Reuniune a Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice, la Gârbova

handicapLa Centrul de Îngrijire şi Asistenţă din Gârbova a avut loc cu puţin timp în urmă, Şedinţa Comitetului Consultutativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice, reuniune care a avut pe ordinea de zi următoarele probleme de dezbatere: – bilanţul activităţii Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice în anul 2012, raport prezentat de ing. Cornel Murg – subprefectul judetelui Alba; prezentarea Centrului de Îngrijire şi Asistenţă Gârbova şi a celor 2 locuinţe protejate de pe raza localităţii Gârbova, informare prezentată de Marius Schiau – director executiv, Direcţia generală de Asistenţă Socială şi protecţia Copilului Alba.
 
Prezenţi la întâlnire, pe lângă subprefect şi directorul executiv al DGASPC Alba au mai fost, directorul Casei Judeţene de Pensii Aexandru Retegan, reprezentanţi ai Comitetului Consultativ de Dialog Civic pentru Problemele Persoanelor Vârstnice din judeţul Hunedoara, delegaţie condusă de subprefectul acestui judeţ – sosită special într-un schimb de experienţă pe această temă. La eveniment a luat parte de asemenea, preşedintele Casei de Ajutor Reciproc a pensionarilor din Cugir, Vistian Blaga.

Tema de bază a discuţiilor a fost prezentarea cadrului general reprezentând Centrul de Îngrijire şi Asistenta Gârbova şi a celor 2 locuinţe protejate de pe raza acestei localităţii. O locaţie ce datează din anul 1999 şi unde sunt asistate un număr de 44 de persoane cu diverse forme de handicap, resursele umane pentru realizarea serviciului social fiind asigurat de 28 de angajaţi. În ceea ce priveşte cele 2 locuinţe protejate acestea funcţionează de la jumătatea anului 2007, fiind destinate celor 18 persoane cu handicap cu grad ridicat de autonomie, iar serviciul social este asigurat de 7 persoane angajate.

Potrivit subprefectului Cornel Murg, în cadrul dezbaterilor s-au abordat teme precum: Modalităţi de implicare a beneficiarilor în activităţile desfăşurate; Control periodic al calităţii serviciilor şi a gradului de satisfacţie a beneficiarilor; Modalităţi de informare, rezultatele preconizate ale activităţii şi Metodologii de lucru utilizate.

„Prin ceea ce întreprindem pe această linie dorim să creştem capacitatea acestui organism în vederea soluţionării problemelor persoanelor vârstnice prin consultarea obligatorie a organizaţiilor de pensionari, în întocmirea tematicilor şedinţelor ordinare, în aşa fel încât să abordăm teme de interes major pentru această categorie socială  De asemenea, dorim să organizăm şedinţele Comitetului la sediile diferitelor asociaţii sau organizaţii de pensionari din judeţ”, a precizat subprefectul Cornel Murg. (C. P.)

Email: stiri@ziarulunirea.ro
Tel: 0258.811.419

Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigării implică acceptarea lor. Acceptă Mai mult...