al Ofertantului PREBET Aiud S.A. (www.prebet.ro) și al Bursei de Valori București (www.bvb.ro).
2. pe suport de hârtie, disponibil investitorilor la sediul Intermediarului (Tg. Mureș, str. Tudor Vladimirescu nr. 56A, jud. Mureș) și la agențiile sale (Agenția din Cluj-Napoca str. Samuil Micu nr. 1A, ap.2, Cluj, Agenția din Sibiu str. Nicolaus Olahus nr. 5, corp B, et. 2, Sibiu), precum și la sediul Ofertantului din Aiud, str. Arenei nr. 10, jud. Alba.
Ofertanții au convenit la modificarea Documentului de ofertă după cum urmează:
Se modifică prețul oferit în cadrul ofertei publice de la 1,84 lei/acțiune la 1,85 lei/acțiune și implicit valoarea ofertei de la 6.705.407,12 lei la 6.741.849,55 lei peste tot acolo unde aceste valori sunt menționate în Documentul de ofertă.
Paragraful de la punctul 4: „Ofertantul nu deține acțiuni proprii iar împreună cu persoanele cu care acționează în mod concertat deține 385.657 acțiuni reprezentând 0,8467% din capitalul Emitentului.
Persoanele cu care Ofertantul acționează în mod concertat și care dețin acțiuni sunt următoarele:
Acționar | Dețineri | Procent% |
Moruțan Iulian Alin | 43.399 | 0,0953% |
Moruțan Mihaela | 42.731 | 0,0938% |
Mitruș Marius | 30.000 | 0,0659% |
Kerekes Ioan Csaba | 269.527 | 0,5917% |
se modifică astfel:
“Ofertantul nu deține acțiuni proprii iar împreună cu persoanele cu care acționează în mod concertat deține 465.785 acțiuni reprezentând 1,0225% din capitalul Emitentului.
Persoanele cu care Ofertantul acționează în mod concertat și care dețin acțiuni sunt următoarele:
Acționar | Dețineri | Procent% |
Moruțan Iulian Alin | 43.399 | 0,0953% |
Moruțan Mihaela | 42.731 | 0,0938% |
Mitruș Marius | 30.000 | 0,0659% |
Kerekes Ioan Csaba | 349.655 | 0,7676% |
Potrivit prevederilor art. 28 (3) din Legea nr. 24/2017, ale art. 54 (4) din Regulamentul 5/2018 și ale Documentului de Ofertă, investitorii care au acceptat să subscrie în oferta publică de cumpărare înaintea publicării amendamentului pot să îşi retragă acceptul în termen de două zile lucrătoare de la publicarea amendamentului.
Celelalte prevederi ale Anunțului și ale Documentului de Ofertă rămân neschimbate.
Prezentul amendament este întocmit în conformitate cu Legea nr. 24/2017 și Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, cu modificările si completările ulterioare
OFERTANT | INTERMEDIAR |
Prebet Aiud S.A. | Goldring SA |
Kerekes Csaba | Zahan Virgil Adrian |
Director general adjunct | Director general adjunct |
Economie
Anunț – Asociația FLAG din Bazinul Mureşului, Secaşelor şi a Afluenţilor Acestora (FLAG Mureş) anunță public prelungirea celei de-a șaptea sesiuni de depunere proiecte
Comunicat de presă
Asociația FLAG din Bazinul Mureşului, Secaşelor şi a Afluenţilor Acestora (FLAG Mureş) anunță public prelungirea în aceleași condiții a celei de-a șaptea sesiuni de depunere proiecte din cadrul STRATEGIEI DE DEZVOLTARE LOCALĂ A TERITORIULUI FLAG DIN BAZINUL MUREŞULUI, SECAŞELOR ŞI A AFLUENŢILOR ACESTORA, finanțată prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL PENTRU PESCUIT ȘI AFACERI MARITIME 2014-2020, care este în desfășurare având ca termen limită de depunere data de 03.08.2022, ora 15:00, până la data de 17.08.2022, ora 15:00. PRIORITATEA UNIUNII NR. 4 – Creşterea gradului de ocupare a forţei de muncă şi sporirea coeziunii teritoriale
MĂSURA 2 – Consolidarea și Diversificarea activitaţilor în zona de pescuit şi acvacultură
APEL DE SELECŢIE NR. 7/2022, COD SMIS: 1032/4/1/Articolul 63
Alocarea financiară totală: 2 352 248,36 lei, echivalentul a 475 557,15 EURO
Valoarea maximă eligibilă aferentă unui proiect (ajutorul public nerambursabil): 1 978 520 lei / 400 000 euro.
Valoarea minimă eligibilă aferentă unui proiect (ajutorul public nerambursabil): 32 699,98 lei / 6611 euro.
Termenul limită pentru depunerea proiectelor este: 17.08.2022, ora 15:00.
Valoarea totală eligibilă a unui proiect nu poate depăși 400.000 euro.
Cursul de schimb RON-EURO utilizat pentru conversia în EURO este de 1 euro=4,9463 lei, conform Deciziei DGP AMPOPAM nr. 14/22.03.2022.
În cadrul prezentului apel de selecţie, cererile de finanţare si documentele anexate vor fi depuse on-line pe platforma informatica Smis/MySmis2014 în format electronic, doar în intervalul mai sus menţionat.
În cadrul prezentului apel de selecţie, cererile de finanţare si documentele anexate vor fi depuse on-line pe platforma informatica Smis/MySmis2014 în format electronic, doar până la data mai sus menţionată.
Ghidul solicitantului precum şi procedura de evaluare şi selecţie sunt afişate pe site-ul www.flagbazinulmuresului.ro și sunt disponibile la cerere la sediul FLAG Bazinul Mureşului, comuna Ciugud, localitatea Ciugud, str. Simion Bran, nr. 50, județul Alba.
Informaţii suplimentare se pot solicita de la sediul Asociaţiei FLAG din Bazinul Mureşului, Secaşelor şi a Afluenţilor Acestora (FLAG Bazinul Mureşului), comuna Ciugud, localitatea Ciugud str. Simion Bran, nr. 50, județul Alba, tel. 0770501093, e-mail [email protected], www.flagbazinulmuresului.ro.
-
Opinii - Comentariiacum 17 ore
Când urăm ”La mulți Ani de Sfânta Maria”, pe 15 august sau pe 8 septembrie?
-
Curier Județeanacum 19 ore
Mănăstirile din județul Alba care își sărbătoresc hramul în 15 august: Mănăstirea Râmeț, Schitul Izvorul Poșaga și Mănăstirea Oașa
-
Opinii - Comentariiacum 7 ore
Mesaje de Sfânta Maria Mare: URARI și FELICITARI pentru sărbătoriți, de Adormirea Maicii Domnului
-
Actualitateacum 19 ore
Sfânta Maria Mare – 15 august: Tradiții, superstiții și obiceiuri de Adormirea Maicii Domnului
-
Actualitateacum 10 ore
Gest impresionant al unui patron. A decis să dea toți banii angajaților: „Nu vreau să mor cu ei în bancă”
-
Actualitateacum 8 ore
Directorul general al Pfizer, infectat cu Covid-19: Era vaccinat cu patru doze
-
Curier Județeanacum 9 ore
FOTO| Momente emoționante la ISU Alba: Plutonierul adjutant șef Nițescu Cristian, ultima dată în formație, la trecerea în rezervă
-
Actualitateacum 9 ore
Au plecat în vacanță la Cracovia și au ajuns în Craiova: Cum s-a terminat odiseea celor doi turiști italieni