Schimbare la asigurările auto: A fost lansată aplicația care ușurează viața șoferilor implicați în incidente de trafic minore
Schimbare la asigurările auto: A fost lansată aplicația care ușurează viața șoferilor implicați în incidente de trafic minore
În urma unei modificări a legislației RCA, Biroul Asigurătorilor Auto din România(BAAR), a lansat, încă din octombrie, aplicația „Amiabila”. În prezent, peste 60.000 de oameni au dat jos această aplicație, care elimină formularul de constatare amiabilă în forma printată, a cărui completare era un coșmar pentru șoferi, și în jur de 2.500 de șoferi și-au rezolvat deja dauna pe această cale, conform datelor BAAR.
Președintele Biroului, Mădălin Roșu, a declarat, într-o întâlnire cu specialiștii din domeniu, că asigurătorii au înțeles deja că această aplicație le oferă șansa să devină mai credibili în fața asiguraților și a păgubiților și că, pe măsură ce oamenii folosesc aplicația în locul formularului clasic, a cărui completare durează zeci de minute, asistăm la o schimbare de paradigmă în domeniu.
„Am fost fericit să ascult discuții dintre oamenii noștri și păgubiți, în care celor din urmă nu le venea să creadă că au fost sunați pentru constatarea daunei într-un interval de câteva minute de la completarea formularului în aplicație. În mod normal, păgubitul trebuie să sune pentru constatare și să aștepte uneori zeci de minute pentru a intra în legătură cu un operator.
Acum, procesul este inversat. Sună asigurătorii și cred că acest lucru este un stimulent și pentru concurența în piață. Am reușit, și cu sprijinul autorităților, să punem la punct un sistem de constatare amiabilă cu care putem să ne mândrim în Europa. Sunt încă țări care funcționează pe sistemul vechi, lansat în anii ”60”, a declarat Roșu, conform economica.net.
Sursa: impact.ro
Secțiune Știri sub articolul principal
Urmăriți Ziarul Unirea și pe GOOGLE ȘTIRI
Știri recente din categoria Actualitate
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică?
Stornare facturi Hidroelectrica: De ce au primit clienții facturi cu minus la energie electrică? Hidroelectrica a stornat facturile aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, provocând multă confuzie printre clienții. Aceștia au fost anunțați de stornarea facturilor aferente lunilor octombrie și noiembrie 2024, însă au primit facturi cu valori negative. Hidroelectrica a informat că facturile emise […]